займ с плохой кредитной историей онлайн

Pete Rock on Juan Epstein

Pete Rock - NY's Finest

Pete Rock joins DJ Cipha Sounds & Peter Rosenberg for a special edition of their weekly Juan Epstein podcast.

Click here to download. [via Don’t Get Gassed]

BONUS: Part 1 of this week’s Real Late with Peter Rosenberg.

Previously: Juan Epstein Podcast #19 | YN on Juan Epstein | Pete Rock Behind The Boards Interview | Peter Rosenberg Interviews Pete Rock


AddThis Social Bookmark Button

108 Responses to “Pete Rock on Juan Epstein”

  1. Da PartyStarter Says:

    Me

  2. nation Says:

    LF: Is the beginning of T.R.O.Y. the GOAT ringtone?

  3. chea Says:

    # nation Says:
    May 22nd, 2008 at 10:55 pm

    LF: Is the beginning of T.R.O.Y. the GOAT ringtone?

    ^

    no best ringtone is “BREAK HIS BACK, MAKE HIM HUMBIL!”

  4. D. Billz Says:

    chea Says:

    May 22nd, 2008 at 10:41 pm
    billz all i’m saying is he was a 33 degree freemason by his own admission while he was still with the naacp – before the court

    ^ Right, meaning he CHOSE to be a part of that organization.

    >>and if it were not for him you might still be drinking out of a Black fountain

    ^ If you say so…

    >>so what i’m saying is, there are some damn respectable freemasons out there even if there are some nasty ones, which puts to rest the idea that freemasons are running around trying to keep everyone down

    ^Yes, there are some respectable ones. Many join with good intentions to uphold the 3 precepts of Freemasonry: 1.) to take care of widows and children, 2.) to give to charity, and 3.) to make good men, better. Believe me when I say that most who join on that level will never be in the position of power to push buttons on a national level. However, they run all local city and state campaigns, laws, policies, and other local agendas of all cities and towns. Period. Most are just passive pawns to greater agendas without even knowing it.

    >>also don’t forget that maybe the people who are really in power created the fantasy of freemasonry to take your eye off the ball

    ^Wrong. There is no “fantasy”. Freemasonry started, to keep it simple, by bunch of a white guys who were allowed to be schooled in the Great Schools of Tame-Re (Egypt) and ran back to their native lands thinkin’ they held all of the ancient secrets even though they were only given 3 scrolls. This is why EVERY Freemasonic symbol is nothing but an Egyptian deity that was stolen and renamed to fit their own principles. Word to Eye (of Heru) that you see on the back of every $1 bill. The Shriners, a Freemasonic group you can join after you reach your 32nd degree in the Scottish Rites, was created to mock the religion of Islam. This is why they rock fez’s with the star/moon symbol because they “acknowledge” Allah.

    >>maybe freemasons are a bunch of old wankers who get together and drink scotch and *think* they run the world but really don’t run shit

    ^Nah, most don’t run the world as just Freemasons. You have to reach a whole other level of secret societies before any damage is done on the national level. There’s a reason why your local janitor, if voted in, could be a Freemason while Skull & Bones is exclusively for Yale attendees.

  5. buddyholly Says:

    there is D.billz post incoming

  6. buddyholly Says:

    fuck too late

  7. D. Billz Says:

    >>^^^ um… I don’t know wether to laugh or cry at this. You can’t be fucking serious. nah, right?

    ^What’s wrong with learning from a rap song? Wasn’t that the intention from jump?

    LF: Word to me learning the word “philandering” from Phonte.

  8. Da PartyStarter Says:

    ^^^ um… I don’t know wether to laugh or cry at this. You can’t be fucking serious. nah, right?

    ^^^
    Yup. Laugh or cry if you want, but that shit made me read up on it. I take it maybe you’ve never been wrongly accosted/accused/abused by Jake…
    I’m not sure if you know what a “Tarry Stop”is either, but that’ basically some shit where regardless of WHY they stop you, legit or not, you have NO rights, and AFTER hearing that, I read up on it.

  9. landLORD Says:

    buddyholly Says:

    chea I’ve dealt with a lot of “D.Billz” in real life

    —————

    … aYO ? …

  10. D. Billz Says:

    *dapz DPS* What it is?

  11. buddyholly Says:

    Da PartyStarter Says:

    May 22nd, 2008 at 10:53 pm
    ^^^ um… I don’t know wether to laugh or cry at this. You can’t be fucking serious. nah, right?

    ^^^
    Yup. Laugh or cry if you want, but that shit made me read up on it. I take it maybe you’ve never been wrongly accosted/accused/abused by Jake…
    I’m not sure if you know what a “Tarry Stop”is either, but that’ basically some shit where regardless of WHY they stop you, legit or not, you have NO rights, and AFTER hearing that, I read up on it

    ^^ nah I’ll be real with you, never reall heard of “tarry stop” I know cops can detain you for a certain period of time though. I mean this is just commen sense. YOU DONT FUCKING TALK TO THE JAKES. YOU KEEP YOUR FUCKING MOUTH SHUT AT ALL TIMES. YOU SAY NOTHING.

    99% time you should be aight… or you getting your black ass shot.

    So far so good for me

  12. chea Says:

    *adjusts yamaka*

    *counts money*

    *invests in lockheed martin*

    *starts war*

    *sells stock in lockheed martin*

    *l’chaim*

  13. Da PartyStarter Says:

    DBillz, what’s good? The Pistons MIGHT pull this shit off tonite.

    That “Terry Stop” shit, or lack of reasonable cause for a “Terry Stop”, kept me from serving 3-6 on some dumb shit. Werd…LOL

  14. D. Billz Says:

    buddyholly Says:

    chea I’ve dealt with a lot of “D.Billz” in real life

    ^But I have yet to be proven wrong… not with OPINIONS, but FACTS.

  15. nation Says:

    *moderates*

    http://www.nahright.com/2008/05/22/st-laz-ft-kool-g-rap-saul-abraham-and-hanouneh-same-hood/#comment-1078028

  16. D. Billz Says:

    Da PartyStarter Says:

    May 22nd, 2008 at 11:06 pm
    DBillz, what’s good? The Pistons MIGHT pull this shit off tonite.

    ^Aint shit. Looks like the Celtics are desperately tryin’ to win at home. We’ll see what happens after this timeout.

  17. landLORD Says:

    D. Billz Says:

    ^But I have yet to be proven wrong…

    ———————

    … ol’ 1972 Miami Dolphins lookin ass nigga …

    … ol’ Mercury Morris, Larry Csonka, Bob Griese lookin ass nigga …

  18. chea Says:

    *cops jordan spizikes in the rasta colorway (c) fux*

  19. Da PartyStarter Says:

    ^^ nah I’ll be real with you, never reall heard of “tarry stop” I know cops can detain you for a certain period of time though. I mean this is just commen sense. YOU DONT FUCKING TALK TO THE JAKES. YOU KEEP YOUR FUCKING MOUTH SHUT AT ALL TIMES. YOU SAY NOTHING.

    99% time you should be aight… or you getting your black ass shot.

    So far so good for me

    ^^^^
    You could be quiet, you could scream to the top of your lungs, you could be at a stop sign, you could have on your seat belt, hell, you could be on video (Google Thomas Jones/ Philly cop asswhippin’) and the cops STILL won’t be held accountable UNLESS your lawyer is impeccable, werd to Douglass Earl, Esq….

  20. landLORD Says:

    nation Says:

    May 22nd, 2008 at 11:07 pm
    *moderates*

    http://www.nahright.com/2008/05/22/st-laz-ft-kool-g-rap-saul-abraham-and-hanouneh-same-hood/#comment-1078028

    ——————-

    … LMMFAO …

    *rests in peace*

  21. D. Billz Says:

    landLORD Says:

    May 22nd, 2008 at 11:09 pm
    D. Billz Says:

    ^But I have yet to be proven wrong…

    ———————

    … ol’ 1972 Miami Dolphins lookin ass nigga …

    … ol’ Mercury Morris, Larry Csonka, Bob Griese lookin ass nigga

    ^LMAO especially @ Bob Griese. You just took me through a time warp.

  22. buddyholly Says:

    @ Billz& Partystarter

    Listen its cool when your fav rapper drops some knowledge that you yourself can apply to your daily life. Hip Hop saved me too but it wasn’t my only source of info… I’m in my 20’s and Nas is very disappointing, he seems to be confused and his ideas are not fleshed out. My lil homie suffered some brain damage or just FELL OFF… so had to go read the scrpitures my damn self

    at least Jay-Z was all about self from day 1 and made no apologies

    yea I don’t know where I’m going with this, I just wanted to get picked up and go home.

  23. chea Says:

    *dies*

    dayuuuuuuuuuuuuum! lolololololol *dead* i can’t believe crook is on NR now

    hey crooked, i heard you crashed that imaginary ferrari, sorry holmes!!!!!!!!!

    RADADADADA NEEYA THE WEST COAST IN THE BUILDIN!

  24. CiCi The Intern Says:

    Why the hell would you give the ball to Ray Allen?! I have more faith in Rondo at this point.

  25. Da PartyStarter Says:

    Put a fork in the C’s. Looks like a Laker/Pistons Final…

  26. chea Says:

    cici do you want to see my pianist

  27. D. Billz Says:

    crooked I Says:

    May 22nd, 2008 at 6:43 pm
    after you un moderate me Nation make sure you let it be known I said fuck all yall.

    ^ROTFL! Yoooooo… pleeeeeeeease tell me that’s the real Crook.

    Aw man. That’s a lost on so many levels. Let me find out rappers be lurkin’. Word to Joe Budden using my Jordan/Iverson analogy in Talk To ‘Em.

  28. nation Says:

    let me know when I can ruin your high(s)

    n/h

  29. Da PartyStarter Says:

    # CiCi The Intern Says:
    May 22nd, 2008 at 11:12 pm

    Why the hell would you give the ball to Ray Allen?! I have more faith in Rondo at this point.

    ^^^
    Wassup Lil Ci-Ci?

    Because Ray Allen is secretly Gazoo and he used mind control the have the rock passed to him. LOL
    “Hello, Dumb-Dumbs…”

  30. buddyholly Says:

    If thats the real crooked I and if you look 4 posts down from his comment… I posted something very foul.

    If thats really crooked I.. then eskay is sending him my IP info. smh

  31. D. Billz Says:

    Well, it’s tied 1-1. Bout to make a BLT. This some bullshit.

  32. D. Billz Says:

    LF: Yo, don’t eat too much popcorn at once. It’ll bind you up.

  33. D. Billz Says:

    buddyholly… What’s your locality?

  34. Da PartyStarter Says:

    @ BH-
    I saying I had little interest in those things until I heard an M. C. spittin’ about it. I mean, I don’t live and die on the words of M.C.’s, but the shit these catz spat about, from time to time, HELPED me. I make no apologies for learning from Hip-Hop. I feel sorry for kids trying to gain any knowledge today from these rappers.

  35. CiCi The Intern Says:

    # Da PartyStarter Says:
    May 22nd, 2008 at 11:15 pm

    # CiCi The Intern Says:
    May 22nd, 2008 at 11:12 pm

    Why the hell would you give the ball to Ray Allen?! I have more faith in Rondo at this point.

    ^^^
    Wassup Lil Ci-Ci?

    Because Ray Allen is secretly Gazoo and he used mind control the have the rock passed to him. LOL
    “Hello, Dumb-Dumbs…”
    ^^^
    *daps Uncle DPS* … Charles Ramsey FTW!

    Ray Allen better be smiling, shit lol Too bad it’s 47 minutes too late …

  36. pockets Says:

    *moderates*

    http://www.nahright.com/2008/05/22/st-laz-ft-kool-g-rap-saul-abraham-and-hanouneh-same-hood/#comment-1078028

    ^HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA

  37. landLORD Says:

    … Musiq Soulchild > Crooked I …

    … walk wit’ me …

  38. Da PartyStarter Says:

    Ray Allen better be smiling, shit lol Too bad it’s 47 minutes too late …

    ^^
    All he did was cause that nut-numbing “time out derby” shit I hate….LOL

    But that was a GREAT shot…

  39. chea Says:

    how mad are yall gonna be when the bulls get rose

    *diddybops*

  40. D. Billz Says:

    4-point game

  41. pockets Says:

    yo no joke i got a headache today from being on nah like the whole day…wow…summer vacation *diddy bops*

  42. D. Billz Says:

    landLORD Says:

    May 22nd, 2008 at 11:22 pm
    … Musiq Soulchild > Crooked I …

    … walk wit’ me …

    ^Awwww DAYUMMMM (c) Martin to Gina when she got the novacane shots

    In that case: Doc Rivers > Crooked I

  43. buddyholly Says:

    @party starter

    I’ll co-sign

    @D billz

    I hail at the present moment from new yawwwk, why? also do you believe 9/11 was an inside job?

  44. CiCi The Intern Says:

    In that case: Doc Rivers > Crooked I
    ^^^

    Crooked I ain’t that incapable, overrated and/or disappointing …

  45. nation Says:

    heads up: that wasn’t Crooked I

  46. chea Says:

    pockets Says:
    May 22nd, 2008 at 11:23 pm

    yo no joke i got a headache today from being on nah like the whole day

    ^

    agreed *logs off*

  47. Paperstacker Says:

    I’m in my 20’s and Nas is very disappointing, he seems to be confused and his ideas are not fleshed out. My lil homie suffered some brain damage or just FELL OFF… so had to go read the scrpitures my damn self

    at least Jay-Z was all about self from day 1 and made no apologies

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Well if your talking about now, yes, he’s disappointing. However looking at past efforts you can’t deny Nas’s greatness. Every album till Stillmatic was more than on point though and had gems on each one. I always laugh when you have a rapper divulge into different topics and then people call him contradictory for making both positive and negative songs. Yet a rapper making only negative songs gets praised. It’s music, some rappers speak on shit the feel at the time. It’s human nature. If you make songs about being happy and positive 24/7 you faking it. I’d rather have a rapper that goes into different subjects both negative and positive. I call it versatility. Also rappers aren’t educators anyways. People can pull different aspects out their music, but they need to put shit together themselves.

  48. landLORD Says:

    … Dick Vitale > Crooked I …

  49. D. Billz Says:

    @D billz

    I hail at the present moment from new yawwwk, why? also do you believe 9/11 was an inside job?

    ^Cause you said you was in the burbs waitin’ for a ride… was tryin’ to figure out what metropolitan you were close to.

    As for 9/11… the evidence speaks for itself:

    -airplane gas has been proven not be able to be hot enough to melt the foundation

    -many planes have flew into buildings without the infrastructure falling

    -ever heard of an implosion? (the same technique they used to bring down the projects in B’more and many other buildings nationwide). go Google/Youtube implosions, and you’ll see how unnatural it was for those building to fall perfectly to the ground

    -Pentagon… shot with a missle. Or else how else is it explained that a plane could fly into a building at that speed without the entrance of the wings doing damage, but a perfect symmetrical circle. And that wing of the building “conveniently” being the only part under construction.

    -many other factors, but I’ll just start with those. I can go all night (c) chicks I’ve smashed

  50. Da PartyStarter Says:

    If that, indeed, was Crooked I posting, then I’m amazed at his ability to type a post with his fingers all twisted up in gang signs…

    *Whoo rides on the thread*

    LF: I once had an argument with this dude because he kept insisting Biz Markie was “retarded”. I tried to explain that you couldn’t be “retarded” and rap and produce like he does, but dude was like, “Well, maybe he’s like Rain Man, but he’s “retarded”. I think both Biz and I lost that day….LOL

  51. Paperstacker Says:

    Only time I heard a rapper posting on a blog after getting ethered was Bun B on the Bol blog lol. haha

  52. pockets Says:

    i remember once bun b posted a comment but we were so busy ragging on someone (i think 2x) that we didnt even notice

  53. pockets Says:

    altho it prolly wasnt bun b…dunno tho him and esko are like brothers…

  54. Da PartyStarter Says:

    -many other factors, but I’ll just start with those. I can go all night (c) chicks I’ve smashed

    ^^^
    Ol’ “Loose Change” watchin’, lookin’ ass ninja..LOL

    I saw that shit, too. I’m still trying to figure out what happened to the skid marks and fusilage from the plane that hit the Pentagon….

  55. D. Billz Says:

    Rodney Stuckey = a younger, slimmer 50 Cent

  56. Jud Buechler Says:

    Lol at Buddyholly talking mad shit about people and he stuck in a starbucks wayyyy the fuck out in the boonies…..in a fucking suit….shits disgusting b…

    why you mad a prodigy fam?…..cause he dropping knowledge and you feel like you already know everything he talking about? C’mon fam, we all know about it too, but thats just like your preacher preaching on a subject everyone in the building/synagogue/mosque knows about……can niggas not shed light?…Nigggas talk about street life all the time and drugs….You think the drug dealers is upset because a nigga raps what Niggas BEEN doing….get a grip man….We all know what prodigy is saying too….You act like you got dibbs on European Imperialism….You get aggy real quick fam….

    On some real talk niggas was coming at you because you was trying to be gatekeeper on that crooked I shit going to far….Not because of your top Five on Nahright….

    What the hell do other niggas look like getting aggy cause YOU named a top five on Nahright….when you wouldn’t even get a chance at a ten day contract on 95% of the people here?

    Keeping it live, what the fuck are you doing in a fucking StarBuKKKS, anyway fam all the way out in some white hippie ass town?….You claim you smack up niggas, but 1. you got no ride….2. Real niggas don’t go to starbukkks in suits. 3. Niggas don’t go to starbukkks….

    Buddyholly= the Next two times….

    shits disgusting b.

  57. pockets Says:

    basically, on 911 it was like the first time in history steel structured towers just collapsed on their own…ask jesse ventura…

  58. buddyholly Says:

    @paperstacker

    @partystarter

    Yea Nas past efforts were classic and won’t be forgotten. I’m talking about new Nas… it aint doing shit for me. I think the beef is coming from some of shit being half-baked… Also I know rappers aren’t supposed to be educators…

    but Nas is the one that put the kufi on and started kicking knowledge right? Thats the path he took… you get held to a different standard and judged accordingly. The Gift& the Curse baby, its a bitch… ask S.Carter

    I’ll never forgive him for Ochie Wally… thats unforgiveable.

  59. Jud Buechler Says:

    Lol at Buddyholly talking mad shit about people and he stuck in a starbucks wayyyy the fuck out in the boonies…..in a fucking suit….shits disgusting b…

    why you mad a prodigy fam?…..cause he dropping knowledge and you feel like you already know everything he talking about? C’mon fam, we all know about it too, but thats just like your preacher preaching on a subject everyone in the building/synagogue/mosque knows about……can niggas not shed light?…Nigggas talk about street life all the time and drugs….You think the drug deelers is upset because a nigga raps what Niggas BEEN doing….get a grip man….We all know what prodigy is saying too….You act like you got dibbs on European Imperialism….You get aggy real quick fam….

    On some real talk niggas was coming at you because you was trying to be gatekeeper on that crooked I shit going to far….Not because of your top Five on Nahright….

    What the hell do other niggas look like getting aggy cause YOU named a top five on Nahright….when you wouldn’t even get a chance at a ten day contract on 95% of the people here?

    Keeping it live, what the fuck are you doing in a fucking StarBuKKKS, anyway fam all the way out in some white hippie ass town?….You claim you smack up niggas, but 1. you got no ride….2. Real niggas don’t go to starbukkks in suits. 3. Niggas don’t go to starbukkks….

    Buddyholly= the Next two times….

    shits disgusting b.

  60. landLORD Says:

    … still SMH @ the Pentagon attacking itself …

    … the US Government is the most deceitful, corrupt, conglomeration of evildoers known to humankind …

  61. D. Billz Says:

    @ DPS… I believe Biz is mildy retarded as well.

    >>Ol’ “Loose Change” watchin’, lookin’ ass ninja..LOL

    I saw that shit, too. I’m still trying to figure out what happened to the skid marks and fusilage from the plane that hit the Pentagon….

    ^Word. And how was there NO plane in the Penn. “crash”.

  62. pockets Says:

    … the US Government is the most deceitful, corrupt, conglomeration of evildoers known to humankind …

    ^agreed, the founding fathers woulda cried if they seen wats happening. *waits for someone to say founding fathers were illumanti donkey show participators*

  63. D. Billz Says:

    Keeping it live, what the fuck are you doing in a fucking StarBuKKKS, anyway fam all the way out in some white hippie ass town?….You claim you smack up niggas, but 1. you got no ride….2. Real niggas don’t go to starbukkks in suits. 3. Niggas don’t go to starbukkks….

    Buddyholly= the Next two times….

    shits disgusting b.

    ^LMAO @ Boosie.

  64. D. Billz Says:

    pockets Says:

    May 22nd, 2008 at 11:39 pm
    … the US Government is the most deceitful, corrupt, conglomeration of evildoers known to humankind …

    ^agreed, the founding fathers woulda cried if they seen wats happening. *waits for someone to say founding fathers were illumanti donkey show participators*

    ^Damn, thanks for takin’ my next comment. Show-off…

  65. landLORD Says:

    D. Billz Says:

    May 22nd, 2008 at 11:38 pm
    @ DPS… I believe Biz is mildy retarded as well.

    >>Ol’ “Loose Change” watchin’, lookin’ ass ninja..LOL

    I saw that shit, too. I’m still trying to figure out what happened to the skid marks and fusilage from the plane that hit the Pentagon….

    ^Word. And how was there NO plane in the Penn. “crash”.

    ——————

    … it almost brings me to tears that they could get away with such an elaborate hoax, and then blame it soley on the brown/black man …

    BinLaden
    Hussein
    Moussauoi
    etc.

  66. Da PartyStarter Says:

    LF: Does a rapper have “street cred” if he wears braces? Like, are braces “gansta”?

    BH- I MAY need to duck but that “Oochie Wallie” beat was hot ta def.

  67. pockets Says:

    nah billz they got it down right with the Constitution…if we actually followed that shit it’d be all good i.e. no income tax, congress prints issues money (c) constitution

  68. CiCi The Intern Says:

    # D. Billz Says:
    May 22nd, 2008 at 11:35 pm

    Rodney Stuckey = a younger, slimmer 50 Cent
    ^^^

    *female hormones kick in*

    That’s an insult to Stuckey…

  69. D. Billz Says:

    landLORD Says:

    May 22nd, 2008 at 11:37 pm
    … still SMH @ the Pentagon attacking itself …

    … the US Government is the most deceitful, corrupt, conglomeration of evildoers known to humankind …

    ^lol @ Secret Service runnin’ up in the gas station across the street from the Pent and snatchin’ camera footage… then to the adjacent hotel and tellin’ mofos “you aint see shit”…

  70. landLORD Says:

    … Oochie Wally was fire … i dont understand the hate NaS gets for that song … i even liked the joint he did with Ginuwine (no homo) …

  71. Jud Buechler Says:

    yeah that oochie wally beat was one of the best beats I heard……

  72. pockets Says:

    ^lol @ Secret Service runnin’ up in the gas station across the street from the Pent and snatchin’ camera footage… then to the adjacent hotel and tellin’ mofos “you aint see shit”…

    ^lol word cia is getting mad sloppy n shit, are these the same ninjas that broke up the black panthers using elaborate propoganda and causing internal friction with fake letters

    john: jim, i thought YOU were gonna shred those documents?
    jim: o fock i thought YOU were gonna do it
    john: fuck we’re fucked
    *john and jim annihilate everyone blame taligang*

  73. Da PartyStarter Says:

    What’s also kcuffed up is how there’s NO uproar about the portrayal of Middle Easterners in Hollywood. Word to “True Lies”…

  74. pockets Says:

    yo i like those two nas joints off the new album, those are dope. i actually like what hes doing, he even name dropped the masons which caught me offguard

  75. D. Billz Says:

    pockets Says:

    May 22nd, 2008 at 11:42 pm
    nah billz they got it down right with the Constitution…if we actually followed that shit it’d be all good i.e. no income tax, congress prints issues money (c) constitution

    ^Shoulda stuck to the Articles of Confederation. Word to John Hanson being the first (and Black) president of the U.S.

    LF: John Hansen was the one who swore in George Washington as the 1st President of the U.S. under the Constiution.

    Also, the whole story about the cherry tree is actually referencing the Moorish Americans (the FIRST Native Americans), who had ownership of this land (i.e. the Pyramid on the back of the bill representing us). The “cherry tree” is actually the Moorish American flag and was knocked down as a symbolism to the takeover of the Europeans.

  76. Paperstacker Says:

    but Nas is the one that put the kufi on and started kicking knowledge right? Thats the path he took… you get held to a different standard and judged accordingly. The Gift& the Curse baby, its a bitch… ask S.Carter

    I’ll never forgive him for Ochie Wally… thats unforgiveable.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Yeah no doubt, and for the majority of his songs I can say he’s held up to that standard. However even someone that kicks knowledge can cross over to the more content free type of music once in a while. I mean artists should be able to branch out sometime instead of being confined to the exact same message every time. Shit, I like like every single one of Jay club type joints so I ain’t gon lie when I say Oochie Wally was a nice track, mostly beat wise. I ain’t got a problem with Nas making club joints. Nas was never really a Talib Kweli or Mos Def, he wasn’t that far no the right side. (Im talking about old nas, new dude is on some crazy shit)You know what I’m saying, his preaching was incorporated into street shit or some ignorance so he was always more in the middle.

    Co-sign about new Nas though. I said dude been fell off for like the last 5 years apart from gems here and there. I’d rather listen to street poet/slightly commercial Nas than this new preachy hip hop is dead, nigger blah blah but like Jay they both changed.

  77. Da PartyStarter Says:

    *How arguments start*

    My fiancee is mad because I’m still on-line so she turns on “Logo” in the middle of “Queer As Folk” JUST as two dudes are playin’ hide the salami….In HD and surround sound no less…

    I’m out folks….
    Ci-Ci, look for my mug shot on the News tomorrow morning…LOL

  78. Jud Buechler Says:

    nas’ bodyguard could spit….I wonder why he wasn’t on more songs?…..

    lol at Dmx and Jay getting ate up, by the 5 percenter security in that Backstage doc.

  79. pockets Says:

    What’s also kcuffed up is how there’s NO uproar about the portrayal of Middle Easterners in Hollywood

    ^whats fucked up is how there’s NO uproar over the fact theres no law that allows them to tax ur income, 100% of ur income tax goes to pay of the debt owed to the Federal Reserve in the corrupt system we are in, schools and roads and all that are paid through state tax, and there should be an uproar over the fact that congress is the only one allowed to print and issue money not a seperate, independent 3rd party Corporation whose owners actually profit off selling money to the government…

  80. buddyholly Says:

    Jud Buechler Says:

    May 22nd, 2008 at 11:36 pm
    Lol at Buddyholly talking mad shit about people and he stuck in a starbucks wayyyy the fuck out in the boonies…..in a fucking suit….shits disgusting b…

    why you mad a prodigy fam?…..cause he dropping knowledge and you feel like you already know everything he talking about? C’mon fam, we all know about it too, but thats just like your preacher preaching on a subject everyone in the building/synagogue/mosque knows about……can niggas not shed light?…Nigggas talk about street life all the time and drugs….You think the drug deelers is upset because a nigga raps what Niggas BEEN doing….get a grip man….We all know what prodigy is saying too….You act like you got dibbs on European Imperialism….You get aggy real quick fam….

    On some real talk niggas was coming at you because you was trying to be gatekeeper on that crooked I shit going to far….Not because of your top Five on Nahright….

    What the hell do other niggas look like getting aggy cause YOU named a top five on Nahright….when you wouldn’t even get a chance at a ten day contract on 95% of the people here?

    Keeping it live, what the fuck are you doing in a fucking StarBuKKKS, anyway fam all the way out in some white hippie ass town?….You claim you smack up niggas, but 1. you got no ride….2. Real niggas don’t go to starbukkks in suits. 3. Niggas don’t go to starbukkks….

    Buddyholly= the Next two times….

    shits disgusting b.

    ^^^ WTF. Where do I begin with this shit? Dude that Prodigy P post was a long time ago? how long did it take you to write this whole misinformed shit. You got it wrong brah.

    I clown prodigy because thats what all the cool kids on NR are doing. I’m not aggy but by this love letter you wrote that came outta no where, it seems you the one thats salty.

    You got got the Crooked I shit all wrong… Me getting upset because ppl were making fun of Crooked I? I was one of the leaders going in on Crooked I, I can’t stand that mofo. If you read that whole thread you would see that you are 100% wrong. A lot of ppl can back me up on that too(-)

    I didn’t make a top 5… I made an ironic post because I was annyoed with pockets overkilling a joke. PPl caught feelings over that(you were one of them) what 10 day contract would I get from the people on nah right? Niggas on NR got deals with majors? wtf are you talking about fam?

    Starbuckkks? motherfucker I was out here for a job interview(not at starbucks funny guy) and I didn’t get my logistics corrrect. So I’m here still waiting for my ride. I didnt know niggas didn’t drink coffe at Starbucks… well there goes my hood pass, shucks!

    Dude, re read what you posted man, you come of like a bitch scorned. I’m just saying, there was no reason for that.

  81. Paperstacker Says:

    i even liked the joint he did with Ginuwine (no homo) …

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Yeah, lol, I was about to mention that shit but choose to leave it out.

    I know ima catch flak for this but beat wise and flow wise

    You Owe Me>Anything on Hip Hop is dead.. Notice I aint say lyrically. Nas flow fell the fuck off.

  82. G7 Says:

    >>I’ll never forgive him for Ochie Wally… thats unforgiveable.

    =====
    Ochie isn’t not even Nas’ track. Thats a Braveheart track with him featured on it. That’s filed under “Bravehearts catalogue”. The original didn’t even have Nas on it.

  83. CiCi The Intern Says:

    Ci-Ci, look for my mug shot on the News tomorrow morning…LOL
    ^^^^

    Next time, turn on L-Word when she’s in the room …. payback … lol

  84. pockets Says:

    I made an ironic post because I was annyoed with pockets overkilling a joke

    ^and u call urself a veteran, thats what i do

  85. D. Billz Says:

    pockets Says:

    May 22nd, 2008 at 11:45 pm
    ^lol @ Secret Service runnin’ up in the gas station across the street from the Pent and snatchin’ camera footage… then to the adjacent hotel and tellin’ mofos “you aint see shit”…

    ^lol word cia is getting mad sloppy n shit, are these the same ninjas that broke up the black panthers using elaborate propoganda and causing internal friction with fake letters

    john: jim, i thought YOU were gonna shred those documents?
    jim: o fock i thought YOU were gonna do it
    john: fuck we’re fucked
    *john and jim annihilate everyone blame taligang*

    ^LOL… Word to the CIA recruiting at local job fairs now. I’m like damn, these nukkas are desperate.

  86. Da PartyStarter Says:

    ^whats fucked up is how there’s NO uproar over the fact theres no law that allows them to tax ur income, 100% of ur income tax goes to pay of the debt owed to the Federal Reserve in the corrupt system we are in, schools and roads and all that are paid through state tax, and there should be an uproar over the fact that congress is the only one allowed to print and issue money not a seperate, independent 3rd party Corporation whose owners actually profit off selling money to the government…

    ^^^
    That’s the SAME argument Wesley “Inmate No. 354673” Snipes presented…LOL

    Yeah, the Fed reserve can “create” money out of thin air, and take it away. The game’s rigged…

  87. G7 Says:

    @ paperstacker

    Nas’ flow fell off? as Nas stan i know you’ve heard this track before. Came out just before HHID. Flow is killer on this.

    http://www.youtube.com/watch?v=TsTxWRsIX1A

  88. pockets Says:

    Word to the CIA recruiting at local job fairs now

    ^damn…they went from Jason Bourne to Mr. Bean…

  89. Paperstacker Says:

    damn…they went from Jason Bourne to Mr. Bean…

    ^^^^^^^^

    lmao

  90. D. Billz Says:

    pockets Says:

    May 22nd, 2008 at 11:49 pm
    What’s also kcuffed up is how there’s NO uproar about the portrayal of Middle Easterners in Hollywood

    ^whats fucked up is how there’s NO uproar over the fact theres no law that allows them to tax ur income, 100% of ur income tax goes to pay of the debt owed to the Federal Reserve in the corrupt system we are in, schools and roads and all that are paid through state tax, and there should be an uproar over the fact that congress is the only one allowed to print and issue money not a seperate, independent 3rd party Corporation whose owners actually profit off selling money to the government…

    ^Chuuch. Word to me endorsing bootlegging in class discussions. Knockoffs are about to rise in price: clothing, shoes, movies, etc. Bootleggers are eatin’ right now. Fuck taxes. That shit is madd grime though. Not even a fuckin’ law, just taxin’ ppl to pay off debts.

  91. pockets Says:

    That’s the SAME argument Wesley “Inmate No. 354673″ Snipes presented

    ^werd man, and hes right. i applaud him hes a recognizable star. and the courts have already ruled in favor of ppl suing the IRS but there are only a few cases of the legal system working and the jury being good peoples, but in the lower courts its all rigged judges are fucked up etc. watch freedom to fascism on google video, pretty much sums up, it has interviews with oldschool analysts that know what they are talking about

    old documentaries with no hidden agenda >>>

  92. G7 Says:

    Jud Buechler Says:

    May 22nd, 2008 at 11:49 pm
    nas’ bodyguard could spit….I wonder why he wasn’t on more songs?…..

    ======
    “ofcourse my nigga Horse got married, shit is changin'”- Nas

  93. pockets Says:

    Word to me endorsing bootlegging in class discussions.

    ^ “Dont steal, the government hates competition”

    i have a feeling that prostitution is illegal only cuz the government cant get their hands in on the profits

  94. Paperstacker Says:

    Nas’ flow fell off? as Nas stan i know you’ve heard this track before. Came out just before HHID. Flow is killer on this.

    http://www.youtube.com/watch?v=TsTxWRsIX1A

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    oh yeah, forgot about that track. That was vintage but for some reason shit ain’t make the album. I should have said apart from a few gems his flow mostly fell off over the last 4 years.

  95. D. Billz Says:

    pockets Says:

    May 22nd, 2008 at 11:59 pm
    Word to me endorsing bootlegging in class discussions.

    ^ “Dont steal, the government hates competition”

    i have a feeling that prostitution is illegal only cuz the government cant get their hands in on the profits

    ^That’s one reason. Also, they have to pretend to push the agenda of Christianity so that it makes it seem that they are religious people of good will. This is why the Vatican is so powerful. That’s why they don’t want to legalize it, with the exception of NV.

  96. Jud Buechler Says:

    I didn’t make a top 5… I made an ironic post because I was annyoed with pockets overkilling a joke. PPl caught feelings over that(you were one of them) what 10 day contract would I get from the people on nah right? Niggas on NR got deals with majors? wtf are you talking about fam?

    Starbuckkks? motherfucker I was out here for a job interview(not at starbucks funny guy) and I didn’t get my logistics corrrect. So I’m here still waiting for my ride. I didnt know niggas didn’t drink coffe at Starbucks… well there goes my hood pass, shucks!

    Dude, re read what you posted man, you come of like a bitch scorned. I’m just saying, there was no reason for that.
    _______________________________________________________

    Man, How can I catch feelings over what a nigga named buddyholley says?….I’m sitting over here at my house, sitting comfortable on my laptop laughing and typing this as we speak……..While you are sitting in a starbukkks sweating bullets, hoping them Jakk Crakkers don’t kick you out?….

    SMH…..at you not knowing what a ten day contract is….Come on man…..I’m really starting to question you “smacking niggas up game”…….

    HOLD UP WAIT A MINUTE……

    how the fuck do you get awl the way out in the boonies with no ride?…..where do you live fam? why do you gotta travel an hour just to get a job?…..How old are you nigga?….that you need to have a ride to starbukkks…….

    No shots fired just wondering, cause it seem like you might end up on the 5 am news talking about a nigga in a purple suit got roped up outside starbukkks…

  97. G7 Says:

    >>That was vintage but for some reason shit ain’t make the album.

    ^ some of the songs he’s left off albums is just straight stupidity.

  98. landLORD Says:

    one

  99. Jud Buechler Says:

    jason bourne> rambo

  100. pockets Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=TsTxWRsIX1A

    ^wowww the flow is ridiculous, had no idea this song existed…

    also another recent song that sounds vintage with az “cant be serious”

  101. pockets Says:

    Fuck taxes.

    ^theres a quote from a famous politican forgot who it is, but the quote was “the power to tax is the power to surpress”

  102. pockets Says:

    *suppress

  103. D. Billz Says:

    Damn… Amanda Diva talkin’ in that twang is such a turn-on for me. And only when she does it. Iono why.

    *watches again*

  104. buddyholly Says:

    motherfuck Jud Buechler.. I wasted my time replying to some fucking long ass love letter. I should of just called you a dumbass and keep it moving…

    @paperstacker

    Ok I overstand everything you posted related to Nas. Its all good.

    @D.Billz

    the facts you gave about the 9/11 being an inside job is the same shit I get from the clones I meet like you in my day to day life. no disrespect. You seem like a cool person but I don’t think I could hang with you for the fact I feel the Alphabet boys will want a sit down with me…

    Anyway my ride is finally here, its was nice bullshittin wit yall.

    1

    (btw Nas still lost Ochie Wally even if it was a Bravehearts jumpoff.. nigga has a wack verse and an apperance in the video to boot smh)

  105. Jud Buechler Says:

    buddyholly Says:
    May 23rd, 2008 at 12:12 am

    motherfuck Jud Buechler.. I wasted my time replying to some fucking long ass love letter. I should of just called you a dumbass and keep it moving…

    ______________________________________________________

    LMAO…….do you buddy

  106. EnglandRepresent Says:

    lmfao @ buddyholly askin if Billy was Nah’s resident conspiracy theorist. Brilliant.

  107. 911 Says:

    u nahggas need a religion…funny dudes the lot of you c erep and rigz.

    I lost, n a club reading this shit c foekist…old habits die hard.
    I mean I got some take home so going was merely a formality.

    … Ok were being setup up for the nwo, thru the north american union(google) they already have the EU and then the two will merge…so say ur broke and in debt and figured you’d move to a whole nother country well guess what you ass broke and in debt there too.

    The rich remain rich and you know the rest…by this time, most if not all civil liberties will have been made obsolete. Its happening now, but don’t tell boosie he doesn’t think so.

  108. Mr.Londoner Says:

    i luv the tortles..

Leave a Reply