займ с плохой кредитной историей онлайн

Don’t Watch Me, Watch TV

Serius Jones – Back To The Gutta

Instead of watching me, watch some new videos from Serius Jones, Jah-C, Shawn Jackson & Mick Luter, plus a clip of Idris Elba in the studio with 9th Wonder.



Jah-C – “Soul Banger”

Mick Luter – “How We Raised”

Shawn Jackson – “Feelin’ Jack”

Idris Elba in the studio with 9th Wonder


AddThis Social Bookmark Button

53 Responses to “Don’t Watch Me, Watch TV”

  1. D. Says:

    nah… right?

  2. Eastern_Digital Says:

    nah.

  3. RIGZ Says:

    SMH at America being THE ONLY country left on the planet STILL in denial that (Real) Football is the greatest sport in existence

  4. landLORD Says:

    RIGZ Says:

    June 23rd, 2008 at 5:41 pm
    SMH at America being THE ONLY country left on the planet STILL in denial that (Real) Football is the greatest sport in existence

    ———————

    *translation*

    ” … how YOU doin? …”

  5. Mark Twain Fame Says:

    jungle gym > racketball > volleyball > football

    RIGZ Says:

    June 23rd, 2008 at 5:41 pm
    SMH at America being THE ONLY country left on the planet STILL in denial that (Real) Football is the greatest sport in existence

    ^^^

    yeah Soccer is some dope shit. i love some college footbal and basketball but Soccer is soem serious ish. like some serious Global level ish.

  6. D. Says:

    # landLORD Says:
    June 23rd, 2008 at 5:44 pm

    RIGZ Says:

    June 23rd, 2008 at 5:41 pm
    SMH at America being THE ONLY country left on the planet STILL in denial that (Real) Football is the greatest sport in existence

    ———————

    *translation*

    ” … how YOU doin? …”

    >>*ghostrides the IROC*

  7. Mark Twain Fame Says:

    Idris Elba > most actors

  8. landLORD Says:

    sean coonery Says:

    Tiger Woods > all sports combined

    ———–

    … cosign …

  9. RIGZ Says:

    # landLORD Says:
    June 23rd, 2008 at 5:42 pm

    RIGZ Says:

    ^^^^

    So why cant dudes take free-throws or get substituted without recieving a spanking?

    Wassup with that Land?

    —————

    … thats them fruity west coast teams … (c) Phoenix, both L.A. teams, Portland, Seattle, Sacramento …

    ^^^^^

    Shots fired @ The Left Coast

    *Waits for Crooked I*

  10. landLORD Says:

    Mark Twain Fame Says:

    June 23rd, 2008 at 5:46 pm
    Idris Elba > most actors

    ————-

    … AYYYOOOO ! …

    … Jessica Alba > Idris Elba …

  11. Joe 88 Says:

    UFC is gay

    Football is gay also (we already had this conversation)

    The play starts off with 18+ men bent over with tights on with one man standing behind the center’s ass area while he’s bent over, players touch each other in unmanly ways to protect another man from being bum rushed from other men in tights & the play ends with numerous men on top of each other fighting for a ball. Maybe that’s why i’m not a football fan.

    Basketball = the least gay sport

    when coming in contact with another player, there’s a foul called (like it should be in real life) & there seperated. There’s an arguement that all sports are gay, but atleast basketball is the least gayest. No tights, no bending over, no touching.

    lol It’s all jokes. Okay i’m gone for real, peace

  12. RIGZ Says:

    Tiger Woods is single handedly turning Golf into an uncompetitive competition

    I love it

    But he needs to mind one of those old white dudes dont asassinate him

    Real talk.

    You gotta think about it…Tiger’s still got about 25 years left in his career

  13. That Man Says:

    “Stop hatin’ on me. (I’m konfused)” by Young Buck and Kobe to be released

  14. Mark Twain Fame Says:

    landLORD Says:

    June 23rd, 2008 at 5:47 pm
    Mark Twain Fame Says:

    June 23rd, 2008 at 5:46 pm
    Idris Elba > most actors

    ————-

    … AYYYOOOO ! …

    … Jessica Alba > Idris Elba …

    ^^^

    Idris Elba > Jessica Alba > Alfalfa

  15. chea Says:

    nation Says:

    June 23rd, 2008 at 5:40 pm
    backgammon > back-jamming

    ^

    *house on fire with son in it*

  16. Paperstacker Says:

    … word … and them niggas be grappling wearing the same type of drawers my ol girl wears when she on her cycle …

    … steroided homos … ol baby oil soaked, period panties wearin’ lookin ass niggas …

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    hahaaaaaaaa

    Boxing>UFC

    As far as UFC goes I can respect the fighters who have a stand up game and box as opposed to grappling/wrestling(c) Kimbo.

  17. Jud Buechler Says:

    Basketball has the gayest moves of all sports with the post up….man’s nutz on a another man’s butt for an extended amount of time…..

  18. RIGZ Says:

    Aight I’m gone.

    Everyone

    WATCH ADULTHOOD

    (but try see Kidulthood first)

    1.

  19. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    so i email furious aka young chi-town aka “ax about me in any hood sneaker spot” and i’m like homie i need those hare jordan 7’s b i’m dying over here where can i go

    this cat starts tellin me i gotta stop fucking with niketown and i gotta go to the hood – actually his exact words were you better take yo ass to the hood you scary ass n*gga – point well taken lol (but just for archival purposes i’m in the hood like flaming hot cheetos and quarter water)

    so i call footlocker on 95th and this chick not only got a pair of 10.5’s but holds them for me

    and not only that — this chick said i can call on ANY friday the day before J’s come out and she’ll hold them for me and won’t let nobody touch ‘em

    *tips hat to furious*

    fuck a niketown, that’s the last time i line up in the wee hours of the morning talking to a bunch of crackers about hip-hop for three hours before i get my sneakers

    actually let me stop lying i don’t mind talking to crackers about hip-hop i mean let’s be serious 97% of NR is white

    in any case those hare jordans are a good look, the silver-tipped laces = crack

    i got a wifey, ho – you can’t get none from me
    she say she like my kicks – they look like bugs bunny

    ^lmao…

    yo i never camped out @ niketown or anywhere else for that matter…i think the shit is corny, but i understand why people do it for the chance to rap with other sneakerheads…

    but i take my ass right down the street to athletes foot the thurs. before they come out and grab my pair, and avoid all that shit…

    thats how i got my neon air max 95’s yesterday. the boutiques sold out of them fast, and niggas was lookin at me like i was assed out and better hit ebay or some online spot….

    shitttttttttttttttttttt…

    i went right up to athletes foot and hollered at my homeboy, that nigga was like…hold on…

    that nigga made one phone call to DTLR and told them to hold my size, and i was on my way…

    never in a day would i have thunk to go to DTLR for a quickstrike air max release…

    it aint nothin like knowin niggas who know…

  20. landLORD Says:

    … Young buck HAS to kill 50 for releasing that phone call …

    … Kobe HAS to kill Shaq for that etherous freestyle …

    … Foxy Brown HAS to kill herself for breaking Rick Ross off, with a piece o’ ass …

  21. Eastern_Digital Says:

    UFC is gay

    Football is gay also (we already had this conversation)

    The play starts off with 18+ men bent over with tights on with one man standing behind the center’s ass area while he’s bent over, players touch each other in unmanly ways to protect another man from being bum rushed from other men in tights & the play ends with numerous men on top of each other fighting for a ball. Maybe that’s why i’m not a football fan.

    Basketball = the least gay sport

    when coming in contact with another player, there’s a foul called (like it should be in real life) & there seperated. There’s an arguement that all sports are gay, but atleast basketball is the least gayest. No tights, no bending over, no touching.

    lol It’s all jokes. Okay i’m gone for real, peace

    ———-
    post moves are mad homo

    n/h

  22. Paperstacker Says:

    Tiger has dominated the game of golf for such a long period of time, without any question he is the GOAT. I mean I haven’t watched a full game of golf in my life but respect is due nonetheless even if golf is some boring shit.

  23. Jud Buechler Says:

    So when you guys get your fly kicks….what does it mean?

    Do sneakers have an appreciating value?……I never understood cats who wait in line or gotta have a certain type of shoe the day it comes out….

    Having the hottest shoes does not get you pussy at a faster rate

  24. That Man Says:

    Kobe Bryant: Ruining marriages since 2001

  25. nation Says:

    I just wanted to do hoodrat stuff with my friends

  26. Dem Says:

    Kobe Bryant: Ruining marriages since 2001

    ^ the irony? i bet shaq’s happy as fuck to be single soon… meanwhile you know kobe stays buying blood diamonds for his bird.

  27. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    Jud Buechler Says:

    June 23rd, 2008 at 5:56 pm
    So when you guys get your fly kicks….what does it mean?

    Do sneakers have an appreciating value?……I never understood cats who wait in line or gotta have a certain type of shoe the day it comes out….

    Having the hottest shoes does not get you pussy at a faster rate

    ^and?

    90% of the shit niggas do to get pussy usually doesnt get them any pussy…

    and i never understood the whole, “i gotta do this to get some ass” shit…

    niggas run around like a chicken with their heads cut off tryin to keep up with what bitches think is cool or fuckable…

    i do the sneaker shit for me…cuz i like scoopin and anticipatin new releases, and dope colorways and havin a decent amount of sneakers to choose from…

    whats the value to i…

  28. landLORD Says:

    Having the hottest shoes does not get you pussy at a faster rate
    —————

    … word … i always thought it was a female trait to obsess over a shoe collection … give me some white on white adidas or new balance, or some puma clydes, and im good …

    … Champs Sporting Goods, 2 pair for 89.99 >>>>>> ___________ …

  29. Brodie Says:

    LF: What Shawty Lo gonna do? They’re about to demolish Bowen Homes… No more looking for TI. Time to for more low income housing

  30. Dem Says:

    awww hell nah. a female body builder just walked in…

  31. D_block_4_life Says:

    If anyone has a link for T.O.S LP can you kindly email it to me Donthategeorge@aol.com good lookin in advance…

  32. landLORD Says:

    Dem says

    ^^ meanwhile you know kobe stays buying blood diamonds for his bird.

    —————

    … LOL …

  33. Darth Cipher Says:

    Basketball = the least gay sport

    when coming in contact with another player, there’s a foul called (like it should be in real life) & there seperated. There’s an arguement that all sports are gay, but atleast basketball is the least gayest. No tights, no bending over, no touching
    ^^^

    you must of missed early short shorts era of basketball?!?!?!

    WUDDUP NAHGGERS??????????

  34. blaze22 Says:

    That Shaq freestyle is the lead story on Sports Center.

  35. Brodie Says:

    Tiger Woods is single handedly turning Golf into an uncompetitive competition
    I love it
    But he needs to mind one of those old white dudes dont asassinate him
    Real talk.
    You gotta think about it…Tiger’s still got about 25 years left in his career
    _______________

    smh @ me for just finding outlast week that that nigga’s real name is Eldrick.

  36. Dem Says:

    this bitch got a 9 o’clock shadow.

  37. landLORD Says:

    blaze22 Says:

    June 23rd, 2008 at 6:03 pm
    That Shaq freestyle is the lead story on Sports Center.

    —————

    … apparently hiphop is not dead …

  38. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    *waits for the public backlash over shaq sayin “thats like a white boy tryin to be mo nigga then me”*

  39. andres Says:

    SHAWN JACKSON!!!

    interview soon.

  40. landLORD Says:

    Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    June 23rd, 2008 at 6:06 pm
    *waits for the public backlash over shaq sayin “thats like a white boy tryin to be mo nigga then me”*

    ————-

    … yeah … some crackers will be on CNN, with a internationally renowned phychiatrist, and some lawyer … dissecting and analyzing every bar …

  41. Darth Cipher Says:

    hahaaaaaaaa

    Boxing>UFC

    As far as UFC goes I can respect the fighters who have a stand up game and box as opposed to grappling/wrestling(c) Kimbo.
    ^^^

    you mad crazy… it takes more training to learn how to grapple and wrestle then it does to stand up, grappling leads to either getting choked out or having a body part broken… stand up leads to getting knocked out providing you get hit… UFC>Boxing why do you think MMA is growing and Boxing is looking for a savior?!?!

    Mayweather come back please, have another lack luster fight with the golden boy LOL, boxing is dead… and that Kimbo fight was fixed, you kidding me man, i’ve watched enough MMA to know when people are playing a part

  42. blaze22 Says:

    # landLORD Says:
    June 23rd, 2008 at 6:10 pm

    Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    June 23rd, 2008 at 6:06 pm
    *waits for the public backlash over shaq sayin “thats like a white boy tryin to be mo nigga then me”*

    ————-

    … yeah … some crackers will be on CNN, with a internationally renowned phychiatrist, and some lawyer … dissecting and analyzing every bar …

    ^

    Nah, bitch ass Al Sharpton will be picketing outside Shaq’s basketball games and shit.

  43. Dem Says:

    …but she has the voice of a 5 year old!?

    man… i fucking quit.

    1.

  44. D_block_4_life Says:

    The Nuggets reportedly turned down a trade offer from Detroit that would have sent Carmelo Anthony to the Pistons.

    Without naming a source, ESPN.com reported that the Pistons offered Chauncey Billups and Tayshaun Prince for Anthony, but the Nuggets weren’t interested. Denver was said to have countered with an offer of Allen Iverson or a package with Marcus Camby, but the Pistons are only interested in Anthony. Melo’s representatives are to meet with the Nuggets on Monday to continue discussing potential trades, so it sounds like Melo may have played his last game for the Nuggets. Jun. 21 – 7:37 pm et
    Source: Detroit Free Press

  45. blaze22 Says:

    Wolf: “Defensive back Adam ‘Pacman’ Jones, recently signed by the Cowboys. Here’s a guy suspended all of 2007 following a shooting in a Vegas night club.”

    Imus: “Well, stuff happens. You’re in a night club, for God’s sake. What do you think’s gonna happen in a night club? People are drinking and doing drugs, there are women there, and people have guns. So, there, go ahead.”

    Wolf: “He’s also been arrested six times since being drafted by Tennessee in 2005.”

    Imus: “What color is he?”

    Wolf: “He’s African-American.”

    Imus: “Well, there you go. Now we know.”

    ^

    will dude ever learn?

  46. Jud Buechler Says:

    # Darth Cipher Says:
    June 23rd, 2008 at 6:11 pm

    hahaaaaaaaa

    Boxing>UFC

    As far as UFC goes I can respect the fighters who have a stand up game and box as opposed to grappling/wrestling(c) Kimbo.
    ^^^

    you mad crazy… it takes more training to learn how to grapple and wrestle then it does to stand up, grappling leads to either getting choked out or having a body part broken… stand up leads to getting knocked out providing you get hit… UFC>Boxing why do you think MMA is growing and Boxing is looking for a savior?!?!

    Mayweather come back please, have another lack luster fight with the golden boy LOL, boxing is dead… and that Kimbo fight was fixed, you kidding me man, i’ve watched enough MMA to know when people are playing a part
    ____________________________________________________________

    Boxing maybe dying or dead……But UFC won’t last longer than Boxing…..

    UFC is a trendy sport…in with a flash out with a flash……

  47. eskay Says:

    damn, I ain’t know Carlin was born in Harlem. or “Morningside Heights” as the news likes to call it now. another L for Eddie.

  48. Darth Cipher Says:

    Boxing maybe dying or dead……But UFC won’t last longer than Boxing…..

    UFC is a trendy sport…in with a flash out with a flash……
    ^^^
    UFC isn’t the only MMA association out there… and the many art forms in MMA have been around alot longer then Boxing has… so i’ll put my money down on MMA outlasting boxing, why have only boxing, when you can get Boxing, Muay Thai, Judo, Wrestling, Jui Jitsui and so many other art forms in a single cage? you tell me which one makes more sense

  49. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    blaze22 Says:

    June 23rd, 2008 at 6:14 pm
    Wolf: “Defensive back Adam ‘Pacman’ Jones, recently signed by the Cowboys. Here’s a guy suspended all of 2007 following a shooting in a Vegas night club.”

    Imus: “Well, stuff happens. You’re in a night club, for God’s sake. What do you think’s gonna happen in a night club? People are drinking and doing drugs, there are women there, and people have guns. So, there, go ahead.”

    Wolf: “He’s also been arrested six times since being drafted by Tennessee in 2005.”

    Imus: “What color is he?”

    Wolf: “He’s African-American.”

    Imus: “Well, there you go. Now we know.”

    ^

    will dude ever learn?

    ^white people dont learn…

    they just keep doin them…

    because…

    white is right…

  50. Darth Cipher Says:

    someone should break Imus’ knees already

  51. Jud Buechler Says:

    # Darth Cipher Says:
    June 23rd, 2008 at 6:18 pm

    Boxing maybe dying or dead……But UFC won’t last longer than Boxing…..

    UFC is a trendy sport…in with a flash out with a flash……
    ^^^
    UFC isn’t the only MMA association out there… and the many art forms in MMA have been around alot longer then Boxing has… so i’ll put my money down on MMA outlasting boxing, why have only boxing, when you can get Boxing, Muay Thai, Judo, Wrestling, Jui Jitsui and so many other art forms in a single cage? you tell me which one makes more sense
    _________________________________________________________

    My bad I meant MMA…….but MMA is the new WWF/boxing……….

    Boxing has been going on for decades……MMA wont last more than 20 years till something new comes along…..The way MMA markets itself might as well be WCW or ECW……They should just get a paul bearer and Jimmy Hart on the side…..

    Real wrestling sucks and is boring….and all that other chinese bullshit is good for movies…..You try that shit in the hood and you’ll get knocked out…..

    MMA is okay and cool wit me…but only a nigga like Kimbo can make it seem cool…those other cats who wrestle and grapple make me switch channels

  52. Darth Cipher Says:

    My bad I meant MMA…….but MMA is the new WWF/boxing……….

    Boxing has been going on for decades……MMA wont last more than 20 years till something new comes along…..The way MMA markets itself might as well be WCW or ECW……They should just get a paul bearer and Jimmy Hart on the side…..

    Real wrestling sucks and is boring….and all that other chinese bullshit is good for movies…..You try that shit in the hood and you’ll get knocked out…..

    MMA is okay and cool wit me…but only a nigga like Kimbo can make it seem cool…those other cats who wrestle and grapple make me switch channels
    ^^^

    Kimbo’s not even a boxer, he’s a brawler, he has no stance, he just power swings, so your arguement is null right there… and to say MMA markets itself like wrestling (the fake kind) don’t watch EliteXC, that shit is trash, fucking garbage, i watched it once and was disgusted at how it was, when you watch UFC, WEC, Cage Fighter, big MMA corporations that have been hosting the sport for a long time, you’ll see how it’s done, EliteXC is trying to do something that MMA corps. have been wanting to stay away from, and that’s making the sport look like WWE, cause it’s far from that.

    Kimbo has alot of work to be done if he is to be taken seriously in the MMA world, like fighting people who are actually highly respected in the MMA world… he fights in an amateur MMA league and then people make comments based on this amateur league that don’t hold true to the actual sport and where it’s going, since it has come a very long way from when it was first introduced to North America

  53. Jud Buechler Says:

    What is chuck liddell? a brawler with a wrestling background….Kimbo can only make the sport watchable to casual watchers…….

    The heavy weights in MMA are suspect at best…Thats who sells tickets….

    what does it matter how you fight if you knocking niggas out? as long as you make them tap out or knock them out.

Leave a Reply