Video: Nas Live @ Love in D.C.

Related: Little Homey sides with Shaq vs. Kobe (These are our heros?!)

Bonus: Here’s an mp3 of that new Shaq classic Kobe, Tell Me How My Ass Tastes


AddThis Social Bookmark Button

70 Responses to “Video: Nas Live @ Love in D.C.”

  1. Big Homie Says:

    I was there. Show was bananas!!

  2. Paperstacker Says:

    Jay Z lost

  3. SDP Says:

    A MILLIE A MILLIE A MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIEA MILLIE A MILLIE

  4. Joe 88 Says:

    Shaq is my man fuck kobe – Nas

    *Blank stare*

    lol j/k

  5. BabyDoll Says:

    Big Homie Says:

    June 24th, 2008 at 4:05 pm
    I was there. Show was bananas!!

    ^I was just gonna say…where’s the pic of Big Homie in the cut with a bottle…LOL

  6. Jud Buechler Says:

    Why is Nas around all those snow bunnies?….Are those his heroes?

  7. Dem Says:

    nas knows how shaq’s ass taste

  8. Paperstacker Says:

    Kobe need to put out that A millie freestyle..

    *for entertainment purposes*

  9. Jud Buechler Says:

    LOL….Man I can’t wait for a NBA game where the crowd starts chanting “kobe how does my ass taste”….maybe they might yell it at the olympic games…

  10. Big Homie Says:

    I was just gonna say…where’s the pic of Big Homie in the cut with a bottle…LOL

    ^ If you look closely you could probably actually see me..lol. No bottles though, but was up front and drunk as shit. I had 2 cups of Henney on the rocks in my right hand and a cup of Henney and coke in the other hand. I had to because there was no way of leaving the front to the bar. I had more drinks line up on the steps of the stairs I was standing close to.

  11. joffe jo Says:

    Jud Buechler Says:

    June 24th, 2008 at 4:10 pm
    Why is Nas around all those snow bunnies?….Are those his heroes?

    ^^^^^^
    that’s what money do…plus it looks like kelis’s people more than anything

  12. Jud Buechler Says:

    Yayo is surprisingly getting a lot better on the mic

  13. chea Says:

    *pulls dick out*

  14. joffe jo Says:

    that shit would be funny as hell kobeeeeeee eats ass

  15. cOLD Says:

    If you look closely you could probably actually see me..lol. No bottles though, but was up front and drunk as shit. I had 2 cups of Henney on the rocks in my right hand and a cup of Henney and coke in the other hand. I had to because there was no way of leaving the front to the bar. I had more drinks line up on the steps of the stairs I was standing close to.

    ^salute

  16. landLORD Says:

    “… hopin’ my ace get his case throwwwwwwwn …”

    “Get Down”, “Poison” & “The Reason” are my favorite NaS songs …

  17. eskay Says:

    >>Yayo is surprisingly getting a lot better on the mic

    Marvin was actually spitting back in the pre-GRODT days but then he went to jail and fell off. he’s probably the only MC in history who couldn’t manage to use prolonged periods of time with nothing to do to his advantage.

  18. Jud Buechler Says:

    SMH at nas not stepping up his stage performance game….still got mad niggas on stage….I remember when Jay was a horrible stage performer…..Nas needs to put more work in.

  19. Big Homie Says:

    http://www.tinyurl.com/6k73tr

    Pictures from that actual night. Enjoy the eye candy.

  20. chea Says:

    eskay Says:

    June 24th, 2008 at 4:16 pm
    >>Yayo is surprisingly getting a lot better on the mic

    Marvin was actually spitting back in the pre-GRODT days but then he went to jail and fell off. he’s probably the only MC in history who couldn’t manage to use prolonged periods of time with nothing to do to his advantage.

    ^

    he spent too much time wanking it to posters of boo boo

  21. PHOENIXXX Says:

    smh @ a nigga on Swisha House named “Lil Young”

    the south stay losing with stupid names

  22. landLORD Says:

    … Yayo always had the most natural mic presence of all them G-Unit dudes … it may not always seem that way on ‘wax’, but ……….

  23. Dem Says:

    lol… one of these days theres gonna be a date and place set for the nahright BBQ.. and there will be a disproportionately large effort to make sure big homie is in attendance… and it’ll turn out to be an intervention.

  24. chea Says:

    i can’t lie i stay doing the yayo dance at clubs and white bidges love it

  25. chea Says:

    lupe, the instrumental (off of F&L) = awesome

  26. Iceberg Slim Says:

    eskay Says:

    June 24th, 2008 at 4:16 pm
    >>Yayo is surprisingly getting a lot better on the mic

    Marvin was actually spitting back in the pre-GRODT days but then he went to jail and fell off. he’s probably the only MC in history who couldn’t manage to use prolonged periods of time with nothing to do to his advantage.

    ^^^

    that mixtape he came out with by his self was a classic on his level

  27. eskay Says:

    Shaq – Kobe, Tell Me How My Ass Tastes

    http://www.zshare.net/audio/14147737cec53b72/ (mp3)

  28. nation Says:

    >> i can’t lie i stay doing the yayo dance at clubs and white bidges love it

    then I got flashed by the paparazzi

  29. BabyDoll Says:

    Dem Says:

    June 24th, 2008 at 4:20 pm
    lol… one of these days theres gonna be a date and place set for the nahright BBQ.. and there will be a disproportionately large effort to make sure big homie is in attendance… and it’ll turn out to be an intervention.

    ^LMAO

  30. nation Says:

    I was a teen drunk off brew

    >> Shaq – Kobe, Tell Me How My Ass Tastes

    *sends to Shake*

  31. cOLD Says:

    big homie is that spot always laced with bad bitches like that.

    *Looks at wedding ring*

    *hates self*

  32. Iceberg Slim Says:

    eskay Says:

    June 24th, 2008 at 4:24 pm
    Shaq – Kobe, Tell Me How My Ass Tastes

    zshare.net/audio/14147737cec53b72/ (mp3)

    ^^

    You lost for posting that…shaq’s wife female personal trainer > shaq…ask shaqs wife

  33. Big Homie Says:

    The drinking is not THAT bad now

  34. cOLD Says:

    chick is the grey dress, and the one with the fatigue joint… whoa.

  35. BabyDoll Says:

    Big Homie Says:

    June 24th, 2008 at 4:27 pm
    The drinking is not THAT bad now

    ^says the dude with 3 drinks in each hand…

    *calls sponsor*

  36. Jerz! Says:

    …you ain’t poison, think about the kids you mislead, w/ the poison…

  37. D_Block_4_life Says:

    … Yayo always had the most natural mic presence of all them G-Unit dudes … it may not always seem that way on ‘wax’, but ……….
    ^^^^
    GTFOH nigga…..

  38. Hatrick Swayze Says:

    the only dance I do is the Waledance AOWWWWWWWWWWWW

    *salutes Chea and Nation aka the 2/3rds of the Triangle offense*

  39. Iceberg Slim Says:

    Babydoll from five heartbeats > nahrights baby doll

  40. That Man Says:

    I never thought this Shaq freestyle bullshit would blow up this much. lol

    Nas still taking shots at Kobe.

  41. BabyDoll Says:

    Iceberg Slim Says:

    June 24th, 2008 at 4:31 pm
    Babydoll from five heartbeats > nahrights baby doll

    ^Iceberg Snoopy > Iceberg Slim

  42. ELECTROgremlinCS88 Says:

    DEY KNOW…. YA’YO… DEY KNOW…. YA’YO… DEY KNOW…. YA’YO… DEY KNOW…. YA’YO…

  43. Big Homie Says:

    Cold: Fridays it’s like that. Saturdays more of a younger crowd.

    Babydoll: lol I was just being prepared

  44. Hatrick Swayze Says:

    Yo the other day I was digging threw my crates I found a columbia mixtape and it had a 50cent song with UGK that went hard……but the true gem was a KOBE song that sucked all kinds of Shaq ass …. I will up it when I get home on GP!

  45. Iceberg Slim Says:

    Jerz! Says:

    June 24th, 2008 at 4:30 pm
    …you ain’t poison, think about the kids you mislead, w/ the poison…

    ^^

    My money money money, my b!th is my money, money money money, money is my b!ch/…….see nasir in his flossing days…Dont listen to these rappers they dying to floss…seen the man that gave nasir his biggest signing bonus of his life

  46. chea Says:

    fuxito what it does

    LF: after watching the video for cash flow i’m strongly considering rocking a abe lincoln hat like t-pain

  47. Hatrick Swayze Says:

    ok ok true story….this real thorough hood dude who bangs and lives at this really nice crib by my house stopped me the other day to make him a mixtape with the shit I blare out my whip……a few days later he swang by BLARING the DEY KNOW Remix through his Lincoln Truck…i was dying

  48. Hatrick Swayze Says:

    yo Chea I have a new clip at NAh Ning , No Homo

    but remember niggas wearing Cat n the Hat hat’s that ish was awful ……..if you rock an honest Abe Beard you’re goood to go(c) Elephant Man

  49. Paperstacker Says:

    16 bars from young berg> Iceberg

    hitting an iceberg and watching the lights go dim>Iceberg Slim

  50. nation Says:

    what up doe

  51. Big Homie Says:

    ok ok true story….this real thorough hood dude who bangs and lives at this really nice crib by my house stopped me the other day to make him a mixtape with the shit I blare out my whip……a few days later he swang by BLARING the DEY KNOW Remix through his Lincoln Truck…i was dying

    ^ LOL did he have stick his head out the window and give you a thumbs up?

  52. ELECTROgremlinCS88 Says:

    DEY KNOW…. YA’YO… DEY KNOW…. YA’YO… DEY KNOW…. YA’YO… DEY KNOW…. YA’YO…

    PUSHA TON or u can call me ZipLock…

  53. Hatrick Swayze Says:

    nah I havent talked to him but I put a few gems in there like Buckshots No Future and I am pretty sure he skips that

  54. Big Homie Says:

    Speaking of Iceberg. I have a shit load of that shit I want to give away. I wonder how much they are going for these days…lol

    I’ll probably just donate them

  55. Hatrick Swayze Says:

    shrimp taco > __________

  56. nation Says:

    yo Fux what were those songs you were listening to? I recognize the sample on the second joint, I think diddy was talking about Vegas or something

  57. BabyDoll Says:

    Big Homie Says:

    June 24th, 2008 at 4:41 pm
    Speaking of Iceberg. I have a shit load of that shit I want to give away. I wonder how much they are going for these days…lol

    I’ll probably just donate them

    ^That’s what I just did. I had a couple pairs of Iceberg jeans that I finally just gave to the Goodwill…LOL

  58. landLORD Says:

    “… i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, BA BA BA BA BA BA BOWWWWWWWWWWWWW ….”

    *name that tune*

  59. Hatrick Swayze Says:

    The First song was Buckshot No Future ….. and the second was Curren$y his fear and loathing New Orleans mixtape

  60. landLORD Says:

    *soundalikes*

    … Emilio Rojas & Talib Kweli …

  61. chea Says:

    *eats funyuns*

  62. landLORD Says:

    “Paperwork” >>>>>>> _________

  63. That Man Says:

    Patrick Ewing, Kobe Bryant, Penny Hardaway are going to freestyle on the Millie beat for the Shaq diss.

    “A black genie? Kazaam, fat man.”

    You heard it here first.

  64. ELECTROgremlinCS88 Says:

    landLORD Says:

    June 24th, 2008 at 4:42 pm
    “… i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, BA BA BA BA BA BA BOWWWWWWWWWWWWW ….”

    *name that tune*

    ^^^
    “i beat that bitch with a Bat” …of B-More Go’Go fame?

  65. GET Says:

    Unfortunately over time rap history is easily forgotten, so basically

    In 50 years Nas = Who?? ohhhhhhh some rapper.
    In 50 years Kobe = One of greatest of all time.

  66. landLORD Says:

    ^^^^ “i beat that bitch with a Bat” …of B-More Go’Go fame?

    ——————–

    … nope …

  67. ELECTROgremlinCS88 Says:

    GET Says:

    June 24th, 2008 at 4:50 pm
    Unfortunately over time rap history is easily forgotten, so basically

    In 50 years Nas = Who?? ohhhhhhh some rapper.
    In 50 years Kobe = That nigger that raped that white girl.

  68. GET Says:

    *the

  69. game over Says:

    this fucker has been rapping for 17 years AND STILL HAS NO BREATH CONTROL AT ALL.

    and he has the nerve to criticize other rappers when he can’t finish a verse live on stage without wheezing?

    nas lost.

  70. Epiphany Says:

    I love it! Keep doing what you wanna do, Nas, ’til you don’t want to do it anymore. And he looks yummy.

Leave a Reply