Video: The Game Interview w/ DJ Clue

AddThis Social Bookmark Button

47 Responses to “Video: The Game Interview w/ DJ Clue”

  1. Chea Says:

    BWS > G-UNIT

  2. J-EaRLy Says:


  3. freshness88 Says:

    he reps both coast? this nigga is confused…and whack

  4. I Fux Says:

    pull up cadillac all white, call it scott storch(c) Maino- Hi Hater..

    ^^ WOO wtf is that, does this song constitute Up North trying to do that Down south music? I am buying the ringtone now then. *smirks* just had to come here and say that

  5. gaga Says:

    games doesnt even give a straight answer to any of clus questions…lol damn homie just tell it how it is this aint your last album no body believes you. you dont believe you listen to your voice and your answer when clue asks you.

    but ehhh LAX still gonna be fire.

  6. foekist Says:

    how funny they give Game all blue earphones

  7. G7 Says:

    ^that is pretty funny

  8. foekist Says:

    my GOODNESS “fight club” off that new j dilla joint is certified.

  9. Ethernet Says:

    where can i download The Big Withdrawl ?

  10. Frank White Says:

    im the biggest boss bitches seen thus far

  11. blaze22 Says:

    Lupe #7 come on…
    He should be top 5

  12. Frank White Says:

    this fucking thing sucks

  13. marko Says:

    kanye is not as hot as wayne, his lollipop verse blows

  14. buddyholly Says:

    Lloyd Banks is not “top 5″…. but the freestyle “top 5” goes hard

    you get pregnant then its to the chopshop/
    cuz i don’t change diapers/ I change drop tops

    … yea that sounds like 02 mixtape banks right thur

  15. NotU Says:

    Fat Joe shoulda been on that list over Jeezy (no homo)

  16. Latarian Milton Says:

    maino is an honest to goodness awful rapper

  17. Latarian Milton Says:

    holy shit this is fiya:

    *waits for ty to listen to this shit and jizz on his computer [||]*

  18. Latarian Milton Says:

    holy shit some of these joints are actually better than the original joints on MM3, that shit is not an easy feat


    does someone have a DL link to this shit?

  19. Da PartyStarter Says:

    Yo Maybe I’m late but I ‘m part of this music pool and Fiddy took that “Paper Touchin’ beat and MURED it with Joey Jumpoff. I’m droppin’ this jawm 2morrow night.

  20. Da PartyStarter Says:

    Yo, I ain’t 2X but Fiddy KILT this jawn. Oh SHIT!!!

  21. Latarian Milton Says:

    *speaks guapanese*

  22. Da PartyStarter Says:

    I got a new respect t for Dude. Of course Red Cafe dumbed out but this shit Fiddy jacked, Oh My GAWD!!! (Jigga) on that “dis record”

    The beat is some “spit yo shit” shizznit…

  23. Latarian Milton Says:

    i wonder if game always been gay or if it’s some new shit like a new look, something new for ’08

  24. D_Block_4_life Says:

    Mofongo madness……

  25. Da PartyStarter Says:

    Now, I done had a couple, but, real talk, Fat Joe Don’t belong on a track with 50 when 50 on his grind. Kiss kilted it. 50 shoulda batted clean up. J to the Mwah spit it…

  26. PHOENIXXX Says:

    # Latarian Milton Says:
    May 16th, 2008 at 11:46 pm

    holy shit some of these joints are actually better than the original joints on MM3, that shit is not an easy feat


    does someone have a DL link to this shit?


    dude posted it on a forum i be at and I fronted on him (heard enough wack Joe Budden remixes smh)

    but since a nah righter is cosigning, I’m giving it a fair listen

    I’m posting his link after i shitted on him so its only fair I promote his myspace

    eskay dont hit me *puts hands over head*

  27. Latarian Milton Says:

    listening now on hiphopdx, it’s really fucking good

  28. Latarian Milton Says:

    good look on the link *props*

  29. D_Block_4_life Says:

    Hov > Big

    What Up

    *eye brows arched*

  30. Latarian Milton Says:

    regular Joe needs to do a whole album with portishead, his dark lyrics match their dark beats, straight deep dark music [||]

  31. PHOENIXXX Says:

    this Ill Poetic dude might have a new fan

    he raps and makes beats (raps over his own shit Kanye style)

    I’ma check out some of his music when I’m done with this Budden-Portishead joint

    and no….Budden needs to stray from the emo-music for 5 minutes, get back to making a few party records

  32. Latarian Milton Says:

    it’s funny tho because now when i hear party records from regular joe i feel like, meh, this sucks, i want to hear heroine rap

    not heroine rap as in ‘watch me chop up some blow’ but more like ‘this is how you rap when you used to do heroine’

  33. Latarian Milton Says:

    smh @ wikipedia listing dr. dre’s discography as:

    1992: The Chronic
    1999: 2001
    2008: Detox

    lmao @ dr. dre’s superstans for convincing themselves that detox is coming out this year

    i’ll see you stans at best buy on nevruary 19th, i’ll be in some jordan II’s and an Original Fake t-shirt

  34. PHOENIXXX Says:

    lol I feel you. most Budden fans are like that now. they been fed this mood muzik shit since like 2004/2005. now people go back to his party joints and can barely stomach them and quick to shit on any new ones

    his party joints was never that bad. i think fans just bitter cuz he aint blow up lol

    but for real, he need to make more hard records like Family Reunion and Hiatus if he wanna come close to where he should be in the game right now

    he need to prove to the public that it aint all just emotional songs he’s good at.

  35. PHOENIXXX Says:

    waiting for 2Pac’s return>>>>waiting for Detox

  36. Latarian Milton Says:

    ^ co-sig detox is going to suck anyway

  37. Nanyanen Says:

    I beg to differ on that. No one knew 2001 was going to be what it was, but it was and it banged.

    predicting detox as late>>>>predicting detox as gahbige

  38. Latarian Milton Says:

    this new roots album is pifftastical

  39. Ehblogspot Says:

    Its good to see that he’s going the “I’m retiring” route to sell this record!

  40. D_Block_4_life Says:

    Why all the hate for Dre all of a sudden?

  41. D_Block_4_life Says:

    10. T.I.
    9. ANDRE 3000
    6. 50 CENT
    4. RICK ROSS
    3. LIL WAYNE
    2. JAY Z

    MTV lisT…

  42. G7 Says:

    50 should be somewhere in the top 5. maybe even top 3.

  43. D. Billz Says:

    Latarian Milton Says:

    May 17th, 2008 at 12:28 am
    ^ co-sig detox is going to suck anyway

    ^ *radioes Hate Patrol*

  44. D_Block_4_life Says:

    Morning My dudes….Billz….the homie G7

  45. D_Block_4_life Says:

    10. T.I.
    9. ANDRE 3000
    6. 50 CENT
    4. RICK ROSS
    3. LIL WAYNE
    2. JAY Z

    1. Kanye
    2.Lil wayne’
    3. 50
    4. Lupe
    5. Rick ross
    6. t.i.
    7 the game
    8. hov
    9. Styles
    10. jeezy

  46. D_Block_4_life Says:

    Billz niggas could not like dre but they know what it is…have to

  47. Brodie Says:

    GJ Clue?: a l lof sexy ladies on the set. bring any of the out with youe

    Game: nah, I brought the homies

    lol. that just made me think of the Boondocks episode “homies over hoess”

Leave a Reply