займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Ice Cube on MTV’s Mixtape Monday

Cube takes MTV on a tour of Raw Footage.

Related: Cube Interview w/ HHDX | Ice Cube talks about the 20th anniversary of N.W.A’s ‘Straight Outta Compton’| Cube on CNN

Previously: Ice Cube & Queen Latifah Source Covers | Ice Cube ft. Musiq Soulchild – Why Me


AddThis Social Bookmark Button

51 Responses to “Video: Ice Cube on MTV’s Mixtape Monday”

  1. blaze22 Says:

    # pockets Says:
    August 18th, 2008 at 2:08 pm

    still lol @ batman interviewing lupe *dead*

    ^
    lmao, yeah that shit was fucking funny.

  2. pockets Says:

    29th anniversary of his first mixtape monday

  3. PHOENIXXX Says:

    # !Ven-Tech? Says:
    August 18th, 2008 at 2:10 pm

    PHOENIXXX Says:

    August 18th, 2008 at 2:06 pm

    ^^^

    lol

    I almost feel bad for that guy’s career
    ^^^
    I don’t. Superhead said Murda Inc had the wildest parties. For a world renowned whore to say I throw the wildest parties? That’s really sayin somethin. Them niggas had they run

    …meanwhile I been to Iraq 3 times and not once was there a juicy young whore waiting to suck me off when I got off the plane. Them niggas just have to work for pussy now is all.

    ^^^

    good point

    I’m broke and they spent millions on extacy parties

    fuck them

  4. !Ven-Tech? Says:

    PHOENIXXX Says:

    August 18th, 2008 at 2:09 pm

    word. 90’s slang is a real eyebrow raiser today

    “It’s an everyday thang when you let your nuts hang” (c) Bone Thugs

    http://www.tinyurl.com/5nyn7p

    ^^^
    My niggas aint never changed
    we kickin it with the gang it remains the same
    now follow me now see
    off to the double glock’in
    where pistols poppinnnnnnnnn

    1995 is a good memory

  5. pockets Says:

    damn blaze i was here first and next thing i know u snuck up on top of me

  6. eskay Says:

    ooooweeee, I’m like the camouflage Louie

  7. Culture Shock! Says:

    # blaze22 Says:
    August 18th, 2008 at 2:09 pm

    # pockets Says:
    August 18th, 2008 at 2:08 pm

    still lol @ batman interviewing lupe *dead*

    ^
    lmao, yeah that shit was fucking funny.

    ^

    *Presents official Nah Right Late Pass*

    What are you guys talking about?

  8. green eyes Says:

    …meanwhile I been to Iraq 3 times and not once was there a juicy young whore waiting to suck me off when I got off the plane. Them niggas just have to work for pussy now is all.

    ^ not for nothing, but that just gave me an idea. fuck all these hire a vet jobs and resources– i need to start a blow a vet committee. ill send juicy yong whores to airports to suck off returning vets. ill tell them its their patriotic duty.

  9. pockets Says:

    damn noell gahalagaher is a prick, wait till he disses esko its gonna be a wrap like tuna

  10. PHOENIXXX Says:

    I need to find this mp3

    i have it but the quality aint as good

    and why does no one on the face of the internet have any albums from Nutt-so?

    dude is/was a beast (c) last verse after Kurupt

  11. catch22 Says:

    ^ not for nothing, but that just gave me an idea. fuck all these hire a vet jobs and resources– i need to start a blow a vet committee. ill send juicy yong whores to airports to suck off returning vets. ill tell them its their patriotic duty

    ^^
    god bless america

  12. blaze22 Says:

    # Culture Shock! Says:
    August 18th, 2008 at 2:13 pm

    # blaze22 Says:
    August 18th, 2008 at 2:09 pm

    # pockets Says:
    August 18th, 2008 at 2:08 pm

    still lol @ batman interviewing lupe *dead*

    ^
    lmao, yeah that shit was fucking funny.

    ^

    *Presents official Nah Right Late Pass*

    What are you guys talking about?

    ^
    The Dark Knight interviewed Lupe this earlier..

    here is the link

    http://www.youtube.com/watch?v=fJU2TmNWLC8

  13. PHOENIXXX Says:

    # PHOENIXXX Says:
    August 18th, 2008 at 2:15 pm

    I need to find this mp3

    i have it but the quality aint as good

    and why does no one on the face of the internet have any albums from Nutt-so?

    dude is/was a beast (c) last verse after Kurupt

    ^^^

    was referring to this btw

    http://www.tinyurl.com/5h2p7u

  14. catch22 Says:

    PHOENIXXX Says:

    August 18th, 2008 at 2:15 pm
    I need to find this mp3

    i have it but the quality aint as good

    ^^
    you lookin for this life i lead?

  15. catch22 Says:

    i got it phx

  16. PHOENIXXX Says:

    # catch22 Says:
    August 18th, 2008 at 2:17 pm

    PHOENIXXX Says:

    August 18th, 2008 at 2:15 pm
    I need to find this mp3

    i have it but the quality aint as good

    ^^
    you lookin for this life i lead?

    ^^^

    hell yeah, you got it?

  17. pockets Says:

    1995 is a good memory

    ^yo ven/everyone…just wanted to let u guys know that pretty much the only other blog i check besides Nah is this mad dope site called Blind I for the Kids and they always got some ill music, heres a post where this dude collected his favorite 90s New York tracks. that shit has some good stuff on it

    http://www.blindiforthekids.com/2008/08/new-york-state-of-mind/

  18. PHOENIXXX Says:

    Catch22>>>>>>New Music Cartel

  19. PHOENIXXX Says:

    fuck 90’s New York hip hop on my west coast shit right now

    nigga this shit right HERE nigga?! (c) Katt Williams

    http://www.tinyurl.com/68azxc

  20. pockets Says:

    PHOENIXXX Says:

    August 18th, 2008 at 2:22 pm
    fuck 90’s New York hip hop

    ^oh my fault i was under the impression u liked music

  21. catch22 Says:

    http://www.zshare.net/audio/17241896f9153f9d/

  22. PHOENIXXX Says:

    # pockets Says:
    August 18th, 2008 at 2:23 pm

    PHOENIXXX Says:

    August 18th, 2008 at 2:22 pm
    fuck 90’s New York hip hop

    ^oh my fault i was under the impression u liked music

    ^^^
    you shouldn’t assume

  23. catch22 Says:

    http://www.zshare.net/audio/17241896f9153f9d/

  24. pockets Says:

    fuck 90’s New York hip hop

    ^oh my fault i was under the impression u liked music

    ^^^
    you shouldn’t assume

    ^i didnt. i said i was impressioned

  25. HHF Says:

    http://www.infinitewheel.com/dubselector.html

    ^^Coolest online game ever. For all my dub reggae feens

  26. Culture Shock! Says:

    The Dark Knight interviewed Lupe this earlier..

    here is the link

    http://www.youtube.com/watch?v=fJU2TmNWLC8

    ^

    *Shows Nah Right official Dunce Cap*

    I don’t get it…

  27. pockets Says:

    yo culture shock special ed went ——–>

    and im out!

    (also, culture shock i apologize)

  28. PHOENIXXX Says:

    # pockets Says:
    August 18th, 2008 at 2:26 pm

    fuck 90’s New York hip hop

    ^oh my fault i was under the impression u liked music

    ^^^
    you shouldn’t assume

    ^i didnt. i said i was impressioned

    ^^^

    what gave you the impression I’d be interested in a bunch of Rza songs?

  29. pockets Says:

    fuck 90’s New York hip hop

    ^oh my fault i was under the impression u liked music

    ^^^
    you shouldn’t assume

    ^i didnt. i said i was impressioned

    ^^^

    what gave you the impression I’d be interested in a bunch of Rza songs?

    ^cuz both of u cant speak english properly

  30. HHF Says:

    what gave you the impression I’d be interested in a bunch of Rza songs?

    ^^^lol…..join up with U-God for ihatewutang.com

  31. !Ven-Tech? Says:

    green eyes Says:

    August 18th, 2008 at 2:15 pm

    ^ not for nothing, but that just gave me an idea. fuck all these hire a vet jobs and resources– i need to start a blow a vet committee. ill send juicy yong whores to airports to suck off returning vets. ill tell them its their patriotic duty.

    ^^^

    ALL HAIL GREENY

  32. DIGITAL SCALES Says:

    black tee >

  33. PHOENIXXX Says:

    if 2Pac somehow dodged those bullets and succeeded in creating Makaveli records signing Wu Tang, I might have actually cared to listen

  34. 456 Says:

    …meanwhile I been to Iraq 3 times and not once was there a juicy young whore waiting to suck me off when I got off the plane. Them niggas just have to work for pussy now is all.

    ^ not for nothing, but that just gave me an idea. fuck all these hire a vet jobs and resources– i need to start a blow a vet committee. ill send juicy yong whores to airports to suck off returning vets. ill tell them its their patriotic duty.

    ^green, i think you’ve found your calling

  35. !Ven-Tech? Says:

    eskay Says:

    August 18th, 2008 at 2:13 pm
    ooooweeee, I’m like the camouflage Louie

    ^^^

    How you niggas want it (||) the tux or the tooly

  36. BabyDoll Says:

    Hey everybody…can I get some honest feedback on this:

    tinyurl.com/6dz3ht

    Thanks!

  37. !Ven-Tech? Says:

    PHOENIXXX Says:

    August 18th, 2008 at 2:33 pm
    if 2Pac somehow dodged those bullets and succeeded in creating Makaveli records signing Wu Tang, I might have actually cared to listen
    ^^^

    I got the same kinda hatred for Kanye, Papoose, Shawty Lo, and Mista Fab

    I think I hit all coasts

  38. Big Homie Says:

    SYDNEY, Australia (AP) — Australian media say a lost humpback whale calf has bonded with a yacht it seems to think is its mother.

    The 1- to 2-month-old calf was first sighted Sunday in waters off north Sydney, and on Monday tried to suckle from a yacht, which it would not leave.

    Rescuers towed the yacht out to sea, and the calf finally detached from the boat but still swam nearby, Australian Broadcasting Corp. and Channel 10 television news reported.

    The calf appears exhausted but rescuers hope it will continue out to sea and search for its mother or another pod of whales.

  39. PHOENIXXX Says:

    # BabyDoll Says:
    August 18th, 2008 at 2:36 pm

    Hey everybody…can I get some honest feedback on this:

    tinyurl.com/6dz3ht

    Thanks!

    ^^^

    I’ve never heard the original so this sounds nice to me

    this beat is crack

  40. HHF Says:

    BabyDoll Says:

    August 18th, 2008 at 2:36 pm
    Hey everybody…can I get some honest feedback on this:

    tinyurl.com/6dz3ht

    Thanks!

    ^^^The vibe of the music matches, but the voclas could sit better in the mix. Im not a pro, just another opinionated mofo.

  41. BabyDoll Says:

    PHOENIXXX Says:

    August 18th, 2008 at 2:39 pm
    # BabyDoll Says:
    August 18th, 2008 at 2:36 pm

    Hey everybody…can I get some honest feedback on this:

    tinyurl.com/6dz3ht

    Thanks!

    ^^^

    I’ve never heard the original so this sounds nice to me

    this beat is crack

    ^Thanks!

  42. PHOENIXXX Says:

    BabyDoll>>>>>>Scott Storch

    the vocals are a little loud though

  43. BabyDoll Says:

    HHF Says:

    August 18th, 2008 at 2:39 pm
    BabyDoll Says:

    August 18th, 2008 at 2:36 pm
    Hey everybody…can I get some honest feedback on this:

    tinyurl.com/6dz3ht

    Thanks!

    ^^^The vibe of the music matches, but the voclas could sit better in the mix. Im not a pro, just another opinionated mofo.

    ^Thanks! That’s all I’m looking for is opinions…constructive criticism

  44. DIGITAL SCALES Says:

    MOTHER FUCKERS WORSHIP THE CREATORS INSTEAD OF THE CREATOR

  45. BabyDoll Says:

    PHOENIXXX Says:

    August 18th, 2008 at 2:41 pm
    BabyDoll>>>>>>Scott Storch

    the vocals are a little loud though

    ^lol…okay good feedback.

  46. Culture Shock! Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=kniwvtBrgfo

    New filno shit

  47. DIGITAL SCALES Says:

    word babydoll makes beats?

  48. PHOENIXXX Says:

    la la, bye bye, all you niggas die

  49. PHOENIXXX Says:

    menacing methods label me a lethal weapon
    making niggas die, witnessing breathless imperfections
    Can you picture my specific plan
    to be the man in this wicked land, underhanded hits are planned

    who said Pac wasn’t a lyricist?

  50. Mark Twain Fame Says:

    # blaze22 Says:
    August 18th, 2008 at 2:09 pm

    # pockets Says:
    August 18th, 2008 at 2:08 pm

    still lol @ batman interviewing lupe *dead*

    ^
    lmao, yeah that shit was fucking funny.

    ^^^

    *missin in action*

    excusie?

    what ya’lls dudes talkin bout.

  51. gr3um5 Says:

    rAw footage iza pretty good album, bitches !

Leave a Reply