Video: Fabolous Catches Up With Maino

At Flex’s Custom Car & Bike Show. Video also features DJ Clark Kent & Paul Cain. Although nothing of great significance really happens, it’s nice to see Brooklyn rappers can stand in the same room and not swing or shoot at eachother. Lol @ Paul Cain having a phone-carrier.


AddThis Social Bookmark Button

59 Responses to “Video: Fabolous Catches Up With Maino”

  1. digital scales Says:

    honestly green, ima nigga i gotta dick, if ya bitch is throwing it at me ima fuck im sorry, niggas tend to have these emotional bonds with females, i mean if thats wifey thats one thing, but yeah hes def wrong cause that was his right hand man…

    but not for nothing, if ya girl is trying to slide, and shes basically putting it on me ima fuck im sorrry, thats wasnt a girl to begin with if shes giving it up……now im wrong if i hit on her and she doesnt go for it, but if she throws it she obviously dont want the nigga

  2. ELECTROGREMLINCS88 Says:

    digital scales Says:

    June 30th, 2008 at 3:40 pm
    brooklyn bitches = some of the most dirtiest bitches out there

    i knew a chick from brooklyn that was with her man for like 4 years, fucked his man for like the last two years of their realationship…and she burnt both them niggas with chalmidia(wrong spelling but you know)

    thats a grimey bitch

    BROOKLYN YA HEARD!

    ^^^
    i digs me a BK broad… just gotta strap up & pull a gun on the broad, once or twice…

  3. icon (trillbert arenas) Says:

    Adi Borrowitz Says:

    June 30th, 2008 at 3:44 pm
    Icon look at my videos I stay saying dumb shit
    ….My Girl says ‘babe you look good’ I say ‘So do you, you wanna suck my dick real quick’ ……LOL

    ***LOL…I’m kind of the same way- I know I’ve got to be annoying as fuck to be around, sometimes…like, sometimes “after” with wifey, I’ll randomly start talking like Cleveland from “Family Guy”, lol…

  4. Adi Borrowitz Says:

    the Nigga is worse cuz a bitch is a bitch….but dude lost regardless

  5. green eyes Says:

    # Ghost Writer Says:
    June 30th, 2008 at 3:45 pm

    Why women can’t put on mascara with their mouth closed?

    ^ what half retarded women do you know?

  6. Ghost Writer Says:

    Why is the man who invests all your money called a broker?

  7. digital scales Says:

    like my boy broke up with his girl, and she see his mans in the club and they chilled and they ended up really liking eachother and thats HIS GIRL now, my boy who went out with her first is mad cause that was wifey, but he doesnt wanna talk to dude he just wanna pound his shit…..so im saying if your that emotional over the bitch then you should holla like yo I STILL LOVE HER, IT BREAKS MY HEART TO SEE YOU FUCKING MY EX, CAN YOU PLEASE STOP, ill respect that, but all the extra shit i cant respect, cause you not hurt, you’re just MAD

  8. cOLD Says:

    honestly green, ima nigga i gotta dick, if ya bitch is throwing it at me ima fuck im sorry, niggas tend to have these emotional bonds with females, i mean if thats wifey thats one thing, but yeah hes def wrong cause that was his right hand man…

    but not for nothing, if ya girl is trying to slide, and shes basically putting it on me ima fuck im sorrry, thats wasnt a girl to begin with if shes giving it up……now im wrong if i hit on her and she doesnt go for it, but if she throws it she obviously dont want the nigga

    ^valid points.

  9. embark Says:

    # cOLD Says:
    June 30th, 2008 at 3:56 pm

    honestly green, ima nigga i gotta dick, if ya bitch is throwing it at me ima fuck im sorry, niggas tend to have these emotional bonds with females, i mean if thats wifey thats one thing, but yeah hes def wrong cause that was his right hand man…

    but not for nothing, if ya girl is trying to slide, and shes basically putting it on me ima fuck im sorrry, thats wasnt a girl to begin with if shes giving it up……now im wrong if i hit on her and she doesnt go for it, but if she throws it she obviously dont want the nigga

    ^valid points.
    ^
    I guess but if you used to getting pussy, what is another bitch throwing pussy at you. If you a succesful nigga that’ll come a dyme a dosen. You only supposed to have a handful of true boys. Why ruin the bond over a bird. At least marry the shorty if you gonna take her from your boy

Leave a Reply