DJ Khaled’s We Global Cover

khaled-we-global-cvr.JPG

I don’t know why, but this cover is hilarious to me. I think it’s probably because every time I hear or read the name of this album, I can’t help but hear Khaled screaming it out.

via Ms. Jennifer T. Pen

Previously: DJ Khaled ft. Kanye West & T-Pain – Go Hard


AddThis Social Bookmark Button

24 Responses to “DJ Khaled’s We Global Cover”

  1. Ghost Writer Says:

    *sighs*

  2. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    http://www.THIS_Fool_ass_SABU.com
    (88 calls DHS)

  3. Ghost Writer Says:

    WEEE DA BEST

  4. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    …That Mufucka gotta Bomb. (no flex)

  5. icon (trillbert arenas) Says:

    DJ Durka Durka!!!

  6. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    another reason i dont fuck with the south. idiots.
    picdit.files.wordpress.com/2008/08/popvssodamap.gif

  7. BabyDoll Says:

    *cringes*

  8. green eyes Says:

    khaled is an idiot

  9. Ghost Writer Says:

    That Go Hard song is aight…..

  10. KilluminattI7 Says:

    LMAO @ “we the best music group”

  11. KilluminattI7 Says:

    *goes back to olympic screening*

    *does medal count*

  12. JOFFE JO Says:

    HE LOOKS LIKE A SIX STAR TERRORIST GENERAL

  13. !Ven-Tech? Says:

    JOFFE JO Says:

    August 19th, 2008 at 2:30 pm
    HE LOOKS LIKE A SIX STAR TERRORIST GENERAL

    ^^^

    Nah, the stars symbolize his ties to the Russian Mafia

    Vory v kazone

    *resumes “Eastern Promises” DVD*

  14. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    Applaud me, i found Max Bs new Mixtape Cover “Wavy Chips”
    http://www.tinypic.com/view.php?pic=2150lev&s=4 (Kid Safe)

  15. D_Block_4_life Says:

    Yea i know hes blah, blah, blah but his albums are always decent efforts…..We The Best was on point…

  16. Ghost Writer Says:

    COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    August 19th, 2008 at 2:42 pm
    Applaud me, i found Max Bs new Mixtape Cover “Wavy Chips”
    http://www.tinypic.com/view.php?pic=2150lev&s=4 (Kid Safe)

    ^
    You’re a trip…..LOL

  17. steelzkitchen Says:

    khaled …i hate you

  18. eskay Says:

    >>Applaud me, i found Max Bs new Mixtape Cover “Wavy Chips”

    owwwwwwwwwww…chrissy gonna love that.

  19. Geronimo Newton Says:

    COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:
    August 19th, 2008 at 2:26 pm

    another reason i dont fuck with the south. idiots.

    HELL NAWWWWWWWWWWWWWWWWWW!
    I refuse to take credit for this arab, suicide bomb rant, yelling ass motherfucker. The South, I retype, THE SOUTH, has nothing to do with this my brother. This is all on the east. THE FAR EAST that is. Lol!

  20. YoRapper Says:

    Yall some racists fucks. His jersey is hella wack though.

  21. Geronimo Newton Says:

    Damn right. And if i’m ever in proximity of this turban wearing prick when he yells, “We N”, that’s how much of that word will come out of his mouth before my fist enters it. Had to check some mexicans for that same shit. What part of “Members Only” do these fucks not understand? Peace.

  22. gr3um5 Says:

    khaled has some money ….
    without or maybe with other talent artist on his mixtape, heuu album, heuu compilation of friends…..
    damn he’s da best for dat. koch record then def jam….
    scream his slogan ! mo ! mo ! and more ! lol

  23. kardee Says:

    so verbs arent wassup any more?

  24. lynx765 Says:

    we don’t give a kcuf!!!

Leave a Reply