займ с плохой кредитной историей онлайн

Nas – America / The World Go Round (ft. Game & Chris Brown)

nas-richard-pryor.jpg
Guts on across the belly Word to my mom’s name tattooed to my arm…

Nas – America

Nas feat. The Game & Chris Brown – The World Go Round

Canada Day > Independence Day

Previously: Nas – Testify


AddThis Social Bookmark Button

116 Responses to “Nas – America / The World Go Round (ft. Game & Chris Brown)”

  1. catch22 Says:

    people still want to hear a game verse?

  2. rocstar Says:

    Canada Day > Independence Day

    ^ now u making sense

  3. Plug Says:

    stop playin and give me the whole cd already… I know you got it

  4. That Man Says:

    Man, motherfuckers are going to be so mad after seeing this post.

    ~Call the plumber~

  5. BabyDoll Says:

    *thinks about being a nigger too*

  6. khal Says:

    looks like im gonna be copping this on cd.

  7. Big Homie Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=JV_mOf1OTvM

    ^ Anybody up for a challenge?

  8. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    SNORT_SNORTcrazy88since88 Says:

    July 2nd, 2008 at 3:35 pm
    BabyDoll Says:

    July 2nd, 2008 at 3:32 pm
    SNORT_SNORTcrazy88since88 Says:

    July 2nd, 2008 at 3:29 pm
    eskay Says:

    July 2nd, 2008 at 3:24 pm
    X had Aaliyah up in School St. projects. it don’t get much more gully.

    ^^^
    i had a bitch tell her MOMMA “He’s stayin the night, mind your business”!

    ^DAYUM

    ^^^
    lol… i know.
    “Bitches is runnin wild” (q: Andy)

    ^lmao…

    aint nothin like wakin up with morning wood and passin a bitches momma on they way to the bathroom…

    “good morning maam”

    *her momma looks down at tent in my boxers*

    “good morning to you”

  9. CiCi The Intern Says:

    Chris Brown is still a 15 year old pubescent little boy to me…

    *calls Chris Hansen on GP*

  10. That Man Says:

    # green eyes Says:
    July 2nd, 2008 at 2:56 pm

    # SNORT_SNORTcrazy88since88 Says:
    July 2nd, 2008 at 2:53 pm

    …id like to go on the record & say, eatin pussy can be fun.

    ^ applaud that man

    ^^^^

    I look back at another post and missed green eyes showing me all this love.

    ~There is a light that shinnnnnesss~

  11. D. Billz Says:

    lmfao @ “tent in my boxers”

    *dapz FStylez*

    What it is?

  12. catch22 Says:

    aint nothin like wakin up with morning wood and passin a bitches momma on they way to the bathroom…
    ^^
    nothin like having your own spot to fuck in

  13. cOLD Says:

    what the fuck.

  14. D_Block_4_life Says:

    All i need is 3 more tracks and ill be good for the next month or so….Ive DL’d all the leaked tracks and heard them once….so i pretty much still have the whole album to hear in depth….

  15. Joe 88 Says:

    I’m looking at this gillie interview, where he said that wayne turned down 15g’s & cancelled his show in philly? Then wayne went on to say in the complex magazine that wayne said, his life is worth more than money, that’s why he didn’t do the show cause he think nigs was gonna kill him?

    It look like Nas need that boxflex (n/h)

    Don’t need no boxflex, chest still cut up like a bag of dope – NaS

  16. chea Says:

    Canada Day > Independence Day

    ^

    word? u fabricating stuff

    fuck it *moves to canada, sings o canada, does it live*

  17. SNORT_SNORTcrazy88since88 Says:

    WOOOOOOOOO, Tang!

  18. C LO Says:

    LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

  19. C LO Says:

    LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

  20. catch22 Says:

    *blank stare*

  21. BabyDoll Says:

    C LO Says:

    July 2nd, 2008 at 3:56 pm
    LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

    ^are you serious?

  22. blaze22 Says:

    Fuck Canada

  23. C LO Says:

    both links are for america

  24. cOLD Says:

    LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

    ^i thought that was some humor I didnt get.

  25. D_Block_4_life Says:

    both links are for america
    ^^^^
    Indeed

  26. eskay Says:

    >>LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

    are you really that dense? I didn’t even write this post.

  27. blaze22 Says:

    # BabyDoll Says:
    July 2nd, 2008 at 3:56 pm

    C LO Says:

    July 2nd, 2008 at 3:56 pm
    LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

    ^are you serious?

    ^

    Haha Nation posted it. Just another example of nation ruining Nahright.

  28. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    D. Billz Says:

    July 2nd, 2008 at 3:53 pm
    lmfao @ “tent in my boxers”

    *dapz FStylez*

    What it is?

    ^aint shit billz…

    off for the rest of the week…no school…my girl went home for a week…

    so im just floatin in the ocean…

  29. eskay Says:

    >>both links are for america

    nate is fixing now.

  30. BabyDoll Says:

    C LO Says:

    July 2nd, 2008 at 3:57 pm
    both links are for america

    ^What’s the C for? Correct?

  31. pockets Says:

    # C LO Says:
    July 2nd, 2008 at 3:56 pm

    LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

    ^loll

  32. SNORT_SNORTcrazy88since88 Says:

    Coldplay: “thats when i ruled the world” > Nas: “If I ruled the world”

  33. BabyDoll Says:

    eskay Says:

    July 2nd, 2008 at 3:59 pm
    >>both links are for america

    nate is fixing now.

    ^*hurries up and listens to America twice*

  34. pockets Says:

    wait, nas actually has God’s Son across the belly? *late pass*

  35. catch22 Says:

    Canada Day > Independence Day

    ^^
    i know how to settle this.
    DAS BOOT!!!!

  36. Joe 88 Says:

    Guts on across the belly > Godson across the belly

    no homo

  37. pockets Says:

    nate is fixing now.

    ^ayo have some self-respect, stop twittering

  38. That Man Says:

    # C LO Says:
    July 2nd, 2008 at 3:56 pm

    LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

    ^^^
    This is even funnier because you misspelled eskay.

  39. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    catch22 Says:

    July 2nd, 2008 at 3:54 pm
    aint nothin like wakin up with morning wood and passin a bitches momma on they way to the bathroom…
    ^^
    nothin like having your own spot to fuck in

    ^the topic of conversation was spendin the night over a bitches MOMMA crib…

    catch22 catch up

  40. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:

    July 2nd, 2008 at 3:55 pm
    I’m looking at this gillie interview, where he said that wayne turned down 15g’s & cancelled his show in philly? Then wayne went on to say in the complex magazine that wayne said, his life is worth more than money, that’s why he didn’t do the show cause he think nigs was gonna kill him?

    It look like Nas need that boxflex (n/h)

    Don’t need no boxflex, chest still cut up like a bag of dope – NaS

    ^Yeah, he probably do fear for his life. Gillie’s street buzz has been increasing lately. Them niggas out there fuck around and take that lil’ beef to heart. Lol @ Nas needin’ the bowflex. I swear, I better not ever see one of those in a ninja’s house. Jokes. All. Day.

  41. green eyes Says:

    lol @ that man. what goods

    @ D_Block_4_life Says:
    generally speaking, for us its quality > quantity

  42. That Man Says:

    America should have been leaked on July 4th.

    I mean, c’mon.

  43. State of Grace Says:

    America sounds good, but I don’t want to hear a track with Chris Brown and The Game.

  44. BabyDoll Says:

    That Man Says:

    July 2nd, 2008 at 4:02 pm
    # C LO Says:
    July 2nd, 2008 at 3:56 pm

    LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

    ^^^
    This is even funnier because you misspelled eskay.

    ^yeah, in my head I read it as EE SAH KEE you slippin’ LMAO

  45. TC Says:

    Attaboy Eskay/Nation.

  46. blaze22 Says:

    Game tears that track the fuck up

  47. gr3um5 Says:

    UNTITLED WILL BE CRAZY !!!
    FIRST VID DIS WEEK !!
    HH LIVES !

  48. Jud Buechler Says:

    So wait, can I get a breakdown of which dude is posting what?….

    Eskay are you outsourcing your threads now?…and are you behind the hipster shit, or is that nation?

  49. eskay Says:

    link is fixed.

  50. Kevhous Says:

    Would Eskay post Jays whole album??????????????????????????????

  51. pockets Says:

    America should have been leaked on July 4th.

    I mean, c’mon.

    ^werd, nothin like stealin like the settlers!

  52. Joe 88 Says:

    Who’s album is untitled?

  53. Deity Allah Says:

    By the way, the whole album has leaked. Just found it, smh

  54. blaze22 Says:

    Jud Buechler Says:
    July 2nd, 2008 at 4:06 pm

    So wait, can I get a breakdown of which dude is posting what?….
    ^

    If you got to main page it says underneath each post who and what time they posted it.

  55. eskay Says:

    >>Would Eskay post Jays whole album??????????????????????????????

    what’s that supposed to mean fagboy? in case you haven’t noticed, Def Jam is intentionally leaking this shit one track at a time. don’t fucking play yourself.

  56. CiCi The Intern Says:

    # BabyDoll Says:
    July 2nd, 2008 at 4:05 pm

    That Man Says:

    July 2nd, 2008 at 4:02 pm
    # C LO Says:
    July 2nd, 2008 at 3:56 pm

    LMFAO @ GUTS ON across the belly….its GODSON! esaky you slippin

    ^^^
    This is even funnier because you misspelled eskay.

    ^yeah, in my head I read it as EE SAH KEE you slippin’ LMAO
    ^^^

    that’s sounds like a gang call… EE SAH KEE!!!

  57. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    Haha Nation posted it. Just another example of nation ruining Nahright.

    ^waits for nate to be relieved of duties…[none]

  58. Absent Says:

    “Canada Day > Independence Day”

    That’s what I’m sayin

  59. State of Grace Says:

    Game tears that track the fuck up

    ^^Which rappers does he namedrop?

  60. pockets Says:

    what’s that supposed to mean fagboy?

    ^esko’s myspace status: Mean rawr!

  61. Plug Says:

    nation’s post > eskay’s post

  62. Kevhous Says:

    damn were sensitive, I just asked a ? My bad rofl I know this jay and Nas thing is a sensitive topic out here

  63. pockets Says:

    smh u ninjas need to catch up, half the posts on NR were by me…

  64. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    *drinks a 40 of Ol’ E*

    *pisses on maple tree*

  65. eskay Says:

    >>nation’s post > eskay’s post

    I love it. does that mean I can put nate in charge full time and go sit on an island?

  66. Mark Twain Fame Says:

    http://www.hiphopdx.com/index/news/id.7234/title.young-jeezy-speaks-about-the-recession

    holy shit…Jeezy gettin serious with it now?…good. I enjoy soem of his ish, I just need some better topics for them songs.

    also Eskay, Canada Day was yesterday…not today. unless you were talkin about yesterday. then nevermind ha.

  67. blaze22 Says:

    # eskay Says:
    July 2nd, 2008 at 4:12 pm

    >>nation’s post > eskay’s post

    I love it. does that mean I can put nate in charge full time and go sit on an island?

    ^
    no or I would remove nahright from my bookmarks

  68. eskay Says:

    >>damn were sensitive, I just asked a ? My bad rofl I know this jay and Nas thing is a sensitive topic out here

    nah yo, you insinuated that I was posting the nigga’s whole album on some malicious shit, when everybody knows eskay don’t post retails nor tolerate them being posted by commenters on this site.

    if you were kidding then ok, but I don’t think you were.

  69. blaze22 Says:

    # State of Grace Says:
    July 2nd, 2008 at 4:09 pm

    Game tears that track the fuck up

    ^^Which rappers does he namedrop?

    ^

    Khaled

  70. Plug Says:

    I love it. does that mean I can put nate in charge full time and go sit on an island?
    ———-
    as long as bill fold is reflecting it.

  71. pockets Says:

    no or I would remove nahright from my bookmarks

    ^or u could get a real bookmark and read a book

  72. eskay Says:

    >>also Eskay, Canada Day was yesterday…not today. unless you were talkin about yesterday. then nevermind ha.

    I didn’t even know there was a such thing as Canada Day. pay attention to who’s posting.

  73. blaze22 Says:

    July 2nd, 2008 at 4:14 pm

    no or I would remove nahright from my bookmarks

    ^or u could get a real bookmark and read a book
    ^

    summer in the chi (no summer school)

  74. Kevhous Says:

    I was, I never known you to do that. and I been on here for a while

  75. Plug Says:

    speakin of islands, 16 days til I head out…

    *daydreams of sittin on beach with no shirt*

  76. Mark Twain Fame Says:

    pockets Says:

    July 2nd, 2008 at 4:14 pm
    no or I would remove nahright from my bookmarks

    ^or u could get a real bookmark and read a book

    ^^^

    *death by a one million fresh paper cuts*

  77. Big Homie Says:

    or u could get a real bookmark and read a book

    ^ *dies*

  78. eskay Says:

    >>I was, I never known you to do that. and I been on here for a while

    oh. my fault. you gotta understand that if I don’t recognize your name and you talk greasy, I’ma take shit to the titty.

  79. Mark Twain Fame Says:

    BOOM BOOM BOOM! OPEN THE DOOR, IT’S DA MTF!

  80. D. Billz Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=-gcpR8yZdn8

    ^Can’t. Stop. Laughin’.

    snook354 (1 hour ago) Show Hide 0 Marked as spam Reply | Spam

    getting high must bring your true feeling out or somethin where i live its this nigga me and my nigga smoke wit everytime we’d be chillin go smoke then all of a sudden this nigga startin sayin some gay shit and start tryin to touch ppl

  81. Plug Says:

    did that whole nas cd just leak or what…

  82. pockets Says:

    http://www.tinyurl.com/6ld49d

  83. green eyes Says:

    when everybody knows eskay don’t post retails nor tolerate them being posted by commenters on this site.

    ^ i love when he refers to himself by name

  84. eskay Says:

    next post is dedicated to Billz

  85. Mark Twain Fame Says:

    Kevhous Says:

    July 2nd, 2008 at 4:16 pm
    I was, I never known you to do that. and I been on here for a while

    ^^^

    where in the corner cleaning up after 2x’s temper tantrums? He drinks that Vitamin Water and just goes crazy, I know, dude keeps breaking the lamp and shit…damn.

  86. Big Homie Says:

    I’m only missing 3 from Untitled but I could be wrong

  87. gr3um5 Says:

    when nas & jeezy on a track !!!
    GO BARACK OBAMA
    GO OBAMA GO !
    HH IS HERE! HE LIVES, DIFFERENT STYLES
    peace yall

  88. Secondbest21 Says:

    who want LAX?

  89. Big Homie Says:

    next post is dedicated to Billz

    ^ A B-more club music post??? *does the perculator*

  90. eskay Says:

    >>who want LAX?

    you.

    for the record, neither Untitled or LAX have leaked.

  91. Secondbest21 Says:

    and from what i’ve heard so far, this cd is shaping out to be nigger tape > untitled…

  92. Plug Says:

    *does the perculator*
    ——-
    I hated that perculator jit song wit such a passion

  93. D_Block_4_life Says:

    generally speaking, for us its quality > quantity
    ^^^^
    For me its while im assessing the quantity im secrectly looking for quality, i have this conversation with my homegirl and sister all the time…I prefer personality over alot of things….So what the bitch is a dime, if you cant chill and watch t.v. with her for 2 hours then what is it worth….its like they cant comprehend why dudes have no restraint or what not, what i try to convey to them is that if woman has no respect for themselves then why should i have respect for them? what i mean by that is if your just gonna open your legs and have a free buffet then why shouldnt i take advantage. I know it isnt fair that a dude can go out and sleep whom ever and wont be judged like a woman would but thats how society is and i think its fucked up but it is what it is…i dont mean to be so political about it but its the truth, however i never get through and its always a waste of breathe…..(no venting) lol

  94. D. Billz Says:

    Prediction:

    laxative > LAX

  95. D. Billz Says:

    eskay Says:

    July 2nd, 2008 at 4:21 pm
    next post is dedicated to Billz

    ^This better be good Sampson.

  96. D_Block_4_life Says:

    Prediction:

    laxative > LAX
    ^^^^

    Prediction:

    Loaded Lux will never ever drop and album

  97. Mark Twain Fame Says:

    now Im confused….so it’s not leaking…is this just some leak protectage(no tampon) album/tracks so his actual album wont be leaked?…you shake, meka,a dna few otehrs got this whole quiet sneaky shit goin on like of course you guys know more than us…dammit. whuts the deal?

  98. eskay Says:

    >>Loaded Lux will never ever drop and album

    Zing!

  99. eskay Says:

    oooh, I wanna play…

    Prediction: B’More will never have a nationally recognized rapper.

  100. D_Block_4_life Says:

    *Gets up Looks in Billz direction*

    *Clutches Tape Dispenser*

  101. D. Billz Says:

    eskay & DBlock

    Hi Haters

    *does Hi Hater dance*

  102. green eyes Says:

    # eskay Says:
    July 2nd, 2008 at 4:30 pm

    oooh, I wanna play…

    Prediction: B’More will never have a nationally recognized rapper.

    ^ http://www.truth.com

  103. eskay Says:

    >>now Im confused….so it’s not leaking…is this just some leak protectage(no tampon) album/tracks so his actual album wont be leaked?…you shake, meka,a dna few otehrs got this whole quiet sneaky shit goin on like of course you guys know more than us…dammit. whuts the deal?

    its really not that complicated. Def Jam is leaking the album a track at a time to build buzz. they’d deny it if you asked them, but me and other bloggers know whats really going on.

  104. pockets Says:

    nas wants everyone to hear it, and also pay attention, so he did it one song at a time maybe? …or hes going the c3 route and building up excitement w/free songs

  105. Secondbest21 Says:

    # eskay Says:
    July 2nd, 2008 at 4:24 pm

    >>who want LAX?

    you.

    for the record, neither Untitled or LAX have leaked.

    ^^^^ LAX has. and lux will drop a cd when when bleek does…

  106. D. Billz Says:

    Prediction: B’More will never have a nationally recognized rapper.

    ^Just for you sayin’ that, when he drops, you gotta take a picture of you buyin’ the album.

  107. eskay Says:

    your posts up Billz

  108. pockets Says:

    bmore sould just ride Wale’s jock to the top

  109. eskay Says:

    >>^^^^ LAX has.

    no, you’re wrong.

  110. Prophecy_Projectz Says:

    There some rumours that Def Jam leaked the joint like this on purpose.

    I mean albums get leaked out anyway, so whatcha gonna do?

    And for the record, even though I like this album, the N!gger Mixtape was 10 times better. Once again he puts out a good album that might one of the best of the year, only to leave the best cuts on the album that would elevate the albums quality

    Be a N!gger Too, Lets Go Esco, N!gger Hatred, Association, Legendary, War is neccessay deserve to be on an album.

  111. Prophecy_Projectz Says:

    * Will still go to the mall first week and pay the $9.99 for Untitled and then pay $11.00 to go see Dark Knight the same day*

  112. gr3um5 Says:

    no ross no lox
    colabo ..
    so nas would make a double album sure !!

  113. INFECTIOUS TROY Says:

    @ ESKAY:

    SEEMS LIKE YOU’RE IN THE MOOD TO TALK THAT SHIT.. GOOD !!

    SINCE WHEN DOES 12 OF 15 TRACKS LEAKED TO THE MASSES TWO WEEKS BEFORE A RELEASE DATE BUILD BUZZ, WHEN PEOPLE HAVE PRETTY MUCH DL’ED “UNTITLED”? THERE’S NO INCENTIVE TO BUY SOMETHING YOU ALREADY HAVE..

    EDUCATE ME SINCE YOU OBVIOUSLY GOT A “MEMO” WE DIDN’T..

    BUILDING BUZZ WOULD ADD TO ALBUM SALES, BUT LEAKING TRACKS TO MY GENERATION IS A NO NO, DUE TO THE DISLOYAL/LAZY FUCKS IN IT.

    ALSO, HOW DOES THIS EFFECT NAS IN THE FUTURE; WHICH IN RETURN EFFECTS HIP HOP?

  114. INFECTIOUS TROY Says:

    NATION?

    ESKAY?

    NASIR?

    DEF JAM?

    ANYBODY?

    CAN SOMEONE EXPLAIN THE SIMPLICITY OF THIS MATTER…?

  115. D-san Says:

    Damn you NIGGERS!

  116. Epiphany Says:

    IT’S NOT THE OCEANS OF FUN, SLIP N’ SLIDE THAT IS THE BELLY OF RICK ROSS, BUT I LOVES NASIR’S TOPLESS DISPLAY. BUT I’M BIASED…I JUST LOVE HIM ANYWAY. I’D WRAP MYSELF AROUND HIM.

    I’M BUYING THE CD JUST TO SUPPORT AND BECAUSE I LIKE WHAT I’VE HEARD SO FAR ON NASINDEPENDENCEDAY.COM … AND I HAVEN’T BOUGHT A RAP CD IN TOO MANY YEARS TO RECALL.
    KEEP DOING WHAT YA DO, NAS!!!

Leave a Reply