займ с плохой кредитной историей онлайн

Joell Ortiz – Good Times

Off of The Free Agent tape.

Joell Ortiz – Good Times

Props to OnSMASH.

Previously: Joell Ortiz – Memories/Letter To Obama | Joell Ortiz – Memories (Produced by Salaam Remi) | Joell Ortiz – Purple Tape Tribute

Related: Joell Ortiz gives back to Brooklyn Youth


AddThis Social Bookmark Button

25 Responses to “Joell Ortiz – Good Times”

  1. lildudda Says:

    1st on nahright…… gtown stand up

  2. plug Says:

    nation aint you in Toronto? I need a crisp plug

  3. luis Says:

    what’s up esGay you homo. I see that the fag boy Nas went double wood lmfaoooo….oh well. I just wanted to add that Joel Ortiz took this picture in Brooklyn. The light skinned cat is my boy Victor outside of his job at the babershop on Bushwick and Grand St. right next to the tattoo parlor and right across the street of Grand Street Campus A.K.A. Eastern District H.S. Oh 1 last thing before I forget….www.thisis50.com….the best SITE EVER!!!!!!

  4. The Most Misunderstood Man Says:

    Can never go wrong with some new Joell….that’s what’s up!!!!

  5. D. Billz Says:

    lmao @ luis

    Classic.

  6. gr3um5 Says:

    joel is da ish !

  7. yaboy Says:

    this is that summer-time music..

  8. nation Says:

    luis, what do you know about this shit

    http://nahright.com/index.php?s=%2Fjoell.jpg

  9. 456 Says:

    # luis Says:
    July 27th, 2008 at 3:45 pm

    what’s up esGay you homo. I see that the fag boy Nas went double wood lmfaoooo….oh well. I just wanted to add that Joel Ortiz took this picture in Brooklyn. The light skinned cat is my boy Victor outside of his job at the babershop on Bushwick and Grand St. right next to the tattoo parlor and right across the street of Grand Street Campus A.K.A. Eastern District H.S. !

    ^yo i grew up right on that block.

  10. foekist Says:

    Empty 40’s > joell ortiz

  11. foekist Says:

    Smalltown OG’s > Joell ortiz

  12. embark Says:

    Brooklyn has officially taken over this post….

  13. sleep Says:

    Wtf who is this luis guy. Watch your mouth nigger fuck all that hating shit. How did nas go wood imo if this album goes gold its a success in this climate.

  14. sleep Says:

    Bk all day Word to gentrification.

  15. plug Says:

    even the girls is gutter

    http://www.youtube.com/watch?v=2z3vnqVud68

  16. plug Says:

    detroit shock> BK

  17. EnglandRepresent Says:

    I was thinkin the geezer gettin the autograph in this snap is the same as that limp-wristed barber in the other Ortiz shot. lmao.

  18. foekist Says:

    youtube.com/watch?v=KZ_VPvbVKiA

    $$

    max b is hilarious man. who else could do a video behind the steering wheel of a conversion van.

  19. D. Says:

    pussy, pussy, pussy, marijuana

  20. blaze22 Says:

    Yo YO what up daps yall

    I’m back from a few days away and all i wanna know is, has that Luda mixtape dropped yet?

  21. sleep Says:

    ^^^^^
    Mini vacation

  22. ClickClack Says:

    track of the summer!

  23. blaze22 Says:

    # sleep Says:
    July 27th, 2008 at 11:14 pm

    ^^^^^
    Mini vacation

    ^
    weekend downtown attending a few Cub games..

  24. nation Says:

    http://www.crunktastical.net/2008/07/27/fuckery-enthusiast-rev-clippers/

  25. 911 Says:

    ^Wow crazy daps Nate, that’s it I’m taking a vacay where there are no mosquitos, Smh. Shout out to all the cats that’s on the entertainment-net, 6-10 hours a day and are in the streets the other 14-18 hours. Not saying it isn’t done, but when done by y’all…pwahahaha. I see ya!
    Life imitating art. “…you all fake bloods, like movie make up…” NaS.

    Peace to billz, land, Sk, cold, 456, icon, fux, bkscribe, ty, erep, 2x, boosie, pockets, ll, shanti, spoony, belize, foe, plug, hhf, chea, cs88 jamz, feces, furious, green, bd, cc, sour, dps, ven, sleep, rex…
    Catch you Nahggas on the flip.
    1.

Leave a Reply