займ с плохой кредитной историей онлайн

Cam’ron – Still The Reason & Go In (Radio Rips)

Killa season has begun.

Cam’ron – Still The Reason (Radio rip)

Cam’ron – Go In (Radio rip)

UPDATE: Still The Reason CDQ (OS)


AddThis Social Bookmark Button

141 Responses to “Cam’ron – Still The Reason & Go In (Radio Rips)”

  1. THE-XFACTA Says:

    Cam’ron>God

  2. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Move the H on our block, in front of H&R Block

  3. Sean Coonery Says:

    Niggas playing cricket barefoot in dirt.

    Eating monkeys for breakfast and shit.

    Don’t those muthafuckas worship a fat elephant with 8 arms?

    lmfao….

  4. ODEMIC Says:

    Don’t those muthafuckas worship a fat elephant with 8 arms?

    lmfao….
    ————-

    u mean Kali?

  5. RIGZ Says:

    # THE-XFACTA Says:
    September 24th, 2008 at 10:13 pm

    Cam’ron>God

    ^^^

    Oh boy.

  6. R.J.Orion Says:

    CamRon= GOAT

    fuck what you heard

  7. RIGZ Says:

    Coonery

    You do know Cricket is kinda like, a more popular sport than Baseball right? Like, kinda like all over the world…Not just Sri Lanka & Pakistan lol

  8. HipHop Says:

    Mo’ron>>Cam’ron
    Ron Burgandy>>Pink Panther
    I’m Kind of a big deal you know>>Drinking saki on a Suzuki we in Osaka Bay

  9. ODEMIC Says:

    damn right Cam’s a goat.

  10. Sean Coonery Says:

    I don’t care about a sport that they play in Sri Lanka or Pakistan.

    Instead of playing Cricket and eating crickets. Those countries should worry about the illiteracy, poverty and diseases that spread within their nation.

  11. R.J.Orion Says:

    RIGZ Says:

    September 24th, 2008 at 10:18 pm
    # THE-XFACTA Says:
    September 24th, 2008 at 10:13 pm

    Cam’ron>God

    ^^^

    Oh boy.

    ————

    OWWWWW

  12. Sean Coonery Says:

    Fabolous > Cam’ron

    Those shades that Cam’ron got on in that pic. is hot. anybody know the brand?

  13. RIGZ Says:

    # Sean Coonery Says:
    September 24th, 2008 at 10:18 pm

    Niggas playing cricket barefoot in dirt.

    Eating monkeys for breakfast and shit.

    Don’t those muthafuckas worship a fat elephant with 8 arms?

    lmfao….

    ^^^^^

    *Death*

  14. ODEMIC Says:

    *daps Rigga*

    ask him if he knows that theres other countries besides the Democratic Republic of AlaBamma.

  15. OHSHIT! Says:

    GO IN – The Bear is hungry

  16. R.J.Orion Says:

    RIGZ Says:

    September 24th, 2008 at 10:19 pm
    Coonery

    You do know Cricket is kinda like, a more popular sport than Baseball right?

    —————-

    when hate for America goes wrong.

  17. Sean Coonery Says:

    I was raised on Football, Basketball, Baseball, Soccer (Football)…

    anything else or less is uncivilized…

    You niggas can go play that Hockey, Rugby, Cricket…bullshit…nobody fucks with that shit over here…

    “The Lambo is Milked out, No Expiration” – Freck Billionaire

  18. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    You do know Cricket is kinda like, a more popular sport than Baseball right? Like, kinda like all over the world…Not just Sri Lanka & Pakistan lol
    ^^^^
    baseball’s more popular in latin america

  19. ODEMIC Says:

    Those countries should worry about the illiteracy, poverty and diseases that spread within their nation.
    —————————————–

    yeah shits disgusting. Poverty is disgusting. Word to the Zimbabwe cricket team.

  20. R.J.Orion Says:

    Sean Coonery Says:

    September 24th, 2008 at 10:20 pm
    I don’t care about a sport that they play in Sri Lanka or Pakistan.

    Instead of playing Cricket and eating crickets. Those countries should worry about the illiteracy, poverty and diseases that spread within their nation.

    ————–

    actually Sean

    test scores and surveys show, that Americans is the dumbest motherfuckers on earth.

    peep them spelling bees if you think im lying.

    them Sri Lankan kids can spell words that aint even in the dictionary yet.

    and Americans carry more communicable diseases than anywhere else.

    stop watching FOX News.

  21. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    test scores and surveys show, that Americans is the dumbest motherfuckers on earth.

    peep them spelling bees if you think im lying.

    them Sri Lankan kids can spell words that aint even in the dictionary yet.

    and Americans carry more communicable diseases than anywhere else.
    ^^^^
    lol

  22. Sean Coonery Says:

    I can’t get a scholarship to a college by playing cricket…

    Come on b….

    I can’t make millions playing cricket….

    Will playing Cricket…give me Lambo…a house in Bevelry Hills…Big Jewelry…or a flock of women?

    No…..Cricket aint handing out Lebron James deals….

    So than its not worth playing Cricket….

    Fuck am I going to do playing Cricket?….to earn Indian Currency…fuck outta here….

    1 rupee is 22 american cents…

    ROFLMFAO!!!

    Get ya money up….

  23. RIGZ Says:

    Nobody really fucks with baseball outside of the US…& Japan.

    I cant hate though, because baseball caps are one of the greatest tings on the Earth

  24. Sean Coonery Says:

    Pakistan is the most illiterate country in the world. Like 75% of their population is uneducated. What are you talking about Land? Half of those Pakis don’t even know how to read…

  25. ODEMIC Says:

    Land kicks that knowledge.

    And MIT is full of motherfucking Indians. Not the Indians your grandaddy Custer spoke of. The Indians from India.

    Just read the credits on your software.

  26. RIGZ Says:

    1 rupee is 22 american cents…

    ^^^

    And 22 american cents is 10 pennys

  27. R.J.Orion Says:

    the game of baseball was actually derived from crickets (true story)

    the white man stole it from the Sri Lankans, during a spelling bee.

  28. Sean Coonery Says:

    American Education System > Pakistan Education System

    American Colleges and Universities offer top of the line education in the world.

    Pakistan Universities will probably get you a 25K a year job…but thats about it…

  29. no more ty big's just call me Kenard Says:

    RIGZ Says:
    September 24th, 2008 at 10:27 pm
    Nobody really fucks with baseball outside of the US…& Japan.

    I cant hate though, because baseball caps are one of the greatest tings on the Earth

    ….. so what Latin America doesn’t count ? does south america cuba puerto rico are they not on your guys maps ? …

  30. ODEMIC Says:

    I can’t make millions playing cricket….

    Will playing Cricket…give me Lambo…a house in Bevelry Hills…Big Jewelry…or a flock of women?

    No…..Cricket aint handing out Lebron James deals….

    So than its not worth playing Cricket….
    ———————-

    Sean there’s a retired cricketer down here called Lara. That nigga has a mansion on a hill. A Range Rover and two Mercedes. He caked like a muthafucker.

    But do your thing. You really have a knack for that ignant speak.

  31. no more ty big's just call me Kenard Says:

    R.J.Orion Says:
    September 24th, 2008 at 10:29 pm
    the game of baseball was actually derived from crickets (true story)

    the white man stole it from the Sri Lankans, during a spelling bee.

    * triple bypass *

  32. Sean Coonery Says:

    Indians that live in US…are intelligent..Same thing goes for the Chinks and Gooks who are good in science and math…I’ll admit that…but thats because they’ve been exposed to the American Education system…

    if those Punjabs…would of stayed in India, Sri Lanka or Pakistania…..they would of suffered and had the same mediocre education level…

    Those MIT students fathers and mothers run all the corner stores and 7-11’s and subways….HABIBI!!!

  33. ODEMIC Says:

    if those Punjabs…would of stayed in India, Sri Lanka or Pakistania…..they would of suffered and had the same mediocre education level…
    ————-

    but they invented the zero from way over there. no American Educational involvement.

    whats more hardbody than inventing the zero nigga?

  34. RIGZ Says:

    ….. so what Latin America doesn’t count ? does south america cuba puerto rico are they not on your guys maps ? …

    ^^^

    Yeah, but thats nothing compared to

    West Indies
    Australia
    England
    New Zealand
    South Africa
    India
    Pakistan
    Sri Lanka
    Various Africa Countries

    I see where you coming from though. But Baseball aint really a worldwide sport like Football & Cricket. Thats all I’m saying

  35. no more ty big's just call me Kenard Says:

    Sean Coonery Says:
    September 24th, 2008 at 10:32 pm
    Indians that live in US…are intelligent..Same thing goes for the Chinks and Gooks who are good in science and math…I’ll admit that…but thats because they’ve been exposed to the American Education system…

    … that might just be the single most ignorant/dumb comment you have ever made on here, real talk….. the american education system is crap son, america is waaaay behind in education son, no shots fired but that comment by you is living proof …

  36. HAHAHAHAHAHA Says:

    lmaoo at this nigga cams hairline…thats not wavy (and i mean that both ways)

    ooooowwwwwwwww

  37. R.J.Orion Says:

    but thats because they’ve been exposed to the American Education system…

    ———–

    thats a complete myth B.

    the greatest institutions of higher learning have always been overseas.

    the American Education System is more notorious for its BRAINWASHING skills, than actually educating anyone.

  38. RIGZ Says:

    Sean there’s a retired cricketer down here called Lara. That nigga has a mansion on a hill. A Range Rover and two Mercedes. He caked like a muthafucker.

    ^^^

    Word to him getting his own franchised game

    Odemic, what country you in?

  39. no more ty big's just call me Kenard Says:

    I see where you coming from though. But Baseball aint really a worldwide sport like Football & Cricket. Thats all I’m saying

    … I’ll give you football but cricket you just named all the countries that play cricket there are just as many that play baseball, I won’t pretend to know how serious those countries take it but in a lot of latin american countries baseball has replaced football as the sport of choice for these kids, and all the asian countries …

  40. farsideoff Says:

    Sean Coonery Says:
    September 24th, 2008 at 10:32 pm
    Indians that live in US…are intelligent..Same thing goes for the Chinks and Gooks who are good in science and math…I’ll admit that…but thats because they’ve been exposed to the American Education system…

    if those Punjabs…would of stayed in India, Sri Lanka or Pakistania…..they would of suffered and had the same mediocre education level…

    Those MIT students fathers and mothers run all the corner stores and 7-11’s and subways….HABIBI!!!
    _____________________
    wow, you are are so ignorant. Do you know how “American Education System” ranks? Do you know how many U.S companies are hiring Indians who went to Indian Universities? A lot more than you realize. There is nothing wrong with the higher education system over there.

  41. R.J.Orion Says:

    the foreigners are NOT coming for the American Education. they’re coming for the American MONEY.

    fortunately they overstand that you have to get the American Education, to have access to that American Money.

    they are well educated before they get here.

    thats why it comes so easy to them.

  42. no more ty big's just call me Kenard Says:

    R.J.Orion Says:
    September 24th, 2008 at 10:36 pm
    but thats because they’ve been exposed to the American Education system…

    ———–

    thats a complete myth B.

    the greatest institutions of higher learning have always been overseas.

    the American Education System is more notorious for its BRAINWASHING skills, than actually educating anyone.

    .. no shit think back on everything you were taught as a kid and you will realize the majority of it was false bullshit made up to program you at an early age, people don’t even stop to realize how many lies the american school system pumps through your head …

  43. HAHAHAHAHAHA Says:

    sean coonery says:: “1 rupee is 22 american cents…”

    ^^^^

    i was gonna expose the fact that you were tryna sound like cam in that comment were he talked about not being able to get a regular job…till i read that line and died in my seat…( something about the word “rupee” made me collapse)

  44. RIGZ Says:

    Yeah the US education system is some bullshit

    And I can only say that because so many people FROM America have told me this, it must be true lol

    Plus the numbers & surveys say the majority of your schools are fucked all the way up

  45. farsideoff Says:

    http://tinyurl.com/3x4z84

    Just read that.

  46. Sean Coonery Says:

    I’d rather go to a University or College in America….

    than somewhere in Punjabia….

    Thats just me though…

    Why you think all those Habeebees come over here to become Doctors and shit….

    Priya Rai….is appreciated though…

  47. HAHAHAHAHAHA Says:

    why does everyone wanna say “b” on the camron post????

    *blank stare*

  48. farsideoff Says:

    http://www.tinyurl.com/3x4z84

    Just read that.

  49. R.J.Orion Says:

    HAHAHAHAHAHA Says:

    September 24th, 2008 at 10:40 pm
    why does everyone wanna say “b” on the camron post????

    *blank stare*

    ——————–

    scroll back a few years, Ho.

    we say that shit on the regular nigga.

    fall back B.

  50. Sean Coonery Says:

    That Black chick in Cloverfield….is wow…

    I would impregnate. And Handcuff.

  51. farsideoff Says:

    Cam walks into the barbershop and says give me the yamaka.

  52. yeash Says:

    KILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  53. HAHAHAHAHAHA Says:

    R.J.Orion Says:

    September 24th, 2008 at 10:43 pm
    HAHAHAHAHAHA Says:

    September 24th, 2008 at 10:40 pm
    why does everyone wanna say “b” on the camron post????

    *blank stare*

    ——————–

    scroll back a few years, Ho.

    we say that shit on the regular nigga.

    fall back B.

    ^^^^

    well if your not from harlem than your officially a COCKRIDER for saying that!!! so in the words o MAX B “go get your own wave”!!!!!!!

    ooowwwwwwwwwww

  54. no more ty big's just call me Kenard Says:

    RIGZ Says:
    September 24th, 2008 at 10:40 pm
    Yeah the US education system is some bullshit

    And I can only say that because so many people FROM America have told me this, it must be true lol

    Plus the numbers & surveys say the majority of your schools are fucked all the way up

    … real talk anyone who tries and has half a brain can do well in any school here, the problem is they have spent all this time filling our head full of material shit that we want and we are all more interested in getting twisted and listening to music or watching sports that we don’t care about school, and I take the shit for granted its so easy that I slack to do everything till the last minute cause it bores me and the only way to make it slightly challenging or interesting is to give myself a ridiculous deadline ( hence the reason I’m bullshitting on nah right instead of doing the work I have due tomorrow ) In other countries they instill a much better work ethic in you when your young and you learn to just bang the work out regardless …

  55. Sean Coonery Says:

    “Dog hand cuffing, god damn join the force “ – Cam’ron (Crown Me)

  56. RIGZ Says:

    … I’ll give you football but cricket you just named all the countries that play cricket there are just as many that play baseball, I won’t pretend to know how serious those countries take it but in a lot of latin american countries baseball has replaced football as the sport of choice for these kids, and all the asian countries …

    ^^^

    Those aint all the countries. Just the big ones, that cricket is one of their main sports

    think about it: just South Africa, Australia, New Zealand & India put together is probably more people/land than all those countries that play baseball as a main sport

    I’ve never seen Baseball playing on a TV anywhere outside of the US. I look at it a domestic sport. It aint worldwide.

  57. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    boxingscene.com/?m=show&id=16082

    De La Hoya vs Pacquiao already sold out.

  58. Sean Coonery Says:

    # HAHAHAHAHAHA Says:
    September 24th, 2008 at 10:45 pm

    R.J.Orion Says:

    September 24th, 2008 at 10:43 pm
    HAHAHAHAHAHA Says:

    September 24th, 2008 at 10:40 pm
    why does everyone wanna say “b” on the camron post????

    *blank stare*

    ——————–

    scroll back a few years, Ho.

    we say that shit on the regular nigga.

    fall back B.

    ^^^^

    well if your not from harlem than your officially a COCKRIDER for saying that!!! so in the words o MAX B “go get your own wave”!!!!!!!

    ooowwwwwwwwwww

    ^You don’t have to be from Harlem to say “B”.

    People been saying that way before Cam’ron said it.

    Just letting you know homey.

  59. Sean Coonery Says:

    The women in Cloverfield are just fantastic. They should of turned it into a porno. It would of been more entertaining.

  60. HAHAHAHAHAHA Says:

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    September 24th, 2008 at 10:46 pm
    boxingscene.com/?m=show&id=16082

    De La Hoya vs Pacquiao already sold out.

    ^^^^

    thats cause hispanics are overpopulating this country…cause i damn sure aint payin to watch that bum fight!!

    and thats not racist…check the statistics…they have more babies then the gooks in china!!

  61. R.J.Orion Says:

    SMH @ this young bitch-ass NetFlix nigga that thinks Cameron Giles is the first nigga to say, or even be heard saying B.

    grow up, clown.

    know your history

  62. RIGZ Says:

    # R.J.Orion Says:
    September 24th, 2008 at 10:50 pm

    SMH @ this young bitch-ass NetFlix nigga that thinks Cameron Giles is the first nigga to say, or even be heard saying B.

    grow up, clown.

    know your history

    ^^^^^

    *Bullet holes in the blue Lambo*

  63. HAHAHAHAHAHA Says:

    Sean Coonery Says:

    September 24th, 2008 at 10:47 pm
    # HAHAHAHAHAHA Says:
    September 24th, 2008 at 10:45 pm

    R.J.Orion Says:

    September 24th, 2008 at 10:43 pm
    HAHAHAHAHAHA Says:

    September 24th, 2008 at 10:40 pm
    why does everyone wanna say “b” on the camron post????

    *blank stare*

    ——————–

    scroll back a few years, Ho.

    we say that shit on the regular nigga.

    fall back B.

    ^^^^

    well if your not from harlem than your officially a COCKRIDER for saying that!!! so in the words o MAX B “go get your own wave”!!!!!!!

    ooowwwwwwwwwww

    ^You don’t have to be from Harlem to say “B”.

    People been saying that way before Cam’ron said it.

    Just letting you know homey.

    ^^^^^

    true indeed BUT it originated in harlem…so technically your still SWAGGA JACKIN!!! but im not mad at you…puff said it best (a fellow harlemite) YALL BEEN JACKIN JACKIN JACKIN FOR A WHILE!!!!

  64. farsideoff Says:

    You guys know if you say no homo you’re a total Santana COCKRIDER!!!!! OMG OMG OH ZAP

  65. HAHAHAHAHAHA Says:

    AND FOR THE RECORD I NEVER SAID HE WAS THE FIRST….

    BUT THAT TERM ORIGINATED IN HARLEM!!!!

    SO IM SURE YOUVE BEEN USING IT FOR A MINUTE LIKE YOU SAID YOU HAVE…AND THAT WHY I SAID

    “YALL BEEN JACKIN FOR A WHILE”

    GET IT??? DUM DUM!!!

  66. Sean Coonery Says:

    Eminem needs to drop an album…

    I was listening to The Eminem Show today…

    The Eminem Show is a CLASSIC…seriously….

    The Whiteboy got spit in him…

  67. RIGZ Says:

    Anyone listening to/doing HipHop is biting Jamaican Dancehall

    Oh this is whats hot now? This is too easy lol

  68. Sean Coonery Says:

    So Cam’ron invented “Whats Good” “No homo” “B” and wearing Pink?

  69. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    haram > harlem

  70. HAHAHAHAHAHA Says:

    RIGZ Says:

    September 24th, 2008 at 10:55 pm
    Anyone listening to/doing HipHop is biting Jamaican Dancehall

    Oh this is whats hot now? This is too easy lol

    ^^^^

    IS THAT WHY EVERYTIME I HEAR A REGGAE MIXTAPE THEIR STEALING A HIP HOP SONG AND CHANGING 5% OF THE LYRICS AND ACTING LIKES ITS AN ORIGINAL??? JUST WONDERING…

  71. HAHAHAHAHAHA Says:

    Sean Coonery Says:

    September 24th, 2008 at 10:55 pm
    So Cam’ron invented “Whats Good” “No homo” “B” and wearing Pink?

    ^^^^

    OK YOU OBVIOUSLY FEEL DEFEATED CAUSE NOW YOUR JUST SEARCHING FOR A “W” (WIN) CAUSE I DIDNT SAY ALL THAT

  72. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    dimemag.com/2008/09/baron-davis-joins-jenny-craig/

  73. RIGZ Says:

    IS THAT WHY EVERYTIME I HEAR A REGGAE MIXTAPE THEIR STEALING A HIP HOP SONG AND CHANGING 5% OF THE LYRICS AND ACTING LIKES ITS AN ORIGINAL??? JUST WONDERING…

    ^^^

    If you’re talking about cover versions…they’re fucking Cover Versions. Because R&B dont really get played in Yard dances. Everyone knows they aint the originals.

    And in case you didnt know, 90% of HipHop was originated in Jamaica. Thats what I was talking about.

    You’re even dumber than I thought you was 5 mins ago. Wow

  74. G7 Says:

    >>You’re even dumber than I thought you was 5 mins ago. Wow

    ^*dies lurking*

  75. farsideoff Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=fDlaVqVz17g

    __________
    Baron Davis joins the 70’s

  76. Sean Coonery Says:

    Somebody do this kid a favor. And convince him to commit suicide.

  77. D_Block_4_Life Says:

    Just got the Term album, its sounding crazy just like i expected it to….

  78. Belize Says:

    Killa!

  79. D_Block_4_Life Says:

    oooaoaowwwwwwww

  80. R.J.Orion Says:

    D block 4 life says

    oooaoaowwwwwwww

    ————

    WTF?

    what is you sayin??

    you aint havin no seizure or nothin’ are you?

  81. yaboy Says:

    damn rigz, you stay hating on America..

  82. embark Says:

    pssssst, Cricket is in no way more popular than Baseball. in NO way

  83. MarcisTenz Says:

    YO son I swear I’d suck Cam and Max B’s dick if they asked. no homo of course…

  84. RIGZ Says:

    # yaboy Says:
    September 24th, 2008 at 11:14 pm

    damn rigz, you stay hating on America..

    ^^

    Whatchu talking about?

    how can I hate a country?

  85. EnglandRepresent Says:

    but in a lot of latin american countries baseball has replaced football as the sport of choice for these kids, and all the asian countries …

    ^^Factually incorrect Ty Ty. You should know better. Football, the real football with the round ball, is the most popular sport bar none in every country apart from the US. Latin American countries live and breathe foobtall. Brazil? Check. Mexico? Check. Argentina? Check. Bolivia? Check. Peru? Check. Cuba and the Dominican Republic not so much but if you look at the population of those countries compared to the rest, without being disrespectful they’re pretty insignificant. No shots, just speakin relative to this conversation. Baseball is small fry.

  86. ODEMIC Says:

    Odemic, what country you in?
    —————-

    RIGZ if u still there, im from Trinidad.

  87. R.J.Orion Says:

    embark Says:

    September 24th, 2008 at 11:14 pm
    pssssst, Cricket is in no way more popular than Baseball. in NO way

    ———–

    on NO planet

  88. D_Block_4_Life Says:

    David Blaine >

  89. ODEMIC Says:

    Football, the real football with the round ball, is the most popular sport bar none in every country apart from the US. Latin American countries live and breathe foobtall.
    ————————

    The (football) World Cup is the largest tourney in the World.

  90. ODEMIC Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    September 24th, 2008 at 11:19 pm

    David Blaine >
    —————————–

    Cramps > David Plaine

  91. EnglandRepresent Says:

    pssssst, Cricket is in no way more popular than Baseball. in NO way

    ^^Incorrect. The cricket playing population far exceeds the baseball playing population. If you look at the amount of peeps playin it on the sub-continent alone, Pakistan, India and Sri Lanka, it exceeds the amount of peeps playin baseball. I admit I’ve got hate for baseball cos I think it’s gash and is for fat cunts who can’t play a real sport but whatever. Oh and Brian Lara is a fuckin chief. I know this girl who he was piping here in Melbourne and she is fockin amazing. That dude got stupid wonga.

    Brian Lara > Barry Bonds

  92. RIGZ Says:

    You lot are in denial about Baseball.

    Baseball is not a major sport worldwide. I dunno how/why that is so hard for you to believe

    *shrugs*

  93. david blackham Says:

    embark Says:

    September 24th, 2008 at 11:14 pm
    pssssst, Cricket is in no way more popular than Baseball. in NO way

    ^India has a population of over 1 billion people. that country alone makes cricket extremely popular.

  94. RIGZ Says:

    Incorrect. The cricket playing population far exceeds the baseball playing population. If you look at the amount of peeps playin it on the sub-continent alone, Pakistan, India and Sri Lanka, it exceeds the amount of peeps playin baseball.

    ^^^

    This is what I’m trying to say

    Add in South Africa & Australia alone & theres not even an argument

    And thats not even including half of the countries cricket is a major sport in

  95. yaboy Says:

    RIGZ Says:
    September 24th, 2008 at 11:17 pm

    # yaboy Says:
    September 24th, 2008 at 11:14 pm

    damn rigz, you stay hating on America..

    ^^

    Whatchu talking about?

    how can I hate a country?

    ^
    im just saying, i read a lotta comments where you just sound salty. like you talk about how americans are conceited and this and that…

    and i typed the comment cause you coming off the same way to me that you’ve said we are.

  96. pockets Says:

    wattup b

  97. farsideoff Says:

    http://www.ezinearticles.com/?Most-Popular-Sports-Around-The-World&id=551180

    I understand when you guys argue about subjective topics like Hip-Hop and women, but seriously, something like sports topic can easily be googled.

  98. ODEMIC Says:

    Eng he is a lord down here. he seems to like white chicks alot tho.

    The salary these new cricketers are getting from the Indian League is ginormous. And that shit is gonna get better. I wanna birth a seed just for him to play sports, lol..

    its amazing how american media can skew facts. just do a head count of the cricket supporters, its not that hard to prove. India alone fucking outweighs everybody in supporters.

    Thats like saying eating cockroaches is not more popular than eating pizza.

    Check how many roach chompers are in china, and you’ll shit yourself

  99. RIGZ Says:

    Cos I said Baseball aint really popular nowhere but America & Japan? Thats being salty?

    If so…seen.

    *shrugs*

  100. david blackham Says:

    judging from that article, baseball doesn’t even rank top 5 world wide.

  101. ODEMIC Says:

    Cams in Italy shopping for briefs.[||]

  102. EnglandRepresent Says:

    Eng he is a lord down here. he seems to like white chicks alot tho.

    ^^The bird who I know that he was smashing for a while is white. He’s got a different chick in every country though. That man puts it about. More power to him. His 354 or whatever it was in the WIndies was the best innings I’ve ever seen.

  103. pockets Says:

    wow someone actually thinks baseball competes with cricket in terms of popularity?

  104. RIGZ Says:

    # farsideoff Says:
    September 24th, 2008 at 11:27 pm

    http://www.ezinearticles.com/?Most-Popular-Sports-Around-The-World&id=551180

    I understand when you guys argue about subjective topics like Hip-Hop and women, but seriously, something like sports topic can easily be googled.

    ^^^

    *Clicks link*
    *Closes Case*

  105. yaboy Says:

    nah not just baseball. i been around here for awhile. chats on here hit a lotta different things.. from boxing, to education, to hiphop, to american perception of artists etc etc.. anyway, i dont feel like holding your hand to get on the same page as me on this so fuck it. im out anyway. im just calling what i see… peace.

  106. ODEMIC Says:

    Cams in Japan shopping for bukakake

  107. ODEMIC Says:

    His 354 or whatever it was in the WIndies was the best innings I’ve ever seen.
    ————————–

    Then he came and hit 400. he’s fucking bonkers. And his best mate is Dwight Yorke. He’s a Man U alum, but that fucker loves him some white broads.

    Cams in Canada shopping for Pine Cones

  108. EnglandRepresent Says:

    Really though that WIndies bowling attack of Ambrose and Walsh was fockin vicious. Gettin a ball in the grill (no no) which has been bowled at over 100mph is hardbody.

  109. eskay Says:

    shoot the wake up straight up and dead the funeral

  110. RIGZ Says:

    I’m just calling what i see…

    ^^^

    Then you’re the same as me

  111. eskay Says:

    you dead already, how i’ma dead the funeral?

  112. R.J.Orion Says:

    i had no idea cricket was so popular.

    its still organized wackery, however.

    but i do concede my original position after seeing the link.

  113. EnglandRepresent Says:

    I would say that Rigga’s probably the most neutral english geezer on here. It’s me who’s always havin a pop at the Yankee Doodles. Only to get a rise but whatevs.

  114. RIGZ Says:

    WIndies fell off when Lara fell back

    We been slacking ever since

  115. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=HWX2CVv-CEw

    how popular is Amir Khan in the U.K

  116. eskay Says:

    Still The Reason CDQ added

  117. ODEMIC Says:

    Yea Eng they was the baddest duo for a while. Too bad we had no succession plan. I seen batsmen knock straight out after a 100mph ball. stretchered off the field. McGrath was a fast fuck too, racist that he is.

    Cam’s lyrics cool, but he got some mixtape beats.

  118. RIGZ Says:

    # E AKA THE REAL NORIEAGA Says:
    September 24th, 2008 at 11:40 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=HWX2CVv-CEw

    how popular is Amir Khan in the U.K

    ^^^

    He was extremely popular before he got his jaw shattered

  119. pockets Says:

    anyone got the termanology or jake one joints yet

  120. ODEMIC Says:

    but i do concede my original position after seeing the link.
    ———————-

    I respect that, your a big man.

    # RIGZ Says:
    September 24th, 2008 at 11:40 pm

    WIndies fell off when Lara fell back

    We been slacking ever since
    ——————————————

    Yea they pushed him out and brought this ish on themselves. That nigga used to save a game all by hisself. The Mike Jordan of Bat n Ballin’

  121. pockets Says:

    i have a feeling i would lyrically murk joey jumpoff

  122. RIGZ Says:

    D.I.R.T > Whateva you’re listening to right now

  123. R.J.Orion Says:

    all stannery aside.

    cam really needs to switch up from the “purple-haze era” flow

    shit’s startin’ to sound old-school.

  124. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    how popular is Amir Khan in the U.K

    ^^^

    He was extremely popular before he got his jaw shattered
    ^^^
    yeah, I’ve been seeing his name come up on lists of good prospects for awhile, that ko was dissapointing

  125. farsideoff Says:

    pockets, what’s your email

  126. EnglandRepresent Says:

    He was extremely popular before he got his jaw shattered

    ^^True that. He got slogged. I thought he was gonna be the business.

    Yea they pushed him out and brought this ish on themselves.

    ^^Yep. There’s still Dwayne Bravo and Chris Gayle who are pretty sound but not enough to carry the team.

  127. nation Says:

    what up whiteys

  128. pockets Says:

    cam really needs to switch up from the “purple-haze era” flow

    shit’s startin’ to sound old-school.

    ^i think ur still under the impression that everything he makes now isnt fucking garbage

  129. pockets Says:

    farside its therockyfan316 at hotmizzle

    yo land remember when i told u my email was at hotmizzle and u actually sent it to @hotmizzle.com

  130. RIGZ Says:

    David Haye is my top British Boxer.

    By a mile.

  131. ODEMIC Says:

    Yep. There’s still Dwayne Bravo and Chris Gayle who are pretty sound but not enough to carry the team.
    ——————-

    Bravo is actually Lara’s protege, they grew up in the same neighbourhood. I sometimes hear that their related too, cuz its a really small village.

    Gayle is really impulsive, but he’s sound. He hit a 326 once himself.

    And don’t forget Chanderpaul, who’s actually ranked the number one batsman in the world as of last week. That Guyanese has a test average of 95.98, go figure!

    He was the guy on the other end for the 364 you saw Lara make.

  132. R.J.Orion Says:

    pockets Says:

    September 24th, 2008 at 11:52 pm
    cam really needs to switch up from the “purple-haze era” flow

    shit’s startin’ to sound old-school.

    ^i think ur still under the impression that everything he makes now isnt fucking garbage

    ————-

    i lked PE#1

    but these two joints above, are trash.

    an embarrassment to his legacy.

  133. D_Block_4_Life Says:

    Politics As Usual = Pure Hiphop

    Ill give my full review tomorrow, after i hear 4 or 5 times

  134. Ty Says:

    Wayne’s Brady hairline>>> Cam’s hairline

  135. barette Says:

    ahhhh shit this is the shit i been waiting 4

  136. YA MOMS Says:

    KILLA, B…LOL

    I LIKED BOTH THESE JOINts.

    “only time ull ever get paperboy,
    is if u quit your job and go be a paperboy”, SDE….classic

  137. Killa Cameron Says:

    On the reals, SINGLE DROPPING SOON!!!

  138. HELLRUGGA Says:

    CAM’RON>=PINK color

  139. - keka - Says:

    yeah, cam def. aint the best rapper.. but he holds it down in his lane.

    and feeling this… if he just do a straight hard album with out the (“what he calls radio joints”) it might be a classic.. i just dont be feeling them bubble gum joints he be doing for play.

  140. Jay Midnyte Says:

    “Stick ya tounge out and toinga, toinga, toing, on my dick till ya voice get hoarse” (Cam – Crown Me)

  141. SplashCRU.com | RapLife in Full Effect Says:

    […] While listening to these songs I was either laughing or grinning the whole time. Quite enjoyable. Link courtesy of NahRight… Cam’ron “Still the Reason;” “Go In” Tags: […]

Leave a Reply