Juan Epstein #24 Bonus: The Serato Guys

Preemo-serato

Some extra Juan Epstein to hold you through your weekend. If you haven’t heard yet, Juan Ep will be hitting the Hot 97 airwaves on weekdays. Everyone should write Ebro and thank him.

Juan Epstein Bonus | Digg It

Previously: Cipha Sounds & Rosenberg Move to Weekday Mornings

Related: Judge Judy Yanked It, She Yanked The Um… Thing


AddThis Social Bookmark Button

41 Responses to “Juan Epstein #24 Bonus: The Serato Guys”

  1. buddyholly Says:

    SOHH is still fucking down… them white boys gripped up and str8 up washed dem niggas LOL!

    Don’t fuck with hardbody white e-thugs, no hip hop site is seein those hackers. smh

  2. foekist Says:

    buddyholly Says:

    June 28th, 2008 at 1:19 pm
    SOHH is still fucking down… them white boys gripped up and str8 up washed dem niggas LOL!

    Don’t fuck with hardbody white e-thugs, no hip hop site is seein those hackers. smh

    $$

    we heard you the first time.

  3. buddyholly Says:

    yo Foekist not today doggie… I’m not in that mood

  4. D. Says:

    What do you listen to other than Hip-Hop & R&B?

    No shots, I’m just wondering

    >>just to name a few…. Coltrane, Davis, Herbie, Marley, Rage Against The Machine, Soundgarden, Hendrix, Rodigo y Gabriela lately…

    # foekist Says:
    June 28th, 2008 at 1:19 pm

    D., way to back down. I used to look down upon backpedaler’s, but as i mature i see it’s nothing wrong with picking your battles. It would’ve been a long saturday afternoon for you if you would have standed firm.

    pause.

    >>yeah, i really didn’t mean all time…. seriously, I don’t know if 7 Day Theory would make all time top 5 of all genres. *puts on kevlar and bulletproof hat* Hope I don’t get a concussion, but better that then a hole in the head…

  5. foekist Says:

    the illuminati is trying to eliminate the black race like exterminatin mice. Now we have rick ross portraying the image of a dope dealing, money driven, womanizer (not all that original, i know), who also has poor health and is making it cool to be obese.

    i know biggie did it too 2 certain degree, but not like duke. many of the mind control theories are true. I don’t know if mine is, but i’m just sayin.

  6. foekist Says:

    buddyholly Says:

    June 28th, 2008 at 1:22 pm
    yo Foekist not today doggie… I’m not in that mood

    $$

    “…good. me neevah” -jay z

  7. buddyholly Says:

    foekist Says
    the illuminati is trying to eliminate the black race like exterminatin mice. Now we have rick ross portraying the image of a dope dealing, money driven, womanizer (not all that original, i know), who also has poor health and is making it cool to be obese.

    ^^^ You reaching something beyond serious… what kind of peanutbutter and jelly bullshit is this nigga?

    stop

  8. Plug Says:

    Buddyholly is on the rag

  9. b-ease Says:

    seriously, I don’t know if 7 Day Theory would make all time top 5 of all genres.

    ^^^
    It’s not. It’s arguably top 20 hiphop. No use in even ranking it across all genres cause I dont think its getting in the top 100. And I think it’s his best LP by FAR.

  10. RIGZ Says:

    Coltrane, Davis, Herbie, Marley,Hendrix

    ^^^^

    Seen

    All of these artists have at least 2 albums better than anything Pac (and most people in Hip-Hop) has ever released…

    I cant speak for the others, cos I’ve never really been into their music

    But its all just opinion anyway…and I see you realised what you actually said lol

    Everyone listens to Bob Marley lol…You ever heard of Dennis Brown, Garnet Silk, Freddie McGreggor, Beres Hammond, John Holt, Gregory Issacs or Peter Tosh?

    Check dem out for starters (if you havent already). You’ll like ‘em if you like Farda Bob. Truss. You wont be disappointed.

  11. b-ease Says:

    seriously, I don’t know if 7 Day Theory would make all time top 5 of all genres.

    ^^^
    It’s wouldnt. It’s arguably top 20 hiphop. No use in even ranking it across all genres cause I dont think its getting in the top 100. And I think it’s his best LP by FAR.

  12. b-ease Says:

    seriously, I don’t know if 7 Day Theory would make all time top 5 of all genres.

    ^^^
    It’s wouldnt. It’s arguably top 20 hiphop. No use in even ranking it across all genres cause I dont think its getting in the top 100. And I think it’s his best LP by FAR.

  13. buddyholly Says:

    plug I ain’t on the rag, I’m cool as a fan right now… I had to call out that obvious blatant shit fokist typed cuz some negros would actually agree wit it

  14. b-ease Says:

    my bad for the triple, dont know what happened.

  15. foekist Says:

    Plug Says:

    June 28th, 2008 at 1:29 pm
    Buddyholly is on the rag

    $$

    it’s all good, he mad that he felt a subtle sonning from me at the beginning of this thred. buddy, it wasn’t intentional, i promise.

  16. foekist Says:

    buddyholly Says:

    June 28th, 2008 at 1:32 pm
    plug I ain’t on the rag, I’m cool as a fan right now… I had to call out that obvious blatant shit fokist typed cuz some negros would actually agree wit it

    $$

    well, i can actually produce links to theories that have alot of merit in my opinion that point to the illuminati’s use of music to condition our minds…

  17. foekist Says:

    for example:

    tinyurl.com/6eq8fn

  18. b-ease Says:

    foekist Says:

    June 28th, 2008 at 1:34 pm
    for example:

    tinyurl.com/6eq8fn

    ^^^
    I’m a go finish my L before I read this shit lol

  19. buddyholly Says:

    foekist you feelin yourself.. you didn’t son me, I posted that shit in the past thread and 1 min later esaky gets this thread up, stop acting like niggas don’y carry baggage wit em

  20. Plug Says:

    well, i can actually produce links to theories that have alot of merit in my opinion that point to the illuminati’s use of music to condition our minds…
    ————-

    before the Federal Communication Commissions started a new division,
    with the intention to cripple our children,
    mentally defficient from television,
    this radio programming we listen to
    got too many elements missing,
    lyricism and wisdom got overshadowed by the singing and blinging,
    the TV system is media driven
    (c) the goat of battle rap

  21. foekist Says:

    buddyholly Says:

    June 28th, 2008 at 1:37 pm
    foekist you feelin yourself.. you didn’t son me, I posted that shit in the past thread and 1 min later esaky gets this thread up, stop acting like niggas don’y carry baggage wit em

    $$

    “that’s cool wit meee.” -Jayz

  22. buddyholly Says:

    foekist Says
    well, i can actually produce links to theories that have alot of merit in my opinion that point to the illuminati’s use of music to condition our minds…

    ^^^ I’m well aware of the subliminal messaging in music, and wether thats done by a special intrest group, artist, or “NWO” is debatble

    what I do know is your graspin for air with that Ro$$ shit, america has a whole period is obese. underage obesity is a epedmic affecting all races

  23. buddyholly Says:

    and yall blaming the wrong race, it aint “whitey” who owns the music and TV shit.. its the Jews so get on point my niggas

    they don’t call the TV the “one eyed Jew” for nothing (no shots)

  24. foekist Says:

    what I do know is your graspin for air with that Ro$$ shit, america has a whole period is obese. underage obesity is a epedmic affecting all races

    $$

    i can pretty much guarantee there’s a black teenager that was working on gettin in shape, but now that its cool to be fat, nasty, and walk around with your belly out and bitches fuckin wit niggas like that, they ended up sayin “fuck it, pass the pizza nigga”

  25. Plug Says:

    Turn the radio and TV off, think for a second
    Technology is a blessing but it’s also a weapon
    A weapon of mass destruction givin’ global instructions
    Teaching us how to hate but does it in a way that we love it

    Take my beloved rap music, erase the beat
    Consumers act like they’re afraid of intelligent speech
    The rhymes are imagined in theory
    Then itemized into a query
    It takes more than your ears to hear me
    Meditate; you will see it clearly
    Elevate to a level where your judgment isn’t impaired daily
    Before the New World Order right around the corner
    One day soon they gon’ lock down the borders

    I ain’t a activist, I can’t do shit
    I’d rather be a pacifist with a full clip

    bis >>>>>>>>>>

  26. D. Says:

    RIGZ Says:
    June 28th, 2008 at 1:30 pm

    But its all just opinion anyway…and I see you realised what you actually said lol

    Everyone listens to Bob Marley lol…You ever heard of Dennis Brown, Garnet Silk, Freddie McGreggor, Beres Hammond, John Holt, Gregory Issacs or Peter Tosh?

    Check dem out for starters (if you havent already). You’ll like ‘em if you like Farda Bob. Truss. You wont be disappointed.

    >>*takes notes and hits up Albumhunt Amazon.com* good look, RIGZ… some of these are new to me.

  27. buddyholly Says:

    foekist Says
    i can pretty much guarantee there’s a black teenager that was working on gettin in shape, but now that its cool to be fat, nasty, and walk around with your belly out and bitches fuckin wit niggas like that, they ended up sayin “fuck it, pass the pizza nigga”

    ^^^ yo you giving Ro$$ to much credit mane, he aint Jigga or Wayne, he aint got reach like that and you know it.

    Ro$$ wasn’t the 1st fat nigga in the game… and hot bitches don’t fuck with fat niggas like that unlees they got A.Fame B. $$$ C.swagger

    come on my nigga don’t act like you new da this please

  28. buddyholly Says:

    also niggas is rocin tight jeans and tight shirts like its the 80’s again… how you gonna roc the latest treand if you a fat fuck?

  29. buddyholly Says:

    lastly, I’ll give you my quick 2cents on this whole NWO fuckery…

    All I know for damn sure is if REAL shit goes down, niggas are going to be 1st to go… so I all hope yall got a burner somewhere, if you don’t you lost

  30. b-ease Says:

    i can pretty much guarantee there’s a black teenager that was working on gettin in shape, but now that its cool to be fat, nasty, and walk around with your belly out and bitches fuckin wit niggas like that, they ended up sayin “fuck it, pass the pizza nigga”

    ^^^
    I dont know about teenagers, but I’m 25 and that shit worked on me. Right about to sign up for Ballys with my girl for the good two year membership, rembered Ross’s interview on fader.com (superpause) and I was like, “man, fuck that shit”. Thanks Ricky.

    Pass the pizza nigga.

  31. D. Says:

    # buddyholly Says:
    June 28th, 2008 at 1:50 pm

    also niggas is rocin tight jeans and tight shirts like its the 80’s again… how you gonna roc the latest treand if you a fat fuck?

    >>*dies of heart attack*

  32. b-ease Says:

    Latarian not being on Judge Judy has really fucked my day up.

  33. buddyholly Says:

    smart dumb niggas have really fucked my day up.

  34. Plug Says:

    RE: NWO

    start it @ 2:25

    http://www.youtube.com/watch?v=ETdHzBEkzPg

  35. D. Says:

    # b-ease Says:
    June 28th, 2008 at 2:00 pm

    Latarian not being on Judge Judy has really fucked my day up.

    >>that vid always gives me a good laugh… am I wrong for laughing at dude’s walk at the beginning?

  36. buddyholly Says:

    Plug
    NWO

    start it @ 2:25

    http://www.youtube.com/watch?v=ETdHzBEkzPg

    ^^^ ok so rapper canibus refrences NWO on this track… how do you want me to respond to this?

    I’m supposed to be surprised or enlightend or put on to the fact that he refrences an *possibly unknown group that I knew about and many other niggas know about for years?

    no shots but what exactly are you trying to get at?

  37. G7 Says:

    >>am I wrong for laughing at dude’s walk at the beginning?

    ^not at all. his walk is hilarious. it sets the tone for the rest of the vid

  38. buddyholly Says:

    niggas also believe in the Flying Spaghetti Monster and UFOs…

  39. D. Says:

    news announcer: but on monday, latarian took his bad boy image to a new level inside this lakepark wal-mart

    smfh

  40. buddyholly Says:

    G7 Says:

    ^not at all. his walk is hilarious. it sets the tone for the rest of the vid

    ^^ dude be sippin on that syrup cuz that is the lean walk fo realz fo realz

  41. Plug Says:

    I’m supposed to be surprised or enlightend or put on to the fact that he refrences an *possibly unknown group that I knew about and many other niggas know about for years?

    no shots but what exactly are you trying to get at?
    ————-
    yup… youre definetly on the rag…

    I got some tampons one of my slut-muffins left over and a few on my son’s diapers. which would you rather have…?

Leave a Reply