займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jadakiss Uncensored

“I ain’t wing.”

^straight Yonkers


AddThis Social Bookmark Button

85 Responses to “Video: Jadakiss Uncensored”

  1. Mr. Papagiorgio Says:

    eskay Says:

    October 1st, 2008 at 4:38 pm
    the Gooch? that’s the Taint. [ll]

    ^^
    it’s the same thing.

    white boys call it the gooch. . . check out the first jackass movie when they were puttin the electric shock jawn on different parts of their bodies. . . johnny knoxville explained it, then one of them put that shit on there!

  2. THE-XFACTA Says:

    Coke Lines Says:

    October 1st, 2008 at 4:37 pm
    THE-XFACTA Says:

    October 1st, 2008 at 4:36 pm
    Coke Lines Says:

    October 1st, 2008 at 4:35 pm
    I coulda been your pops but your moms said stop,
    told me to put it in her mouth so she could taste my cock,

    ————-

    Cornball ass niggas>Coke Lines

    ^
    I’m just trying to get some recpest for my raps

    ^^^^

    Money, your rhymes are trash truck juice.. Nigga get a job (see:Rey)

  3. Big Homie Says:

    Jadakiss >

    His Heroin mixtape is fire

  4. Chase Says:

    ^ Don’t act like none of you guys passed out during sex because you were drunk.

    ^I never passed out once i got to piping. I did however hurl all over this chicks back in college one night. Hahahahaha. At first i was embarrassed until i saw how funny that shit looked. I could do nothing but laugh while i helped her clean off her bed.

    Damn I miss college

  5. green eyes Says:

    # eskay Says:
    October 1st, 2008 at 4:39 pm

    >>^damn that sounded like an AA meeting confessional

    yooo!! for real. I felt awkward just reading it.

    ^ like he was going to stop, point and scream “and thats the ninja that rapped me!”

    ohhh.. new nah shirt:

    nahright.com
    where youll find the ninja that raped you

    and its called the perineum.

  6. THE-XFACTA Says:

    Spinderella>Coke Lines
    Dylan>Coke Lines
    Bizarre>Coke Lines
    Soulja Boys unborn son>Coke Lines

  7. S.S.BlockBurner Says:

    whuddup nah!

    anybody gotta link 4 that new empire – t.i. tape?

  8. Coke Lines Says:

    Money, your rhymes are trash truck juice.. Nigga get a job (see:Rey)

    ^
    Who’s Rey? Anyway rap is something I wanna do and I enjoy doing it so you hating ain’t affecting me

  9. ODEMIC Says:

    Kanye look like the typa nigga that’d throw a tantrum if his chick(or whatever) didn’t think the sex was the best ever.

    Fam?! Fam?! You know how much effort i just put into that shit Fam?! I suck Will Smith’s dick Fam?!

  10. Jimmy Valentime Says:

    Yeah this shit is turning in to SVU

    Sits next to Ice T as he tells someone that was “messed up”

  11. THE-XFACTA Says:

    Too Big MC>Coke Lines
    CPO>Coke Lines
    White boys on Wendys commerical wanting a pound of beef (||)>Coke Lines

  12. green eyes Says:

    # ODEMIC Says:
    October 1st, 2008 at 4:45 pm

    Kanye look like the typa nigga that’d throw a tantrum if his chick(or whatever) didn’t think the sex was the best ever.

    Fam?! Fam?! You know how much effort i just put into that shit Fam?! I suck Will Smith’s dick Fam?!

    ^ kanye looks like hes a bad lay

  13. ODEMIC Says:

    so you hating ain’t affecting me
    ————

    it should. this site defines hiphop. our comments are the shit homie.

    see Nah Right Lite.

  14. the watcherz Says:

    Nigga you’re in Jersey. Ain’t nobody doing no freaky shit with those nastee bitches. Shit you might catch something just hugging those hoes
    ^^
    c’mon yall nigga betta stop acting like people from jerz is dirty
    yes their are alot of dirty bitches and niggas….but for the most part most of those cats moved down south to atl or sumthing….and the dirty people is bunched up in one area….Newark,or any wear else in essex county and camdan and like 2 more city i dnt like typing….

  15. sleep Says:

    anybody ever been to cipha sound comedy show. i wanted to go but i think it might be too ghetto

  16. Big Homie Says:

    LOL at Greenie

  17. Coke Lines Says:

    THE-XFACTA Says:

    October 1st, 2008 at 4:45 pm
    Too Big MC>Coke Lines
    CPO>Coke Lines
    White boys on Wendys commerical wanting a pound of beef (||)>Coke Lines

    ^
    I’m leaving cause this sucka keeps hating

  18. THE-XFACTA Says:

    Coke Lines Says:

    October 1st, 2008 at 4:45 pm
    Money, your rhymes are trash truck juice.. Nigga get a job (see:Rey)

    ^
    Who’s Rey? Anyway rap is something I wanna do and I enjoy doing it so you hating ain’t affecting me

    —–

    Rap is something you wanna do when you’re 12-20 something… If you’re almost 40 nigga it ain’t gonna happen for you. You had 28 years to get your flow together and obviously your were garbage…. UPS is hiring

  19. Mr. Papagiorgio Says:

    @ greenie

    what does a good lay look like?

  20. farsideoff Says:

    I am standing on line to vote for Obama while you all talk about tossing salads. I love college.

  21. that guy Says:

    Queens Slang > Y.O. slang

  22. THE-XFACTA Says:

    Coke Lines Says:

    October 1st, 2008 at 4:49 pm
    THE-XFACTA Says:

    October 1st, 2008 at 4:45 pm
    Too Big MC>Coke Lines
    CPO>Coke Lines
    White boys on Wendys commerical wanting a pound of beef (||)>Coke Lines

    ^
    I’m leaving cause this sucka keeps hating

    ————-

    You would be accepted more if you just put a link or something to a page of yours where we could listen to your flow. Stop forcing your rhymes on us (||).

  23. sleep Says:

    you even seen porn from ghetto gaggers. that some racist shit its these two white dudes who face fuck the shit out of black and spanish chicks until they throw up . them cracka ass ckackers spit on them bitches and all

  24. Mr. Papagiorgio Says:

    sleep Says:

    October 1st, 2008 at 4:51 pm
    you even seen porn from ghetto gaggers. that some racist shit its these two white dudes who face fuck the shit out of black and spanish chicks until they throw up . them cracka ass ckackers spit on them bitches and all

    ^^
    yea, ghetto gaggers is bad news.

  25. THE-XFACTA Says:

    sleep Says:

    October 1st, 2008 at 4:51 pm
    you even seen porn from ghetto gaggers. that some racist shit its these two white dudes who face fuck the shit out of black and spanish chicks until they throw up . them cracka ass ckackers spit on them bitches and all

    —-

    I have seen that sight and I wouldn’t call it racist at all. Those dumb bitches knew what they were agreeing to when they signed the contract! If they’re dumb enough to get spit on and dicks rammed down their throats so much that they throw-up, then they deserve that shit. I have no sympathy for them!

  26. green eyes Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    October 1st, 2008 at 4:50 pm

    @ greenie

    what does a good lay look like?

    ^ its more about how a man carries himself, his energy feild, etc than any specific physical description. kanye just seems like the type whos kinda immature, arrogant and selfish.. and that translates into the type of lover he seems like hed be. plus he says hes a porn addict which prolly means hes got nothing more than a jack rabbit stroke and “feel this dick bitch” comments in his repertoire.

  27. robabank Says:

    ghetto gaggers lol i seen that shit i dont like any porno that includes vomit shits disgusting

  28. eskay Says:

    >>I’m still waiting for someone to explain the hype about charles? Dude is a clown for real.

    why don’t you start by listening to one of his songs.

  29. green eyes Says:

    I have seen that sight and I wouldn’t call it racist at all. Those dumb bitches knew what they were agreeing to when they signed the contract! If they’re dumb enough to get spit on and dicks rammed down their throats so much that they throw-up, then they deserve that shit. I have no sympathy for them!

    ^ damn.. as cruel as it sounds.. x makes a good point

  30. the watcherz Says:

    sleep Says:

    October 1st, 2008 at 4:51 pm
    you even seen porn from ghetto gaggers. that some racist shit its these two white dudes who face fuck the shit out of black and spanish chicks until they throw up . them cracka ass ckackers spit on them bitches and all
    ^^
    *zshares it….gets disgusted and decide to stop fucking with porn for a min*

  31. Mr. Papagiorgio Says:

    ^ its more about how a man carries himself, his energy feild, etc than any specific physical description. kanye just seems like the type whos kinda immature, arrogant and selfish.. and that translates into the type of lover he seems like hed be. plus he says hes a porn addict which prolly means hes got nothing more than a jack rabbit stroke and “feel this dick bitch” comments in his repertoire.

    ^^
    hold the phone.

    i’m addicted to porn, and i’m pretty nice in the sack.

    niggas that watch a lot of porn are probably good b/c they know how to do it like the pros. . . . it’s like any athlete watching game footage. . . .

  32. b-ease Says:

    late pass

    ^ Don’t act like none of you guys passed out during sex because you were drunk.

    ^^
    Sure have.

  33. Big Homie Says:

    Porn is the shit

  34. green eyes Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    October 1st, 2008 at 4:55 pm

    ^ its more about how a man carries himself, his energy feild, etc than any specific physical description. kanye just seems like the type whos kinda immature, arrogant and selfish.. and that translates into the type of lover he seems like hed be. plus he says hes a porn addict which prolly means hes got nothing more than a jack rabbit stroke and “feel this dick bitch” comments in his repertoire.

    ^^
    hold the phone.

    i’m addicted to porn, and i’m pretty nice in the sack.

    niggas that watch a lot of porn are probably good b/c they know how to do it like the pros. . . . it’s like any athlete watching game footage. . . .

    ^ depends on the type of porn they watch. an athlete watching footgae of the maldovian futbol playoffs may think he can play…but not really

  35. THE-XFACTA Says:

    Big Homie Says:

    October 1st, 2008 at 4:56 pm
    Porn is the shit

    ———

    Porn is overrated unless you’re that nigga doing it (see: Mr. Marcus)

  36. Mr. Papagiorgio Says:

    b-ease Says:

    October 1st, 2008 at 4:56 pm
    late pass

    ^ Don’t act like none of you guys passed out during sex because you were drunk.

    ^^
    Sure have.

    ^^
    fuck that. . .

    you ever gettin some wack ass pussy, and you end up watchin tv while you smashin?

    i have.

  37. THE-XFACTA Says:

    You ever did so much coke and you had the flyest broad with you ever, and your Jim-Browski wouldn’t respond?

  38. green eyes Says:

    fuck that. . .

    you ever gettin some wack ass pussy, and you end up watchin tv while you smashin?

    i have.

    ^ lmao… switch the “wack pussy” for wack dick, and cosign

  39. THE-XFACTA Says:

    green eyes Says:

    October 1st, 2008 at 5:01 pm
    fuck that. . .

    you ever gettin some wack ass pussy, and you end up watchin tv while you smashin?

    i have.

    ^ lmao… switch the “wack pussy” for wack dick, and cosign

    ——

    Something about that line makes me queezy

  40. sleep Says:

    i dont feel sorry for the bitches but the dudes seem racist

  41. robabank Says:

    how much porn do u gotta watch to be considered addicted?

  42. R.J.Orion Says:

    eskay Says:

    October 1st, 2008 at 4:55 pm
    >>I’m still waiting for someone to explain the hype about charles? Dude is a clown for real.

    why don’t you start by listening to one of his songs.

    ————-

    like:

    ronald mcdonald
    convincedindecision
    butcherman
    windows media player
    harlem
    jet blue
    mt. rushmore
    dont touch me

    etc
    etc
    etc

  43. R.J.Orion Says:

    why would a black man watch porno with a white-boy boning a sister ?

    what part of the game is that ?

  44. sleep Says:

    if u watch porn everyday youre a addict

    porn addict>>>drugs/alchol addict

  45. Mr. Papagiorgio Says:

    ^ lmao… switch the “wack pussy” for wack dick, and cosign

    ^^
    lol, i feel like me and greenie are sittin at a coffee shop just talkin about sex. . . .

    but the fact that the dick was wack is partially your fault. . . if you tell a nigga what you like, and his meat is hard, he’ll do WHATEVER.

    chicks that don’t communicate are the fuckin worst!

    (not you, green, just in general.)

  46. sleep Says:

    if u watch porn everyday youre a addict

    porn addict>>>drugs/alchol addict

  47. nation v3.1 build Says:

    “holla atchyall man… i gotta go light up”

    lol

  48. sleep Says:

    eskay stop moderating my shit

    i hate u blogging niggers

  49. Ryan Says:

    R.J.Orion Says:

    October 1st, 2008 at 5:04 pm
    why would a black man watch porno with a white-boy boning a sister ?

    what part of the game is that ?

    ^ BAHHHAHAHAHA .
    i might have pissed myself.

    nah good looking on that black milk.

  50. green eyes Says:

    # Mr. Papagiorgio Says:
    October 1st, 2008 at 5:06 pm

    ^ lmao… switch the “wack pussy” for wack dick, and cosign

    ^^
    lol, i feel like me and greenie are sittin at a coffee shop just talkin about sex. . . .

    but the fact that the dick was wack is partially your fault. . . if you tell a nigga what you like, and his meat is hard, he’ll do WHATEVER.

    chicks that don’t communicate are the fuckin worst!

    (not you, green, just in general.)

    ^ nah.. he was just inept and i wasnt in the mood to train a motherfucker. this isnt school. i just did what i had to finish up quick so i could go home.

  51. Chase Says:

    chicks that don’t communicate are the fuckin worst!

    ^Preach, chuuch, truth, gospel and tabernacle.

    But I i did have one girl tell me her body is like an empty canvas and i was free to paint the picture however i see fit… Shiiiiiiiiiiiiiiit….

  52. R.J.Orion Says:

    ^^^

    i hate u …niggers

    ———

    !?!

  53. Mr. Papagiorgio Says:

    ^ nah.. he was just inept and i wasnt in the mood to train a motherfucker. this isnt school. i just did what i had to finish up quick so i could go home.

    ^^^
    LOL at “inept niggas”!

    this girl i fuck w/ was tellin me about this nigga that was eatin her box for like an hour. . . and didn’t know what he was doin!

    she got the blank stare for lettin that nigga continue, though. . .

    if you don’t know how to please a woman in 2008, you lost. straight 07-08 miami dolphins status.

  54. Coke Lines Says:

    I watch porn everyday, is that bad?

  55. Coke Lines Says:

    Oh and myspace link coming soon people, soon you’ll hear what I’m bout

  56. R.J.Orion Says:

    yo Coke Lines..

    you got bars?

    lets hear a link or suttin’

  57. THE-XFACTA Says:

    Coke Lines Says:

    October 1st, 2008 at 5:14 pm
    Oh and myspace link coming soon people, soon you’ll hear what I’m bout

    ——

    *Holds Breath*

  58. Coke Lines Says:

    R.J.Orion Says:

    October 1st, 2008 at 5:15 pm
    yo Coke Lines..

    you got bars?

    lets hear a link or suttin’

    ^
    Soon, Dee doesn’t want me to leak anything yet until it’s fully mastered and clean, trust I can’t wait.

  59. THE-XFACTA Says:

    Coke Lines Says:

    October 1st, 2008 at 5:17 pm
    R.J.Orion Says:

    October 1st, 2008 at 5:15 pm
    yo Coke Lines..

    you got bars?

    lets hear a link or suttin’

    ^
    Soon, Dee doesn’t want me to leak anything yet until it’s fully mastered and clean, trust I can’t wait.

    ————

    Then why are you typing unmastered rhymes on Nah? GTFOH….

    Hip Hop DX is ——————–>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  60. Coke Lines Says:

    Then why are you typing unmastered rhymes on Nah? GTFOH….

    Hip Hop DX is ——————–>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ^
    Here we go again, yo these internet niggas are some hating ass niggas for real, make a nigga want to pop something but I’m chill.

  61. eskay Says:

    ok, time to blow Coke Lines’ cover (no Rawse)

  62. All Day Every Day Says:

    Here we go again, yo these internet niggas are some hating ass niggas for real, make a nigga want to pop something but I’m chill.

    ^^^^
    “why so serious”…..pop something? This is why the game is fucked up

    CB4 was ahead of its time…no lie

  63. Coke Lines Says:

    Yo es I’ma send you some music, but don’t leak it okay?

  64. the watcherz Says:

    Coke Lines Says:

    October 1st, 2008 at 5:13 pm
    I watch porn everyday, is that bad?
    ^^
    yes cause your 40…

  65. All Day Every Day Says:

    Eskay, why do moderate some comments? Is it more so political shyt or just cause?

  66. eskay Says:

    Coke Lines is actually…

  67. THE-XFACTA Says:

    Coke Lines Says:

    October 1st, 2008 at 5:21 pm
    Then why are you typing unmastered rhymes on Nah? GTFOH….

    Hip Hop DX is ——————–>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ^
    Here we go again, yo these internet niggas are some hating ass niggas for real, make a nigga want to pop something but I’m chill.

    ———

    Yo Cokehead that shit didn’t even rhyme… Chill and real are you serious or are you some cat from the south was that drawl? (see:Pacman from DMX skit)

  68. THE-XFACTA Says:

    eskay Says:

    October 1st, 2008 at 5:27 pm
    Coke Lines is actually…


    ??? LL (Not The Rappa)

  69. eskay Says:

    Ghost Writer

  70. yaboy Says:

    lmao @ the stories..

    Bol, has a post up about getting propositioned by a “hoo-er” at his site..

    ive falled asleep while piping, gettin head, and sometimes just wake up naked not even knowing what i did…

  71. Coke Lines Says:

    Yo Cokehead that shit didn’t even rhyme… Chill and real are you serious or are you some cat from the south was that drawl? (see:Pacman from DMX skit)

    ^
    I wasn’t even ryhming X, damn you want to hear me that bad?

  72. TheCo!!inB Says:

    no bull shit my pops once counseled a nigga who watched porn at least 8 hours a day and lost his wife because he wanted to do all kinds of freaky shit to her and he tried to make her ghetto gag and she threw up on him. porn addiction is crazy shit but it’s very real.

  73. eskay Says:

    >>Eskay, why do moderate some comments? Is it more so political shyt or just cause?

    you’re only moderated if:

    a. it’s your first time commenting from whatever computer you’re using.

    b. your comment contains a link.

    c. your comment contains one of a couple of banned words or phrases.

    ^nothing political or anything though, mostly the names of commenters who’ve been banned and stuff like that. my government name is restricted ’cause niggas need to keep it out they mouth. I should ban ‘eskay’ too, but that’d be too much trouble.

  74. THE-XFACTA Says:

    eskay Says:

    October 1st, 2008 at 5:28 pm
    Ghost Writer

    —————

    Coke Lines is Ghost Writer? “Well damn negrow that’s all you had to say” (see: Samuel L in Pulp Fiction)

    *Daps Ghost Writer*

    Try rhyming under Ghost Writer, you’re garbage as Coke Lines*

  75. yaboy Says:

    ghost pullin a fast one

    *daps xfagta*

  76. Coke Lines Says:

    eskay Says:

    October 1st, 2008 at 5:28 pm
    Ghost Writer

    ^
    Well so much for having fun….damn eskay….(mute)

  77. Chase Says:

    b. your comment contains a link.

    So how is it that I see some people posting links in their posts? I didn’t know it was restricted and prohibited

  78. PHENOMENON Says:

    Reminds me of the Lacy Ghetto Gag.

    LMAO.

  79. eskay Says:

    >>So how is it that I see some people posting links in their posts? I didn’t know it was restricted and prohibited

    there are ways to game the system. links aren’t prohibited, they just need to be moderated. i don’t want niggas posting links to retail albums, movies, kiddie porn, etc.

  80. Elite Says:

    you guys need to moderate these comments or something!!! this whole shit is not even about this Kiss video.. its jus a bunch of dudes talkin about any random ass topic lol

  81. J-HOOD Says:

    true story………hardbody…….hak………thats some wing shit

    yonkers jargon^^^^^^^^^(especially hak or ha however u spell it)

  82. MC Winkel Says:

    His face ist gettin more roundsum day by day.

  83. chuuch Says:

    what does “I ain’t wing.” mean?

  84. East Coast Digital Radio-The Next Level Of Entertainment Says:

    Jadakiss Uncensored…

    ……

  85. Nah Right » Blog Archive » Video: Jadakiss Uncensored #2 Says:

    […] Last time BoBO caught Kiss walking out of the BET cypher, now they catch up with Jada as he speaks on changing his album title to The Last Kiss. The mixtape’ll be called Kiss My Ass though. Sounds like a deal. […]

Leave a Reply