займ с плохой кредитной историей онлайн

VIBE’s Muder Inc Feature Preview

Murder Inc

VIBE has put up a preview of the Murder Inc. feature by Tom Golianopoulos from their new issue with Mariah on the cover.

IRV GOTTI TOOK HIS BEATING LIKE A MAN. It was June 2000, and he’d just finished playing what would become Ja Rule’s sophomore album, Rule 3:36, for his Def Jam bosses, Lyor Cohen (the label chairman at the time) and Kevin Liles. Cohen and Liles were experienced king- makers, helping launch artists like Run DMC, LL Cool J, Public Enemy, and Jay-Z.

But they weren’t feeling 3:36, a turn to lighter fare after Ja’s hard-edged debut. The insults started flying Gotti’s way. “It’s soft. It’s wack,” said Liles, who did most of the talking. “This isn’t even hip hop.” And, worst of all (to the suits), “You wasted our money.”

Link: SEX. POP. GANGSTA.


AddThis Social Bookmark Button

43 Responses to “VIBE’s Muder Inc Feature Preview”

  1. Digital Scales Says:

    dimelo hijo de la gran puta, d block

  2. def Says:

    FIRST BITCHES!

  3. Digital Scales Says:

    damn shitted on gotti

    right on his fat watermelon neck

  4. D. Billz Says:

    CiCi… DBlock… DScales….

    What it is?

  5. D_block_4_life Says:

    ^ Aint shit mamao, eating a Bacon on roll, a lil tight cuase niggas aint make my bacon crispy..

  6. CiCi The Intern Says:

    **daps Billz, D Block and Digital**

    ain’t shit fellas, what’s good with you?

  7. icon (trillbert arenas) Says:

    Well…looks like Liles and Cohen (sounds like a law firm, lol) were absolutely right, in hindsight (no staring @ asses)….

    Whaddup, nah?

  8. D_block_4_life Says:

    Aint shit billz you ever wake up and you wanna eat dinner? i be buggin out..

  9. Digital Scales Says:

    im chilling man

    not in the best moods, feeling like joe budden on ‘where did it go wrong’

  10. D_block_4_life Says:

    on ‘where did it go wrong’
    ^^^^
    Smoke a dub to the head and put on “10 mins” by buddens and pretend he talking about weed instead…

  11. Digital Scales Says:

    http://www.zshare.net/audio/11957272906fa0fb/

    budden- where did it go wrong

  12. CS88_RICH_UNCLE_PENNYBAGS Says:

    wwwwwwwwwwwwwwwwwwo!

  13. D_block_4_life Says:

    Just give me 10 minutes
    “I just need 10 minutes alone
    To not deal with a thing, to not answer my phone
    Just to ig’ my 2 way, ig’ the shit in the streets
    Just let me smoke this one L in peace
    Give me 10 minutes
    Without y’all comin at me with that bull
    Sometimes that’s all it takes to ruin my last pull
    And right now, that’s what got the kid at peace
    Let me smoke this one L in peace”
    (c) Joeyyyy

  14. D. Billz Says:

    iCon… What it is?

    DBlock… Yeah, I’ve woken up and had weird cravings (no pregnancy). I remember one time I woke up and smashed a whole bag of chips. On GP.

    DScales… Speakin’ of Budden, I’m listening to “All of Me” as we type.

  15. CS88_RICH_UNCLE_PENNYBAGS Says:

    THAT MURDER INC SHIT WAS/IS CORNY…

  16. D_block_4_life Says:

    “All of Me” as we type.
    ^^^^
    Ha, I was zoning out to that on the high way yesterday, i had niggas lookin over me like he spazzing…funny yo mention that…

  17. D. Billz Says:

    I need somebody to up this to Myspace so that I can add it to my page:

    http://www.youtube.com/watch?v=Gyc9MF9Y53w

    That’s that Panties Off Muzik

  18. Joe 88 Says:

    Lady: Hello, who am I speaking too?

    Raz: Young Raz bitch!

    *Later on in the conversation*

    Raz: Hold on bitch

    lol @ him calling the lady a bitch several times

    lol @ her not saying anything back because she wanted to be the first person to interview the man who “supposedly” knocked suge out.

  19. Digital Scales Says:

    word d block, budden is a depressed mc, thats why i fucks with him, hes at his best when he spitting some real heartfelt shit….

    whats good billz

  20. PHOENIXXX Says:

    aye…..bust it

    so I’m in cluuuuub roight

    so I’m in cluuuuub roight

    so I’m in cluuuuub roight

  21. D_block_4_life Says:

    the man who “supposedly” knocked suge out.
    ^^^^
    He’s an imposter i tell you! Whats good Joe88?

  22. D. Billz Says:

    DBlock… Ha! Yeah, that’s one of those joints that you listen to and you’re in your own world. Gotta catch yourself because it can easily turn into an emotional ride (no Vivian Green).

  23. PHOENIXXX Says:

    # D. Billz Says:
    May 13th, 2008 at 9:06 am

    I need somebody to up this to Myspace so that I can add it to my page:

    http://www.youtube.com/watch?v=Gyc9MF9Y53w

    That’s that Panties Off Muzik

    ^^^^

    if you want the video on your page just take the embed code

    if you want the song, I can help you with that

  24. g7 Says:

    D. Billz Says:

    May 13th, 2008 at 8:10 am
    Joe88… VTech… G7…

    What it is?

    ====
    hard at work. no homo.

    *daps*

  25. D. Billz Says:

    Lady: Hello, who am I speaking too?

    Raz: Young Raz bitch!

    ^I was laughin’ like a mofo.

  26. D_block_4_life Says:

    hes at his best when he spitting some real heartfelt shit….
    ^^^^
    Sad but true, see my life aint to peachy keen so buddens be helping a nigga out from time to time (No Whining)

  27. Joe 88 Says:

    Rule 3:36 wasn’t that bad. I mean it did have “6 feet underground” & “If god was one of us” two classic songs if I should say so. Let’s not forget the lil mo collabo’s “put it on me” & “I cry” I bet Kevin & lyor wasn’t mad at the sucess of that album.

    *Goes to youtube to find “6 feet underground”*

  28. CiCi The Intern Says:

    # D. Billz Says:
    May 13th, 2008 at 9:06 am

    I need somebody to up this to Myspace so that I can add it to my page:

    youtube.com/watch?v=Gyc9MF9Y53w

    That’s that Panties Off Muzik
    ^^^^

    Damn Billz, what you trying to do? lol … that song makes any chick catch feelings lol

  29. D_block_4_life Says:

    easily turn into an emotional ride (no Vivian Green).
    ^^^^
    So it aint soo

    ____________
    Whats good g7?

  30. D_block_4_life Says:

    easily turn into an emotional ride (no Vivian Green).
    ^^^^
    Say it aint soo

    ____________
    Whats good g7?

  31. Joe 88 Says:

    He’s an imposter i tell you! Whats good Joe88?

    ^yeah, I figured, but that’s what makes it even funnier, his mans & dem was prolly over there in tears, that’s why he clicked over, lol. What up fam

    On the depressed tip, joey gets deep (n/h) but maybe too deep for me (another n/h). I like freeway depressed, old DMX depressed, Webbie, Ja, cormega, my music, etc cause it seems like there problems are gonna get better, but joey songs just seem like he’s gonna kill himself after the record gets mixed.

  32. PHOENIXXX Says:

    # D_block_4_life Says:
    May 13th, 2008 at 9:10 am

    hes at his best when he spitting some real heartfelt shit….
    ^^^^
    Sad but true, see my life aint to peachy keen so buddens be helping a nigga out from time to time (No Whining)

    ^^^^

    very true

    but please lets not overlook Budden’s ability to merk a track on some straight MC shit, solo AND posse cut

    he forerver made Paul Cain the least likable dude on any Triangle Offense song

    Fabolous had to step it up next to him

    A-Team sounded lost half the time lol

    I just woke up I cant think of any songs at the moment

    *opens music player*

  33. D. Billz Says:

    PHOENIXXX Says:

    May 13th, 2008 at 9:10 am
    # D. Billz Says:
    May 13th, 2008 at 9:06 am

    I need somebody to up this to Myspace so that I can add it to my page:

    http://www.youtube.com/watch?v=Gyc9MF9Y53w

    That’s that Panties Off Muzik

    ^^^^

    if you want the video on your page just take the embed code

    if you want the song, I can help you with that

    ^Ol’ Memph Bleek, “I Can Help You With That” lookin’, lol…

    But nah, I got a Youtube ripper in my favorites. Good lookin’ out though.

  34. CiCi The Intern Says:

    Shawn Kemp Jr. highschool highlight reel

    youtube.com/watch?v=-t_P8mLnJu0

    I think dude is just a sophomore. He picked up a lot of moves from his pops.

  35. D_block_4_life Says:

    Shawn Kemp = Snoop Dogg

  36. D. Billz Says:

    he forerver made Paul Cain the least likable dude on any Triangle Offense song

    ^LOL… yo, now that you mention it, he did make Paul Cain TOTALLY irrelevant on posse cuts. And once Stack started rhyming with him, he wasn’t a factor. And Stacks wasn’t better than Fab or Joey, but he was all-star compared to Paul Cain. The last time I heard a decent Paul Cain verse was on the “Keepin It Gangsta” remix with M.O.P., Styles and Jada when everybody was doin’ the back-and-forth verse scheme. Needless to say, he was the worst on there too, but tolerable.

  37. PHOENIXXX Says:

    Allhiphop.com Remy Ma’s wedding to longtime boyfriend Papoose was canceled yesterday (May 12), after prison guards allegedly found a key that could have opened handcuffs on the rapper’s future husband.

    Papoose, who arrived in a black sport jacket, jeans and an oversized New York Yankees fitted cap

    ^^^

    LMAO was that even necessar to put in the article?

    allhiphop is funny for that

  38. D_block_4_life Says:

    The last time I heard a decent Paul Cain verse was on the “Keepin It Gangsta” remix
    ^^^^
    Word, But when buddens was on Green Lanterns show with Beans,P,Free and Uncle Murder, he was completely unclivilized (no Charles Barkely Commercial)

  39. Joe 88 Says:

    Shawn Kemp = top 3 dunkers ever!!!!

    youtube.com/watch?v=dKz8ACUAApQ&feature=related

    ^Top 10 shawn kemp dunks of all time, trust me, it’s worth a watch

  40. D_block_4_life Says:

    and i bet you P, Free, Beans and murder all look at buddens differently now..

  41. D_block_4_life Says:

    Shawn Kemp slighty resembles a Gremlin…Just my thoughts (no Gizmo)

  42. ThreeTimes Says:

    he forerver made Paul Cain the least likable dude on any Triangle Offense song

    ^
    LMAO…

  43. Three-Times Says:

    oh…and come see me..

    Two what it is??

Leave a Reply