Donny Goines – I Am Moving

Donny

This is the first official joint off Donny’s debut album, Minute After Midnight. Produced by Dame Grease.

Donny Goines – I Am Moving

Check out Donny on the The 54 Reality Show after the jump.



AddThis Social Bookmark Button

14 Responses to “Donny Goines – I Am Moving”

  1. landLORD Says:

    “… Donny Goines is the worst …” (c) reggaetonslasher …

  2. THE-XFACTA Says:

    Donny Goines is that nigga! Phat shouts to my nigga!

  3. digital scales Says:

    THE-XFACTA Says:

    June 3rd, 2008 at 9:26 am
    digital scales Says:

    June 3rd, 2008 at 9:23 am
    LA in 5 games maybe 6…… Next year the Knicks.. If we get Baron Davis, get rid of Marbury and everyother superstar in the east gets injured
    ^^^
    now thats what i like to see, positive knick fans

    didaps x factor, first logical shit you said all morning nigga

    —-

    Yeah duke I’m killing all the negative rhetoric (except for Crooked I, & Weezie)…. And on the Knicks topic, it can only get better
    ^^^
    i feel you man, im bout to goon this shit out tho….

    this shit is the internet, i had an overstanding that this is all font and niggas shouldnt act a certin way, like why be tough when you have to type tough….like you have to sit there and be tough and if you make a mistake you have to backspace you feel me shit is corny, but niggas act like they somthing when all they do is dick ride…im bout to try to put an end to that this summer atleast for a certin fat nigga with purple and black lips ol yuk mouth ass nigga

  4. Ghost Writer Says:

    Wats up with the ghost in the back……

  5. D_block_4_life Says:

    Donny Goines never heard anything from him….

  6. mos Says:

    Donny is doing the damn thing, can’t wait for the album to drop.

  7. D_block_4_life Says:

    Cavs are interested in michael Redd, hmmmm interesting…

  8. digital scales Says:

    donny goines crys that hes starving and he sleeps on the floor all because he loves hiphop

    that he wears the same black tee and stinky fitted because he loves hiphop

    get a part time job and move ya moms crib nigga

  9. D_block_4_life Says:

    Doug Collins new coach of the bulls? hmmm

  10. D_block_4_life Says:

    Good looks for the scoop digi….lol

  11. D_block_4_life Says:

    Elliot Ness > Elliot Wilson

  12. D_block_4_life Says:

    Sean Elliot > Bruce Bowen

  13. D_block_4_life Says:

    Mr. Wilson > Wilson, Ohio

  14. Donny Goines - I Am Moving « Don’t Sweat The Technique Says:

    […] link jacked from eskay… […]

Leave a Reply