Video: State Property Reunion Pt. 2


AddThis Social Bookmark Button

54 Responses to “Video: State Property Reunion Pt. 2”

  1. Big Homie Says:

    Freeway rapping while on stage

  2. BabyDoll Says:

    STATE PROP CHAIN GANG!

  3. Big Homie Says:

    *grabs BD’s hand and kisses it*

  4. Beezy Says:

    Styles P > State P

  5. cOLD Says:

    where is green when you need her.

  6. BabyDoll Says:

    LOL @ Big Homie…what is chivalry the misogyny around here?

  7. BabyDoll Says:

    *the new

  8. Chase Says:

    She got the guage, I got the mack,
    She got the weed, I got the backs, we rolling up.
    You know I’m rolling with the FREEEEEWAY, my boy don’t take no slack!!!

  9. catch22 Says:

    burning when you pee > state P

  10. plug Says:

    Still laughing @ TI making a video in shawty lo’s hood… while doing lo’s dance

  11. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    plug Says:

    September 24th, 2008 at 3:08 pm
    dont forget that actual votes dont count, its electorial votes…

    ^^
    word to al gore winning more popular votes in 2000.

  12. eskay Says:

    PPP > State P

  13. plug Says:

    yo…. somebody send me that new TI… wit a late pass attached

    plugindustries @ gmai….

  14. cOLD Says:

    *face plant in greenies ass crack*

  15. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    Chase Says:

    September 24th, 2008 at 3:10 pm
    She got the guage, I got the mack,
    She got the weed, I got the backs, we rolling up.
    You know I’m rolling with the FREEEEEWAY, my boy don’t take no slack!!!

    ^
    who you wit, huh?
    freeway flow to legit to quit . . .

    that’s my shit right there!!

  16. Beezy Says:

    word to al gore winning more popular votes in 2000

    ^Word to Al Gore winning the Nobel Peace Prize in 2007

  17. MasterOVdutches Says:

    I need sp in my life(n/h)

  18. benhameen Says:

    Still laughing @ TI making a video in shawty lo’s hood… while doing lo’s dance
    ^
    video of the year. effing hilarious

  19. Big Homie Says:

    burning when you pee

    ^ Man that shit hurts

  20. benhameen Says:

    *face plant in greenies ass crack*
    ^
    well alrighty

  21. Hipsneak Says:

    feels like ’03 all over again

    hipsneak.blogspot.com

  22. Ryan Says:

    catch22 Says:

    September 24th, 2008 at 3:11 pm
    burning when you pee > state P

    ^baaaaaaaaaaaaahahaha

    its true

  23. Big Homie Says:

    who you wit, huh?
    freeway flow to legit to quit . . .

    that’s my shit right there!!

    ^ That whole album is sick. That Oschino solo joint on that album is my shit.

  24. b-ease Says:

    Late Pass : I think Cam vs. Ye is about as apples and oranges as apples and oranges get. To say either one of them isnt a top notch lyricist is borderline asinine. And I’m not going to post lyrics, but if you don’t think Cam is dope, please listen to Fantastic 4 pt. 2 and then kindly shut the fuck up. Also, (once again)

    Swagger Like Puff>>>>>>SLU

    And I’m not saying that just for shock value, it really does work better as a song. And co-sign to whoever said Puff’s verses were doper than Ye’s, Jay’s, and Wayne’s. Cuz they were.

  25. Chase Says:

    who you wit, huh?
    freeway flow to legit to quit . . .

    that’s my shit right there!!

    ^My favorite Freeway song. He gotta a lot of shit that i fux with, but this shit right here, this shit right here nigga…

  26. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    Beezy Says:

    September 24th, 2008 at 3:14 pm
    word to al gore winning more popular votes in 2000

    ^Word to Al Gore winning the Nobel Peace Prize in 2007

    ^^
    sorry beezy.

    president of the US>>>>>>Nobel Peace Prize.

    have you ever stopped and wondered where we would be in Al had won in 2000? i feel like the nigga would have us in a utopia. . . we’d have flyin cars that run on milk.

    and houses on the moon.

  27. Beezy Says:

    Oschino > Chris

    Dope in balloons, hot like the middle of june…and that bullet in your chest will turn your shirt maroon…

  28. benhameen Says:

    yo um speaking of voting new michael moore doc is available for free download. link at my spot or you can just google it…

  29. Beezy Says:

    And co-sign to whoever said Puff’s verses were doper than Ye’s, Jay’s, and Wayne’s. Cuz they were.

    ^Just remember that Puff aint write that shit.

  30. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    benhameen Says:

    September 24th, 2008 at 3:14 pm
    Still laughing @ TI making a video in shawty lo’s hood… while doing lo’s dance
    ^
    video of the year. effing hilarious

    ^^
    shit won video of the year about 5 seconds in when Tip copped a lawn chair and sat under the bowen homes sign.

  31. Big Homie Says:

    i feel like the nigga would have us in a utopia. . . we’d have flyin cars that run on milk.

    and houses on the moon.

    ^WTF? Whatever shit you smokin’ pass that shit.

  32. eskay Says:

    >>if enough angry hillary supporters wanna side w/ palin, then yes, obama can lose NY.

    don’t believe the hype.

    if Obama can’t count on NY then he might as well concede right now.

  33. Chase Says:

    Another song that gets me ready to body something is Styles P. and Sigel, You aint ready for me… Damn. That shit makes me want to roof a nigga, and then climb up and throw him back down.

  34. b-ease Says:

    have you ever stopped and wondered where we would be in Al had won in 2000?

    ^^
    I wonder…the American people were calling for blood after 9/11, so it would’ve taken a president of enourmous fortitude to take the popularity hit at the time to deal with the situation more strategically. I’m not sure Gore has/had that fortitude. This is one of the greatest what ifs in human history though, up there with “What if Malcolm didnt get shot” and “what if white people decided that caves were dope, and they didnt mind living in them?”

  35. Prince Says:

    b-ease Says:

    September 24th, 2008 at 3:16 pm
    Late Pass : I think Cam vs. Ye is about as apples and oranges as apples and oranges get. To say either one of them isnt a top notch lyricist is borderline asinine. And I’m not going to post lyrics, but if you don’t think Cam is dope, please listen to Fantastic 4 pt. 2 and then kindly shut the fuck up. Also, (once again)

    ^^ co-sign.. i couldnt have said it any better

  36. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    don’t believe the hype.

    if Obama can’t count on NY then he might as well concede right now.

    ^^
    w/ all due respect, mr. nahright. . . i feel a lot of niggas might have the same fucked up view as you about “voting in a blue state”

    so niggas may get complacent b/c “obama should have [enter your state] wrapped up”, then they don’t vote. . .

    next thing you know, our new president can’t wave to everybody b/c the nigga can’t raise his arms over his head anymore. . . .

  37. Beezy Says:

    and “what if white people decided that caves were dope, and they didnt mind living in them?”

    ^Do you mean what if white people hadn’t?

  38. b-ease Says:

    ^Just remember that Puff aint write that shit.

    ^^
    Fam, don’t worry if he writes rhymes. He writes checks.

    And it sounds like the check he gave Wayne (my guess based on the rhyme schmes) made him write doper verses for Puff than he wrote for his damn self.

  39. Beezy Says:

    next thing you know, our new president can’t wave to everybody b/c the nigga can’t raise his arms over his head anymore. . . .

    ^*Defibrilates heart*

    Clear!

  40. catch22 Says:

    so niggas may get complacent b/c “obama should have [enter your state] wrapped up”, then they don’t vote. . .

    ^^
    the race is so close right now. but i can see all those niggas who said they would vote for obama getting too high on election day and saying “fuck that election shit. obamas got this.” i’m talking to you jeezy.

  41. b-ease Says:

    if Obama can’t count on NY then he might as well concede right now.

    ^^
    Pretty much. Hell, if Obama isnt up in the polls by at least 6 or 7 on election day, it’s a doobie with pins in it. I’m from MD, which is solidly blue, but I’m hoping that me taking the time to make a symbolic vote, means a lot of people are taking the time to place an actual vote.

  42. nessnice Says:

    On Monday, Sept. 29th the Abstract Poetic will be giving a free performance at The Knitting Factory in NYC.

  43. D_Block_4_Life Says:

    if you don’t think Cam is dope, please listen to Fantastic 4 pt. 2 and then kindly shut the fuck up
    ^^^
    Lol co-fuckin-sign

  44. BabyDoll Says:

    b-ease Says:

    September 24th, 2008 at 3:21 pm
    have you ever stopped and wondered where we would be in Al had won in 2000?

    ^^
    I wonder…the American people were calling for blood after 9/11, so it would’ve taken a president of enourmous fortitude to take the popularity hit at the time to deal with the situation more strategically.

    ^Yo, my mom said that Al Gore wasn’t going to win just because of that. She said that if he was smart he wouldn’t have wanted to win either. That was G Dub’s mess and he needed to clean that up. As tough as the past 4 years has been under his presidency, I agree with that and it made me feel a little better about all of the underhanded shit that was done during both Bush elections.

  45. eskay Says:

    >>w/ all due respect, mr. nahright. . . i feel a lot of niggas might have the same fucked up view as you about “voting in a blue state”

    give me a break. where were you for the last 3 elections? this shit is as good as decided already. the only states that are gonna matter are the battleground states. the idea that Obama is gonna lose in any historically blue state is preposterous. I’m not telling anybody not to vote because of where they live, I’m just saying that it will ultimately amount to a waste of life. when you’ll really feel it though is when Obama takes all of the blue states, a red and a couple of battlegrounds and McCain still steals the election.

  46. b-ease Says:

    Beezy Says:

    September 24th, 2008 at 3:22 pm
    and “what if white people decided that caves were dope, and they didnt mind living in them?”

    ^Do you mean what if white people hadn’t?

    ^^
    Naw, no “hadn’t” needed. Grammar fail. lol

  47. Beezy Says:

    and “what if white people decided that caves were dope, and they didnt mind living in them?”

    ^Do you mean what if white people hadn’t?

    ^^
    Naw, no “hadn’t” needed. Grammar fail. lol

    ^I’m lost. They did live in caves.

  48. Chase Says:

    when you’ll really feel it though is when Obama takes all of the blue states, a red and a couple of battlegrounds and McCain still steals the election.

    ^This is what i’m waiting for. I hope that Obama can somehow pull it off, but less face it, given the history of the elections in this country, when they want shit to go their way, its gonna go their way.

  49. eskay Says:

    >>I hope that Obama can somehow pull it off, but less face it, given the history of the elections in this country, when they want shit to go their way, its gonna go their way.

    and let’s not forget he’s Black. cuz I mean, if they wouldn’t let an Irish Catholic war veteran from the Northeast have it….I don’t know man, it doesn’t look good.

  50. plug Says:

    alot of Repubs are trinkling to the democrats be because they beleive McCain ain palin are both nut jobs.//

    now as far as when its time to vote, the question is will all these so called Obama supporters vote for a Negroid or Daffy duck and princess Toadstool

  51. BabyDoll Says:

    *hates that I live in a “battleground state”…word to the Today show broadcasting live here this morning*

  52. HELLRUGGA Says:

    BEANS, FREE
    why not an album together …
    the ROC yz styll alyve

  53. ant Says:

    that oschino verse he spit on the smack where sieg was all over peedi (yes homo…for them)was hot

    if i could do it all again>>>

  54. young_FINESSE Says:

    STATE PROP BOYS BACK IN TOWN!!
    BACK BLOCK BOYZ, POP BOYZ, BACK U DOWN!!!
    AND LETS GO!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply