Video: 88 Keys – HHO’s Artist of the Week

Producer of the G.O.A.T. song.

Previously: 88 Keys – That Rap Freestyle (Video) | 88-Keys – Adam’s Case Files Mixtape


AddThis Social Bookmark Button

16 Responses to “Video: 88 Keys – HHO’s Artist of the Week”

  1. PHOENIXXX Says:

    I still can’t find the original song Dear Diary is sampled from

    google falling off smh

  2. !Ven-Tech? Says:

    Prince Says:

    August 12th, 2008 at 11:18 am

    ^^^ nah sean p do his thing now but i still wont say shit bad bout rock i be runnin into his ass in brooklyn and i dont think he be lyin bout his inner goon lol plus them decepts smh
    ^^^
    Nah, nothin against Rock, I just think Sean is better and if it came down to it, I’d rather listen to Price.

    Plus these rappers don’t scare me…real goons don’t clamor for the limelight…real goons is on the run from the law so they lay low.

    Dr. Dre said “It’s all entertainment” (c) The Show 1994

  3. BabyDoll Says:

    *jocks jay z*

  4. Big Homie Says:

    *hugs BabyDoll*

  5. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    http://WWW.SHEswallowedIT.COM

  6. BabyDoll Says:

    *hugs Big Homie*

  7. !Ven-Tech? Says:

    *plays air guitar to “Oye Como Va” blaring outta speakers in cubicle*

  8. Prince Says:

    Nah, nothin against Rock, I just think Sean is better and if it came down to it, I’d rather listen to Price.

    Plus these rappers don’t scare me…real goons don’t clamor for the limelight…real goons is on the run from the law so they lay low.

    Dr. Dre said “It’s all entertainment” (c) The Show 1994

    ^^ lol good point jus sayin other than boot camp click and M.O.P. i dont be see’n no rappers in the hood… well probably buz other rappers got they money situation real right.. but nah i like rock raw style (no homo)

  9. Mark Twain Fame Says:

    I think I’m gonna start writing children’s books that involve pooping.

    “Lil J and the Floater”

  10. !Ven-Tech? Says:

    Prince Says:

    August 12th, 2008 at 11:36 am

    ^^ lol good point jus sayin other than boot camp click and M.O.P. i dont be see’n no rappers in the hood… well probably buz other rappers got they money situation real right.. but nah i like rock raw style (no homo)

    ^^^
    When I’m in the mood for pure hood ignorance, Uncle Murda can’t be topped!
    (none)

  11. yaboy Says:

    *awaits Big Mike/Joe Budden mixtape*

  12. Prince Says:

    When I’m in the mood for pure hood ignorance, Uncle Murda can’t be topped!
    (none)
    ^^^
    yea he’s the diffinition of nigga.. hetold a bed time story 2 children bout getting shot smh thats sum hood shit like yea i got shot now go 2 bed.. and F**k the boogie man lol

  13. Chase Says:

    but nah i like rock raw style (no homo)

    ^^^ Damn, even with a disclaimer that shit is still homo

  14. Mark Twain Fame Says:

    Just, Dre, and Chris Martin saved Kingdom Come from being a coaster.

  15. [B.] ®oane Says:

    I’m looking forward to dude’s album…Its dropping in October right?

  16. syncity Says:

    wtf? ya’ll be off on your own coversations in comments which has NOTHING to do with the thread! geez. ANYWAYYYYSSS….yea lil yoshi is goin to be a star…lmao. 88 rocks…rock on.

Leave a Reply