займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Joe Budden & Team Jumpoff

Mood Muzik 3’s DVD 2.0.


AddThis Social Bookmark Button

21 Responses to “Video: Joe Budden & Team Jumpoff”

  1. Hatrick Swayze Says:

    good to see artists still working a mixtape that came out a year ago. Pumping it up

  2. Hatrick Swayze Says:

    *leaves*

  3. Hatrick Swayze Says:

    Tiger’s gonna be a billionaire with a ‘B’
    By Jay Busbee
    Why is this man smiling? Because in the time it takes you to read this sentence, he’s just made $20. And again. And again. A torrential flood of money, pouring straight into the bank account of one Tiger Woods.

    A new Forbes report reveals that Woods is on track to become the world’s first billionaire athlete by 2010. That, friends, is nothing short of astonishing. We all know about billionaires who’ve made their money through skyrocketing IPOs or entrepreneurial sellouts — shoot, I’m one, aren’t you? — but for Woods to make his billion through nothing but paychecks is pretty damn amazing.

    ^^^^^^^^ a billi a billi *leaves again*

  4. Hatrick Swayze Says:

    WASHINGTON – President Bush signed a bill Thursday that overhauls rules about government eavesdropping and grants immunity to telecommunications companies that helped the U.S. spy on Americans in suspected terrorism cases.

    He called it “landmark legislation that is vital to the security of our people.”

    ^^ *phone sexes it up gayely whilst slanging AK’s*

  5. blaze22 Says:

    # ches Says:
    July 10th, 2008 at 6:22 pm

    i think you meant young buck’s answering machine..no charge.

    ^

    No, I think he really meant Budden since he cries like a bitch too.

  6. Rey Says:

    Never ever ever ever ever ever ever ever ever post a cartoon from those assholes again. It’s impossible to grow enough weed to make that shit funny or even mildly amusing.

    Seriously.

  7. p.dot Says:

    so is tiger gonna do a billi remix wit jay??

  8. Rey Says:

    LMAO.. “Internet soldierrrrrrrrs!”

    *SALUTES*

  9. rex hussla Says:

    Team Jumpoff???? [ll]

  10. digital scales Says:

    mickey factz has a big enough fan base that niggas are gonna actually write in on what he should be rapping about next???

    not one positive comment for that post

  11. rex hussla Says:

    Yo eskay…me and my girl just started to watch Lost. I know, I know I need a late pass but I’m ten episodes in and I’m hooked. That show is like crack.

    Chronic + Lost DVD’s = WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH (c)Crazy88

  12. rex hussla Says:

    Co-sign Rey…that cartoon was garbage. I hope those bastards got carpal tunnel editing that trash.

  13. bk2lv Says:

    hahaha

    nigga was talking about blu and exile… i put that together…. ask about me

  14. NotU Says:

    Sounds good….can’t wait….

  15. NotU Says:

    bk2lv Says:

    July 10th, 2008 at 7:49 pm
    hahaha

    nigga was talking about blu and exile… i put that together…. ask about me

    ^
    *daps*

    Yeah I saw that…

  16. eskay Says:

    come on, that Max B cameo was golden. you niggas have no sense of humor.

  17. State of Grace Says:

    Yo, does anyone have a link to that video of those guys chasing after a Wayne-looking dude with a baseball bat and calling out rappers with purses?

  18. D. Billz Says:

    blaze22 Says:

    July 10th, 2008 at 6:57 pm
    # ches Says:
    July 10th, 2008 at 6:22 pm

    i think you meant young buck’s answering machine..no charge.

    ^

    No, I think he really meant Budden since he cries like a bitch too.

    ^And the P.H.O.T.Y. Award goes to… *drum roll*…

  19. D. Billz Says:

    bk2lv Says:

    July 10th, 2008 at 7:49 pm
    hahaha

    nigga was talking about blu and exile… i put that together…. ask about me

    ^Can we get a East Coast joint fam?

    LF: Ninjas be findin’ me on MiEspacio like unemployed bounty hunters. Lol

  20. bk2lv Says:

    ^Can we get a East Coast joint fam?

    LF: Ninjas be findin’ me on MiEspacio like unemployed bounty hunters. Lol

    ^^^^^

    hahah yeah we trying…

    but yo for real i seen u on buddens page hahahahahaha

  21. yaboy Says:

    *daps bk2lv*
    *slaps blaze22*

    budden>>

Leave a Reply