займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: N.O.R.E. Goes on a Diet

“In 3 months, I’m gonna be 175, solid and tight like LL Cool J, you’re gonna have to get the baby oil and oil me up…”

Hilarity.

For real though, it might be time N-O. Not that I should talk…


AddThis Social Bookmark Button

46 Responses to “Video: N.O.R.E. Goes on a Diet”

  1. Beezy Says:

    Nigga on the Run Trimming Down

  2. Joe 88 Says:

    Why would t.I release his weedcarrier album on the same day as his. Make no sense to me

    ^He expect people to pick up his & big kuntry album

  3. SpotOn Says:

    Nigga On The Run Exercising

    wakka wakka

  4. Beezy Says:

    Damn he gonna have to drop like 60lbs to get to 175…in 3mos that aint likely.

    Unless your Janet Jackson…

  5. cOLD Says:

    yo spot coke lines isnt me, I aint on that Boosie shit.
    ——–

    Who ever made guiness push that shit is the business. Ginuess mixed with condese milk and coco powder and cinimon

    ^you have to try it with grated carrots.

  6. Carlos Voltron Says:

    # Joe 88 Says:
    October 1st, 2008 at 2:21 pm

    they say jail perserves the body, no food is fried, everything is baked, no drugs, no dinks, alot of weights

    ^That’s bullshit. Besides, when you’re that good at destroying the mind, why even bother with the body?

    ^So your saying every nigga in jail is destructive? What about Malcom? Every nigga in jail aint a criminal by standards, you have no idea what some of them niggas backstory is, so you can’t judge them, just the ones YOU came in contact with. And it’s not bullshit, bernard hopkins is the perfect example of how jail perserves the body

    ^Joe what the hell are you talking about? I didn’t say anything about cats in jail being destructive or they deserved to be in there. All I said was jails/prison are more effective at attacking the mind then the body. It’s not to say everyone who goes to jail are going to come out worse for it. For every B-Hop there are thousands more who are lost.

  7. Ryan Says:

    hahahaha nore will save the world!

    NON HIP HOP NEWS!!

    KURT COVAINS ASHES TO BE SMOKED IN SPLIFF !

    i’d post the link but. . .
    google it.

    real fucking dumb.

  8. SpotOn Says:

    Why would t.I release his weedcarrier album on the same day as his. Make no sense to me

    ^^^Actually it does. They on different levels. I think part of why Plies album sold as much as it did is because it was on sale and Weezy stans picked it up cause they were already in the store.

  9. Big Homie Says:

    He just needs to hit that crack pipe

  10. Beezy Says:

    It’s not to say everyone who goes to jail are going to come out worse for it. For every B-Hop there are thousands more who are lost.

    ^Word to Boston George…went in with a Bachelors in marijuana and came out with a PhD in coke.

  11. cOLD Says:

    so all yall niggas clowing that I asked green that wet wipes question, yall some stanking niggas. Per green its perfectly acceptable and may lead to spontaneous brain.

  12. sleep Says:

    Grated carrots mixed with what

  13. eskay Says:

    I can tell ya’ll who Coke Lines is, unless ya’ll wanna continue the guessing game.

  14. Joe 88 Says:

    All I said was jails/prison are more effective at attacking the mind then the body.

    ^Oh, okay, I must of read that wrong, my bad. Thought you meant something else

  15. Crossbow Says:

    Nigga On The Run Eatin’ Sensibly.

  16. Chase Says:

    Yo the picture of NORE with no shirt on is f-ing hilarious

  17. Joe 88 Says:

    I can tell ya’ll who Coke Lines is, unless ya’ll wanna continue the guessing game.

    ^Who is it?

  18. Prince Says:

    Chase Says:

    October 1st, 2008 at 2:37 pm
    Yo the picture of NORE with no shirt on is f-ing hilarious

    ^^ damn that dude nore is a funny dude i hope he lose it tho lol

  19. G7 Says:

    Nore almost a darker version of Pun…. if he keeps gaining weight.

  20. Chase Says:

    ^^ damn that dude nore is a funny dude i hope he lose it tho lol

    ^I don’t care if he does or doesn’t, that motherfucker is funny.

  21. green eyes Says:

    # cOLD Says:
    October 1st, 2008 at 2:36 pm

    so all yall niggas clowing that I asked green that wet wipes question, yall some stanking niggas. Per green its perfectly acceptable and may lead to spontaneous brain.

    ^ im sayin!! yall sounding like yall dont wash your hands after either. ewwwwwwww

  22. Jimmy Valentime Says:

    :;plays big pun dedication over care less whisper :;

    that sht funny even though it ment to be serious

  23. Carlos Voltron Says:

    We actually need more fat rappers. Being a fat guy and pulling good looking chicks > Being a skinny dude and pulling good looking chicks.

  24. SpotOn Says:

    ^ im sayin!! yall sounding like yall dont wash your hands after either. ewwwwwwww

    ^^^washing hands is gay

  25. cOLD Says:

    We actually need more fat rappers. Being a fat guy and pulling good looking chicks > Being a skinny dude and pulling good looking chicks.

    ^*blank stares 3.0*

  26. Prince Says:

    Chase Says:

    October 1st, 2008 at 2:40 pm
    ^^ damn that dude nore is a funny dude i hope he lose it tho lol

    ^I don’t care if he does or doesn’t, that motherfucker is funny.

    ^ we should encourage fred fat ass 2 lose weight to lol

  27. Most_Incredible! Says:

    The think is I would take Nore’s word on that over anyones I don’t know why tho *shrugs*

  28. cOLD Says:

    talking on blogs to dudes is gay gay gay.

  29. All Day Every Day Says:

    it doest make sense for ATL to release Kuntry’s album the same day. Niggas have no clue.

  30. SpotOn Says:

    Loosing weight is gay

  31. Joe 88 Says:

    it doest make sense for ATL to release Kuntry’s album the same day. Niggas have no clue.

    ^yes it does, we already explained why.

    >cOLD Says:
    October 1st, 2008 at 2:44 pm
    talking on blogs to dudes is gay gay gay.

    *Plays Cam “wet wipes”*

  32. Mr. Papagiorgio Says:

    you niggas need to holla at Papagiorgio. (ll)

    you know ya boy got the personal training game on lock.

  33. b-ease Says:

    I can tell ya’ll who Coke Lines is, unless ya’ll wanna continue the guessing game.

    ^^
    Who?

  34. cOLD Says:

    having numerals in your screen name = gay

  35. Ryan Says:

    sorry nah, i gotta grab this N.O.R.E. video from ya for the blog. props

  36. cOLD Says:

    *removes shit stained draws*
    *walks away from wash and fold laundry service chuckling*

  37. All Day Every Day Says:

    it doest make sense for ATL to release Kuntry’s album the same day. Niggas have no clue.

    ^^^^^
    Unless his album is attached as a buy 1 get 2 promo which its not. People are going to walk in with that “blank stare”

  38. Beezy Says:

    talking on blogs to dudes is gay gay gay.

    ^Thats why all my comments are intended for the chicks on here.

  39. Joe 88 Says:

    having numerals in your screen name = gay

    ^lol, I don’t how that’s gay, but it was funny. How ya ass feel? n/h

    *Dies*

  40. Beezy Says:

    How ya ass feel?

    ^WTF?

  41. Mr. Papagiorgio Says:

    let’s play the “whatever happened to” game.

    Lemme start:

    whatever happened to . . . da ranjahz?

  42. alboogie7 Says:

    Was that a fat Curtis sighting in the video……

  43. Belize Says:

    No smoking?!?! If NO does this..im a quit smoking and get on my Formulafiddy shyt

  44. we stone Says:

    nore is a very down to earth dude

  45. lea Says:

    Love Nore!!! ive seen alot of footage of mariah in some grimey situations, im starting to love her a lil more! shes really in the hood huh? LOL! she gets her mule on movies, hung tough with dipset for a minute, i saw on DVD she in the studio in da hood, DAMN! MC keeps it hood, but on da low!

  46. Nah Right » Blog Archive » Video: N.O.R.E. Goes on a Diet Pt. 2 Says:

    […] Previously: N.O.R.E. Goes on a Diet 2046 […]

Leave a Reply