займ с плохой кредитной историей онлайн

KiD CuDi – Biggest Grinder & CuDi Spazzin’

I wasn’t too sure about this guy when I first heard his shit, but I kinda fucks with him now. These are off his upcoming mixtape a KiD named CuDi. Over The Rick Ross “Boss” beat and N.E.R.D.’s “Spazz” respectively.

KiD CuDi – Biggest Grinder

KiD Cudi – Cudi Spazzin

Props to YL

Previously: a KID named CUDI The Mixtape (Trailer)


AddThis Social Bookmark Button

98 Responses to “KiD CuDi – Biggest Grinder & CuDi Spazzin’”

  1. Hatrick Swayze Says:

    Who is this guy? Is he from Chicago? He vaguely looks like the nigga that raped me!

  2. Crash Says:

    1st

  3. BabyDoll Says:

    Biggest Grinder? AYOOOOO

  4. icon (trillbert arenas) Says:

    D. Billz Says:

    May 22nd, 2008 at 3:55 pm
    iCon

    Hold tight (none). I think I can get that Cease to you in a few.

    ***Good looking out, in advance

  5. D. Billz Says:

    iCon

    Hold tight (none). I think I can get that Cease to you in a few.

  6. icon (trillbert arenas) Says:

    ***No ESP

  7. icon (trillbert arenas) Says:

    “wishing Nah would stop calling me “Cowboy”***

  8. SDP Says:

    @ Ghostwriter

    http://www.krudle.com/nike-sbtg-dunk-scapegoat-p-475.html

    them shits go hard bruh.

    my fav. as of now

  9. Latarian Milton Says:

    dude is not bad

    he’s on a-trak’s fool’s gold label

    he’s one of kanye’s children grandkids

  10. icon (trillbert arenas) Says:

    once again- are y’all seeing the Tabi Bonnay ad, too, or am I being targeted? LOL

  11. Hatrick Swayze Says:

    Yo SDP are those shoes real? they seem kind of affordable

  12. SDP Says:

    # Hatrick Swayze Says:
    May 22nd, 2008 at 3:55 pm

    Who is this guy? Is he from Chicago? He vaguely looks like the nigga that raped me!

    ^^

    your on a roll today lfmao

  13. D. Billz Says:

    iCon

    Sent.

  14. icon (trillbert arenas) Says:

    **Good lookin’ out…

  15. icon (trillbert arenas) Says:

    Goodie Mob, Pretty Ken and Black Thought Freestyle over Rahzel beatbox (circa ‘95)

    ***Who the fuck is pretty Ken?

  16. D. Billz Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    May 22nd, 2008 at 3:58 pm
    once again- are y’all seeing the Tabi Bonnay ad, too, or am I being targeted? LOL

    ^I noticed before the 1st time you brought it up. And personally, I’m offended. Lol

    *waits for MullyMan ad on NR*

  17. Joe 88 Says:

    >>Why you so aggy fam?….You know I was joking. All I said was that I don’t think I’ll ever cop some j’s and you got aggy and said I shouldn’t question your fashion sense….

    Can I have an opinion?…

    ^Of course you can have an opinion, & i’m not aggy at all, I just pointed out the obvious, neither jordan’s nor Timbs was made for fashion, but us (black people) always made something that was meant or used for something else (i.e nigger) & flipped it into something we embraced or loved. They’ll never be another pair of sports tennis that’ll have the impact or the 25+ year run like the jordan brand. I like em for plenty reasons, & i’m not mad if you don’t like em, but to say there not fashionable is crazy, well atleast to me.

    *Flash backs to the first episode of the fresh prince of bel-air when will had on the blazer with the Jordan retro 5’s*

  18. BabyDoll Says:

    fuuuuuuuck that niggaaaaaaaaa

  19. SDP Says:

    # Hatrick Swayze Says:
    May 22nd, 2008 at 3:58 pm

    Yo SDP are those shoes real? they seem kind of affordable

    ^^
    yeah man i got 2 pairs….2 different colors..

    oh my God you should see the people who see me rockin these..

    its a cycle of

    *STOP…STARE…SLOWLY KEEP ON MOVING*

    *STOP,….STARE…SLOWLY KEEP ON MOVING*

    and then u get the occasional

    *STOP ….STARE…….GIVE PROPS……GIVE PROPS……STARE…GIVE PROPS….ASK WHERE I GOT EM*

  20. Hatrick Swayze Says:

    stylin on you bammas put you in the pocket

  21. Joe 88 Says:

    *waits for MullyMan Joe88 ad on NR*

    ^much better, lol J/K. Go baltimore!!!!! *ducks*

    Alright ya’ll, i’m gone. Peace

    *Logs off*

  22. landLORD Says:

    … this kid cudi is gizzarbage … sharbee.com needs to screen them shits before uploading them …

  23. Hatrick Swayze Says:

    that site says they sale them but I dont trust any sites anymore …..ol fake and bake ass niggas

  24. buddyholly Says:

    The state of NR at this moment in regards to comments and general direction of discussion is leaving a bad taste in my mouth (stop) time for me to take a break and bounce…

    no disrepect to D.billz,Icon,Babydoll…. they should of never gave these new off brand niggas(SDP I see you) internet access smh

    *ghost*

  25. Hatrick Swayze Says:

    the only shoe I really really wanted were the Fruity Pebble Lebrons

  26. SDP Says:

    # buddyholly Says:
    May 22nd, 2008 at 4:05 pm

    The state of NR at this moment in regards to comments and general direction of discussion is leaving a bad taste in my mouth (stop) time for me to take a break and bounce…

    no disrepect to D.billz,Icon,Babydoll…. they should of never gave these new off brand niggas(SDP I see you) internet access smh

    *ghost*

    ^^^

    stop talking to me, you know better than that.

    da fuck is up with these dry dick ass niggas hatin on my baby face…..a bunch of 40 year old virgins mad cuz they cant do it like me…….

  27. D. Billz Says:

    lol @ Rahzel

    I wonder what he’s doin’ now. He had a couple of video game appearances but that’s all I can remember. I guess Tariq and ’em got tired of splittin’ concert money with a ninja who’s only addition to the group is beatboxin’. lmao @ the thought of them having a meetin’ just before he came to rehearsal.

    *Rahzel walks in*

    Rah: *in robot beatbox tones* Hey yall. *icka icka errr uh wank* What’s *wicka wicka zzzz er um ah beep beep* happening?

    Tariq: Yo… we need to have a talk, scrap. Remember when you said you was about to cop that Geo Metro?

    *they begin walkin’*

    Tariq: Well, now is not a good time. See, it’s like this…

    *background yelling*

    *excessive weeping ensues*

    *Rahzel runs out whilst beatboxin’*

    Rah: Fuck wer wicka aha beep er* yall wanky er uh wicka icka* niggas!

  28. SDP Says:

    # Hatrick Swayze Says:
    May 22nd, 2008 at 4:06 pm

    the only shoe I really really wanted were the Fruity Pebble Lebrons

    ^^

    thats the site i got it from…yeah sites can be decieving..but thats where i bought the best shoes of my life.

  29. D. Billz Says:

    lol @ buddyholly

    When A Vet Loses It…

    On the next NahNing discussion board.

  30. cOLD Says:

    who was buddyholly in his previous life tag

  31. BabyDoll Says:

    buddyholly Says:

    May 22nd, 2008 at 4:05 pm
    The state of NR at this moment in regards to comments and general direction of discussion is leaving a bad taste in my mouth (stop) time for me to take a break and bounce…

    no disrepect to D.billz,Icon,Babydoll…. they should of never gave these new off brand niggas(SDP I see you) internet access smh

    *ghost*

    ^AOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!

  32. cOLD Says:

    cosign Land this kid is Rawanda refugee cheeks

  33. Hatrick Swayze Says:

    their prices are too cheap…….something aint right

  34. yaboy Says:

    joe88, you still in the buildin?

  35. Hatrick Swayze Says:

    im out for a few ………….

  36. SDP Says:

    # cOLD Says:
    May 22nd, 2008 at 4:10 pm

    cosign Land this kid is Rawanda refugee cheeks

    ^ lol

  37. D. Billz Says:

    cOLD Says:

    May 22nd, 2008 at 4:10 pm
    cosign Land this kid is Rawanda refugee cheeks

    ^damn

  38. D. Billz Says:

    cold

    I think buddyholly was always buddyholly, as far as I can remember.

  39. Jud Buechler Says:

    Lol at charles Barkely last night saying one of his heroes was Phil Hellmuth….

    He also roasted reggie’s ears…lol and smh

  40. D. Billz Says:

    Got DAMN this Cease joint is takin’ forever to download.

  41. SDP Says:

    i think buddyholly is two-times

  42. Jud Buechler Says:

    Women’s tennis> baseball

  43. cOLD Says:

    i think buddyholly is two-times

    ^www.tinyurl.com/3vsxvr

  44. D. Billz Says:

    Reggie look like a gnome.

  45. Jud Buechler Says:

    SMH at Hank Steinbrenner…..Dude just doesn’t know when to shut up…..but he is entertaining though…..

    Lol at Joe giradi’s Jobba plan…..that shit won’t work

  46. landLORD Says:

    … Eskay STAY trying to put his fam on … regardless of their utter lack of discernable talent … (c) Mickey Factz …

  47. cOLD Says:

    milk carton status

    two-times
    green eyes

    ….hmmmm?

  48. SDP Says:

    # cOLD Says:
    May 22nd, 2008 at 4:15 pm

    i think buddyholly is two-times

    ^www.tinyurl.com/3vsxvr

    ^^

    i dont know if you were there for the historic voting poll..but after he got ethered with that. he disappeared

  49. Latarian Milton Says:

    i truly miss 2x [||]

    where did he go?

  50. yaboy Says:

    green eyes been mia for a few

  51. cOLD Says:

    (c) Mickey Factz …
    (c) donald goines (lol he’s the worst)

  52. Jud Buechler Says:

    LMAO…..watch eskay make this kid Cudi do a weekly or a daily just to make us aggy…..lol….

    The only reason why he kept putting up crooked I, cause we kept complaining about it….smh….

  53. cOLD Says:

    green eyes been mia for a few

    ^kinda clever if you meant it that way

  54. SDP Says:

    # Latarian Milton Says:
    May 22nd, 2008 at 4:18 pm

    i truly miss 2x [||]

    where did he go?

    ^^

    g-unot. thats what happened.

  55. yaboy Says:

    nah man, crooked i is nice…

  56. foekist Says:

    KiD CuDi – Biggest Grinder

    $$

    hip hop is dead for real.. ninjas even braggin about who’s sandwich is bigger now?

  57. Latarian Milton Says:

    crooked I just crashed his fake ferrari

    he bout to do a west coast version of through the wire

    RADADADADA WEST COAST NEEYA! THROUGH THE WARR TRICK!

  58. cOLD Says:

    i truly miss 2x [||]

    where did he go?

    ^ who knows, maybe he off’d himself in a fit of rage. He did have some anger control issues.

  59. yaboy Says:

    stop the hate in ’08

  60. SDP Says:

    2x is probably somehwhere in Angola chasing down the guy who snatched 50s chain with a mossberg shot dump.

  61. landLORD Says:

    Jud Buechler Says:

    May 22nd, 2008 at 4:16 pm
    SMH at Hank Steinbrenner…..Dude just doesn’t know when to shut up…..but he is entertaining though…..

    Lol at Joe giradi’s Jobba plan…..that shit won’t work

    ——————-

    … sheeeit … Joba is a beast … its mad unconventional, but if anyone can do it, its that kid … what the hell else are they gonna do ? … keep sending 68 year old mike mussina out there ? … Andy Pettite with no steroids = Andy Rooney … Ian Kennedy = not ready … Phil Hughes = not ready/ always hurt … Joba Chamberlain has the best arm in the American League … whats the sense of saving him for the 8th inning if you’re already behing 8-3 ? … he’s been a starter all his life … the Yankees fucked up by not leaving him there in the first place …

  62. SDP Says:

    RADADADADA WEST COAST NEEYA! THROUGH THE WARR TRICK!

    ^^

    LMAOOOOOO

  63. SDP Says:

    or he in hawaii currently constructing the

    G-unit Bible

  64. landLORD Says:

    foekist Says:

    May 22nd, 2008 at 4:20 pm
    KiD CuDi – Biggest Grinder

    $$

    hip hop is dead for real.. ninjas even braggin about who’s sandwich is bigger now?

    ————–

    … LOL … ol quizno’s lookin ass nigga …

  65. yaboy Says:

    2x: “dont talk that shit about gunit bruh”
    random dude: “foh small fry”
    2x: “come see me dude, ill piss in your sister face”

    *gunshots*

    *The First 48: Austin episode*

  66. Jud Buechler Says:

    quiznos= crack…..

    quiznos>subway

    pennstations>quiznos

  67. SDP Says:

    # yaboy Says:
    May 22nd, 2008 at 4:24 pm

    2x: “dont talk that shit about gunit bruh”
    random dude: “foh small fry”
    2x: “come see me dude, ill piss in your sister face”

    *gunshots*

    *The First 48: Austin episode*

    ^^^

    that was a daily ritual…………..lolllllllllllllllllllllllllllllllllllll that shit was funny tho

  68. eskay Says:

    >>their prices are too cheap…….something aint right

    word somethings frugaze about that site

  69. nation Says:

    whassup negus

  70. SDP Says:

    # Jud Buechler Says:
    May 22nd, 2008 at 4:25 pm

    quiznos= crack…..

    quiznos>subway

    pennstations>quiznos

    ^^

    finally. it took you a while to say something right.

    i fucks with the baja chicken. no bacon.
    and the traditional. no ham.

    SHIT IS CRACK!!!!!!!!

  71. Hatrick Swayze Says:

    The First 48

    ^^ That show is crack ………..

    Word Eskay I am not spending money on those chancletas

  72. SDP Says:

    # eskay Says:
    May 22nd, 2008 at 4:26 pm

    >>their prices are too cheap…….something aint right

    word somethings frugaze about that site

    ^^

    i hope ur not talkin about the amazing sbgt dunks

  73. SDP Says:

    # Hatrick Swayze Says:
    May 22nd, 2008 at 4:28 pm

    The First 48

    ^^ That show is crack ………..

    Word Eskay I am not spending money on those chancletas

    ^^^

    if ur talkin about the kicks..im not sure..but if u are…then just google the damn thing..theres a million other sites u can get em from

  74. Hatrick Swayze Says:

    SDP no where on earth can you get TIffany Dunks for the price they knocking out at. Too good a deal, Word Amadou on 45th and Imperial who has Jordan’s in Rasta Color and hooks it up with a bootleg dvd on GP!

  75. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as reggaetonslasher) Says:

    testing…

  76. Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    *blogs in old fux form*

  77. Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    *blogs in old fux form [||]*

  78. nation Says:

    I told Jay I did a song with…

  79. landLORD Says:

    Mickey Factz: … “hi Grandma! can i speak to Uncle Eskay ?”

    Grandma RAWWWWWLinns: … “hol’ on baaabay” .

    Grandma RAWWWWWLinns: … “AHHHHHHHHHHSHMEEEE !!! … telephone baaabay … its dat pain in da ass Mickey again”

    Eskay: … “momma tell him i aint home !”

    Grandma RAWWWWWLinns: … “talk to this fool before i take my good server back !!!!”

    Eskay: … *grabs phone* *spits in his mothers mouth while she’s still talking*

    Eskay: … “what nigga?”

    Mickey Factz: … “you Uncle Es, you got that $400. 00 you owe me ????

    Eskay: … “nahhhh B, nah … my bad … but here’s what i can do for you …………………….”

    *new post*

  80. yaboy Says:

    es, in order to do the 360 gta thing, a gamertag is needed… unless its obvious..

  81. yaboy Says:

    LMAO @ land

  82. nation Says:

    Grandma RAWWWWWLinns: … “talk to this fool before i take my good server back !!!!”

    Eskay: … *grabs phone* *spits in his mothers mouth while she’s still talking*

    ^ *SOUL GENTLY WEEPS* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

  83. moresickaMC Says:

    Wow just heard a Jigga 91 freestyle. Jay-Z was ahead of his time..no one was spittin like that @ that time period

  84. SDP Says:

    # Hatrick Swayze Says:
    May 22nd, 2008 at 4:30 pm

    SDP no where on earth can you get TIffany Dunks for the price they knocking out at. Too good a deal, Word Amadou on 45th and Imperial who has Jordan’s in Rasta Color and hooks it up with a bootleg dvd on GP!

    ^^

    i got em for 75 on another site

  85. foekist Says:

    *new post*

    $$

    Thanks for makin me refresh for no reason asshole.

  86. SDP Says:

    hatrick..i just look at it as how lucky u can get

    some sites sell it for a 100+

    some sites sell it for less than 80

  87. foekist Says:

    moresickaMC Says:

    May 22nd, 2008 at 4:34 pm
    Wow just heard a Jigga 91 freestyle. Jay-Z was ahead of his time..no one was spittin like that @ that time period

    $$

    fu schnickens, das efx, umm umm….

  88. D. Billz Says:

    LMAO @ Land

    RAWWWWWWLINS

  89. eskay Says:

    http://feeds.feedburner.com/~r/zillz/~3/296060598/

  90. Cold Play helped me gradually deprive my insatiable appetite for hip hop (formerly known as reggaetonslasher) Says:

    death notice status

    iLLchange
    Dumb nigga

  91. eskay Says:

    >>es, in order to do the 360 gta thing, a gamertag is needed… unless its obvious..

    eskayKKZ but I ain’t run my line yet. maybe this weekend.

  92. moresickaMC Says:

    # foekist Says:
    May 22nd, 2008 at 4:36 pm

    moresickaMC Says:

    May 22nd, 2008 at 4:34 pm
    Wow just heard a Jigga 91 freestyle. Jay-Z was ahead of his time..no one was spittin like that @ that time period

    $$

    fu schnickens, das efx, umm umm….
    ^^^
    I said 1991…and even das efx didnt have that level of flow n wordplay

  93. buddyholly Says:

    *checks in*

    I just want to clear my name, I’m not 2x. where the fuck did niggas get that idea? I’m just your everyday long time lurker short time poster…

    I still got the 1st hootie photochopped pic framed on my wall *tear* no homo

    *flys away*

  94. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    Latarian Milton Says:

    May 22nd, 2008 at 3:10 pm
    Furiou$tylez…I’m So Chicago Says:

    May 22nd, 2008 at 3:03 pm
    Latarian Milton Says:

    May 22nd, 2008 at 3:00 pm
    @ furious – aight well look my homie has a boat, if he does the boat party this summer (the shit where 15 or 20 boats line up on the lake in front of oak street beach and the slores jump from boat to boat doing hoodrat things) i’ll get your email and hook up a invite
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    word. a couple of my homeboys went to that shit last year and said it was off the chain.

    im always down for a good festival, sans those boogie ass clubs where niggas gotta wear button ups and hard bottoms {stop} to enter.

    ^

    if i ain’t vip – meaning i can wear pajamas with the feet attached like my son wears – i don’t go near the club

    any club that requires button-ups and proper shoes is going to be 100% vinegar and water aka douches walking around, fuck that

    yeah last year that shit was bananas, some of those slores act like they never been on a boat before

    me likey
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    word to big bird, burt and ernie…

    i tend to only go to “parties” these corny dudes throw cuz i can rock what i wanna and laugh at these bum bitches in $10 dresses and $10 plastic pumps, and another $20 worth of plastic accessories thinkin they the shit, rushin to the club so they can get in before the free cutoff, and the dudes that chase after them…

    these nachos from pepe’s are gonna send your boy to the er…

  95. moresickaMC Says:

    Some Nahrighters r either just idiots or tryin to go against the mould 4 the sake of it(which would still make them idiots)

    This has been going on for too long and @ first it was whatever, but now its getting to STUPID proportions.

    Can those Crooked I HATERS give us any good reasons y they continously hate on dude? Is it bcoz youre so afraid to admit that dude is crazy nice(thus admitting Eskay is right to promote him) or youre afraid he’ll sh*t on any of your fav rappers right now? Or is it youre afraid he wont blow up(in this ringtone era) and thus youre afraid of cosigning a ship that might not sail?

    Sad thing is youre the same dudes who will proclaim how nice dude was 10 yrs frm now(c) Big L, Pun

    SMH….either give good reasonable reasons for your hate of dude, or stop continously making stupid a$$ comments about a very talented MC

    * I had to throw that out there* Eskay speak on it

  96. nano Says:

    damn eskay. you gotta better taste than this man. “the biggest grinder” was so-so at best. but “cudi spazzin” is horrible. theres no other way to go about it. go listen to it again and let me know what you think

  97. Maurice Garland Says:

    icon…

    Pretty Ken is a rapper from Atlanta thats from out of the Dungeon Family tree…he’s Cee-Lo cousin also a founder of the Attic Crew (Youngbloodz/Jim Crow[Polow Da Don]/Playboy Tre/Big Floaty, etc)…

  98. eskay Says:

    >>damn eskay. you gotta better taste than this man. “the biggest grinder” was so-so at best. but “cudi spazzin” is horrible. theres no other way to go about it. go listen to it again and let me know what you think

    nobody likes anything these days anyway, so what do you want me to tell you. ya’ll define what’s good music, and I’ll just listen to what makes me happy.

Leave a Reply