займ с плохой кредитной историей онлайн

Young Jeezy – Vacation

jeezy-mic.jpg

Young Jeezy – Vacation

I’m not even sure who sent it first, so props to X & BOBO!


AddThis Social Bookmark Button

10 Responses to “Young Jeezy – Vacation”

  1. ches Says:

    whoa where did this come from

  2. kardee Says:

    yoo there was a song on hot9 wit jada and styles…some old school shit, does anyone have a link?

    *hands in late pass*

  3. b-ease Says:

    I dont know…this is either wack and I’m denying it, or its insane and it hasnt hit me yet. Cuz right now its just, “meh”.

  4. b-ease Says:

    “Black Dreams” off that mixtape is my shit. I think I’m a turn this off and listen to that.

  5. b-ease Says:

    A black man might be president. Lil Wayne is the most popular rapper in hiphop…by far. Lil Kim looks like a freak of non-nature.Fred Durst is the director of the new Ice Cube family movie with Akeelah the Bee. At some point in the past six years, I fell into a parallel dimension. And I think I want to go home.

  6. Strongchef Says:

    *throws up the nah right sign*

    *leaves the room*

  7. undreal Says:

    I’M FEELIN’ HELLA GOOD

    JEEZY RAPPIN’ OVER A THEREMIN > YOUR FAVORITE RAPPER

  8. Matt Says:

    This shit goes hard. Album is gonna be a classic.

  9. Fixda Says:

    Yo Eskay it’s off The Recession!

  10. Sandy Talem Says:

    Interesting read. Can you give more details on this?

Leave a Reply