займ с плохой кредитной историей онлайн

Terrace Martin ft. Problem & Mykestro – The Interview

problem_terrace_mykestro.jpg

After dropping a few jazz infused instrumentals with the likes of DJ Quik, Focus and Pete Rock, Terrace Martin offers up a cut with some actual rapping.

Terrace Martin ft. Problem & Mykestro – The Interview


AddThis Social Bookmark Button

28 Responses to “Terrace Martin ft. Problem & Mykestro – The Interview”

  1. spotrusherz Says:

    i like frogs

  2. Ghost writer Says:

    Beezy Says:

    September 22nd, 2008 at 9:51 am
    Beezy Says:

    September 22nd, 2008 at 9:48 am
    Paper Trail > Recession

    ^
    That’s a breeze

    ^Yea lol. Thats about all I can give it credit for.

    Nigger > C3 > Seeing Sounds > Paper Trail > LAX > Recession …that about sums up 2008.

    ^
    Cats is sleeping on that Dj Khaled album……I think it’s dope….

  3. Beezy Says:

    toads > frogs

  4. cOLD Says:

    ^Carbon Dating.

    80yr old bodybuilder….disgusting = http://www.comcast.net/news/odd/strangephotos/slideshow/view/3/

    ^no homo, but whats disgusting about duke beezy. That old man in better shape than alot of you niggas who pee dont stink yet.

  5. Beezy Says:

    Cats is sleeping on that Dj Khaled album……I think it’s dope….

    ^Dope might be a little strong, but shit has its moment.

  6. Beezy Says:

    ^no homo, but whats disgusting about duke beezy. That old man in better shape than alot of you niggas who pee dont stink yet.

    >I mean big ups to him for keepin at it…I’m sure I won’t be alive at that point. But them skin folds is foul.

  7. Joe 88 Says:

    Listen to the first 3 tracks on paper trail, yeah, T.I is going in (none) I think he took a listen to T.I vs Rambo & realized that shit he was on had to go.

    I wonder where this album will fall in his catalog? My personal favorites

    Trap muzik
    Urban legend
    I’m serious
    KING
    T.I vs Vin deisel

    By the way this album is sounding, I’d place it between urban legend & i’m serious

  8. green eyes Says:

    vote palin incompetent: http://www.pbs.org/now/polls/poll-435.html

    this song sounds interesting

  9. cOLD Says:

    spot sent the unpacino.

  10. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    T.I vs Vin deisel

    ^^
    *dead*

  11. D_Block_4_life Says:

    Dead and Gone >

    Slide Show >

    Ready For Whatever >

    On Top of The World >

    You Aint Missing Nothing >

  12. Ghost writer Says:

    Bike > Skateboard

    *winks @ BD’s poster on the wall*

    *does white boy tricks*

  13. cOLD Says:

    lol how no one ever comments on the tittle post, eskay just post pictures of Nicky Manaj.

  14. Beezy Says:

    On Top of The World >>>

  15. green eyes Says:

    eh.. this songs just aight

  16. Beezy Says:

    *sings, sings, sings, sings….cause he’s sittin on top of the world*

  17. Ghost writer Says:

    Dead and Gone >

    Slide Show >

    Ready For Whatever >

    ^
    Co-stamp

  18. Beezy Says:

    vote palin incompetent: http://www.pbs.org/now/polls/poll-435.html

    ^53% think she is qualified. SMH.

  19. yeah me 2 Says:

    joe88…send a link my way for paper trail. no homo

  20. D_Block_4_life Says:

    That T.I. and Rhianna shit is about to take off, you’ll see…..

  21. Ghost writer Says:

    D_Block_4_life Says:

    September 22nd, 2008 at 10:41 am
    That T.I. and Rhianna shit is about to take off, you’ll see…..

    ^
    My home boy keep saying the same thing…..I’m like naaaaaaaaaaah

  22. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    i was listening to the skull gang mixtape over the weekend. . . .

    *eli porter x 20*

  23. green eyes Says:

    whats the last real anthem tats been out? what song this year has really been all over the place and everyone (for the most part) has been about?

  24. D_Block_4_life Says:

    My home boy keep saying the same thing…..I’m like naaaaaaaaaaah
    ^^^^
    The Hook is crazy and contrary to popular belief he offers very decent lyrical content…

  25. D_Block_4_life Says:

    whats the last real anthem tats been out? what song this year has really been all over the place and everyone (for the most part) has been about?
    ^^^^^
    Ummmmmmmmm…

    ummmmm….

    shit i cant think of anything

  26. Joe 88 Says:

    @D_Block

    T.I lyrically murdered that song to the 5th degree (the rhianna song)

    Now T.I & luda is 1 & 1 T.I killed luda song, & luda killed T.I song. I’m happy to see them finally working together, & it don’t seemed forced so that’s a good thing. Just last year everyone was complaining about rap, but rappers gave us some good music this year, & kanye, 50 cent & Jay-Z still coming out this year, if niggas are still complaining then I don’t know what to say

    @Yeah me 2
    rapidshare.com/files/147182108/1000grand.rar

    ^Paper Trail

  27. Eighty's Baby Says:

    Glad to see that this song is getting some shine, even though it came out in 2007

  28. Nah Right » Blog Archive » Terrace Martin ft. Kurupt - Poetry Says:

    […] Terrace Martin ft. Problem & Mykestro – The Interview | Terrace Martin – Jazz, Soul & Hip-Hop (Prod. by Pete […]

Leave a Reply