займ с плохой кредитной историей онлайн

Jay-Z – Jockin’ Jay-Z (Prod. by Kanye West)

jay-kanye-stage.jpg

Fittuck a rip. Off the impending Blueprint Trois.

UPDATE: Dirty link added courtesy of BOBO.

Jay-Z – Jockin’ Jay-Z (Dope Boy Fresh) (Produced by Kanye West) (Clean)

Jay-Z – Jockin’ Jay-Z (Dope Boy Fresh) (Produced by Kanye West) (Dirty)

Previously: Kanye Brings Out Jay-Z @ MSG


AddThis Social Bookmark Button

132 Responses to “Jay-Z – Jockin’ Jay-Z (Prod. by Kanye West)”

  1. nation Says:

    bitch I’m the bomb like tic tic

  2. iceberg slim Says:

    YESSSSS

  3. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    *daps Nate*
    U SunNaMABitch.

  4. sean coonery Says:

    nation go get a social life.

  5. Culture Shock! Says:

    Holla at me when you got the dirty version.

  6. FuckUPayMe618 Says:

    This track aiight. Jay-z looks like a camel

  7. eskay Says:

    how you want it, the tux or the toolie?

  8. Jay-Z - Dope Boy Fresh/Jockin’ Jay-Z (prod. Kanye West) [Clean/CDQ] « 2dopeboyz Says:

    […] Jay-Z – Dope Boy Fresh/Jockin’ Jay-Z (prod. Kanye West) [Clean/CDQ] it’s here! The mix does sound a bit off so I believe Kanye will be tweaking a few things, but the CDQ version has arrived. Shouts to eskizzle for dropping it. It’s the clean but it will do fuckas. I’ll just make a new post when the explicit arrives haha. […]

  9. FuckUPayMe618 Says:

    This track don’t sound right coming tru the cpu speakers

  10. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    VOTE FOR HOOTS, BITCH.

  11. iceberg slim Says:

    mAN, I NEED ANOTHER LINK, MY WORK CPU, BLOCKS ANY SHARE DRIVE, ESKAY HOOK A STAN UP

  12. FuckUPayMe618 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=wz_C1aOMa0U

    ^^^N.Y.oil switches from obama to cynthia

  13. Big Homie Says:

    *bobs head*
    *bobs head*
    *bobs head*

  14. Smitty Says:

    they might have to do this joint like “The Food”, only release a live version.

    shit is questionable as a studio version.

  15. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Jay-Z – Jockin’ Jay-Z (Prod. by Kanye West)

    ^^^
    Scale 1-10

    *holds up card*
    [6.5]

  16. Big Homie Says:

    *holds up card*
    [6.5]

    ^ Yea not really feeling his flow, but the beat is crazy. This should be played at high volume.

  17. Smitty Says:

    Flow is whatever but if i was guru i woulda made him rerecord this, there’s no life in his voice.

  18. FuckUPayMe618 Says:

    This track proves how Nas>Jay-z. This old Ho should chill out with the music.

  19. FuckUPayMe618 Says:

    How can anybody jock jay-z when this chump been biting niggas lines since ’88’

  20. Just.... Says:

    Definitly just went on nahright, this wasn’t here… went to taco bell came right back heard the whole track on hot 97. go back on the comp and it’s posted… hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  21. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Awww Man… HOUSE PARTY was the shit!!!!! …bitch i had like the 6 inch box fade.

  22. the snow donkey Says:

    why is jay wearing a jockstrap again? did anyone answer that yet

  23. Big Homie Says:

    Definitly just went on nahright, this wasn’t here… went to taco bell came right back heard the whole track on hot 97. go back on the comp and it’s posted… hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ^shit happens here in a blink of an eye..lol. DC won’t get this until tomorrow…..if that..lol

  24. Blitz Says:

    That snare Ye used is serious. Ye trying to get his Rick Ruben on for this track.

  25. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Big Homie Says:

    ^shit happens here in a blink of an eye..lol. DC won’t get this until tomorrow…..if that..lol

    ^^^
    GATTTTTTTTTT!

    ATL wont get the shit for 10 years.

  26. D_Block_4_Life Says:

    mutha fuckin hov……fuck high expectations…..fly music >>>>>>

  27. always_lurkin' Says:

    sounds way better live.

  28. Geronimo Newton Says:

    Fuck ya’ll talkin bout. Hov is ill! This is just a teaser, and ya’ll actin like its the movie. Fickle ass fans! It’s the ROC!

    *THROWS UP THE DDP SIGN….LOL*

  29. FuckUPayMe618 Says:

    ^shit happens here in a blink of an eye..lol. DC won’t get this until tomorrow…..if that..lol

    ^^^
    GATTTTTTTTTT!

    ATL wont get the shit for 10 years.

    ^^^lmao after they get electricity

  30. EnglandRepresent Says:

    How can anybody jock jay-z when this chump been biting niggas lines since ‘88′

    ^^lmao!!!! Truth. What up folk?

  31. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    *daps Eng.*

  32. FuckUPayMe618 Says:

    *daps eng rep,crzy88,bighomie,d-block*

  33. Big Homie Says:

    What’s good Eng? Long time homie

  34. D_Block_4_Life Says:

    *daps FUPM*

  35. All Day Every Day Says:

    Beat is nutz but did Hov went light…….What up!

  36. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    *daps 618*

  37. Big Homie Says:

    *daps FuckUPayMe*

    9/30 need to hurry up with that Heltah Skeltah album

  38. eskay Says:

    >>How can anybody jock jay-z when this chump been biting niggas lines since ‘88′

    you mad

  39. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    LMAO! …she said Martin had DragonBref…lol.

  40. D_Block_4_Life Says:

    Ive been listening to that asher roth i love college shit….i love that beat B…..instrumental anyone?

  41. FuckUPayMe618 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=hdz9328QQE8&feature=related

    ^^^Ice La Foxx

  42. All Day Every Day Says:

    niggas cant command the attention Hov does when he drops….this shit is prob at 1 mill spins at radio right now…..legacy over hits….

  43. FuckUPayMe618 Says:

    >>How can anybody jock jay-z when this chump been biting niggas lines since ‘88′

    you mad

    ^^^do i look mad http://www.youtube.com/watch?v=7fyjhfg96kc

  44. D_Block_4_Life Says:

    you mad
    ^^^^
    Big Time mad…..lol

  45. Big Homie Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=hdz9328QQE8&feature=related

    ^^^Ice La Foxx

    ^ Yea that one part where her and other girl on the treadmill is my part. Especially when they back at the crib. Good shit.

  46. eskay Says:

    >>do i look mad

    you sound like a crab ass nigga hating on the GOAT.

  47. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    ^^

    *grabs popcorn & foldout chair*

  48. All Day Every Day Says:

    >>>you sound like a crab ass nigga hating on the GOAT.

  49. Big Homie Says:

    *opens 5th bottle of Corona since 9pm*

    I’m not mad. I feel great.

  50. FuckUPayMe618 Says:

    >>do i look mad

    you sound like a crab ass nigga hating on the GOAT.

    ^^^naw i give hov props i neva said he was trash. I dont see what fuss is about this track. Nas>Jay-z lyrically

  51. All Day Every Day Says:

    grabs popcorn….ques Tip…What upppppppppppppppppppppppp

  52. eskay Says:

    damn, niggas said Trae just beat up Mike Jones at the Ozone Awards.

  53. EnglandRepresent Says:

    you sound like a crab ass nigga hating on the GOAT.

    ^^YOU mad!!!! lmao!!!! Ol’ defend my camel to the death lookin ass twatknacker!!!! lmao

    Royce > Hov

    What up Holmes??? If you’ve got 4 days off you need to spend at least 3 of ’em in a Stella haze. Stella Artois..the nectar of the gods.

    *daps Crazy, FuckU, Esko, Nate, D Block*

  54. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    eskay Says:

    August 11th, 2008 at 9:38 pm
    damn, niggas said Trae just beat up Mike Jones at the Ozone Awards.

    ^^^
    U know the Rules! Its your own damn site… Link.

  55. JRS Says:

    “I met honey at the show last year/Now I’m actin’ new like a World Premier” (clean)

  56. All Day Every Day Says:

    >>>damn, niggas said Trae just beat up Mike Jones at the Ozone Awards

    Yeah, I heard Trae beat up Mike Jones wearing an Obama shirt….we not gonna make it (c) Jamie Foxx

  57. D_Block_4_Life Says:

    Daps Eng

  58. EnglandRepresent Says:

    damn, niggas said Trae just beat up Mike Jones at the Ozone Awards.

    ^^Mike who?

  59. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Robin Harris “Pops” > _________ “Pops”

  60. FuckUPayMe618 Says:

    damn, niggas said Trae just beat up Mike Jones at the Ozone Awards

    ^^^*dies*

  61. old.sole Says:

    please explain on da trea n mike jones thing

  62. Big Homie Says:

    What up Holmes??? If you’ve got 4 days off you need to spend at least 3 of ‘em in a Stella haze. Stella Artois..the nectar of the gods.

    ^ I’m not going nowhere. Yea I lost. It’s just one of those vaca’s where you just sit at the crib and do nothing but sleep in, no work, do nothing, watch porn, drink beer, get high, then party all night and sleep in. Just not partying tonight. Just have mad hrs. vaca to use up or I lose it. Last minute shit.

  63. eskay Says:

    >>U know the Rules! Its your own damn site… Link.

    ain’t no link, the shit just happened. I’m sure you’ll hear about it tomorrow.

    what up England? why you Jocking Jay-Z, jocking Jay-Z?!

    Maino > Biggie

  64. Big Homie Says:

    damn, niggas said Trae just beat up Mike Jones at the Ozone Awards

    ^ Trae beat up who?

  65. 40 Inch Says:

    all u internet fags can die slow this shit is crazy. anybody hatin on hov is a bitch. all u fuckers on here got no life 24/7 wit ya fuckin conversations who gives a fuck? not me! and w/e u say i aint gonna respond cause i have a life PEACE BITCHES!!

    ITS THE ROC!!

  66. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    eskay Says:

    August 11th, 2008 at 9:41 pm
    >>U know the Rules! Its your own damn site… Link.

    ain’t no link, the shit just happened. I’m sure you’ll hear about it tomorrow.

    ^^^
    http://www.youtube.com/watch?v=Z1l5PFs2eTc

  67. old.sole Says:

    *trae

  68. Big Homie Says:

    what up England? ….

    Maino > Biggie

    ^ *falls out of chair*

  69. Digital Scales Says:

    girls showing me they chi chi’s

  70. hipsneak Says:

    im a big Hov stan….but this shit sounded way better when it was live.

  71. Digital Scales Says:

    whos trae?

  72. All Day Every Day Says:

    Vic > Maino> Biggie> Plies……

  73. FuckUPayMe618 Says:

    I remember when the Ozone awards come on T.V one year. That joint looked like a high school talent show

  74. old.sole Says:

    rapper from houston..usta be sign to rap-o-lot
    he’s pretty big in tx

  75. D_Block_4_Life Says:

    “Talking about the recession, this shits depressin,ill rock with Obama but i aint no politician”

    Churcchhhhhh

  76. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    Applaud the Boney bitch who Bust’d her ass on Ninja Warrior.

  77. Digital Scales Says:

    two five > tu pac

  78. ODEMIC Says:

    # eskay Says:
    August 11th, 55f 2008 at 9:38 pm

    damn, niggas said Trae just beat up Mike Jones at the Ozone Awards.

    ———

    whooooooooooooooo?!!!!!!

  79. EnglandRepresent Says:

    What up Esko. You speak the untruth. You knows this.

    Charles Hamilton > Hova

    Holmes, if you’re gonna be drinking beer all day, make the right choice, Stella Artois. That shit sends you bananas. Love it.

  80. Digital Scales Says:

    theres a dude that be on here, his handle is ‘Culture Shock’

    go google his name

    then see: Obama

  81. Digital Scales Says:

    mike jones is like 5’5 overweight and prob hasnt had a fight in 3 years

  82. Digital Scales Says:

    i got d blocks girl showing me her chi chi

  83. Ty Says:

    ODEMIC Says:

    August 11th, 2008 at 9:49 pm
    # eskay Says:
    August 11th, 55f 2008 at 9:38 pm

    damn, niggas said Trae just beat up Mike Jones at the Ozone Awards.

    __________________________________________________________

    I heard that DJ Vlad got beat up by Rick Ross and his entourage

  84. Digital Scales Says:

    is it me or did the complex media links grow from like 6 to 20

  85. sean coonery Says:

    This Ice La Foxxx broad is something serious…I think I seen her running around the clubs here in LA….

    I would wife…even with her profession…yes im a simp…

    http://www.youtube.com/watch?v=hdz9328QQE8

    what is she puerto rican? mexican? cuban? white??

  86. eskay Says:

    >>I heard that DJ Vlad got beat up by Rick Ross and his entourage

    this morning called, they want their rumor back.

  87. ODEMIC Says:

    I heard that DJ Vlad got beat up by Rick Ross and his entourage

    ———–

    buncha reckless CO’s they are….

  88. Digital Scales Says:

    i heard rick ross used to be a c.o.

  89. Digital Scales Says:

    i heard if it doesnt happen in nyc i dont know shit about shit

  90. Big Homie Says:

    I heard Cuban and Black… wiki says Cuban Mexican & Black

  91. sean coonery Says:

    Im waiting for 50 Cent to diss Rick Ross and end Rick Ross’s career

  92. FuckUPayMe618 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=eNnwMeXGNWM&feature=related

    ^^what do yall think of this broad

  93. sean coonery Says:

    fuckupayme618….your a pervert…

    i wouldn’t leave you around my daughters or sister…

  94. All Day Every Day Says:

    Per Ric Ross…..”We Arressttttttttttttttttttttt”

  95. FuckUPayMe618 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=Xy9rcNnBA4o&feature=related

  96. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    sean coonery Says:

    August 11th, 2008 at 10:03 pm
    fuckupayme618….your a pervert…

    ^^^
    GATTTTTTTT!

  97. FuckUPayMe618 Says:

    fuckupayme618….your a pervert…

    i wouldn’t leave you around my daughters or sister…

    ^^^says that nigga with the e-ho collection on his site

  98. 1980 Says:

    what happen to tru life???

  99. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    http://www.hoodtalk.org = Chuuuuuuuuuuuch!

  100. FuckUPayMe618 Says:

    what happen to tru life???

    ^^^He got introduced to real life. Now he works at Shop N Save. Naw i havent from duke ever since he dropped that mixtape going at the dips

  101. FuckUPayMe618 Says:

    havent heard from duke

  102. Skilla Says:

    One Word. Fire!!!!!!!

  103. kardee Says:

    they might have to do this joint like “The Food”, only release a live version.

    shit is questionable as a studio version.

    ^^^^

    i have it. you lostt

  104. Culture Shock! Says:

    # Digital Scales Says:
    August 11th, 2008 at 9:50 pm

    theres a dude that be on here, his handle is ‘Culture Shock’

    go google his name

    then see: Obama

    ^^^^

    *Googles his name and Obama*
    *Sees BS*
    *Sues*

  105. CiCi The Intern Says:

    Jockin’ CiCi, Jockin’ CiCi… *daps all late-night attendees*

  106. Big Homie Says:

    *hugs CiCi*

  107. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=JQki31qqmow
    Vs.
    http://www.youtube.com/watch?v=qc6LCXYAwr4

  108. Rellextra Says:

    FLAMES! End of story, hate all y’all want. Y’all will talk about this song ain’t all that and then turn around and talk about how great the one trick pony Clipse are. Or how Wayne is the nicest out right now. LOL BWAHHHAAAAHAAAAAA

  109. State of Grace Says:

    I heard Rick Ross is really Young MC, just fatter.

  110. lurker Says:

    goddamn someone tell this nigga to retire already.

    Prodigy>jay z

  111. D_Block_4_Life Says:

    “i aint no Pretty boy, i got a Gorgeous wrist, cut Handsome checks and my flows Pretty sick”

  112. SNORT_SNORTcrazy88SINCE88 Says:

    …lol. Did i miss somethin? …nobody said Jockin’ Jay-Z was wack… not yet anyway.

  113. lurker Says:

    always_lurkin’ Says:
    ______________________

    y u gotta be jockn me for doggie?

  114. Da PartyStarter Says:

    Party People in the place to be, Just for you, It’s the ULTRAMAGNETIC M.C’s!!!!!!!!!!

    (Cues up “Synthetic Substitution” By Melvin Bliss, do your homework: OPP, D.W.Y.C.K., Ego Trippin’, etc….)

    Say What? …

    Y’all know the rest.

    Wassup Nahightshift?

  115. old.sole Says:

    reellextra must not come to nahright often..lil wayne nicest out..i dunt think ne wun here thinks that

  116. lurker Says:

    D_Block_4_Life Says:
    August 11th, 2008 at 10:31 pm
    “i aint no Pretty boy, i got a Gorgeous wrist, cut Handsome checks and my flows Pretty sick”
    ___________________

    *eddie murphy voice*
    So???

  117. lurker Says:

    if you jock jay z, you should kill yourself immediately.

  118. jdiaz Says:

    HATERS ARE FUNNY

  119. jdiaz Says:

    goddamn someone tell this nigga to retire already.

    Prodigy>jay z

    go to sleep

  120. mike Says:

    Definitly just went on nahright, this wasn’t here… went to taco bell came right back heard the whole track on hot 97. go back on the comp and it’s posted… hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ^shit happens here in a blink of an eye..lol. DC won’t get this until tomorrow…..if that..lol
    ————————————————————————————

    wordd true story, but i was smokin an L in the whip n heard on hot 97 came to the crib n boom, nahright had it.

    “its who you know”

  121. MES Says:

    this shit is gabage sorry sounds like Hov is rushing BP3

    The Infamous > Reasonable Doubt
    Hell On Earth > Blueprint

    95 P > 01 Hov

  122. G7 Says:

    expected more
    n/h

  123. mas Says:

    Verse 1:
    WHOOSE HOOUSE!!!!!! Hov no doubt/
    Bout the only rapper still gettin money in the drought/
    I moves out, into global, i’ma mogul/
    50,000 ft in the air and I’m still on my mobile/
    Fuck talkin bout the recession, its just depressin’/
    I rock wit Obama, but I ain’t no politician and I/
    Chill wit the thugs and the gangstas too/
    I ain’t a blood, but I’m warin’ wit the boys in blue/
    Crooked Officer, Crooked Officer/
    Why you wanna see me in a coffin sir/
    Is it against the law the way I’m flossin’ sir/
    Benzes, Rolls Royces, and Porches, UHH!!!/
    Hatas Like “Hov why you still talkin money shit?”/
    Cuz I like money bitch!!!/
    I like fly shit, you like gossip/
    I let you do you why you ridin my shit/

    Verse 2:
    That Bloke from Oasis said I couldn’t play guitar/
    Somebody shoulda told him I’ma fuckin rockstar/
    TODAY IS GONNA BE THE DAY/
    THAT I’M GONNA THROW IT BACK TO YOUUUU!!!/
    I’m livin’ life as a rocker, I’m like pimp c patna/
    Comin down in mercedes, peelin off on the boppers/
    Worldwide show, I’m comin down in a chopper/
    Hunid Eighty-Thou screamin hov wit the roc up/
    It’s to eaaasy/
    I got ladies on shoulders, showin me they chi-chi’s/
    I met honey at the show last year/
    And now I’m actin brand new like a World Premire/
    Yeah, I know, life ain’t fair/
    But chill baby girl, my girl is here!/
    I got models in a mosh pit/
    Dancin off beat, but they know the words to my shit/

    Verse 3:
    You ain’t gotta jock Jay-Z, jock fly shit/
    You ain’t gotta jock me homie jock my chick/
    Jock her cinotti, she body you wit the fit/
    No thats not pillotes her, body’s just thick/
    You ain’t gotta jock her, nigga jock my clique/
    Jock the dope boys cuz we all tossed bricks/
    Federallis jock me while I’m crossin the bridge/
    Click, Click, Take a portait of this/
    I ain’t no pretty boy I got a gorgeous wrist/
    Cut Handsome checks, and my flows pretty. sick./
    I’m so ghetto chic/
    I’m in the hood in high fashionique/
    OOH WEE I’m like the camoflauge lui/
    How you niggas want it? The tux or the tooli?/
    Hatas, ain’t mad at you/
    If I wasn’t me I’d probably jock me tooo/

  124. PHENOMENON Says:

    It’s hot but he really needs to strenthen the flow.

    He doesn’t sound like hes into it at all.

    What happened to that “Blueprint 2” – “Black Album” flow?

  125. Dante Says:

    reading the lyrics that mas posted makes me like the song even less

  126. fuckyall Says:

    # FuckUPayMe618 Says:
    August 11th, 2008 at 9:15 pm

    This track proves how Nas>Jay-z. This old Ho should chill out with the music.

    ——-

    no fuckin lie. the fuck is this shit? this shit is the most hyped up piece of shit ever. every 17 year old kid on myspace is posting bulletins about this track. fuck outta here man

  127. Were Read 2 Def Says:

    Da Rulers Back!

  128. rocstar Says:

    people were sayin that blue magic was garbage when it dropped too and it was a bonus cut!!

    that song on any other rappers album woulda been his best song

    he’s just messin around with this 1 but i love the i dont give a fuck im still gona talk about money sshit he got goin on

  129. "Jockin’ Jay-Z": The MP3 - World Music Blog Says:

    […] No longer just a chance performance at MSG, the Kanye-produced cut that announced the impending arrival of The Blueprint 3 is out and around in studio form. Grab Jay’s “Jock” at Nah Right. […]

  130. Jay-Z "Jockin’ Jay-Z" | test Says:

    […] Jay-Z "Jockin’ Jay-Z" [zShare via Nah Right] […]

  131. quisefromdaroc Says:

    man shit nice 2 me blueprint trey awwww man!!!!! be ready

  132. Nah Right » Blog Archive » Video: Kanye West - Champion Says:

    […] Previously: Jay-Z – Jocking Jay-Z (Prod. by Kanye West) 287c […]

Leave a Reply