займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Hell Rell – Get Ready

Previously: Top Gunna / Foolish Freestyle | Ruga Stories Pt. 2 | Top Gunna Mixtape Cover | Ruga Stories Pt. 1 | Black Mask, Black Gloves Album Cover


AddThis Social Bookmark Button

106 Responses to “Video: Hell Rell – Get Ready”

  1. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    *spits up lunch*

  2. pockets Says:

    im going in hard today until three thirty, werd up

  3. Nanyanen Says:

    *grabs Oxy pads and pepper spray*

    *gets ready for Hell Rell* (nh)

  4. catch22 Says:

    would have to drive to the Greyhound station

    ^^
    fuck that. the $20 chinatown bus, son.

  5. Big Homie Says:

    fuck that. the $20 chinatown bus, son.

    ^ That’s how I do it

  6. green eyes Says:

    hell rell couldnt get it

  7. pockets Says:

    fuck that. the $20 chinatown bus, son.

    ^yooo…i recently found out about those…

  8. Nanyanen Says:

    green eyes Says:

    July 16th, 2008 at 2:28 pm
    hell rell couldnt get it

    ^^ get what? a skin graft?? pffffffft.

  9. Dem Says:

    hell rell is craig mack’s wing man.

  10. pockets Says:

    yo but if u order the greyhound ticket online its a discount and i think its like twenty bucks anway

  11. D. Billz Says:

    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:21 pm
    yo billz the conundrum is they DO have lots of money so they could get a richer version of u like Redman or Lionel richie

    ^ *gets off that punk smooth shit*

    *has a fiesta… forever*

  12. Big Homie Says:

    We need a Cam album asap

    *jumps in the pool*

  13. D. Billz Says:

    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:29 pm
    yo but if u order the greyhound ticket online its a discount and i think its like twenty bucks anway

    ^ $35 roundtrip B’more/NYC

  14. pockets Says:

    yo esko im glad u got ur integrity back and took down that disgusting advertisement, i thought u went corporate

  15. catch22 Says:

    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:29 pm
    yo but if u order the greyhound ticket online its a discount and i think its like twenty bucks anway

    ^^
    but greyhound doesnt give out chicken wings and fried rice.

  16. Nanyanen Says:

    Dem Says:

    July 16th, 2008 at 2:29 pm
    hell rell is craig mack’s wing man.

    ^^ lmao.

  17. D. Billz Says:

    Big Homie Says:

    July 16th, 2008 at 2:28 pm
    fuck that. the $20 chinatown bus, son.

    ^ That’s how I do it

    ^But them shits pick you up and drop you off in obscure places. Plus their schedule is limited.

  18. Mark Twain Fame Says:

    # steelzkitchen Says:
    July 16th, 2008 at 2:26 pm

    its a fact mickey is wack..

    ^^^

    get back in the Kitchen and make me a sammich!

  19. pockets Says:

    ^ $35 roundtrip B’more/NYC

    ^werd up thats wat i do when i visit my family in MD

  20. steelzkitchen Says:

    hellrell’s face reminds me of cobblestone….

  21. Nanyanen Says:

    catch22 Says:

    July 16th, 2008 at 2:30 pm
    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:29 pm
    yo but if u order the greyhound ticket online its a discount and i think its like twenty bucks anway

    ^^
    but greyhound doesnt give out chicken wings and fried rice.

    ^^ but they do have Latin Kings and lice… Greyhound stations are great for all type of shady goings-on.

  22. pockets Says:

    also if u miss the chinatown bus for a certain time u need to buy a new ticket and cant jump on the next one…also i was on the road and passed by a broken down chinatown bus and everyone was in the middle of the road smoking with cigarettes

  23. catch22 Says:

    hell rell cooks crack in the creases on his face

  24. D. Billz Says:

    Dem Says:

    July 16th, 2008 at 2:29 pm
    hell rell is craig mack’s wing man.

    ^lol.

    On the realz, my homie needs to have some type of Wingman Award ceremony in my honor. I STAY bailing him out of awkward “my homegirl is with me” type shits.

  25. green eyes Says:

    craig mack and hell rell better be really nice guys or brilliant in bed, becuase they sure dont have looks and career going for them

  26. Dem Says:

    hell rell washes his face with bacon grease and dries it off with a pizza.

  27. steelzkitchen Says:

    Mark Twain Fame Says:

    July 16th, 2008 at 2:31 pm

    get back in the Kitchen and make me a sammich!

    ^^^^
    bacon eggs and hot sauce

  28. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Nanyanen Says:

    July 16th, 2008 at 2:29 pm
    green eyes Says:

    July 16th, 2008 at 2:28 pm
    hell rell couldnt get it

    ^^ get what? a skin graft?? pffffffft.

    ^^^
    lol.

  29. G7 Says:

    >>We need a Cam album asap

    ^who’s Cam?

  30. catch22 Says:

    green eyes Says:

    July 16th, 2008 at 2:33 pm
    craig mack and hell rell better be really nice guys or brilliant in bed, becuase they sure dont have looks and career going for them

    ^
    “i know money’ll make halle berry come out them panties” (c) buck

  31. RIGZ Says:

    “Jason, Mykill Myers, Freddie,
    Fuck them, I’m more scary”

    Self ether?

  32. Big Homie Says:

    But them shits pick you up and drop you off in obscure places. Plus their schedule is limited.

    ^ Well for me it leaves Chinatown in DC and drops me off at Penn Station

  33. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Comedian Andy Dick Arrested on Suspicion of Sexual Battery.

    AP Comedian Andy Dick was arrested Wednesday morning in Murrieta, Calif., on suspicion of sexual battery and drug possession. Cops arrested Dick, 42, just before 2 am in the parking lot near a Buffalo Wild Wings restaurant.

    ^^^
    LMAO…

  34. pockets Says:

    Greyhound stations are great for all type of shady goings-on.

    ^werd get off at the Travel Plaza in bmore and u see ninjas seeing ur bus come in and one of them gives the other one a wad of cash like they were betting on somethign, then another dude will walk by and ice grill u and limp off into the distance headed to nowhere particular

  35. D. Billz Says:

    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:31 pm
    ^ $35 roundtrip B’more/NYC

    ^werd up thats wat i do when i visit my family in MD

    ^The best part is when there’s hardly nobody on the bus ride home. I can stretch out on the 3-seater next to the bathroom. Possibly curl up on the god forsaken upholstry if I’m tired enough. Hopefully nobody violates the olfactory by takin’ a violent dump.

  36. Nanyanen Says:

    D. Billz Says:

    July 16th, 2008 at 2:33 pm
    Dem Says:

    July 16th, 2008 at 2:29 pm
    hell rell is craig mack’s wing man.

    ^lol.

    On the realz, my homie needs to have some type of Wingman Award ceremony in my honor. I STAY bailing him out of awkward “my homegirl is with me” type shits.

    ^^ thats fukt. u now instead of doing any type of planning on his schemes this dude thinks of you as his plan. that is what we call ‘outsourcing’

  37. RIGZ Says:

    Nah on the realz, Rell puts out alot of solid material (nhjic)

    His 1st album was nice, but overlooked

  38. CiCi The Intern Says:

    # green eyes Says:
    July 16th, 2008 at 2:33 pm

    craig mack and hell rell better be really nice guys or brilliant in bed, becuase they sure dont have looks and career going for them
    ^^^^

    Step outside girls scream like I’m Keith

    AHHH!

  39. pockets Says:

    craig mack and hell rell better be really nice guys or brilliant in bed

    ^do u plan on meeting them?

  40. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Dick Busted on Sex Charges Outside Chicken Joint
    Posted Jul 16th 2008 12:06PM by TMZ Staff

    Wacked out crazy comedian Andy Dick was arrested early this morning in Murrieta, Calif. on suspicion of drug possession and sexual battery.

    Cops busted the 42-year-old Dick just before 2 AM this morning in the parking lot near a Buffalo Wild Wings restaurant.

    Dick is still being held, his bail set at $5,000.

    UPDATE: Around 1:15 AM this morning cops tell us they responded to a report of a person peeing in the parking lot outside the wing joint, causing a disturbance.

    Once there, they stopped a van and found Dick in the passenger seat. He was arrested for allegedly groping a 17-year-old girl’s breasts and pulling her top down.

    When he was searched, cops say they found weed and one Xanax in his front pants pocket.

    ^^^
    LMAO!!!

  41. Dem Says:

    I STAY bailing him out of awkward “my homegirl is with me” type shits.

    ^ lol.. word… that’s good karma right there.

  42. steelzkitchen Says:

    andy dick is a sick sonofabitch

  43. eskay Says:

    >>yo esko im glad u got ur integrity back and took down that disgusting advertisement, i thought u went corporate

    I’m saying though, somebodys gotta pay for nation’s poutine (nope) and I don’t see none of ya’ll niggas hitting me up on Paypal.

  44. RIGZ Says:

    # catch22 Says:
    July 16th, 2008 at 2:33 pm

    hell rell cooks crack in the creases on his face

    ^^^^^^^

    *Faces the Consequences*

  45. pockets Says:

    ^ $35 roundtrip B’more/NYC

    ^werd up thats wat i do when i visit my family in MD

    ^The best part is when there’s hardly nobody on the bus ride home. I can stretch out on the 3-seater next to the bathroom. Possibly curl up on the god forsaken upholstry if I’m tired enough. Hopefully nobody violates the olfactory by takin’ a violent dump.

    ^ya and its always those times when u wish there was some hot ass chick staring back at u on the empty bus…LF: i bet if people did it in the bus the driver would be like “break it up back there”

  46. Nanyanen Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    July 16th, 2008 at 2:35 pm
    Comedian Andy Dick Arrested on Suspicion of Sexual Battery.

    AP Comedian Andy Dick was arrested Wednesday morning in Murrieta, Calif., on suspicion of sexual battery and drug possession. Cops arrested Dick, 42, just before 2 am in the parking lot near a Buffalo Wild Wings restaurant.

    ^^^
    LMAO…

    ^^^
    yeah… we know he’s into LA wierdness and the illegal substances… but was the sexual battery on a guy or girl?? I swear that’s the homo-est celeb that everyone insists is straight.

  47. G7 Says:

    >>Dick Busted on….

    ^they coulda worded that a little better.

  48. D. Billz Says:

    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:35 pm
    Greyhound stations are great for all type of shady goings-on.

    ^werd get off at the Travel Plaza in bmore and u see ninjas seeing ur bus come in and one of them gives the other one a wad of cash like they were betting on somethign, then another dude will walk by and ice grill u and limp off into the distance headed to nowhere particular

    ^ *sits on Travel Plaza toilet*

    What you know about that TP fam? Aw man, that’s a dead on accurate description though. At least they got food there though. I remember the old downtown stop used to be on Fayette across from the arena. Mannn, that bathroom downstairs was tucked away in the cut and was an invitation for a robbery, a junkie to get high, or boning a skank. Junkies used to STAY bummin’ in and outside of the joint. Glad they switched up locations. Plus it’s a parkin’ lot at the new joint so I can park my car on the side streets.

  49. Nanyanen Says:

    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    July 16th, 2008 at 2:35 pm
    Comedian Andy Dick Arrested on Suspicion of Sexual Battery.

    AP Comedian Andy Dick was arrested Wednesday morning in Murrieta, Calif., on suspicion of sexual battery and drug possession. Cops arrested Dick, 42, just before 2 am in the parking lot near a Buffalo Wild Wings restaurant.

    ^^^
    LMAO…

    ^^^
    yeah… we know he’s into LA wierdness and the illegal substances… but was the sexual battery on a guy or girl?? I swear that’s the homo-est celeb that everyone insists is straight.
    besides Farnsworthhhhhh.

  50. catch22 Says:

    G7 Says:

    July 16th, 2008 at 2:39 pm
    >>Dick Busted on….

    ^they coulda worded that a little better.

    ^^
    thats funny

  51. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Nanyanen Says:

    July 16th, 2008 at 2:39 pm
    SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    July 16th, 2008 at 2:35 pm
    Comedian Andy Dick Arrested on Suspicion of Sexual Battery.

    AP Comedian Andy Dick was arrested Wednesday morning in Murrieta, Calif., on suspicion of sexual battery and drug possession. Cops arrested Dick, 42, just before 2 am in the parking lot near a Buffalo Wild Wings restaurant.

    ^^^
    LMAO…

    ^^^
    yeah… we know he’s into LA wierdness and the illegal substances… but was the sexual battery on a guy or girl?? I swear that’s the homo-est celeb that everyone insists is straight.

    ^^^
    1 can only hope this lil’girl has some crazy Skinhead uncle in the jail where he is.

  52. RIGZ Says:

    Isaac Hayes – Ike’s Mood >>>>>>

    This shit musta been sampled a million times

  53. Big Homie Says:

    Dick Busted on Sex Charges Outside Chicken Joint

    ^ LMAOOOOO

  54. Nanyanen Says:

    RIGZ Says:

    July 16th, 2008 at 2:35 pm
    “Jason, Mykill Myers, Freddie,
    Fuck them, I’m more scary”

    Self ether?

    ^^ by the truckload

  55. G7 Says:

    Andy Dick always been a fassie

  56. Dem Says:

    ok Andy, we get it, you’re straight.

    now go to jail.

  57. Mark Twain Fame Says:

    on the real that 7 min beat outro on Banner’s new album is pretty dope.

  58. RIGZ Says:

    T.O.S. is a real good album

  59. pockets Says:

    junkies used to STAY bummin’ in and outside of the joint. Glad they switched up locations.

    ^DAMN co-sign…thats a hood history lesson

  60. Nanyanen Says:

    eskay Says:

    I’m saying though, somebodys gotta pay for nation’s poutine (nope) and I don’t see none of ya’ll niggas hitting me up on Paypal.

    ^^
    disclaimers are all too important.

  61. RIGZ Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=6Hpc0qYGktw

    …It dont get no better…

  62. pockets Says:

    >>Dick Busted on….

    ^wait i dont see Dick Busted on anywhere

    no wait no hom–[comment submitted]

  63. green eyes Says:

    # eskay Says:
    July 16th, 2008 at 2:38 pm

    >>yo esko im glad u got ur integrity back and took down that disgusting advertisement, i thought u went corporate

    I’m saying though, somebodys gotta pay for nation’s poutine (nope) and I don’t see none of ya’ll niggas hitting me up on Paypal.

    ^ did you ask or are we just supposed to on GP? cos u know the only thing done around here on GOP is hate. but if i missed the collection plate being passed around because i was in the confessional with crazy, lemme know

  64. catch22 Says:

    i was at woodstock 99 and andy dick was the “entertainment” in between sets. his jokes were so fuckin bad. it was hot as hell and i was pissed off for having to pay $12 for a damn hot dog (-). i was in the front row with my homeboys and when he came on stage the second time. i hit that faggot in the head with a water bottle. it was worth the $10 i wasted on that bottle to see it hit him upside his head.

  65. pockets Says:

    Dick Busted on Sex Charges Outside Chicken Joint

    ^AHHHHHH every word of that line makes it complete

  66. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    eskay Says:

    July 16th, 2008 at 2:38 pm
    >>yo esko im glad u got ur integrity back and took down that disgusting advertisement, i thought u went corporate

    I’m saying though, somebodys gotta pay for nation’s poutine (nope) and I don’t see none of ya’ll niggas hitting me up on Paypal.

    ^^^
    How much we talkin? can i get an ad, 1 week, how much?

  67. D. Billz Says:

    fuck them, I’M more scarier

    lol @ Hell Rell’s self ether.

    smh @ the Blood initiation scene.

  68. Nanyanen Says:

    RIGZ Says:

    July 16th, 2008 at 2:44 pm
    http://www.youtube.com/watch?v=6Hpc0qYGktw

    …It dont get no better…

    ^^
    there’s still 76+ more hiphop beats to be mined from that track

  69. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    green eyes Says:

    July 16th, 2008 at 2:45 pm
    # eskay Says:
    July 16th, 2008 at 2:38 pm

    >>yo esko im glad u got ur integrity back and took down that disgusting advertisement, i thought u went corporate

    I’m saying though, somebodys gotta pay for nation’s poutine (nope) and I don’t see none of ya’ll niggas hitting me up on Paypal.

    ^ did you ask or are we just supposed to on GP? cos u know the only thing done around here on GOP is hate. but if i missed the collection plate being passed around because i was in the confessional with crazy, lemme know

    ^^^
    GATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!

  70. pockets Says:

    yo esko u should put an option on the sidebar like “Please Donate Here” but then ur inbox would be filled wiht e-coupons and sweepstakes offers

  71. eskay Says:

    >>did you ask or are we just supposed to on GP? cos u know the only thing done around here on GOP is hate. but if i missed the collection plate being passed around because i was in the confessional with crazy, lemme know

    point taken. but I mean, at this point we’re beyond collection plate #’s. i need at least a couple of G’s a week so if ya’ll think ya’ll can do that, I’ll remove all the ads.

  72. pockets Says:

    i was at woodstock 99

    ^oh shit were u in those riots where it was like a burning pit in the mud and everyone was jumping up and down around it smashing heads

  73. D. Billz Says:

    eskay Says:

    July 16th, 2008 at 2:49 pm
    >>did you ask or are we just supposed to on GP? cos u know the only thing done around here on GOP is hate. but if i missed the collection plate being passed around because i was in the confessional with crazy, lemme know

    point taken. but I mean, at this point we’re beyond collection plate #’s. i need at least a couple of G’s a week so if ya’ll think ya’ll can do that, I’ll remove all the ads.

    ^All this deniro and we can’t get a fuckin’ party out yo’ cheap ass?

  74. green eyes Says:

    # eskay Says:
    July 16th, 2008 at 2:49 pm

    >>did you ask or are we just supposed to on GP? cos u know the only thing done around here on GOP is hate. but if i missed the collection plate being passed around because i was in the confessional with crazy, lemme know

    point taken. but I mean, at this point we’re beyond collection plate #’s. i need at least a couple of G’s a week so if ya’ll think ya’ll can do that, I’ll remove all the ads.

    ^ i wasnt saying get rid of the ads, but if you had out out a hook a brother up request, id have sent over something (no). its all about multiple revenue streams

  75. pockets Says:

    i need at least a couple of G’s a week so if ya’ll think ya’ll can do that, I’ll remove all the ads.

    ^fock that u could put advertisements in every other comment in the comments section for all i care and every other spot u click on will download flying gay porno viruses on ur desktop i aint paying u shit

  76. catch22 Says:

    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:50 pm
    i was at woodstock 99

    ^oh shit were u in those riots where it was like a burning pit in the mud and everyone was jumping up and down around it smashing heads

    ^^
    yeah. i didnt partake in the mudpit though. those stupid motherfuckers didnt pay attention to the fact that the “mud” was right next to the over turned port-a-pottys.

  77. green eyes Says:

    ^All this deniro and we can’t get a fuckin’ party out yo’ cheap ass?

    ^ thats like the pot calling the kettle frugal

  78. pockets Says:

    lol @ catch

    >did you ask or are we just supposed to on GP?

    ^GP: gay preference?

  79. Nanyanen Says:

    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:51 pm
    i need at least a couple of G’s a week so if ya’ll think ya’ll can do that, I’ll remove all the ads.

    ^fock that u could put advertisements in every other comment in the comments section for all i care and every other spot u click on will download flying gay porno viruses on ur desktop i aint paying u shit

    ^^ u could always make a song about lynching black folk and get promo ads on every thread…

  80. 911 Says:

    ^fock that u could put advertisements in every other comment in the comments section for all i care and every other spot u click on will download flying gay porno viruses on ur desktop i aint paying u shit

    >Kevorkian’d

  81. Big Homie Says:

    yeah. i didnt partake in the mudpit though. those stupid motherfuckers didnt pay attention to the fact that the “mud” was right next to the over turned port-a-pottys.

    ^ smh

  82. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=3JwQcWpG3X0
    Terminator: Salvation – Teaser Trailer.

  83. pockets Says:

    yo why the heck didnt joe enter the nyoil contest with his b-more angst swagger

  84. D. Billz Says:

    green eyes Says:

    July 16th, 2008 at 2:53 pm
    ^All this deniro and we can’t get a fuckin’ party out yo’ cheap ass?

    ^ thats like the pot calling the kettle frugal

    ^Real recognize real though. But nah, fuck that. He buyin’ them small ass 10 Deep hoodies. I know he got party money.

  85. rex hussla Says:

    anybody remember the Andy Dick show on MTV???

    There was this episode where he goes and lives with Master P…P kept calling him “funboy” and was smiling all funny at him hahahaha shit was hilarious

    “funboyyyyyyy”

  86. rex hussla Says:

    yeah. i didnt partake in the mudpit though. those stupid motherfuckers didnt pay attention to the fact that the “mud” was right next to the over turned port-a-pottys.

    ^ smh
    _________________________________

    ahhhh man smh harder than I’ve ever smh in my life

  87. Nanyanen Says:

    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:58 pm
    yo why the heck didnt joe enter the nyoil contest with his b-more angst swagger

    ^^ Didn’t RIGZ say he might do a verse?

    Looking back, I’m starting to think I shouldve done a regular verse instead of trying to battle Nyoile.

  88. D_Block_4_life Says:

    T.O.S. is a real good album
    ^^^
    3.7 out of 5

  89. Dem Says:

    Real recognize real though. But nah, fuck that. He buyin’ them small ass 10 Deep hoodies. I know he got party money.

    ^ plus, if he quits parking where it says “no parking”, that’ll save a couple hunnit easy.

  90. D. Billz Says:

    Nanyanen Says:

    July 16th, 2008 at 3:00 pm
    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:58 pm
    yo why the heck didnt joe enter the nyoil contest with his b-more angst swagger

    ^^ Didn’t RIGZ say he might do a verse?

    Looking back, I’m starting to think I shouldve done a regular verse instead of trying to battle Nyoile.

    ^lol @ this ninja “4.3,2,1” Canibus’d himself.

  91. Salvia_Blunts Says:

    yo what song is that where they got the belly interlude with method man saying, “whoa easy there cowboy..i just came to see if we could do sumtin..”

    then the verse comes in, “yo u wanna test cash brown, arrest cash brown….”

    sum 1 help me with this!

  92. green eyes Says:

    # D. Billz Says:
    July 16th, 2008 at 2:58 pm

    green eyes Says:

    July 16th, 2008 at 2:53 pm
    ^All this deniro and we can’t get a fuckin’ party out yo’ cheap ass?

    ^ thats like the pot calling the kettle frugal

    ^Real recognize real though. But nah, fuck that. He buyin’ them small ass 10 Deep hoodies. I know he got party money.

    ^ he’ll charge admission, itll be a cash bar, you gotta play for utensils, plates, napkins and food too.

    but f;real.. if es put up one of them chip’d in things that dallas and them dod for the internet celebrities joint, he might get a few bucks or twp. enough for poutine at least.

  93. catch22 Says:

    yeah. i didnt partake in the mudpit though. those stupid motherfuckers didnt pay attention to the fact that the “mud” was right next to the over turned port-a-pottys.

    ^^
    the only thing more disgusting that happened at woodstock was on the last night when the red hot chilli peppers were playing. this old crusty ass biker dude was getting dome from his old lady, like five feet in front of us. it was so crowded that we couldn’t go anywhere to get away. everyone around them just had to do the 50-yard stare and pretend like they didnt see them.

  94. Nanyanen Says:

    rex hussla Says:

    July 16th, 2008 at 2:58 pm
    anybody remember the Andy Dick show on MTV???

    There was this episode where he goes and lives with Master P…P kept calling him “funboy” and was smiling all funny at him hahahaha shit was hilarious

    “funboyyyyyyy”

    ^^ I dont know about yall’s homefronts, but where Im from ‘funboy’ is some seriously insulting shit to call someone. But, if someone has sized you up and called you that, its prolly bc you are one.

  95. green eyes Says:

    LOL @ nanya.. he did call you about for a good novel.. but w/e go back and do it again

  96. D. Billz Says:

    Dem Says:

    July 16th, 2008 at 3:01 pm
    Real recognize real though. But nah, fuck that. He buyin’ them small ass 10 Deep hoodies. I know he got party money.

    ^ plus, if he quits parking where it says “no parking”, that’ll save a couple hunnit easy.

    ^lol. That nicca stay with suspended L’s.

  97. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    ….A cat falls in a Pool, a Rooster laughs, Moral of the story: A wet Pussy makes a cock feel good.

  98. sleep Says:

    Hell date»hell rell

  99. Nanyanen Says:

    D. Billz Says:

    July 16th, 2008 at 3:02 pm
    Nanyanen Says:

    July 16th, 2008 at 3:00 pm
    pockets Says:

    July 16th, 2008 at 2:58 pm
    yo why the heck didnt joe enter the nyoil contest with his b-more angst swagger

    ^^ Didn’t RIGZ say he might do a verse?

    Looking back, I’m starting to think I shouldve done a regular verse instead of trying to battle Nyoile.

    ^lol @ this ninja “4.3,2,1″ Canibus’d himself.

    ^^ ‘who wanna see Nanyanen get wild??’

  100. green eyes Says:

    LOL @ dem

  101. Salvia_Blunts Says:

    yo what song is that where they got the belly interlude with method man saying, “whoa easy there cowboy..i just came to see if we could do sumtin..”

    then the verse comes in, “yo u wanna test cash brown, arrest cash brown….”

    sum 1 help me with this!

    ^^

    i think DJ premier produced the shit..come on now, someones gotta know what song im talkin baut.

  102. Mark Twain Fame Says:

    # SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:
    July 16th, 2008 at 2:58 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=3JwQcWpG3X0
    Terminator: Salvation – Teaser Trailer.

    ^^^

    I heard this is gonna be in the previews during DK.

  103. Mark Twain Fame Says:

    Crazy…that teaser was dope.

  104. Salvia_Blunts Says:

    yo what song is that where they got the belly interlude with method man saying, “whoa easy there cowboy..i just came to see if we could do sumtin..”

    then the verse comes in, “yo u wanna test cash brown, arrest cash brown….”

    sum 1 help me with this!

    ^^
    AYO!!!!!!!!!!!!!help a dude out

  105. Jeff R Says:

    Ruger’s video was tight, but yo, he needs to moisturize his situation and preserve his sexy…on his face.

    word to p-diddy.

  106. Kapulot Says:

    0:27, That Yayo??? haha

Leave a Reply