Lil Kim Awarded 500K in Damages from Lil Cease

A judge has ordered Lil Cease to pay Lil Kim $500,000 for using her image and name to sell a DVD.

From the NY Post:

Manhattan federal Judge Jed Rakoff found that James Lloyd – a former Junior M.A.F.I.A. rapper alongside Lil’ Kim – and his company, Ground Zero Entertainment, wrongly capitalized on the diva’s fame with a film about the crew.

Lil’ Kim originally had filed a $6 million suit against Lloyd, who had testified against her in a criminal trial that ended with her conviction for lying to a grand jury.

I guess she can pay off her car note now. Zing!


AddThis Social Bookmark Button

7 Responses to “Lil Kim Awarded 500K in Damages from Lil Cease”

  1. G7 Says:

    smh @ that pic. Kim fell off somethin’ horrible. She’s one step closer to being Latoya’s twin.

  2. Soul Clapper Says:

    Does Cease have half a mil?

    Is there that much money in Junior Mafia DVD’s?

  3. G7 Says:

    it’s hard to say Cease lost cuz he’s never won. lol.

  4. foekist Says:

    Joe 88 Says:

    May 15th, 2008 at 10:32 am
    Fuck what anyone say, 8 years is a long damn time, i’m tryna remember what I was doing 8 years ago. Be strong Remy, not just here, anyone in the big house.

    SMH @ Shawty lo. I remember on the hood to hood DVD (the original) when they went to bankhead & everyone was like “oh T.I always be round here, always.” Now that Shawty lo is new they on his nuts.

    Shawty lo is giving out a reward for high school picture, you don’t need shawty lo HS pictures, just you tube the “laffy taffy” video, lol.

    $$

    what is the world comin to, where people are actually going to the grimiest, brokest ninjas in the city are used to build someones case…

    Gilly goes to the brokest, most nothin goin for them ass ninjas in Philly to try to prove Cassidy gets no respect in the hood, then L-o-L-o-they-know-they-know goes up to ninjas wit cold in they eyes at 11am when most constructive people are working or doing other constructive shit with their lives…

    i’m GLAD none of em had seen Tip round there, I’d lose even more respect for him if they said, “yeah he was just at my crib bout a hour ago”

  5. Mr. Papagiorgio Says:

    i’m GLAD none of em had seen Tip round there, I’d lose even more respect for him if they said, “yeah he was just at my crib bout a hour ago”

    ^^^^

    LOL!!!

    i agree with everything you wrote. . . given T.I.’s current legal issues, it’d be the dumbest shit in the world for tip to be in bankhead, goonin. . .

    “yea, i just caught this federal case, but lemme shoot a lil cee-lo real quick!

  6. sean coonery Says:

    I’m go to Detroit and look to see if Trick Trick is in the hood….

  7. kasen Says:

    eskay when is it going to be the time to pay for a trip to LA??

Leave a Reply