займ с плохой кредитной историей онлайн

Young Jeezy – Done It

jeezy-bike.jpg

iTunes bonus track off The Recession.

Young Jeezy – Done It

Props to Mr. X

Previously: VBS Meets Young Jeezy


AddThis Social Bookmark Button

122 Responses to “Young Jeezy – Done It”

  1. Joe 88 Says:

    gucci > Jeezy

  2. Big Homie Says:

    lol at Joe

  3. biz Says:

    huh?

  4. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    jeezy got skinny as shit.

    i hope it’s that diet coke, and not that coke diet.

  5. KilluminattI7 Says:

    ^^ LMAO @ Mr. Papagiorgio aka JoJo Pellegrino

  6. Joe 88 Says:

    jeezy got skinny as shit.

    ^Master splinter whipped that nigga into tip top shape

  7. CiCi The Intern Says:

    # Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:
    September 2nd, 2008 at 4:19 pm

    HEY CICI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ^^^

    Hey Mr. P *hugs*

  8. Beezy Says:

    They told Jeezy not to on the Dont Do It….but I guess he Done It.

  9. Chase Says:

    Seriously, I cannot bring myself to listen to Gucci Mane. I don’t know what it is about Jeezy that can keep my attention, but anything more than 4 bars from Guccia Mane and all I hear is wamp wamp wamp wamp.

  10. gr3um5 Says:

    Icy > Beef !

  11. biz Says:

    doin pullups on a manhole n shit.

  12. Joe 88 Says:

    Seriously, I cannot bring myself to listen to Gucci Mane.

    *Takes page out of plug’s book*

    You need bigger speakers.

    *Turns up gucci mane “745”*

  13. Chase Says:

    Joe seriously, is Gucci good. Forget about whether he’s better than Jeezy or not. I don’t know where you’re from, it may be a zone thing with you, but I’m from Brooklyn, and there aren’t many people out here that rock with Jeezy, and even less of them rock with Gucci. Put me on to somethingg.

  14. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    Seriously, I cannot bring myself to listen to Gucci Mane.

    *Takes page out of plug’s book*

    You need bigger speakers.

    *Turns up gucci mane “745″*

    ^^^

    shit, “bitch i might be” was the damn theme song of new years eve 2007.

    i still rock “back to the traphouse”. . . can’t remember the last whole jeezy album i’ve listened to.

  15. Leojbomb Says:

    Gucci Mane if fukkin garbage..

  16. Culture Shock! Says:

    I deed it > Done it

    *Eli Porter stare*

  17. D_Block_4_life Says:

    *Waits for Boosie to come out of nowhere and close line half of Nahright.com*

  18. Joe 88 Says:

    @Chase

    It just depends on what type of person you are, if you can tolerate repeatitive lyrics/hooks, alot of 808/bass, songs based on the same things $/girls/weed/selling drugs, and a rapper not concerned with being lyrical, then yeah, gucci is good money, but if you don’t like any of those things in a rapper (n/h) then don’t ever listen to gucci mane. A rapper like Gucci mane serves his purpose if you wanna hear that brug bealer, gun busting, weed chiefing music, but don’t expect anything out of that box from him, you’ll be disapointed

  19. CiCi The Intern Says:

    # D_Block_4_life Says:
    September 2nd, 2008 at 4:32 pm

    *Waits for Boosie to come out of nowhere and close line half of Nahright.com*
    ^^^

    Don’t give him any ideas…

  20. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    Culture Shock! Says:

    September 2nd, 2008 at 4:31 pm
    I deed it > Done it

    *Eli Porter stare*

    ^^^

    LOL!

    that stare combined w/ the mic pass made eli a legend.

  21. D_Block_4_life Says:

    gucci > Jeezy
    ^^^
    Joe, shock value purposes? please tell me it was shock valuepurposes….

  22. Chase Says:

    So basically he’s just like Jeezy. Cuz I don’t expect shit but my bass to knock and me to get high and zone out, not expecting to be lyrically amazed by anything that Jeezy says, with the exception of:

    Once upon a time I used to grind all night,
    with that Residue that was Ipod white, YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  23. gr3um5 Says:

    @DBLOK4LIF
    — 1 THE GAME GEFFEN 126,944
    LAX
    — 2 SLIPKNOT ROADRUNNER 110,701
    ALL HOPE IS GONE
    2 3 KID ROCK ATLANTIC 69,472
    ROCK N ROLL JESUS
    1 4 JONAS BROTHERS HOLLYWOOD 48,346
    A LITTLE BIT LONGER
    — 5 NOW COUNTRY UME/UNIVERSAL REPUBLIC 42,693
    NOW COUNTRY
    4 6 MAMMA MIA! DECCA 39,696

    but i still think 25Ok to me!

  24. PHOENIXXX Says:

    anybody who supports or votes for a nigga named Ron Paul should be shot

  25. Prince Says:

    It just depends on what type of person you are, if you can tolerate repeatitive lyrics/hooks, alot of 808/bass, songs based on the same things $/girls/weed/selling drugs, and a rapper not concerned with being lyrical, then yeah, gucci is good money, but if you don’t like any of those things in a rapper (n/h) then don’t ever listen to gucci mane. A rapper like Gucci mane serves his purpose if you wanna hear that brug bealer, gun busting, weed chiefing music, but don’t expect anything out of that box from him, you’ll be disapointed

    ^^ so basically he is garbadge ok thanx lmao

  26. Sean Coonery Says:

    Top 5 Ugliest Rappers List
    1. Craig Mack
    2. Hell Rell
    3. Jay-Z
    4. Biggie
    5. Uncle Murda

  27. D_Block_4_life Says:

    @ gr3um5

    Whats your source?

  28. Sean Coonery Says:

    Ru Paul > Ron Paul

    by a couple of inches

  29. BabyDoll Says:

    D_Block_4_life Says:

    September 2nd, 2008 at 4:34 pm
    gucci > Jeezy
    ^^^
    Joe, shock value purposes? please tell me it was shock value so we could stop the jay vs nas bullshit purposes….

  30. Chase Says:

    so basically he is garbadge ok thanx lmao

    ^Son you stupid

  31. Joe 88 Says:

    Joe, shock value purposes? please tell me it was shock valuepurposes….

    ^Kinda, but before his new album came out (leaked) i’ve actually been listening to more gucci. I didn’t like jeezy last mixtape the prime minister, but gucci been dropping some heat on the mixtape tip lately.

    Quarter brick, half a brick, whole brick, AYE! Quarter pound, half a pound, whole pound, OKAY!, hunnit pills, thousand pills, serving major WEIGHT!, juice mane & gucci mane make the trap AYE!!!!

  32. Beezy Says:

    Once upon a time I used to grind all night,
    with that Residue that was Ipod white, YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ^I remember nights.

  33. Sean Coonery Says:

    Gucci Mane > Young Jeezy

    but that aint saying much…..they’re basically the same rapper….same styles, same everything…

    there clones of each other…

  34. D_Block_4_life Says:

    I didn’t like jeezy last mixtape the prime minister
    ^^^
    Me neither

  35. Chase Says:

    Quarter brick, half a brick, whole brick, AYE! Quarter pound, half a pound, whole pound, OKAY!, hunnit pills, thousand pills, serving major WEIGHT!, juice mane & gucci mane make the trap AYE!!!!

    ^^Man if this is what I have to look forward to, then I might just stick to Jeezy. There’s only but so much room for garbage rappers in my cd rack, and unfortunately Bleek already has two slots in there, so I’m real picky about the trash that I listen to.

  36. Prince Says:

    i dunno jeezy is ok 2 me but i cant stand most southern rappers like luda can spit but i cant stand 2 hear his voice outta the south i mess wit lil wayne and tip (sumtimes) thats it

  37. gr3um5 Says:

    @dblock
    i don’t know i see it on an other forum section comments and without any source! but to me that news iz good but not with all the sells.
    maybe without pre-order or something. cuz even slipknot is weak.

    to me it will be between 220 and 250k. from an other forum.
    but no source too, but more probable. peace trust that.

  38. Joe 88 Says:

    so basically he is garbadge ok thanx lmao

    ^Depending on what you think is garbage. For example (plug shouldn’t read this)

    Gucci mane > Canibus

    ^Why would I say that you ask? simple, I know canibus can prolly run laps around any & everybody that picked up a mic, that doesn’t mean I have to listen to him, he just doesn’t do it for me (n/h) while gucci is prolly a -3 on a lyrical scale of 1 to 10, but his music is enjoyable to listen to for me, so it really depends on what you like.

  39. Sean Coonery Says:

    Gucci Mane is a real dude….only nigga besides Cassidy that got away with killing a nigga…

    “I shoot you and kill you, my lawyers call it self defense” – 50 Cent

  40. PHOENIXXX Says:

    # Joe 88 Says:
    September 2nd, 2008 at 4:38 pm

    Quarter brick, half a brick, whole brick, AYE! Quarter pound, half a pound, whole pound, OKAY!, hunnit pills, thousand pills, serving major WEIGHT!, juice mane & gucci mane make the trap AYE!!!!

    ^^^^

    I see why you don’t like Joe Budden now.

    you get giddy listening to this simple-minded bubble headed bullshit. smh

  41. Sean Coonery Says:

    Yo do you niggas rock your new era fitteds with the bent brim or flat brim?

    I wanna do the bent brim steez…but it may be too whitey for me (no al sharpton)….

  42. Joe 88 Says:

    @chase & prince

    There is a gucci mae post like 2 doors down, ya’ll can make the choice for yourselves, or go to youtube, he got hella videos over there. And another thing I notice, when someone thinks a rapper is wack, they don’t listen with the same open-ness (n/h) as they would someone they like. They are looking for the wack shit in the song rather than listening to see if they’ll enjoy it. No one listens to a jay-z song & a gucci mane song the same way

    you listen to a jay-z song expecting the best

    you listen to a gucci song expecting the worst.

  43. Chase Says:

    Gucci Mane is a real dude….only nigga besides Cassidy that got away with killing a nigga…

    ^As much as I enjoy the ignorance that these rappers spit in their music, there’s no way that bodying someone constitutes you being real. Even though in both of those cases it was self-defense (according to how they tell it), that shit is still f-ed up.

    That shit doesn’t constitute real. Real is raising your kids, working hard to provide a better life and doing something POSITIVE for the youth.

    And when all else fails, real is getting twisted off a half-gallon of henny two dutches of chronic and throwing up on your aunt’s front steps at the annual family bbq. THATS REAL!!!

  44. sleep Says:

    I just came back from turks and caicos 2 wks ago. I was trying to convience this native that lisa raye is nothing up top. This niggas had all her magazine cover saved all 2 of them. He was telling me and my girl how the smooth mag with her on the cover sold out down there. But I’m happy I left before the hurrican hannah not gustav.

  45. D_Block_4_life Says:

    you listen to a jay-z song expecting the best

    you listen to a gucci song expecting the worst.
    ^^^^
    Thats the problem, judge it for what it is not what it supposed to be….

  46. Sean Coonery Says:

    Joe Budden is a internet fuckboy….Joe Budden will never release an album…Joe Budden with never have million fans…Joe Budden will never sell records….Joe Budden will never have a major deal….Niggas in the hood and White Kids in the suburb dont give a shit about Joe Budden

    The only place where Joe Budden matters is on the internet….with the Computer Nerds who like that lyrical shit…and Asian Virgins bump him too…

    Gucci Mane is more known than Joe Budden…

    Atleast Gucci Mane busted his gun, sold some crack, caught a body…

    What the fuck has Joe Budden done but drugs and become a schizophrenic paranoid faggot…there is no hood in Joe Budden…

    This nigga Joe Budden on that emo shit…rapping about Suicidal tendencies and shit..

    News Flash…Eminem did that already faggot…

  47. KilluminattI7 Says:

    co-signs Chase… and LOL @ last paragraph “THATS REAL!!” LMAO

  48. gr3um5 Says:

    D.R.E
    http://articles.latimes.com/2007/sep/23/entertainment/ca-dre23
    the dr’s always in !

  49. Joe 88 Says:

    I see why you don’t like Joe Budden now.

    you get giddy listening to this simple-minded bubble headed bullshit. smh

    ^I see you haven’t been looking at my previous post, Joe is cool, but my reason for not listening to joe isnt because I like other artist, cause that would be region rasict, I just didn’t like him period, I don’t get giddy off of nothing, that’s for kids my nig, I just have more of a open mind than most of ya’ll, I can listen to cormega, then listen to gucci on the shuffle of my ipod & not miss a beat, me listening to gucci has nothing to do with me not listening to joe budden, even tho I listen to joe budden now since 2 weeks ago

  50. Chase Says:

    you listen to a jay-z song expecting the best

    you listen to a gucci song expecting the worst.

    ^^ I feel you Joe (n/h). But you know once your mind is tarnished about a rapper its hard to go back and give him a fair listen, but I will. Just tell me, whats the best album/mixtape that he has and I’ll listen.

  51. PHOENIXXX Says:

    # Sean Coonery Says:
    September 2nd, 2008 at 4:50 pm

    Joe Budden is a internet fuckboy….Joe Budden will never release an album…Joe Budden with never have million fans…Joe Budden will never sell records….Joe Budden will never have a major deal….Niggas in the hood and White Kids in the suburb dont give a shit about Joe Budden

    The only place where Joe Budden matters is on the internet….with the Computer Nerds who like that lyrical shit…and Asian Virgins bump him too…

    Gucci Mane is more known than Joe Budden…

    Atleast Gucci Mane busted his gun, sold some crack, caught a body…

    What the fuck has Joe Budden done but drugs and become a schizophrenic paranoid faggot…there is no hood in Joe Budden…

    This nigga Joe Budden on that emo shit…rapping about Suicidal tendencies and shit..

    News Flash…Eminem did that already faggot…

    ^^^

    I was gonna reply to this with an intelligent response backed up with facts.

    then I realized who said it.

    nevermind.

  52. Joe 88 Says:

    Gucci Mane is more known than Joe Budden…

    ^This is true

    What the fuck has Joe Budden done but drugs and become a schizophrenic paranoid faggot…there is no hood in Joe Budden…

    This nigga Joe Budden on that emo shit…rapping about Suicidal tendencies and shit..

    *I’m fucking dead right now*

  53. Culture Shock! Says:

    Sean Coonery Says:

    ^
    Muthafucka you don’t believe any of that shit you typed out.

  54. D_Block_4_life Says:

    Atleast Gucci Mane busted his gun, sold some crack, caught a body…

    What the fuck has Joe Budden done but drugs and become a schizophrenic paranoid faggot…there is no hood in Joe Budden
    ^^^^^
    Wow, speechless….

  55. Sean Coonery Says:

    Gucci Mane actually went to college too…

    HBCU let anybody in…..or did this nigga go to a Community College?

  56. KilluminattI7 Says:

    @ sean coonery: ah never mind.

  57. biz Says:

    Ru Paul > Ron Paul

    by a couple of inches

    ^^^^
    AYOO!

    (c)previous NR post

  58. Beezy Says:

    Atleast Gucci Mane busted his gun, sold some crack, caught a body…

    ^If anyone here think any rapper ever in his life “caught a body” they trippin. Maybe RAWSE buckin at some escapees…

  59. Joe 88 Says:

    Gucci Mane actually went to college too…

    ^This is also true, the said he had a 3.6 grade average, real talk. I know, speechless

    >Just tell me, whats the best album/mixtape that he has and I’ll listen.

    ^Real talk, I couldn’t even tell you, I like this nigga, but don’t own none of his cd’s, I hear em in my homeboy car, twisted, maybe that’s why I like em (/nh) I just know what songs I like by the fellow, but no CD’s. They say the wilt chamberlain series is good, I heard the no pad, no pencil cd was nice too, maybe you should try his last album with “freaky girl” on there, that shit is tight

  60. gr3um5 Says:

    best seller = jeezy (1)
    best huslter = jeezy (1)
    best style (flow/voice/charisma) = jeezy (1)
    best lyrics = maybe gucci if u want (i don’t know) so (1) for Gucci
    conclusion:
    best rapper = jeezy 3-1 gucci mane !
    jeezy winner i think.

    ps: but gucci mane ain’t bad. no dis(s)respect.

  61. Sean Coonery Says:

    Everything I said about Joe Budden is true…

    Nobody wanna hear those Depressing songs anymore…Just Off yourself already…

    Its not like anybody would miss him anyway….dudes has no fanbase outside of the Internet…

  62. eskay Says:

    lol, I remember when that Coonery post would have sent me off the deep end.

    *does Yoga with Russell*

    [ll]

  63. PHOENIXXX Says:

    # Joe 88 Says:
    September 2nd, 2008 at 4:51 pm

    I see why you don’t like Joe Budden now.

    you get giddy listening to this simple-minded bubble headed bullshit. smh

    ^I see you haven’t been looking at my previous post, Joe is cool, but my reason for not listening to joe isnt because I like other artist, cause that would be region rasict, I just didn’t like him period, I don’t get giddy off of nothing, that’s for kids my nig, I just have more of a open mind than most of ya’ll, I can listen to cormega, then listen to gucci on the shuffle of my ipod & not miss a beat, me listening to gucci has nothing to do with me not listening to joe budden, even tho I listen to joe budden now since 2 weeks ago

    ^^^

    I’m open minded also. but to a certain extent. I can listen to rappers that people wouldnt really consider lyrical but it gets to a point where I feel like I’m listening to an idiot with nothing relevant to say. and I don’t like listening to stupid people talk for long periods of time lol.

    on another note, I just started the semester last week. first day of my music class the professor asked everyone what kind of music they like. In a school full of mostly blacks and hispanics it almost surprised me how many people said they don’t listen to/hate rap music.

    considering the bullshit that gets promoted these days though, I can see why hating rap is the “in” thing to do.

  64. KilluminattI7 Says:

    *does yoga wit russell’s ex*

  65. Chase Says:

    maybe you should try his last album with “freaky girl” on there, that shit is tight

    ^Good looks.

  66. Joe 88 Says:

    If anyone here think any rapper ever in his life “caught a body” they trippin. Maybe RAWSE buckin at some escapees…

    ^Why? It’s not impossible. What gun bangers are too stupid to cut a record? Or rappers are too smart to engage in the streets? I mean it is hella murders that DO go unsolved, maybe your favorite rapper layed a nigga out. Snoop from the wire killed someone before she got on the wire, so it’s not impossible, 2pac shot 2 people WHILE he was famous

    lol @ rawse

  67. Sean Coonery Says:

    Street Niggas dont bump Joe Budden…

    they bump Jeezy and Wayne….

  68. hip hop cops Says:

    wait so you mean juelz never popped that glock 40 and caught bodies all over harlem? preposterous

  69. Sean Coonery Says:

    Cassidy and Gucci Mane are the only rappers that actually killed someone…

    Nothing to be proud of…but it is true…Check the Trial Records…

    Cassidy and Gucci Mane both got off…..

    Check the records…this is fact…

  70. KilluminattI7 Says:

    coonery please stfu or kill y9ourself.

    the choice is yours

  71. Joe 88 Says:

    In a school full of mostly blacks and hispanics it almost surprised me how many people said they don’t listen to/hate rap music.

    ^There lying. Unless you just got stuffed in a class with nothing but nerd ass niggas, & flat chesticle having valley girls

  72. Beezy Says:

    If anyone here think any rapper ever in his life “caught a body” they trippin. Maybe RAWSE buckin at some escapees…

    ^Why? It’s not impossible. What gun bangers are too stupid to cut a record? Or rappers are too smart to engage in the streets? I mean it is hella murders that DO go unsolved, maybe your favorite rapper layed a nigga out. Snoop from the wire killed someone before she got on the wire, so it’s not impossible, 2pac shot 2 people WHILE he was famous

    lol @ rawse

    ^Anything is possible…its just highly unlikely. Lets be real 99.99% of these dudes back stories are completely fabricated.

  73. Sean Coonery Says:

    # KilluminattI7 Says:
    September 2nd, 2008 at 5:03 pm

    coonery please stfu or kill y9ourself.

    the choice is yours

    ^Im in LA All day…why dont you come do something about it….Long Beach is pussy…

  74. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    KilluminattI7 Says:

    September 2nd, 2008 at 5:00 pm
    *does yoga wit russell’s ex*

    ^

    had the hottest chick in the game/ twistin her frame
    (c) jigga. . . . sorta.

  75. Joe 88 Says:

    Coonery is making some good points

    Even tho I listen to joe from time to time, he has no street cred, he’s only loved on the internet, and everyone knows this, from ransom, to prodigy to ya’ll, it’s only a hand full of people on the street that don’t read blogs or use there cpu for finding music that know who joe is

    second, if street niggas did know about budden they wouldn’t listen to him, they would feel he’s too depressed

    third, cassidy & gucci are the only rappers that beat murder charges, it was a old ass rapper that bodied someone, but he got life, so w/e

    fourth, street niggas don’t bump joe budden

    Had to throw that out there.

  76. CiCi The Intern Says:

    GUCCI! Yeaaahhhhhhh….

  77. gr3um5 Says:

    say me, the word connerie and connery
    has the same definition in french and in english…

    lol

  78. D_Block_4_life Says:

    Lets be real 99.99% of these dudes back stories are completely fabricated.
    ^^^^

    I would say 88.6 1/2 %

    Coonery & 2x, cuzzins?

  79. KilluminattI7 Says:

    ^Im in LA All day…why dont you come do something about it….

    ————

    No thanks

  80. PHOENIXXX Says:

    # Joe 88 Says:
    September 2nd, 2008 at 5:03 pm

    In a school full of mostly blacks and hispanics it almost surprised me how many people said they don’t listen to/hate rap music.

    ^There lying. Unless you just got stuffed in a class with nothing but nerd ass niggas, & flat chesticle having valley girls

    ^^^

    lmao for real I know half them just lying to sound cool or something. but it’s a few nerd ass heavy metal looking niggas so I somewhat believe them.

    niggas get around some white people and they wanna distance themselves from anything thats hip hop. smh @ oreo ass niggas these days

  81. gr3um5 Says:

    jake one’s the truth beat is dope
    featuring freeway and brother ali !
    yall da ish,
    listen!

  82. El Feces Loco Says:

    # Joe 88 Says:
    September 2nd, 2008 at 4:04 pm

    I ask this because I knew a few Black dudes who swore up and down that they were Jamaican, when they weren’t LOL.

    ^el feces?

    ^bumboclaaaaaaaaat

  83. Joe 88 Says:

    Anything is possible…its just highly unlikely. Lets be real 99.99% of these dudes back stories are completely fabricated.

    ^I’d say about 79%, it’s alot of underground niggas that will stay underground because there too street

  84. Sean Coonery Says:

    I agree with Joe 88…

    Street Niggas dont listen to Joey…not even suburban kids…

    Thats why he gets his release date pushed back to the year 3000.

  85. Joe 88 Says:

    but it’s a few nerd ass heavy metal looking niggas so I somewhat believe them.

    niggas get around some white people and they wanna distance themselves from anything thats hip hop. smh @ oreo ass niggas these days

    *Dies @ guns & roses concert*

    >El Feces Loco Says:
    September 2nd, 2008 at 5:11 pm
    # Joe 88 Says:
    September 2nd, 2008 at 4:04 pm

    I ask this because I knew a few Black dudes who swore up and down that they were Jamaican, when they weren’t LOL.

    ^el feces?

    ^bumboclaaaaaaaaat

    ^lol, I knew that would bring you out of lurk mode, what’s up with ya boy dame? Things aint looking too good for the former CEO

  86. KilluminattI7 Says:

    coonery i dont be at them batty bwoi spots in hollyweird that i bet you be at

    u village people reject-ass fairy

  87. Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    # Joe 88 Says:
    September 2nd, 2008 at 4:04 pm

    I ask this because I knew a few Black dudes who swore up and down that they were Jamaican, when they weren’t LOL.

    ^^
    doctor said i had blood clots, but i ain’t jamaican man

  88. BabyDoll Says:

    Mr. Papagiorgio aka Cocky Maivia Says:

    September 2nd, 2008 at 5:06 pm
    KilluminattI7 Says:

    September 2nd, 2008 at 5:00 pm
    *does yoga wit russell’s ex*

    ^

    had the hottest chick in the game/ twistin her frame
    (c) jigga. . . . sorta.

    ^that was clever

  89. gr3um5 Says:

    SOMEONE have the shawty lo song called ” it’s hard ”
    i’m not a fan of him, just i need this song. uk bonus track.
    feat gucci mane, ross the baws and nas.
    peace
    thxinad 4 a link

  90. D_Block_4_life Says:

    So coonery, you just listen to shoot your face off and sell crack to my mother and aunt music? No diversity? You dont appreciate good music in general? not necessarily Buddens but like some alternative or a good R&B song from time to time? to tough for that? just asking………

  91. Chase Says:

    SOMEONE have the shawty lo song called ” it’s hard ”
    i’m not a fan of him, just i need this song. uk bonus track.
    feat gucci mane, ross the baws and nas.

    ^Herein lies one of the problems with my man Esco… does anyone in here think that Jay would be caught dead on a song with these three artists???

    Ross, I can forgive cuz he was hot at some point (n/h)
    Gucci Mane, shit he has a very faithful following, so I’ll let him ride too (n/h),
    but Shawty Lo!!! This dude is the worst, and I don’t care what anyone tells me. Son is garbage!

  92. Sean Coonery Says:

    # D_Block_4_life Says:
    September 2nd, 2008 at 5:18 pm

    So coonery, you just listen to shoot your face off and sell crack to my mother and aunt music? No diversity? You dont appreciate good music in general? not necessarily Buddens but like some alternative or a good R&B song from time to time? to tough for that? just asking………

    ^Nah. I also put on some Justin Timberlake/Usher when Wifey around…

  93. PHOENIXXX Says:

    # Joe 88 Says:
    September 2nd, 2008 at 5:08 pm

    Coonery is making some good points

    Even tho I listen to joe from time to time, he has no street cred, he’s only loved on the internet, and everyone knows this, from ransom, to prodigy to ya’ll, it’s only a hand full of people on the street that don’t read blogs or use there cpu for finding music that know who joe is

    second, if street niggas did know about budden they wouldn’t listen to him, they would feel he’s too depressed

    third, cassidy & gucci are the only rappers that beat murder charges, it was a old ass rapper that bodied someone, but he got life, so w/e

    fourth, street niggas don’t bump joe budden

    Had to throw that out there.

    ^^^

    “street” niggas don’t bump Joe Budden cuz he don’t lie in his raps or exaggerate his past. He just spits real everyday shit that a regular person can relate to. whether it be issues with family and friends, his past addictions, bitches, relationships, or just trying to succeed in life. most “street” niggas don’t listen to music thats too introspective because they don’t wanna face the realities of life or be reminded of real issues that may be going on with them. they’d rather listen to fictitious drug kingpin stories and hood fairy tales and songs about spending a bunch of money they don’t have. live vicariously through people who seemingly live better lives than them.

    which is understandable. I’d rather hear “California Love” than “Life Goes On” when I’m having a ridiculously fucked up day. can’t always listen to sad music cuz music affects your emotions. I’d be a real depressed nigga.

    But Budden doesn’t JUST make depressing songs. those are just his songs that stand out.

    But so called “street” niggas that listen to rappers based on their street credibility are usually the same niggas who can’t get their life together. who stay in and out of jail, living in the projects, and are just overall dumb motheruckers

  94. Chase Says:

    But so called “street” niggas that listen to rappers based on their street credibility are usually the same niggas who can’t get their life together. who stay in and out of jail, living in the projects, and are just overall dumb motheruckers

    ^Chuuch!!!

  95. D_Block_4_life Says:

    “street” niggas don’t bump Joe Budden cuz he don’t lie in his raps or exaggerate his past. He just spits real everyday shit that a regular person can relate to. whether it be issues with family and friends, his past addictions, bitches, relationships, or just trying to succeed in life. most “street” niggas don’t listen to music thats too introspective because they don’t wanna face the realities of life or be reminded of real issues that may be going on with them. they’d rather listen to fictitious drug kingpin stories and hood fairy tales and songs about spending a bunch of money they don’t have. live vicariously through people who seemingly live better lives than them.

    which is understandable. I’d rather hear “California Love” than “Life Goes On” when I’m having a ridiculously fucked up day. can’t always listen to sad music cuz music affects your emotions. I’d be a real depressed nigga.

    But Budden doesn’t JUST make depressing songs. those are just his songs that stand out.

    But so called “street” niggas that listen to rappers based on their street credibility are usually the same niggas who can’t get their life together. who stay in and out of jail, living in the projects, and are just overall dumb motheruckers
    ^^^^^^^^^^^
    C0-muthafuckin sign…..realest shit PHX ever wrote….

  96. PHOENIXXX Says:

    damn that lat post was long.

    but for real. it’s not 100% proven as far as I know, but I think there’s a strong connection to the type of music or artists a person listens to, and that persons personality and level intelligence.

    not that listening to Budden automatically makes me smarter or listening to Gucci makes Sean Foolery dumber.

    but it’s very possible

  97. D_Block_4_life Says:

    *waits for 88’s retort*

  98. gr3um5 Says:

    chase !!
    sometimes u have friend, u have just envy to give pleasure to a man (no homo), or just it’s business !

    jay signs nas on def jam, he stops the beef… cuz he don’t want to continu this against nas. ether remember. nas has the good role in this movie, see roc boys video, see black republican. jay wanted to be a new friend of nas. and nas had the intelligence to say yes okay. beef over.

    shawty lo is garbage, but the beat of DEY KNOW is dope as hell !
    so i don’t give a fuck if gucci mane and Lo are on this song called ” it’s hard” i want listen rick ross, and Nas !! nothing more
    peace

  99. Joe 88 Says:

    “street” niggas don’t bump Joe Budden cuz he don’t lie in his raps or exaggerate his past. He just spits real everyday shit that a regular person can relate to. whether it be issues with family and friends, his past addictions, bitches, relationships, or just trying to succeed in life. most “street” niggas don’t listen to music thats too introspective because they don’t wanna face the realities of life or be reminded of real issues that may be going on with them. they’d rather listen to fictitious drug kingpin stories and hood fairy tales and songs about spending a bunch of money they don’t have. live vicariously through people who seemingly live better lives than them.

    which is understandable. I’d rather hear “California Love” than “Life Goes On” when I’m having a ridiculously fucked up day. can’t always listen to sad music cuz music affects your emotions. I’d be a real depressed nigga.

    But Budden doesn’t JUST make depressing songs. those are just his songs that stand out.

    But so called “street” niggas that listen to rappers based on their street credibility are usually the same niggas who can’t get their life together. who stay in and out of jail, living in the projects, and are just overall dumb motheruckers

    ^Overstood, but I disagree with the last comment, yeah if you narrow it down some of the people that listen to rappers because there real kinda have fucked up lives (depending on what side of the fence your on) but THAT’S THERE REALITY, you like joe b cause you can relate right? well that’s why alot of people listen to gucci, they might have a ounce of crack & gucci rapping about 8th’s, halfs & whole thangs (n/h) that’s what they wanna acheive, as stupid as it sounds to people not in the street that music gucci/shawty lo/ etc are making is there reality, they can relate to that type of struggle, don’t matter how the message sounds (lyrics) long as the message reach the person the messanger is tryna reach, everything is good. But that’s not cool to say that majority of his fans are dumb muthafuckers, cause the same fans gucci got is the same type of fans jay-z had in 97, hustlers, former hustlers, etc. Think about it

  100. Plug Says:

    nothin better to cook ya packs to than gucci mane

  101. lo k Says:

    *smokes with PCP*

  102. PHOENIXXX Says:

    # Joe 88 Says:
    September 2nd, 2008 at 5:31 pm

    But so called “street” niggas that listen to rappers based on their street credibility are usually the same niggas who can’t get their life together. who stay in and out of jail, living in the projects, and are just overall dumb motheruckers

    ^Overstood, but I disagree with the last comment, yeah if you narrow it down some of the people that listen to rappers because there real kinda have fucked up lives (depending on what side of the fence your on) but THAT’S THERE REALITY, you like joe b cause you can relate right? well that’s why alot of people listen to gucci, they might have a ounce of crack & gucci rapping about 8th’s, halfs & whole thangs (n/h) that’s what they wanna acheive, as stupid as it sounds to people not in the street that music gucci/shawty lo/ etc are making is there reality, they can relate to that type of struggle, don’t matter how the message sounds (lyrics) long as the message reach the person the messanger is tryna reach, everything is good. But that’s not cool to say that majority of his fans are dumb muthafuckers, cause the same fans gucci got is the same type of fans jay-z had in 97, hustlers, former hustlers, etc. Think about it

    ^^^^

    You have a real valid point. I can’t even argue with that. I just think it’s ignorant to dismiss a rapper just because he doesn’t glorify the street shit. I also think you can find a message in any artist’s music if you choose to listen with an open mind. Everyone’s has their own interpretations of music and art, and can find any message they choose to.

    like people such as myself who choose take from 2Pac’s music the story of a black man who came from absolutely nothing, who had nothing, except a passion for art and a love of hos own people who wanted to see them do better and wanted to use his music to teach people.

    and then there’s the people who choose to take his Thug Life persona literally.

  103. PHOENIXXX Says:

    on another note

    Young Buck>>>>>>>>Gucci and Jeezy

  104. Sean Coonery Says:

    Phoenixx the reason you dont like Gucci Mane…

    is because you are not cut from that cloth…

    You are a sheltered kid…and thats fine….Go bump Joe Buddens..

    but dont downplay Gucci Mane shit as wack…because you can’t relate to it..

    Just because you were never in the streets, you never hustled, never been around guns or never lived that struggle…doesn’t mean its wack…

    Other people had hard lives and can relate to that….obviously you haven’t and didn’t…

  105. D_Block_4_life Says:

    But that’s not cool to say that majority of his fans are dumb muthafuckers, cause the same fans gucci got is the same type of fans jay-z had in 97, hustlers, former hustlers, etc. Think about it
    ^^^^
    Yea i didnt mean to co-sign the last part either but Joe you also have to understand that just because someone listens to street music it doesnt mean that they can identify with it….we all know that selling drugs and acting tough has always been synonymous with being perceived as “cool”….So in alot of cases people subconsciously wanna be that way…also since urban society says its cool to do all those things, niggas are gonna naturally follow the thing to do….plus alot of that street music is hot in general…

  106. Plug Says:

    kinda cosigns wit sean Coonery. If you have lived that lifestyle or experienced that lifestyle, you can kinda relate to the guccis and jeezys. not sayin that pheonixx was never in the streets like that but that seems to be the truth round my hood

  107. eskay Says:

    what Phoenix said.

    but I mean, there’s no real difference between Gucci’s music and Jeezy’s except that Jeezy’s is better.

    I lean more towards Budden’s type of music because I’m a grown man and I don’t sell crack and I can relate to the shit he’s talking about. but that doesn’t mean I don’t still wanna hear Jeezy talkin about weight every now and then. I wasn’t ever a drug kingpin, but I wasn’t that far removed from that life that I can’t relate on some level.

  108. D_Block_4_life Says:

    @ Coonery

    I love hard/street music before anything….thats all i used to listen to and i used to say EVERYTHING else was wack but ive since acquired different taste’s in music….also i still love street music but i dont like Gucci, IMO he is just corny…(i.e) I think Jeezyand alot of other hardcore rappers find more clever/cooler ways to convey their negative raps, but it doesnt mean i cant relate because i dont like gucci mane….

  109. eskay Says:

    and let’s be serious, I know a bunch of niggas who moved or still move crack that would tackle me if I put on any of that bamma shit Gucci puts out. Jeezy gets love in NY cuz he’s low on the bamma meter but niggas up here ain’t checking for them regional cats like that.

  110. PHOENIXXX Says:

    # Sean Coonery Says:
    September 2nd, 2008 at 5:42 pm

    Phoenixx the reason you dont like Gucci Mane…

    is because you are not cut from that cloth…

    You are a sheltered kid…and thats fine….Go bump Joe Buddens..

    but dont downplay Gucci Mane shit as wack…because you can’t relate to it..

    Just because you were never in the streets, you never hustled, never been around guns or never lived that struggle…doesn’t mean its wack…

    Other people had hard lives and can relate to that….obviously you haven’t and didn’t…

    ^^^^

    Gucci has some good songs. But I don’t listen to him because he’s garbage. period.

    I don’t need to sit here and tell my life story to feel validated. I’ve been through struggle and I’m still struggling. I been fighting for my life since the moment I was born.

    I wasn’t in the streets cuz I’m smarter than most niggas. I watched what the streets do to niggas like my brother and uncles and others, and knew early on what type of man I don’t wanna be.

    I love street shit as much as the next nigga. I can turn off Budden and throw on some G Unit, Bone Thugs, Biggie, 2Pac, Jay Z, whatever.

    But don’t sit here and try to downplay my life, which you know absolutely NOTHING about, to justify a rapper who I feel is complete GARBAGE.

    be easy

  111. Plug Says:

    I think Jeezy is all-around better than Gucci. but sometimes I enjoy gucci’s playful ignorance. plus gucci is a certified street nigga. no acting envolved. you gotta respect that. you gotta respect when jezzy’s boys sent them goons in gucci mane’s crib and gucci flatlined them cats… thats why I listen to gucci. cuz he lives what he raps about… unlike the rest of these studio gangstas.

  112. D_Block_4_life Says:

    I know a bunch of niggas who moved or still move crack that would tackle me if I put on any of that bamma shit Gucci puts out
    ^^^^
    Thats my word i was gonna say something to that effect…

  113. PHOENIXXX Says:

    # eskay Says:
    September 2nd, 2008 at 5:46 pm

    what Phoenix said.

    but I mean, there’s no real difference between Gucci’s music and Jeezy’s except that Jeezy’s is better.

    I lean more towards Budden’s type of music because I’m a grown man and I don’t sell crack and I can relate to the shit he’s talking about. but that doesn’t mean I don’t still wanna hear Jeezy talkin about weight every now and then. I wasn’t ever a drug kingpin, but I wasn’t that far removed from that life that I can’t relate on some level.

    ^^^

    exactly. I never sold drugs but I watched shit go down in the hood that I’m not proud of and don’t really wanna hear about it constantly because thats not where I wanna be my whole life. I still find the music entertaining at times and can relate to it on multiple levels but that still doesn’t escape the fact that a nigga is just WACK.

  114. eskay Says:

    >>you gotta respect when jezzy’s boys sent them goons in gucci mane’s crib and gucci flatlined them cats… thats why I listen to gucci. cuz he lives what he raps about… unlike the rest of these studio gangstas.

    you don’t have to respect it, but yeah. I always say more rappers should shoot at their rivals rather than waste time writing dis records.

    all that said: Jeezy > Gucci

  115. Plug Says:

    I know a bunch of niggas who moved or still move crack that would tackle me if I put on any of that bamma shit Gucci puts out.
    ———-
    lol. thats funny because up here Id get tackled if I thru on some Jay-z. but if I thro on that gucci cats be like “thats that shit right there”

  116. eskay Says:

    >>lol. thats funny because up here Id get tackled if I thru on some Jay-z.

    say word plug, gtfoh.

  117. D_Block_4_life Says:

    thats funny because up here Id get tackled if I thru on some Jay-z.
    ^^^
    Ive never met or seen anyone write about they havent fucked with Hov at one point in his career….just saying

  118. eskay Says:

    I’ve been all over this country and i’ve never been anywhere were niggas wasn’t feeling Hov.

    there must be two sides.

  119. Joe 88 Says:

    Wow, I was waiting for a response to my comment, my brother called talked for about 20 minutes straight, I come back & this convo took a crazy turn.

    Overall, if you don’t like something, you don’t like, you lost if you try to convince yourself to liking something because there hot right now, but just because you don’t like don’t mean everyone else is suppose to not like it, like most people would look at gucci mane & already have a idea of what his fan base is like, that’s not cool, cause we all agree on one thing, you don’t have to be a street guy to like htat type of music, so when a nigga say something like “lil duct tape a ho is wack, & the only people that listen to him are hood rats, asian crackheads, & rape victims” that’s not cool, let wack rappers have there fan base too, lol

  120. Paperstacker Says:

    I know, but I think there’s a strong connection to the type of music or artists a person listens to, and that persons personality and level intelligence.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Nah, that’s far from the truth. Some of the smartest people I’ve known listen to the most ignant shit out there.

    But on the other hand I agree with you, people who aren’t open minded about music, etc and criticize specific rappers or hate them for being “smart, different or too intelligent” are most often dumb ignorant niggas and that more than often sums their intelligence if they think something educational or something true to life that has an ounce of sense is stupid.

    Or they just happen to be very young, that’s excusable. When you grow up you become more open minded to different types of music.

  121. Leojbomb Says:

    Defend as you may.. relatable or not.. Gucci is trash.. and I hate to say that Jeezy is far better, besides the fact that he CAN be lyrical when he wants to..

  122. HAHAHAHAHAHA Says:

    Sean Coonery Says:

    September 2nd, 2008 at 4:37 pm
    Top 5 Ugliest Rappers List
    1. Craig Mack
    2. Hell Rell
    3. Jay-Z
    4. Biggie
    5. Uncle Murda

    ^^^^^

    *im dead*

    and o yea GUCCI MANE IS HOTTT I LIKE HIS SWAG!!!! ( AND IM FROM SOUTH SIDE JAMAICA QUEENS) I COULD LISTEN TO LUPES ALBUM THEN LISTEN TO GUCCIS THEN TO GNARLS BARKLEY…GOOD MUSIC IS GOOD MUSIC…PLUS I LIKE FREAKY GIRLZZZZ!!!

Leave a Reply