займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Kanye Has Another Paparazzi Run-In

The pap asks Ye if he wants to apologize for the incident at LAX. He does not.


AddThis Social Bookmark Button

96 Responses to “Video: Kanye Has Another Paparazzi Run-In”

  1. WR Says:

    that audio should be the intro to 808’s & Heartbreak.

  2. moresickaMC Says:

    f*cc the papanazis. Ye shud learn frm Jay-Z

    “u know better than that”

  3. DIGITAL SCALES Says:

    Yo son that philly cheese steak from subways is aight

  4. malakidagod Says:

    YE SHUD OF KNOCKED DAT NIGGAZ CAMERA LIKE HE DID B4 CUZ DUD WAS TALKIN 2 HIM LIKE HE WAS THE DEA OR SUMIN TELLIN HIM I WANNA ASK U SOME ??? WHAT DEW WAS OUT HIS MIND

  5. kyo Says:

    what a baby. acting all tuff n shiet cuz niggas filming u. he lucky them niggas is bitch made white boys or he’d catch a 10 piece family meal

  6. Eastern_Digital Says:

    smh..somebody needs to slap this nigga.

  7. DIGITAL SCALES Says:

    I’m saying imagine being bothered by some thirsty dickkheads with cameras, every fucking day, everytime you step out into a public place…

    Asking you the same questions everyday..

    If he spoke to me like that tho id slap the blue flame outta this nigga

  8. Seppy Dizil Says:

    haha he is pissed

  9. ODEMIC Says:

    fam… fam… you know how many beats i did fam….?

  10. GUMBO JOE Says:

    what a baby. acting all tuff n shiet cuz niggas filming u. he lucky them niggas is bitch made white boys or he’d catch a 10 piece family meal

    ^^^^

    OH FOSHO SON!!!…CAUSE REAL NIGGAS WOULD
    BEAT THIS NIGGA RIGHT AFTER THEY FILM HIM WALKING
    AROUND THE AIRPORT…YEAH YOU RIGHT B…NIGGA IS MAD LUCKY
    IT WASN’T ME AND MY NIGS 4REALZ…STRAIGHT BITCH MADE
    4REAL SON

  11. cliff Says:

    i aint got the stomach for that hollywood shit. i woulda o.d.’ed on one of those paparazzis.

  12. fuckyall Says:

    u wouldnt do shit boy

  13. Eastern_Digital Says:

    just tell the pap to eat a dick nh and keep it moving. no need to act all salty. and how the fuck is he walkin around LAX or wherever and surprised that there’s a pap. just take the limo from the airfield if you wanna avoid it.

  14. Joe 88 Says:

    >>Allhiphop claimed Trick Trick beat the shit out of Styles P. Maybe Styles did take a “L” . He still the realest nigga out of the LOX. those other two talk mad shit and never put hands on NOBODY.

    if you think Sheek hasn’t put in work, you’re wildin. and Styles spoke on the brawl on the radio. he was saying how he was getting it on with this huge nigga from Trick’s crew and he admitted that he took some big blows, and didn’t win, but he didn’t get layed out.

    I can wait a year or 2, fuck around take a ear or 2 – Styles

    ^I think styles took a L that night, not saying real niggas don’t take one, cause I have, but it is what it is, styles still that nigga.

    *Listens to self*

  15. Beezy Says:

    SMH @ Ye flying commercial. I thought this dude was a star.

  16. Joe 88 Says:

    The game that took my freedom away, I chose to stay, my life like a maclarine in a open lane, no retraints, open pints, hennessey & grey goose, boxes of vanilla dutches, this is what my life came to? blame who? no one had dreams of being a hustler & they came true, now it’s just nightmares in my plain view – Joe88

  17. Beezy Says:

    Throw up some unreleashed Max B…I need that in my life.

  18. blaze22 Says:

    Max B? Humans really listen to him?

  19. Via_Pluto Says:

    Hmmmmmmmmmm

    That’s all

  20. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    … Bitch, “Im gon Get u sucka” is on, Chuuuuuch.

  21. Joe 88 Says:

    Is he the reason why my phone couldn’t bleep ya? I heard he treat ya bad, heard he beat ya, bring that pussy home like ya use to do – Max B

  22. SB Says:

    what a little faggo. after the LAX(no The Game) thing, he signed his paparazzi death warrant. now they know he’s fun to pick on.

  23. ENIG MUE Says:

    was he on the phone talking? he might have been mad cuz YT was interrupting his convo.

  24. YBE Says:

    I guess I got my swagger back
    Momma they said I killed a man
    Well I guess I got my dagger back (c) All I Need

    they all sons of Hov…

  25. G7 Says:

    that Charles hamilton mixtape is cool, but he sounds drunk or fatigued on half the songs. less alcohol, more supplements.

  26. NotU Says:

    If it was me I would always carry my goons with me to fuck up the paps

  27. drew Says:

    yo eskay, whats your opinion on murs for president

  28. Stratford Lex Says:

    Damn Ye looks like a zombie

  29. NotU Says:

    Stratford Lex Says:

    October 3rd, 2008 at 11:12 pm
    Damn Ye looks like a zombie

    ^
    Co-damn-sign……I thought I was the only one that saw that shit…..

  30. WR Says:

    “I’m gonna ask you as a man to leave me alone”

    ^^^ that wasn’t a question

  31. blaze22 Says:

    # NotU Says:
    October 3rd, 2008 at 11:14 pm

    Stratford Lex Says:

    October 3rd, 2008 at 11:12 pm
    Damn Ye looks like a zombie

    ^
    Co-damn-sign……I thought I was the only one that saw that shit…..

    ^
    Dudes been in hawaii working his ass off for a month and smoking that maui wowie. You would look like that too if you been there

  32. Tumer Says:

    *Kanye gives his death stare*
    *realises it isn’t working*
    *confuused*cBuck
    *asks you to leave him as a man* ?

  33. Tumer Says:

    NotU Says:

    October 3rd, 2008 at 11:07 pm
    If it was me I would always carry my goons with me to fuck up the paps
    ^^^^
    just hire maino on a beats for slaps basis… they could use eachother’s talents[pause]

  34. Video: “Ye & The Pap Still Aint Friends « What Eye Thought… Says:

    […] Cant we all just get along? LMAO@Ye still tryna take the camera. Spotted at Eskay’s […]

  35. blaze22 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=aeX2l6h_-vY
    ^^

    classic shit

  36. pockets Says:

    is anyone besides the bench squad up in this piece

  37. Mr. Papagiorgio Says:

    shiiiiiiit

  38. youreachiteach Says:

    Carter, D./Carter, S./Harris, C./West, K.

  39. sleep Says:

    A nahright right all-star has just logged on.

  40. sleep Says:

    Seriously where u other nigg(ers) came from.

  41. blaze22 Says:

    Pockets have you ever gotten any pussy at a bar by claiming to be a nahright 1st stringer or nahright allstar?

  42. Greg Says:

    Come on, the guy IS on the phone. That’s plain fucking rude. I understand the paparazzi is trying to make a dollar, but so is Kanye…and he’s on the phone managing a multi-million dollar business.

    And lol @ Kurt Loder broadcasting straight from Compton introducing NWA as “niggers with attitude”…seriously? no re-take on that?

  43. TheCo!!inB Says:

    Give a black man a foot long!!! *pause*
    fam, you know what kinda bread this is?! fam!?

  44. YBE Says:

    that max B and yayo song is so ignorant…. I love it, shit is fire

  45. G7 Says:

    pockets Says:

    October 4th, 2008 at 12:00 am
    is anyone besides the bench squad up in this piece

    ====
    d-d-d-damn!!!

  46. sleep Says:

    Who is this guy greg?

  47. YBE Says:

    yo maino gets a pass for the next three inevitable wack ass tracks he gonna release for smacking the shit out of yung berg…

  48. G7 Says:

    *still listening to Staff Development*
    Charles Hamilton has some awful hooks….wow.

  49. pockets Says:

    Pockets have you ever gotten any pussy at a bar by claiming to be a nahright 1st stringer or nahright allstar?

    ^listen Chris Dudley, why would i be in the bar when im on this site draining threes without looking. all-star baby.

  50. Tumer Says:

    pockets sonning nahggers>>maino slapping yungberg

  51. Plug Says:

    kanye been lookin like shit since his moms bad. i feel sorry for him. you can see it in his eyes. dudes lost without his moms. its a pain I pray i never have to go thru… unfortunately we all will have to go thru it…

  52. D_Block_4_Life Says:

    kanye been lookin like shit
    ^^^
    ayo?

    Whats good plug?

  53. Tumer Says:

    shits dead up in here. check dallas’s backstage work at the honours, dude’s mad funny.
    *fouls out, heads back to the bench*

  54. PHENOMENON Says:

    I couldn’t imagine dealing with that.

    I think I would have to have my own family by the time that happens.

    I’ve got most of my love [upper 9O%] invested in my mother.

    Once that goes. . .

  55. Tumer Says:

    >>>… unfortunately we all will have to go thru it…
    don’t even want to think on that shit. Fuck up my already fucked up outlook

  56. WR Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=QpPhkOHVY-8

    ^^ I’m not even sure that is the same dude

  57. BKScribe Says:

    damn yall on some joe budden depressing shit in here..

    Also , i’ve checked in nah from the bar and bitches are shocked and awed that im the real bkscribe, they also ask if i really know pockets and want his IP Address..

  58. D_Block_4_Life Says:

    Joe Budden top 10 all time LYRICALLY…..

    *Straightest face ever*

  59. Tumer Says:

    >>>Also , i’ve checked in nah from the bar and bitches are shocked and awed that im the real bkscribe, they also ask if i really know pockets and want his IP Address..
    ^^^
    must want you to validate their existence BK….

  60. bxconnect Says:

    O.J found guilty on all charges.karma is a bitch.

  61. TheCo!!inB Says:

    13 years to the day ^

  62. PHENOMENON Says:

    O.J found guilty on all charges.karma is a bitch.

    ^ ^ ^
    Now face your Caucasian co-workers.

  63. BKScribe Says:

    # Tumer Says:
    October 4th, 2008 at 1:56 am

    >>>Also , i’ve checked in nah from the bar and bitches are shocked and awed that im the real bkscribe, they also ask if i really know pockets and want his IP Address..
    ^^^
    must want you to validate their existence BK….

    ^Clever

    someone got a link on that OJ shit??

  64. Charles Oakley Says:

    Kanye West > jim jones
    Jay-Z > jim jones
    T.I. > jim jones

    jim jones needs to take his swagger and translate it into some quality music. On that “love me no more” crooked destroyed him on his own shit. he needs to talk less and make good music more.

  65. BKScribe Says:

    http://www.cnn.com/2008/US/10/03/eviction.suicide.attempt/index.html?eref=rss_topstories

  66. Charles Oakley Says:

    yes. i am drunk. but jim jones is wack. have you ever heard a jim jones verse and been like “damn, dude killed it”

  67. Charles Oakley Says:

    *kilt it

  68. Charles Oakley Says:

    jim jones next cd will go triple plastic in Topeka

  69. b-ease Says:

    Charles Oakley Says:

    October 4th, 2008 at 2:12 am
    yes. i am drunk. but jim jones is wack. have you ever heard a jim jones verse and been like “damn, dude killed it”

    ^^
    Actually, yeah. “Come Home With Me” off Cam’s album of the same name. Jim Jones’ is a waste of cells and membrane. But he killed that shit.

  70. Charles Oakley Says:

    jay-z coule be broke and i would listen to his cd’s cause he makes good music, jim jones could be rich and i wouldnt because he doesnt

  71. b-ease Says:

    Orenthal lost.

  72. Charles Oakley Says:

    at the knick game
    big chain
    in all my splendor

  73. ODEMIC Says:

    sooo…. they finally dun in OJ, huh?

  74. ODEMIC Says:

    Jim Jones’ is a waste of cells and membrane. But he killed that shit.
    ——————

    he’s on fif’s dick IMO. he keeps attacking other rappers who he was friendly on songs with, to generate interest and controversy. imagine my surprise when i saw his comments bout TIP.

  75. PW Says:

    Fuck..they got OJ. Blacks lost.

  76. robabank Says:

    i guess this means ten years from now r.kelly gonna get convicted of some nex shit.

  77. PW Says:

    Nah..white ppl weren’t really pissed about R.Kelly.

    If he pissed on a white girl he would have no life.

  78. PHENOMENON Says:

    “Chocolate Rain” > Jim Jones’ catalogue

  79. PW Says:

    Lost Tapes >>>>>>>>>>>>

  80. PHENOMENON Says:

    Why are tapes that artists never put out better than tapes they put out.

  81. moresickaMC Says:

    white ppl stay salty at the black man OJ..well they finally got em

  82. robabank Says:

    Nah..white ppl weren’t really pissed about R.Kelly.

    If he pissed on a white girl he would have no life.

    ^^
    u right white people was sittin back like “look at these niggers pissin on each other like savages”

  83. Ryan Says:

    still waitin on more lost tapes from big l. heard finesse found some a while back in a closet or some ish.

  84. and the winner is... Says:

    wake up!…wake up!….

  85. and the winner is... Says:

    wake up!…wake up!….

  86. and the winner is... Says:

    wake up!…wake up!….

  87. PHENOMENON Says:

    white ppl stay salty at the black man OJ..well they finally got em

    ^ ^ ^
    And its all his fault.

    You would think after beating a case like that he would be easy.

  88. Mag Says:

    O.J in Jail?

    / does dance*
    http://i13.photobucket.com/albums/a278/Rubxqub/BustArab.gif

  89. Digital Scales Says:

    daps penomenon

    Whats good brother…

    _____________________

  90. Carolina Beatz Says:

    Here is the defenition of ignorance by some clown commenting in here:

    OH FOSHO SON!!!…CAUSE REAL NIGGAS WOULD
    BEAT THIS NIGGA RIGHT AFTER THEY FILM HIM WALKING
    AROUND THE AIRPORT…YEAH YOU RIGHT B…NIGGA IS MAD LUCKY
    IT WASN’T ME AND MY NIGS 4REALZ…STRAIGHT BITCH MADE
    4REAL SON

    this is how you talk when you are a REAL broke nigga

  91. PW Says:

    “You can smell a snitch a mile away,
    fuck him in the ass and feed him dick a pound a day”

    (c) Uncle Face

    smh

  92. Digital Scales Says:

    Carolina link some beats

  93. Tampasolar Says:

    O.J found guilty on all charges.karma is a bitch.
    —————————–
    yankee staidum is no more…and now o.j. is found guilty.
    it seems like america’s past times are fading away with the economy.

  94. PHENOMENON Says:

    What up Scales.

    I still don’t understand how they can distroy Yankee stadium.

  95. the dough Says:

    # PHENOMENON Says:
    October 4th, 2008 at 5:00 am

    What up Scales.

    I still don’t understand how they can distroy Yankee stadium.
    ^^^
    they can’t

  96. Tampasolar Says:

    What up Scales.

    I still don’t understand how they can distroy Yankee stadium.
    ^^^
    they can’t

    ————-

    http://feeds.feedburner.com/~r/bmjvodcast/~5/397773680/yankees.m4v

    this is straight bullshit if you consider the new stadium is going to pack less seats

Leave a Reply