Capone – The Third World Freestyle

Capone – The Third World Freestyle

Props to Mr. X


AddThis Social Bookmark Button

21 Responses to “Capone – The Third World Freestyle”

  1. Nanyanen Says:

    could it be?

  2. yaboy Says:

    *reads past threads comments*
    *NBA Jam voice*

    “AAAAND they’re heating up!!”

  3. Dem Says:

    mindy got NR all fucked up.. 1/3 thinks its a man. 1/3 tryin get her to show her tits and 1/3 just wish she’d shut the fuck up for 2 seconds.. lmao

  4. PHOENIXXX Says:

    Young Buck Says “F*ck G-Unit”

    http://www.youtube.com/watch?v=BCih3fgWosI

    ^^^^

    Frustration leads to desperation leads to….

  5. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    green eyes Says:

    June 16th, 2008 at 3:03 pm
    maintaining furious, moving into the corner office soon. lifes not bad. hows chi-town?

    ^you know…murda murda, kill kill. hoodrats as far as the eye can see…

    you moving on up huh? you know yall always forget about the lil people once they give yall an office with a window…

    i was wonderin what happened to you and ll…

  6. yaboy Says:

    is this tape worth the HD space? be HONEST….

  7. green eyes Says:

    # Dem Says:
    June 16th, 2008 at 3:04 pm

    mindy got NR all fucked up.. 1/3 thinks its a man. 1/3 tryin get her to show her tits and 1/3 all just wish she’d shut the fuck up for 2 seconds.. lmao

    whats up dem. i sent you a sorta funny

  8. buddyholly Says:

    Mindy Main I need you, I don’t give a fuck about NahRight… baby please baby please come back

    baby don’t go..
    baby don go….

  9. green eyes Says:

    ^you know…murda murda, kill kill. hoodrats as far as the eye can see…

    ^ thats PRECISELY how i got the corner office!!

  10. Mark Twain Fame Says:

    you can see the cita the cita in my features

    yo whut up Greenie…corner office nice…oh you tried to leave a comment…it didnt let you?…hmmm…try it again.

  11. Mark Twain Fame Says:

    you can see the cita the cita in my features

    yo whut up Greenie…corner office nice…oh you tried to leave a comment…it didnt let you?…hmmm…try it again.

  12. Furiou$tylez aka Larry Splashburne aka Splashaveli Tha Con Says:

    Dem Says:

    June 16th, 2008 at 3:06 pm
    mindy got NR all fucked up.. 1/3 thinks its a man. 1/3 tryin get her to show her tits and 1/3 just wish she’d shut the fuck up for 2 seconds.. lmao

    ^somebody from the night shift is gonna logg on tonight…

    see the post count of that last thread…

    and think it was some in depth discussion about religon or war gonna on…

    or some extreme ether battle…

    then realize that half the post is mindy gibberish…

    and the other half is mindy titterish…

    and be highly disappointed.

  13. pockets Says:

    green eyes u are the Rakim to mindy’s soulja girl

  14. yaboy Says:

    *looks at Eskay on Twitter*

    That’s why eskay wasn’t making new posts… he was in court… ahhhhh

  15. Mark Twain Fame Says:

    why the F was that posted twice?…sheesh.

  16. Dem Says:

    good luck with the Chevy Citation situation, es. godspeed.
    __

    lol, i saw it greens. only way i know how to do it is BIG so i don’t need no cream. pause.

  17. Nanyanen Says:

    Dem Says:

    June 16th, 2008 at 3:06 pm
    mindy got NR all fucked up.. 1/3 thinks its a man. 1/3 tryin get her to show her tits and 1/3 just wish she’d shut the fuck up for 2 seconds.. lmao

    ^^
    realest shit posted in a minute

  18. Joe 88 Says:

    I made up my mind, i’m gonna get a mohawk

  19. pockets Says:

    green eyes u are the Rakim to mindy’s soulja girl

    ^i meant in demeanor not in appearance, i

  20. Mark Twain Fame Says:

    PHOENIXXX Says:

    June 16th, 2008 at 3:06 pm
    Young Buck Says “F*ck G-Unit”

    http://www.youtube.com/watch?v=BCih3fgWosI

    ^^^^

    Frustration leads to desperation leads to….

    ^^^
    he’ll be okay without them.

    ###################################

    pockets Says:

    June 16th, 2008 at 3:10 pm
    green eyes u are the Rakim to mindy’s soulja girl

    ^^^

    ha damn pocks…thats what I was thinkin too…

  21. Deano aka Surgeon General of HipHop Says:

    What the was that ish? Sounds like dude is stuck in a time zone circa 1990’s Iraq (Lefrack). I’m afraid to break it to you Mr. Capone, ‘give it up.’

    sponsored by Times Up Kiwanis Club of Forest Hills, New York

Leave a Reply