Video: Ill Bill – Billions On My Mind


AddThis Social Bookmark Button

47 Responses to “Video: Ill Bill – Billions On My Mind”

  1. icon (trillbert arenas) Says:

    Last!

  2. nation Says:

    Ill Bill is the winner of the Nah White x NYOIL “Yall Should All Get Lynched” contest with his entry “White Nigger”

    congratulations Bill!

  3. D. Billz Says:

    He should start with Thousands, then work his way up.

  4. lo k Says:

    moresickaMC Says:

    August 27th, 2008 at 12:37 pm
    oh yeah & Crooked doesnt write either fyi

    ^^^ whatchoo talkin’ bout Willis?

  5. Joe 88 Says:

    This T.I album kinda shaping up to be kinda good

    Whatever you like
    livin ya life
    what up
    swing ya rag
    SLU
    No matter what

    All good songs, one way or another, I hope he got atleast for “trap musik/i’m serious” like tracks on there

  6. plug Says:

    SMH @ this dude bout to get beat up by a butch old lady at coney island. She asked him to move politely so she could get thru the door he was blocking. dude acted like he didnt want to move. chick was like EXCUSE ME!!! loud as heck. dude was like “you got enough room”. Chick swung that door open so fierce and called him a piece of shyt. Man I died laughing. I dont know why he was even in there he aint have no bread. ole beggin for change wit an attitude azz ninja

  7. Big Homie Says:

    Pussy on my Mind

  8. plug Says:

    … the sad thing is she had a hight top fade… smh

  9. eskay Says:

    … >>the sad thing is she had a hight top fade…

    aaand, FAIL.

  10. nation Says:

    Curtis ain’t playing fair

  11. icon (trillbert arenas) Says:

    @ Plug- your story reminded me of that old lady on “Martin” who was always fuckin’ Marty Mar up…what was her name- Miss Gertrude, or some ish like that….

  12. D. Billz Says:

    plug Says:

    August 27th, 2008 at 12:49 pm
    … the sad thing is she had a hight top fade… smh

    ^Why you aint help ya aunt out, chief?

  13. D. Billz Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    August 27th, 2008 at 12:52 pm
    @ Plug- your story reminded me of that old lady on “Martin” who was always fuckin’ Marty Mar up…what was her name- Miss Gertrude, or some ish like that….

    ^She whooped his at the MVA and the bus station.

    LF: I call all DMV’s the MVA. Lol

  14. Big Homie Says:

    ^ With the crucial smoker’s voice. He got his ass whooped at the DMV.

    (from the episode Mar and Gina were stuck at the bus station on Xmas)

    Deck the halls with boughs of holly, fa la la la la, la la la….la!!

  15. icon (trillbert arenas) Says:

    LF: I call all DMV’s the MVA. Lol

    **So as not to confuse it with the Washington Metropolitan area’s most overused new acronym?

  16. plug Says:

    them butch women always rockin high tops. her and her girlfriend had one. the young lesbies be rockin them feathered mohawks

  17. icon (trillbert arenas) Says:

    the funny thing about Miss Jeri (that was her name), is that Martin would always be willing to scrap with her…

  18. Joe 88 Says:

    She whooped his at the MVA and the bus station.

    ^Not only did she whip his ass at the bus station, she stomped his tuna sammich, lol. And martin got his bags hit, niggas & bitches walking around with “WZUP” shirts & hoodie’s on, lol

  19. moresickaMC Says:

    lo k Says:

    August 27th, 2008 at 12:46 pm
    moresickaMC Says:

    August 27th, 2008 at 12:37 pm
    oh yeah & Crooked doesnt write either fyi

    ^^^ whatchoo talkin’ bout Willis?
    ^^^
    ummm…he doesnt put pen to paper? u no undastand english?

  20. moresickaMC Says:

    Lady Luck & Rah Digga r head n shoulders above any other femcee in FEM

  21. !Ven-Tech? Says:

    Joe 88 Says:

    August 27th, 2008 at 12:48 pm
    This T.I album kinda shaping up to be kinda good

    Whatever you like

    All good songs
    ^^

    Nonsense.

  22. plug Says:

    I like the one when he was bout to scrap wit Mrs Jeri in the church for having that big azz hat on. gina pretended to have the holy ghost. I might have soiled myself watchin that episode

  23. icon (trillbert arenas) Says:

    Joe 88 Says:

    August 27th, 2008 at 12:57 pm
    She whooped his at the MVA and the bus station.

    ^Not only did she whip his ass at the bus station, she stomped his tuna sammich, lol. And martin got his bags hit, niggas & bitches walking around with “WZUP” shirts & hoodie’s on, lol

    ***Speaking of shirts, though, nothing beats the episode where Bruh Man had Martin selling “Widdy Hutton” t-shirts, which had a pic of bruh man with a wig on…that shit has me dying, just typing it, lol…

  24. D. Billz Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    August 27th, 2008 at 12:55 pm
    LF: I call all DMV’s the MVA. Lol

    **So as not to confuse it with the Washington Metropolitan area’s most overused new acronym?

    ^They have a new acronym? That’s new info on my end.

    Joe 88 Says:

    August 27th, 2008 at 12:57 pm
    She whooped his at the MVA and the bus station.

    ^Not only did she whip his ass at the bus station, she stomped his tuna sammich, lol. And martin got his bags hit, niggas & bitches walking around with “WZUP” shirts & hoodie’s on, lol

    ^Swear-da-gawd I fuckin’ fall out every time she hit the line, “I don’t eat no DAYUMMM tuna!” Then proceeds to heel-toe on that nigga’s sandwich.

  25. Joe 88 Says:

    the song “Whatever you like” serves it’s purpose. It’s easy to 2 step to in the club, the bitches gonna love it, & it sets the mood in a club atmosphere. It aint like I wanna be riding down the street bumping that shit on 78

  26. icon (trillbert arenas) Says:

    moresickaMC Says:

    August 27th, 2008 at 12:58 pm
    Lady Luck & Rah Digga r head n shoulders above any other femcee in FEM

    ***Lady Luck is more “head between thighs” than “head and shoulders above”, but w/e, w/e…

  27. Big Homie Says:

    *searches for a Widdy Hutton t shirt online*

  28. Crooked I Says:

    ummm…he doesnt put pen to paper? u no undastand english?

    ^dont speak for me B. And for the record cats who say they dont write their rhymes are liars. I’ve been in so called sessions and its layed in takes. So dont get it confused and think your favorite rapper will spit an entire song 1 take unwritten. What they mean to say is that its not written in the studio.. its jotted down in segments over a course of time. Scribbled on brown paper bags toilet paper what have you.

  29. lo k Says:

    ^^^
    ummm…he doesnt put pen to paper? u no undastand english?

    ^^^^yeah, but in the freestyle sense of the word or the gets his shit ghost written sense of the word?

  30. Crooked I Says:

    moresickaMC Says:

    August 27th, 2008 at 12:58 pm
    Lady Luck & Rah Digga r head n shoulders above any other femcee in FEM

    ***Lady Luck is more “head between thighs” than “head and shoulders above”, but w/e, w/e…

    ^she did kill that freestyle, I copped her last mixtape…

  31. D. Billz Says:

    plug Says:

    August 27th, 2008 at 12:59 pm
    I like the one when he was bout to scrap wit Mrs Jeri in the church for having that big azz hat on. gina pretended to have the holy ghost. I might have soiled myself watchin that episode

    ^LMAO! Damn, I forgot about that one. That’s the one with David Alan Grier as the preacher. Them old ladies do be havin’ them big ass fruit baskets on their head, blockin’ the view.

  32. Joe 88 Says:

    LF: I think I found another episode of martin a la “the stolen CD player” episode, the one when martin apartment got broken into, & martin was dressed in all camo, beating up the dummy, tommy was holding the dummy dying laughing. The way martin was talking to the dummy then swung on it out of no where is too classic, i’m bout to find that shit right now

  33. D. Billz Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    August 27th, 2008 at 1:00 pm
    moresickaMC Says:

    August 27th, 2008 at 12:58 pm
    Lady Luck & Rah Digga r head n shoulders above any other femcee in FEM

    ***Lady Luck is more “head between thighs” than “head and shoulders above”, but w/e, w/e…

    ^Lol. And for the record, Jean Grae >>

    I think Eve is highly slept on in the lyrical dept. too (c) her 1st album

  34. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:

    August 27th, 2008 at 1:03 pm
    LF: I think I found another episode of martin a la “the stolen CD player” episode, the one when martin apartment got broken into, & martin was dressed in all camo, beating up the dummy, tommy was holding the dummy dying laughing. The way martin was talking to the dummy then swung on it out of no where is too classic, i’m bout to find that shit right now

    ^LMAO! That’s the ep when everybody’s crib was gettin’ broke into and he had a meetin’ at his apartment. That’s up there with Cole sayin’ “Rent-Em-Spoons” and Martin wanted to whoop his ass.

    LF: The assistant got the “heyyyyy… therrrrreee… lonely girrrrrrrl” on full blast in the adjoining office.

  35. lo k Says:

    Crooked I cops mixtapes? you don’t have one of the other bosses in the circle bring them to you?

  36. icon (trillbert arenas) Says:

    …or the one courtroom ep, where Martin was cross examining Tommy, and reading Tommy’s diary as evidence….

    Martin: Says here…”June 20th, date with Donna”…”GTD”…What does…”GTD” stand for, exactly…would you mind sharing that with the court?

    Tommy: ***Mumbles incoherently***

    Martin: could you speak up, for the court….

    Tommy: **Mumbles incoherently**

    Martin: and let me remind you, you ARE under oath…

    Tommy: (stands up, waving a pair of panties in the air) GOT THE DRAWWWWWWWWLS, DAWG!!!!

    Martin (on cell phone): Yeah, he got the drawls….

  37. Big Homie Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=c2q7I02mYck

    ^ *dies*

  38. Crooked I Says:

    Did anyone see the studio footage of Jay (the making of AG)… Jay is probably the only MC that doesnt write and spits spur of the moment based on what the track is saying. Watch Jay purging as if haunted by guilt, freeing himself morally over a kanye inst.

  39. plug Says:

    Martin (on cell phone): Yeah, he got the drawls….
    —-
    hahahaha!

  40. Joe 88 Says:

    lol @ Icon

    When tommy pulled the draws out of his pocket it was over, lol @ martin on the phone

    The end was classic to, when martin pleaded insanity, oh my goodness (n/h), classic

  41. D. Billz Says:

    Martin (on cell phone): Yeah, he got the drawls

    ^ *cardiac arrest*

    Yo, they need to hurry up and do a Martin roast. Can you imagine that shit? Eddie, Chappelle, and Chris Rock in attendance. Awww shit!

    LF: When NR is finally down for the count, we should provide a roast for eskay. I swear-da-gawd I’d go IN.

  42. icon (trillbert arenas) Says:

    The end was classic to, when martin pleaded insanity, oh my goodness (n/h), classic

    **Show them one shoe, beady bead…ONE SHOE!!! Camptown ladies sing this song…..

  43. moresickaMC Says:

    lo k Says:
    moresickaMC Says:

    August 27th, 2008 at 12:57 pm
    lo k Says:

    August 27th, 2008 at 12:46 pm
    moresickaMC Says:

    August 27th, 2008 at 12:37 pm
    oh yeah & Crooked doesnt write either fyi
    ‘^^^
    August 27th, 2008 at 1:01 pm
    ^^^
    ummm…he doesnt put pen to paper? u no undastand english?

    ^^^^yeah, but in the freestyle sense of the word or the gets his shit ghost written sense of the word?

    ^^^
    in the Jay-Z “create verses in your head” sense of the word

  44. Crooked I Says:

    Crooked I cops mixtapes? you don’t have one of the other bosses in the circle bring them to you?

    ^the very word Boss, should indicate to you that answer.

  45. Big Homie Says:

    Martin by far is the GOAT of comedy sitcoms.

    I was actually watching the Varnell Hill show episode the other day. And when Pam and Martin were lost in the woods.

  46. b-ease Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    August 27th, 2008 at 1:07 pm
    …or the one courtroom ep, where Martin was cross examining Tommy, and reading Tommy’s diary as evidence….

    Martin: Says here…”June 20th, date with Donna”…”GTD”…What does…”GTD” stand for, exactly…would you mind sharing that with the court?

    Tommy: ***Mumbles incoherently***

    Martin: could you speak up, for the court….

    Tommy: **Mumbles incoherently**

    Martin: and let me remind you, you ARE under oath…

    Tommy: (stands up, waving a pair of panties in the air) GOT THE DRAWWWWWWWWLS, DAWG!!!!

    Martin (on cell phone): Yeah, he got the drawls….

    ^^
    My personal favorite Martin scene of all time.

  47. plug Says:

    I like the episode when Tommy hit Shanenehs benz. She Hired Mr. Copper as her lawyer. Lonnie Cochran.

    Cole: I was gettin a Goopin!

Leave a Reply