N.O.R.E. feat. Lil Wayne – Still On The Run Eating

N.O.R.E. - Still On The Run Eating

Definitely more eating than running, but fuck it… we’ll do it live. Unlike the Busta joint, this only samples Lil Wayne.

N.O.R.E. feat. Lil Wayne – Still On The Run Eating

Props to Mr. X.


AddThis Social Bookmark Button

25 Responses to “N.O.R.E. feat. Lil Wayne – Still On The Run Eating”

  1. p Says:

    poop

  2. nation Says:

    shout out to Rosenberg

    N-Bombs On the Run Eating!

  3. silencieux Says:

    smh.

  4. Dr Flav Says:

    Dude gonna have a heart attack. Is this the same dude who use to be super diesel? Maybe he need to pick the bottle back up and lay off the chile con queso.

  5. Prophecy_Projectz Says:

    Put the War Report album cover up and then put that pic with a caption that reads “10 years later”. What a depressing state

  6. ODEMIC Says:

    NORE’s got that smug look on his face like thats a good look.

    That ain’t a good look NORE… Get off Rick Ross’ diet.

  7. Makkaveli Says:

    Rick Ross diet…LMAO…dead.

  8. shemesh Says:

    that nigga nore GOES IN

    on a 20 piece

  9. HAHAHAHAHAHA Says:

    I GUESS RICK ROSS GOT HIM THINKIN ITS COOL TO TAKE HIS SHIRT OFF WHEN HE LOOK LIKE THAT…

    NOT A GOOD LOOK

  10. lea Says:

    hes killing me with the newport charm!!

  11. moneyray Says:

    this track is tough..

    QUeens all day nigga

  12. Ru Says:

    OMG! he is HUGE. nooo..i used to love NORE..now he the east coast rick ross on 2 levels:
    his belly
    and does this fool have a diamond encrusted PACK O newports!? thats hora-awfuller than rick ross’s rick ross chain and sean kingston’s crayolla chain!

  13. Ru Says:

    man its HOT as hell outside..that shit on his belly i bet cookin!
    yuck!

  14. G7 Says:

    J. Christ Nore!!!!! SMH

  15. 40 Inch Says:

    Definitely more eating than running, but fuck it… we’ll do it live.

    ^LMAO FUCK IT!

  16. D-san Says:

    Coonin with the Newport Charm…smh

  17. SoulnoS Says:

    Shit, some Negroes really do want to be “bigger than B.I.G.”

  18. west one Says:

    lay off them hot dogs nore

  19. moses kush Says:

    dude really let himself go lol

  20. gr3um5 Says:

    SUPERfaTHUG !
    Thx nore
    nore is still da ish… CNN REUNION WILL BE good ISH !
    peace yall
    peace

  21. iron86 Says:

    Damn, Nore look like he ate Capone

  22. g3n303 Says:

    lmao yall on some shit

  23. Pova Says:

    At what point in your life do you just say fuck it and dont exercise? lol

  24. silencieux Says:

    “Get off Rick Ross’ diet.”
    ^^^^^^^^^^^^^^
    -You mean the Rib Ross diet.

  25. Nah Right » Blog Archive » N.O.R.E. Featured in New Bangbros Episode Says:

    […] Previously: N.O.R.E. feat. Lil Wayne – Still On The Run Eating 204a […]

Leave a Reply