Video: Ghostface x Downsideup Promo

Ghostface and Downsideup recently teamed up for a collabo t-shirt which is very ill, but also very limited and will run you a pretty penny.


ghost-dsu.jpg


AddThis Social Bookmark Button

29 Responses to “Video: Ghostface x Downsideup Promo”

  1. D. Billz Says:

    That shirt is borderline…

  2. D. Billz Says:

    # Big Homie Says:
    September 15th, 2008 at 7:39 pm

    Big Homie Says:
    September 15th, 2008 at 4:28 pm

    Am I the only person in here that actually like’s the song “Donk”?

    ^ Guilty as charged.

    ^ Fuck you Billz..lol. Hey man, I am just expanding my Hip Hop..lol

    I never said I would download it, have it on my ipod or put that shit on. I just said that if it came on, I can tolerate listening to it. It’s a catchy song. When that shit drops in the club look at the females. Amazing

    ^Nah, that was a co-sign. I fucks with that song, and I don’t give a damn what anyone says about it. It’s a banger.

  3. eskay Says:

    that shirt is fire, you crazy.

  4. gr3um5 Says:

    ghostace 2009 = ghost sinatra !

    that will be a cool album
    some rnb type with tony starks on it
    and better sells i hope foya shaolin
    peace

  5. rex hussla Says:

    yeah that shirt is tight…gotta step my game up on the next round

  6. Big Homie Says:

    That shirt is hot. Damnit $155? I knew I shouldn’t of bought that extra bottle of Rose Friday night

  7. D. Billz Says:

    I don’t like the “Starks” plastered in the middle. Too obvious.

  8. Big Homie Says:

    Hopefully that joint is still available come Friday

    lol

  9. DIGITAL SCALES Says:

    Damn 155.00 for that??

  10. Boosie Says:

    Thing is in the 90’s you had niggas who was street and at the same time could spit some intelligent shit…..the nerds and regular dudes are rapping and shit got people all fucked up…..rappers use to just be for the thugs and coke dealers but now everybody and they mama can rap…..

    Hipster rap has taken place and they just come off as nerds that appeal to white folks who listen to smashing pumpkins and research old rock records…so that’s mainly their audience…..the streets definitely aint with that shit except with a few dudes that they might let in…..it is what it is as long as they know how they will be perceived….

    Hipster rappers hate to be called hipsters but that’s what they are…..them niggas definitely aint street…so what else are they?

  11. gr3um5 Says:

    expensive shirtt..
    go cop some stuff from sears/ll cool j
    it’s better

  12. R.J.Orion Says:

    @ kenard

    tavaris jackson is fine when he has time in the pocket. he has an Elway-esque arm. but when he sees the rush coming, he completely freaks out. LT Bryant Mckinnie being suspended for the first 4 games is killing them, cause all the pressure is coming from that side. adrian peterson is lebron james in cleats.

  13. g7 Says:

    shirt is cool!! but i see what billz is sayin’ though.

  14. that guy Says:

    shirt is FIRE.

  15. eskay Says:

    *hopes they send me a free shirt for posting this*

    Boosie go die.

  16. D. Billz Says:

    T. Owens >>

    His mockery of the League and hostile fans is unparalleled. Not to mention he’s the current GOAT.

  17. eskay Says:

    and….gr3um5 wins bonehead comment of the day.

  18. Big Homie Says:

    Eagles vs Cowboys

    These fuckaroos at Sideline Sportsbar is cutting up. Damn these Cowboy fans.

  19. g7 Says:

    >>Damn 155.00 for that??

    ^fuck paying that price. ghost’s ribs must be showing to charge that much. nhjic.

    *heads to sears*

  20. that guy Says:

    *hopes they send me a free shirt for posting this*

    ^^^
    i aint gon front, i was tight when u had the More Fish shirt…i called up you know where and got one too

  21. rex hussla Says:

    gr3um5 where are from man? (no set trippin)

  22. Boosie Says:

    I’m sorry land I know Tavaris is your boy but I just don’t see it fam…..

    Remember when I said Jamarcus Russel was overrated when he came outta college?….shit is true today….Russell will never be that good of a QB…hopefully McFadden can carry the Raiders but Russell has no qb skills whatsoever. His claim to fame is he can launch it 70 plus yards….

  23. that guy Says:

    >>Damn 155.00 for that??

    ^fuck paying that price. ghost’s ribs must be showing to charge that much. nhjic.

    *heads to sears*

    ^^^
    *Word, irons platinum fubu shirt*

  24. Darth Cipher Says:

    $155!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    i’ll wait til another US bank crashes so the dollar goes down before buying that shirt HAHA

  25. KilluminattI7 Says:

    TONEY STARKS MAKES YA FEEL HE’S THE COOLEST CAT WIT A HEART OF STEEL

    THAT T’SHIRT IS DEFINITION OF DOPE YALL

  26. Mums the Werd Says:

    Wow Boosie you sound like a jackass. Just stay mad cuz the real fine ladys love the Nerds now, you can have the birds haha

  27. Mums the Werd Says:

    PS. Rock music is the shit… so don’t talk shit on something you know nothing about.

  28. ProHipHop: Hip Hop Business Says:

    Ghostface Promotes Downsideup Starks Tee…

    Ghostface Limited Edition Starks Tee Ghostface and Downsideup NYC have created a limited edition tee for your viewing pleasure. Signature on Back Via Nah Right….

  29. sjb33 Says:

    Damn… fire, but I want the red joint!

Leave a Reply