Video: Peter Rosenberg Buys Tha Carter III

You mad? I remember when I was one those guys he’s talking to.


AddThis Social Bookmark Button

31 Responses to “Video: Peter Rosenberg Buys Tha Carter III”

  1. SDP Says:

    Carter 3 is the Ready to Die of our generation

  2. landLORD Says:

    SDP Says:

    June 10th, 2008 at 8:52 pm
    Carter 3 is the Ready to Die of our generation

    —————

    … so you’re saying Wayne has one more album left, before he gets murked by Suge Knight ? …

  3. SDP Says:

    # landLORD Says:
    June 10th, 2008 at 8:54 pm

    SDP Says:

    June 10th, 2008 at 8:52 pm
    Carter 3 is the Ready to Die of our generation

    —————

    … so you’re saying Wayne has one more album left, before he gets murked by Suge Knight ? …

    ^^^

    good one land.

    im saying..the anticipation and how everything is fallin into place…

    this shit is epic.

  4. SDP Says:

    dont be surprised if from 5-10 years from now…yall start seeing those

    biggie ..2pac shirts…with waynes face on it.

    this is history in the making.

  5. FuckUPayMe618 Says:

    smh @ people who still purchase albums

  6. Digital Scales Says:

    hahahha tell that nigga to fix his calender

  7. FuckUPayMe618 Says:

    dont be surprised if from 5-10 years from now…yall start seeing those

    biggie ..2pac shirts…with waynes face on it.

    this is history in the making.

    ^^^^That’s a scary thought.

  8. blaze22 Says:

    I bought that shit.

  9. SDP Says:

    i downloaded this shit a week ago..but with the urge to shut these haters up…

    im a baller anyways..so i dont lose anything..

    its about a couple gallons of gas…its NUFFIN

  10. landLORD Says:

    … Carter II is a damn good lp … cant front … i’ont know about wearing WeezyF.Baby t-Shirts, however … he aint the most photogenic little creature, you know …

  11. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    tinyurl.com/69wm4b
    ^^^^
    religious symbols are considered gang related now?

  12. landLORD Says:

    *edited edition*

    landLORD Says:

    June 10th, 2008 at 9:04 pm
    … Carter II is a damn good lp … cant front … i’ont know about wearing WeezyF.Baby t-Shirts, however … he aint the most photogenic little creature, you know …

    .. i meant Carter III … Carter II was bamma trash …

  13. FuckUPayMe618 Says:

    I downloaded that shit twice the first time the file was corrupted the second one had the bonus tracks. My download game is serious

  14. MiRKED Says:

    tha carter 3 is nowhere near read 2 die & ready 2 die is nowhere near all eyez on me

  15. blaze22 Says:

    He did that whole record in one take. He was smoking a blunt, and he’s like, “Yo just play it all the way through and I’m-a get all three verses in one shot.”
    ^^

    damn wayne

  16. SDP Says:

    # MiRKED Says:
    June 10th, 2008 at 9:06 pm

    tha carter 3 is nowhere near read 2 die & ready 2 die is nowhere near all eyez on me

    ^^^

    I said of OUR GENERATION.

    and if u dont like it..keep it movin

  17. landLORD Says:

    MiRKED Says:

    June 10th, 2008 at 9:06 pm
    tha carter 3 is nowhere near read 2 die & ready 2 die is nowhere near all eyez on me

    —————-

    … Stillmatic > all of the above …

  18. SDP Says:

    # landLORD Says:
    June 10th, 2008 at 9:10 pm

    MiRKED Says:

    June 10th, 2008 at 9:06 pm
    tha carter 3 is nowhere near read 2 die & ready 2 die is nowhere near all eyez on me

    —————-

    … Stillmatic > all of the above …

    ^^^^^

    co-sign.

    i used to think i was the only one who felt that album more than illmatic

  19. SDP Says:

    and they tried to keep rap away from us…nigga….nas taught me more than any of my history teachers

    The China-men built the railroad
    The Indians saved the Pilgrim
    And in return the Pilgrim killed em
    They call it it Thanksgiving, I call your holiday hellday
    Cause I’m from poverty, neglected by the wealthy
    Me and my niggas share gifts every day like Christmas
    Slay bitches and party everyday like this is the last
    I’m with my heckles connecting and we hitting the lad
    This is my level, fuck if it get you mad
    It’s all poison, all of my words to enemies it is poison
    Rappers only talk about ki’s, its all poison
    How could you call yourself emcees you ain’t poison
    Think about the kids you mislead with the poison
    And any thoughts of taking me down is all poison
    Who want beef now, my heat shall anoint them, plaow

  20. khal Says:

    what does buying tha charter 3 have to do with anything? i bought the dino 5 cd for my son. do i HAVE to buy bullshit just to say whatever i want about the culture?

  21. Abe Says:

    Most overhyped album of the year. Garbage. Nasir’s album will eclipse this in every way except record sales.
    For all you ppl claiming Wayne is the greatest- you still trying to ignore nasir’s flow on ANY of his recent leaked material? GTFOH.

  22. MiRKED Says:

    # SDP Says:
    June 10th, 2008 at 9:08 pm

    # MiRKED Says:
    June 10th, 2008 at 9:06 pm

    tha carter 3 is nowhere near read 2 die & ready 2 die is nowhere near all eyez on me

    ^^^

    I said of OUR GENERATION.

    and if u dont like it..keep it movin

    ^^^^ rofl is that the ready to die “OUR GENERATION” this generation didnt bring much to the table

  23. MiRKED Says:

    # SDP Says:
    June 10th, 2008 at 9:08 pm

    # MiRKED Says:
    June 10th, 2008 at 9:06 pm

    tha carter 3 is nowhere near read 2 die & ready 2 die is nowhere near all eyez on me

    ^^^

    I said of OUR GENERATION.

    and if u dont like it..keep it movin

    ^^^^ rofl if thats the ready to die of “OUR GENERATION” this generation didnt bring much to the table

  24. HAMbone Says:

    the only filler track on tha carter III is “Got money” with t-pain and that’s a single…….and before c3 came out, as u all know, wayne put out mad mixtapes with mad filler tracks but also a couple bangers.

    why do yall hate on wayne so much….u know damn well that whole album goes hard (pause?) with the exception of maybe one slip-up….but, there aint many albums these days that i can let play all the way thru….in 2008, so far, i can only let RE-UP Gang’s new mixtape and now C3 play all the way thru…other than that, i’m bobbin and weavin thru most of the lp’s i own….and that’s real talk…fuck what u heard, it’s what ur hearin.

  25. Los Says:

    rofl if thats the ready to die of “OUR GENERATION” this generation didnt bring much to the table

    ^cosig. he’s just a groupie let him ride through this “epic” moment in the bliss that is ignorance.

  26. HAMbone Says:

    of course u old heads dont wanna let go of some of the classics from 1993 and what not…(yes, i know, it sounds ridiculous to call you an old head when referring to albums that dropped in 1990-1996, but it is 2008 and its time we start recognizing that with all the bullshit that is hip hop these days, can you atleast respect a good album like C3?????)

    yes, i know it is overhyped and over-stanned, but did lil weezy ask for all these stans? did he ask for everyone and their grandma to spit over amilli? nah, he didnt..,.and i know he’s a spaz and is a piece of shit sometimes, but u know damn well pac and biggie had their moments of dick-headedness and u cant deny that……i just cant get over how much hate there is for weezy….dont hate him cuz of all the hype he gets on nahright and other publications….use ur head

  27. HAMbone Says:

    i think we need more rosenburgs………………just a white jewish dude that isnt trying to do much but restore the culture and trying to influence people to get excited about albums that are damn good………..i wish…i fucking hope….more artists start doing the mixtape circuit before they release albums…get all them fillers out of their system and when it is time to drop the album, just put bangers upon bangers on their shit……..and i know, a lot of it has to do with the production and good beats, cuz c1 and c2 didnt have the extensiveness of good production like c3 does, and it gets doo-dooed on by a lot of heads…..i hope to god more artists start making albums like c3……..i hope to god nas new album isnt too damn political and i can bump it in my jeep without feeling like its a campaign rally for obama…..cuz how much do we really care about politics? do we really wanna hear nas speak a bunch of blunted bullshit idealism over hot beats for the rest of his career??? i dont

  28. PHENOMENON Says:

    # SDP Says:
    June 10th, 2008 at 8:52 pm

    Carter 3 is the Ready to Die of our generation

    ^ ^ ^
    WE LOST.

  29. jfoxgotraps Says:

    i am so tired of lil wayne i havent even listened to it all the way through but im not interested in anything that he says because ive heard too much …………………OVERSATURATION!!!!!!=lil weez!…..hes doesnt speak like a grown man is supposed too. Lil Flip is a mans rapper in the south. His speach is masculine and wayne souds like a six year old. I am a hater when it comes to wayne music. All that said wayne is a mac. I respect him and even put him 10th on the all time list. My list is different than most but i dont value others position when it comes to music. music is mine. I like it bully and manly. I honestly like some cuntry songs better than lollipop. THats what did it lollipop! lolipop!!!!! are use serious how pansy.how soft. how sold out. the song “best rapper alive” is the only thing making me care about wayne at all. that song is awesome. JFOX.

  30. jaydon the don Says:

    big wayne fan but C3 is mediocre as fuck. im waiting patiently for the EPIC BACKLASH that certainly is coming soon. hopefully he doesnt martyr himself first.

  31. Mr.Londoner Says:

    “im still cole(cold) like keshia’s family”

    end of..

Leave a Reply