займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Royce Da 5’9 Vlad TV Interview Pt. 1

Royce speaks on the Yung Berg fuckery.


AddThis Social Bookmark Button

70 Responses to “Video: Royce Da 5’9 Vlad TV Interview Pt. 1”

  1. nation Says:

    say Joey’s name

    say it

  2. icon (trillbert arenas) Says:

    THE-XFACTA Says:

    September 25th, 2008 at 11:14 am
    Didn’t Nas say that ‘Kick in the Door’ joint by Big was about him? I just couldn’t coordinate the two.. Is that shit really real or was Nas on some paranoid shit?

    ***Y’all ain’t know about my Biggie wars? Who you thought “Kick in the Door” was for? (c) Nas

    That beef was real, remember when Rae and Ghost were on some “niggas copied nas album cover” shit- that was shots at the similiarities between “Ready to Die” and “Illmatic” album art…I don’t know if the beef went deeper than that, though….

  3. Joe 88 Says:

    Menecing methods, labeled me a lethal weapon, seen niggas died, wit-less, & breathless, can understand my specific plan, to be the man in this wicked land, underhanded hits are planned, seens scams, plots over grams of rocks, undercover agents died by the random shots – The GOAT

  4. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    nation Says:

    September 25th, 2008 at 11:17 am
    say Joey’s name

    say it

    ^^lol

    it’s the pimp chronicles.

  5. THE-XFACTA Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    September 25th, 2008 at 11:16 am
    THE-XFACTA Says:

    September 25th, 2008 at 11:14 am
    Didn’t Nas say that ‘Kick in the Door’ joint by Big was about him? I just couldn’t coordinate the two.. Is that shit really real or was Nas on some paranoid shit?

    ***Y’all ain’t know about my Biggie wars? Who you thought “Kick in the Door” was for? (c) Nas

    That beef was real, remember when Rae and Ghost were on some “niggas copied nas album cover” shit- that was shots at the similiarities between “Ready to Die” and “Illmatic” album art…I don’t know if the beef went deeper than that, though….


    I remember Rae and Ghost talking shit on OB4CL but I never remember hearing a damn thing from Nas.. Someone correct me if I’m wrong

  6. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Owwwwwwwwwwwwwwww!!

  7. Ghost writer Says:

    Royce speaks on the Yung Berg fuckery.

    ^
    SMH @ niggas still promoting this fuckery even

  8. THE-XFACTA Says:

    “Drinking Hennessy with my Enemies” (1000x)-Goat

  9. eskay Says:

    >>SMH @ niggas still promoting this fuckery even

    he basically says stop talking about it.

  10. icon (trillbert arenas) Says:

    I remember Rae and Ghost talking shit on OB4CL but I never remember hearing a damn thing from Nas.. Someone correct me if I’m wrong

    ***I guess that’s what nas meant with “y’all ain’t know about my Biggie wars”

  11. Digital Scales Says:

    How about them fucking Mets????????????????

    Wow

    I’m going to the game tonight, i’m hoping them motherfuckers make it to the playoffs, im down to spend a grip on some tickets to a playoff game for the last playoffs at Shea

    Baseball>Cricket

    I may not be able to hit a Grubber like the bloats on the other side of the pond, i will smack a baseball tho

  12. yaboy Says:

    Yo, WHEN IS THAT CHRIS ROCK SPECIAL???

    ADS ON HERE SAY “TONIGHT” AND ADS ALSO SAY SATURDAY THE 27th…

    WTF???

  13. THE-XFACTA Says:

    Ghost writer Says:

    September 25th, 2008 at 11:19 am
    Royce speaks on the Yung Berg fuckery.

    ^
    SMH @ niggas still promoting this fuckery even

    Had Yung Berg copped an iced out ‘Go-Bots’ piece that shit would have never happened!

  14. masterOVdutchez Says:

    some kid named Jason in a Honda station wagon was braggin about how much loot and crack be stackin

  15. G7 Says:

    Ghost writer Says:

    September 25th, 2008 at 11:19 am
    Royce speaks on the Yung Berg fuckery.

    ^
    SMH @ niggas still promoting this fuckery even

    ==
    co-sign

  16. Joe 88 Says:

    I aint talking bout how he got hurt in the club hurt, i’m talking bout being under the ground hurt

    lol

  17. icon (trillbert arenas) Says:

    yaboy Says:

    September 25th, 2008 at 11:20 am
    Yo, WHEN IS THAT CHRIS ROCK SPECIAL???

    ADS ON HERE SAY “TONIGHT” AND ADS ALSO SAY SATURDAY THE 27th…

    WTF???

    ***he’s on Larry King tonight, but his special airs Saturday

  18. b-ease Says:

    Joe 88 Says:

    September 25th, 2008 at 11:16 am
    Menecing methods, labeled me a lethal weapon, seen niggas died, wit-less, & breathless, can understand my specific plan, to be the man in this wicked land, underhanded hits are planned, seens scams, plots over grams of rocks, undercover agents died by the random shots – The GOAT

    ^^
    Let me guess Joe, Troublesome ’96. You know how I know, because its the only song you ever bring up when asked for a dope Pac verse lol.

  19. G7 Says:

    i was right. it’s almost impossible catching Royce without a pair of shades on. maybe he has some kind of visual impairment.

    bleek w/doo rag = royce w/sun glasses

  20. Ghost writer Says:

    eskay Says:

    September 25th, 2008 at 11:20 am
    >>SMH @ niggas still promoting this fuckery even

    he basically says stop talking about it.

    ^
    Word….

  21. icon (trillbert arenas) Says:

    I’m going to the game tonight, i’m hoping them motherfuckers make it to the playoffs, im down to spend a grip on some tickets to a playoff game for the last playoffs at Shea

    Baseball>Cricket

    I may not be able to hit a Grubber like the bloats on the other side of the pond, i will smack a baseball tho

    ***I don’t know what the fuck that last sentence means, but I’m going to a baseball blicka, tonight with my son- I’m not a big fan of the sport, but I’ll sacrifice for the kid, lol…

  22. masterOVdutchez Says:

    big>PAC (no shots fired)

  23. THE-XFACTA Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    September 25th, 2008 at 11:20 am
    I remember Rae and Ghost talking shit on OB4CL but I never remember hearing a damn thing from Nas.. Someone correct me if I’m wrong

    ***I guess that’s what nas meant with “y’all ain’t know about my Biggie wars”

    A Nas/Biggie beef over the air would have been a lot better then the Biggie/Pac beef.. And most likely both niggas would still be alive.. Well maybe not Pac ’cause I still belive Suge Knight had something to do with that shit

  24. yaboy Says:

    ***he’s on Larry King tonight, but his special airs Saturday

    ^
    thanks. you see the banner at the top of NR tho?

    says ‘TONIGHT’

  25. Joe 88 Says:

    >Let me guess Joe, Troublesome ‘96. You know how I know, because its the only song you ever bring up when asked for a dope Pac verse lol.

    ^that aint his only dope verse, that aint even in his top 10, but it’s one of his last & most lyrical verses, you wanna hear some dope pac shit, check this out

    http://www.youtube.com/watch?v=zbtz02uaGFc

    ^It’s songs like this that makes 2pac the GOAT

    Asked my homie on the block, why he strapped? He laughed, watched as a another cop car passed then blast, it’s just another murder, nobody mourns no more, my tear drops is getting bigger, but can’t figure what i’m crying for

  26. THE-XFACTA Says:

    *Prices an iced out Voltron piece*

    The lions not the cars

  27. Joe 88 Says:

    Well maybe not Pac ’cause I still belive Suge Knight had something to do with that shit

    ^We all know who killed 2pac, & it wasn’t suge

    *Looks @ the eye on the one dollar bill*

  28. Digital Scales Says:

    What game icon?

  29. THE-XFACTA Says:

    Joe 88 Says:

    September 25th, 2008 at 11:25 am
    Well maybe not Pac ’cause I still belive Suge Knight had something to do with that shit

    ^We all know who killed 2pac, & it wasn’t suge

    *Looks @ the eye on the one dollar bill*

    — Bossman? They said a Crown Vic sped away from the scene

  30. icon (trillbert arenas) Says:

    A Nas/Biggie beef over the air would have been a lot better then the Biggie/Pac beef.. And most likely both niggas would still be alive.. Well maybe not Pac ’cause I still belive Suge Knight had something to do with that shit

    ***True, but remember, back in those days, East Coast artists rarely went straight for the jugular, diss wise- it was all about dropping subliminals- dissing niggas by name had fallen out of popularity in the East, by the early to mid 90s- the west coast reintroduced calling niggas out, by name, which is why “hit em up” was so effective….

  31. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    now you can find me
    girlie behind me
    holdin my mink up
    iced pinkie ring in the air
    holdin my drink up
    top down, dro in the air
    blowin my stink up
    it’s seldom that i smoke
    but it helps my think up
    makes me a mathematician
    about my math
    get celebrity ass
    i’m a statistician
    rap wit precision
    nigga ya hoe chose hov
    that’s rapper division
    now divide ya’self. . .

    all this big talk made me wanna post some jay.

    pretty sure BD will appreciate it.

  32. Ghost writer Says:

    Y’all heard Yung Berg telling the niggas who robbed him that he love them? If not youtube it

  33. icon (trillbert arenas) Says:

    Digital Scales Says:

    September 25th, 2008 at 11:26 am
    What game icon?

    ***Nats vs. Marlins

  34. eskay Says:

    Troublesome is by far one of Pac’s best songs. Top 5 easily.

  35. Ghost writer Says:

    *Prices an iced out T-Rex piece*

  36. Joe 88 Says:

    cant close my eyes cause all i see is terror,i hate the man in the mirror cause his reflection makes the pain turn realer,times of armegeddon,murder in mass amounts,in this society,where only gettin the cash counts – The Goat

    C’mon, no rappers words will ever move you like a pac verse, unless your from NY, or just like metaphorical, membrain stain chain slang raps.

  37. yaboy Says:

    slackeruprising.com/

  38. THE-XFACTA Says:

    Best Tupac song is So Many Tears, followed by ‘Pain’.. Which you can only get on the Above the Rim soundtrack on tape.. They didn’t have that song on the CD…

  39. icon (trillbert arenas) Says:

    Ghost writer Says:

    September 25th, 2008 at 11:27 am
    Y’all heard Yung Berg telling the niggas who robbed him that he love them?

    ***They musta been lightskinned (no Debarge)

  40. THE-XFACTA Says:

    *Prices an iced out ‘Pokemon’ chain*

  41. G7 Says:

    >>all this big talk made me wanna ‘post’ some jay.

    ^aaayyyyoooo

  42. b-ease Says:

    ^It’s songs like this that makes 2pac the GOAT

    Asked my homie on the block, why he strapped? He laughed, watched as a another cop car passed then blast, it’s just another murder, nobody mourns no more, my tear drops is getting bigger, but can’t figure what i’m crying for

    ^^
    I think I know that song without clicking the link. Is it the one with the hook “96 big body sittin on chrome”, still I rise? I copped that bootleg Makaveli 2 at Patapsco in 8th grade, and I was THAT nigga in school for a week. Still, with that said :

    BIG>>>>>>>>>>Pac

  43. icon (trillbert arenas) Says:

    Best Tupac song is So Many Tears,

    ***Co-sign…

  44. Ghost writer Says:

    READING TUPAC’S LYRICS > HEARING TUPAC RAP

  45. masterOVdutchez Says:

    I looked deeper I see blood up on his sneakers and fist gripped a chrome 4 fif ..so I dipped ..niggA is you creepin or speakin

  46. THE-XFACTA Says:

    *Prices iced out Nah Right Logo chain*

  47. Joe 88 Says:

    I think I know that song without clicking the link. Is it the one with the hook “96 big body sittin on chrome”, still I rise? I copped that bootleg Makaveli 2 at Patapsco in 8th grade, and I was THAT nigga in school for a week. Still, with that said :

    ^Naw, that was “who do you belive in?” but it was on that makaveli 2 CD, which is a classic imo also. “Still I rise” was ill, that whole tape was ill, I needed that shit so bad, that I stole a church tape from moms to give to a nigga in school to rock that up for me, ahhh good ole days

    Still, with that said : Pac >>>>>>>>>>>>>>

    ^I know, I know, I know, I know (c) Max B

  48. icon (trillbert arenas) Says:

    Ghost writer Says:

    September 25th, 2008 at 11:29 am
    READING TUPAC’S LYRICS > HEARING TUPAC RAP

    ***LMAO…I think Tupac had a dope flow- he did a good job of conveying his level of energy (no Redbull) and conviction – nigga really “sold” his lyrics, even if he was saying shit like “Life as a big mack- brothers look at me, and say you did that”?

  49. masterOVdutchez Says:

    best tupac song —pain

  50. THE-XFACTA Says:

    Top 5 story telling rappers:

    1) Slick Rick

    2) Biggie

    3) Dana Dane

    4) Nas

    5) Big L

  51. icon (trillbert arenas) Says:

    THE-XFACTA Says:

    September 25th, 2008 at 11:32 am
    Top 5 story telling rappers:

    1) Slick Rick

    2) Biggie

    3) Dana Dane

    4) Nas

    5) Big L

    **Co-sign, except for the fake Slick Rick @ #3

  52. b-ease Says:

    So Many Tears is one verse too long. But that’s just nitpicking.

  53. Joe 88 Says:

    maybe its just the drugs
    visions of how the block was
    CRACK came and it was strange
    how it ROCKed us…

    ^give this man the crown right now, 2pac was more than a rapper, he was sent from heaven or something to preach to us in a form where the lost could understand, no rapper can do what he did at the same level.

    Crown him now (n/h)

  54. THE-XFACTA Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    September 25th, 2008 at 11:33 am
    THE-XFACTA Says:

    September 25th, 2008 at 11:32 am
    Top 5 story telling rappers:

    1) Slick Rick

    2) Biggie

    3) Dana Dane

    4) Nas

    5) Big L

    **Co-sign, except for the fake Slick Rick @ #3

    ***

    Isn’t that really England Represent?

  55. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    G7 Says:

    September 25th, 2008 at 11:29 am
    >>all this big talk made me wanna ‘post’ some jay.

    ^aaayyyyoooo

    ^^
    i don’t know whether to laugh or shake my head. . . .

  56. masterOVdutchez Says:

    PAC was like a tip type nigga not too much wordplay but niggaz fell him

  57. Ghost writer Says:

    *Prices an iced out “Big > Pac” piece*

  58. Kid Icarus Says:

    Jay doing SLU pt II with 50, 3000, and Jeezy for BP3.

  59. b-ease Says:

    **Co-sign, except for the fake Slick Rick @ #3

    ^^
    I was just about to say the same thing lol. You can sub him out with either Scarface, Cube, or Black Rob (yea, I said it)

  60. b-ease Says:

    Kid Icarus Says:

    September 25th, 2008 at 11:34 am
    Jay doing SLU pt II with 50, 3000, and Jeezy for BP3.

    ^^
    I doubt it, unless you have a link of some sort.

  61. Jimmy Valentime Says:

    reads lil wayne blog

    so the whole drug addict thing is an act and he can put together a cohernet idea

    ::peeps the desgin when i look through the glass::

  62. icon (trillbert arenas) Says:

    Will Smith was a good storyteller- tell me I’m lying, lol…

    Nightmare on My Street
    Girls Aint Nothing But Trouble
    Parents Just Don’t Understand

  63. G7 Says:

    black Pirelli’s, rolling over this Makaveli, two classic LP’s, still the feds tap my celly…(c)Nas.

    caught that recently on an old freestyle

  64. b-ease Says:

    maybe its just the drugs
    visions of how the block was
    CRACK came and it was strange
    how it ROCKed us…

    ^^
    Joe, I’m sorry. That stanza just isnt that dope. I mean, its servicable, definetly not wack, but…oh well, to each his own…

  65. Chase Says:

    Jay doing SLU pt II with 50, 3000, and Jeezy for BP3.

    ^^Whether this is true or not, why is Jeezy included with Jay, 50 and 3000???

  66. Joe 88 Says:

    I started out as a beginner
    Entered the criminal lifestyle became a sinner
    I make my money and vacate, evade prison
    Went from the chosen one to outcast, unforgiven
    And all the Hennessy and weed can’t hide, the pain I feel inside
    You know, it’s like I’m livin just to die
    I fall on my knees and beg for mercy, not knowin if I’m worthy
    Livin life thinkin no man can hurt me

    ^The FUCKING GOAT, tell me that shit aint the truth right there, & he mentioned hennessey w/o rhyming enimies

  67. BabyDoll Says:

    BabyDoll Says:

    September 25th, 2008 at 11:36 am
    *daps Ci Double – Philly’s freshest Intern*

  68. HELLRUGGA Says:

    3 *enter* Nelly “Brass Knuckles” :: 84 005 :: *here* real flop
    6 (2) Young Jeezy “The Recession” :: 59 874 [410 384] :: gold soon
    but it iz what it iz : the recession !
    7 *entrer* DJ Khaled “We Global” :: 49 573 :: we what ?
    9 (8) Lil Wayne “Tha Carter III” :: 43 114 [2 453 109] :: maybe 3 millie one day !
    10 (7) The Game “LAX” :: 41 536 [418 636] :: gold soon but after jeezy i think. LAX > TOS ! but without real bangers it’s difficult to go platinium.
    32 (9) LL Cool J “Exit 13” :: 14 724 [58 486] :: that ain’t really a flop if u look *here* before ! the GOAT !
    38 (14) Gym Glass Heroes “Quilt” :: 12 383 [44 649] :: Do More Gym, heroes!?
    54 (67) Plies “Definition Of Real” :: 8 631 [505 199] :: somophore’s gold,
    promotion’s platinium ! if the Real-est become gold, this mayne has a Really Real fan support ! for Real !
    54 (41) Ice Cube “Raw Footage” :: 8 493 [138 852] :: indie/inde/independent is da solution! independence way
    82 (64) Nas “Nigger” :: 6 520 [386 939] :: that’s not bad for an album political and a controverse like dat ! 500k world wide this year probably.
    91 (61) Shwayze “Shwayze” :: 6 012 [91 120] :: 100k ! that’s good for u cuz i don’t know you ! so that’s good, estimate u lucky !
    105 (85) David Banner “Greatest Story Ever Told” :: 5 650 [153 203] ::
    good album nothing more ! good sells for david ! nothing less
    117 *entrée* BG & Chopper City Boyz “Life In The…” :: 5 258 ::
    Haa! too hood for hollywood ! still panik for public !
    123 (112) Three 6 Mafia “Last To Walk” :: 4 968 [240 858] ::
    that’s good 4 a street ish at dis time !
    138 (40) Kardinal Offishall “Not 4 Sale” :: 4 359 [16 270] ::
    konvict music ! i hope that akon will support Kardi again the last year !
    he needs success
    164 (162) Kanye West “Graduation” :: 3 699 [2 173 159] ::
    lil wayne ain’t really a phenomenon if u look graduation’s sells !
    weezy was just a question of fans’ timing the first week !!
    181 (170) Rick Ross “Trilla” :: 3 342 [681 653] ::
    the baws ! whamokanysai, it’s Deeper Than Rap !
    182 (155) Flo Rida “Mail On Sunday” :: 3 342 [324 446]
    if his somophore does dat ! dat will be a real success !

  69. HELLRUGGA Says:

    @ G7

    what iz tha nas’ freestyle !!
    or what is the name of da ish ? thanks

  70. Nah Right » Blog Archive » Video: Royce’s Top 5 Says:

    […] Royce makes his Fucket List for DJ Vlad. […]

Leave a Reply