займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: The Game ft. Lil Wayne – My Life (Trailer)

Hit the jump for a clip of Game speaking on the downfall of Curtis and the Unit.


Ah Curtis, we hardly knew ye. Off the new Raw Report DVD.

Previously: The Game ft. Common – Angel


AddThis Social Bookmark Button

14 Responses to “Video: The Game ft. Lil Wayne – My Life (Trailer)”

  1. Victory Says:

    Game’s nice

  2. ODEMIC Says:

    slow and steady is winning the race huh wabbit?

  3. ODEMIC Says:

    i need a shit shower shave.

  4. EnglandRepresent Says:

    i need a shit shower shave.

    ^^Now that’s called multi-tasking (nope)

  5. Plug Says:

    dang, what does this chick want from me. I came thru her crib for 20 minutes… now she wants me to come back thru. I keep tellin her I got a 15 game season going on the young Johnathan Madden game. Why should I watch stump the yard when I could drink booze and play madden all night… but then again… she got a big ass plazma TV in the living room

    *light bulb*

    I can murk 2 birds wit 1 stone…

  6. EnglandRepresent Says:

    Yep Plug. Scoring touch downs all over the gaffe.

    In other news my ex-girlfriend found out that I’ve been smashing her mate for the past few weeks last night. Came round the crib ready to swing some dukes. Suppose that’s finished off my ideas of sneaking in some rough ‘I hate you’ fucking this weekend. She sent me a message sayin that if she sees me around she’s gonna put her shoe on me. Might have to get my Ike on.

  7. D_Block_4_life Says:

    I need 6 more tracks for LAX…..i take it that “Superman” and “Camera Phone” are either the two bonus tracks or he just threw them out there as free bees’s….I hope he pics “Red Magic” and something else we haven’t heard for the two bonus cuts….So far im feeling everything although the Luda track could have been better…..If you can’t tell by now, yea im a Game fan….

  8. Plug Says:

    “every night I gotta fight justta pruve my luv” Ike Turner

  9. EnglandRepresent Says:

    Nice quote Plug. Nothing says ‘I love you’ quite like a jab to the mid-section/upper cut combo.

  10. YoRapper Says:

    Do they really need a trailer to a music video? Isn’t a music video really just a commercial for an album? So we basically have commercials for commercials.

  11. 40 Inch Says:

    50 aint ova. 50 sold 600,000 his first week. lets see bitch ass game do dat. let game think w/e he wants to hes fuckin bi polar anyway

  12. Fidel Cashflow Says:

    *waits for game to retire*

  13. EffYou Says:

    IT’s funny how Game always talks about how he ended the Unit..HE ENDORSES THEM IN EVERY INTERVIEW!!!!!!! If they was over,u would think he’d stop talkin about them..Doctors advocate was a dud..and i bet LAX won’t sell more than curtis did…He should just leave the beefs alone and stick to name droppin

  14. Nah Right » Blog Archive » Video: The Game on FNMTV Says:

    […] They’re going to debut his My Life video with Wayne tonight. Unless I get my hands on it first. […]

Leave a Reply