Kanye Apologizes for Houston Show

In a new blog post, Kanye apologizes forstorming off the stage over some technical difficulties during the Houston leg of Glow in the Dark, and admits that maybe he was a little hard on Entertainment Weekly writer Chris Willman.

Don’t believe the hype! When I started the show the other night we were having a lot of technical issues due 2 the heat. The 2 huge screens on both sides of the stage were glaring bright blue like when your DVD player acts up at home. I asked for them 2 turn the screens off 3 times because it was distracting 2 the show. The fans were not getting what they paid for. I admit, in my frustration, I did use profanity on the 4th time I asked. I stopped the show 2 go over and check it out myself. After the screens were turned off I started the same song from the beginning. The screens were eventually fixed 5 songs in but it was definitely better 2 have them blacked out rather than bright blue. Unfortunately for certain media outlets, you will never be able 2 ‘Michael Jackson’ me. That means 2 make it seem like everything I do is so weird or out of place… they always try 2 make it seem like everything is about my ego! That joke is getting old. At a certain point you have 2 respect that I’m one of the last artist that still cares about the fans having the best time of there lives! Thanks 2 Bossip and Perez for taking it easy on me on the EW spaz… I did go in a little 2 much on that one. I’m sure there are some cool people who work over there and had nothing 2 do with that review. With all that said…. “I’m still the greatest!!!” lol!! Oh and I was in the studio with T.I. last night…. so get ready!!!

No word on whether or not he still wants Willman to murk himself. I wonder what he was cooking up with Clifford…


AddThis Social Bookmark Button

88 Responses to “Kanye Apologizes for Houston Show”

  1. jb142 Says:

    1111111111111111111

  2. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    Furiou$tylez…I’m So Chicago Says:

    May 4th, 2008 at 8:26 pm
    Paperstacker Says:
    May 4th, 2008 at 8:18 pm

    Yeah since we all know that when snatching a chain from someones neck in a crowded concert with security and hundreds of 50 fans you have a few precious seconds to examine if its a fake or not. If it was fake then he didn’t find out till he snatched it, what was eh going to do? Wait on stage and hand the shit back. cause in reality I doubt any of those niggas saw that “interview” where 50 tells everyone he wears “costume jewels”. smh.. Seriously

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    exactly.

    like some nigga in africa is keepin up with 50 Cents chain wearing habits on youtube.

    all that nigga is thinkin about is how many guns or food for his village that chain wouldve brought.

    again, niggas on nahright = outlandish

  3. GMFB Says:

    3rd

  4. nation Says:

    someone tell that idiot Belize you can’t freeze Hot Dog bread in the first place, and then expect to eat it. that’s not even bread dude

  5. Da PartyStarter Says:

    Damn, who woulda thunk that Kanye is actually….HUMAN? There are VERY few successful people who don’t have HUGE egos….

  6. sleep Says:

    My voice is still horst from seeing hov @ the garden friday night just copped $50 tixs on stub hub for tuesday and wensday show does that make me a jay-z stan. I was gonna go to that kanye show but I’m sick of his bitch ways smh @ me for waiting this long to figure out he’s a bitch

  7. Enigmatik Says:

    My peeps who were at the show on Friday said ‘Ye was actin’ like a lil’ bia but what else is new. Cussin’ out the staff because his screens weren’t working…His show didn’t do anything to help his case against the EW writer.

  8. Enigmatik Says:

    My peeps who were at the show on Friday said ‘Ye was actin’ like a lil’ bia but what else is new. Cussin’ out the staff because his screens weren’t working…His show didn’t do anything to help his case against the EW writer.

  9. sleep Says:

    Hot 97 still plays reggaeton wtf

  10. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    right…

    and ye is the first dude to ever spazz out on a soundman or lighting guy????

    dmx…

    r kelly…

    busta rhymes…

    thats just the 3 off the top of my head.

  11. Da PartyStarter Says:

    LF: Where are the outraged townies with pitchforks and torches looking for a chunk of Roger Clemens’ flesh? Where are the smug, self-righteous, coded hate speeches concerning his conduct? Why has NONE of the sports networks and/or shows done “specials” about his “fraudulent, drug-assisted” records? Why isn’t his R. Kelly-esque ass being roasted in the media?

  12. Da PartyStarter Says:

    I once saw KRS One command an arena filled with 10’s of thousands of people to ask the sound man:
    “WHAT THE KCUF IS GOIN’ ON, SOUNDMAN?”

  13. chea Says:

    Oh and I was in the studio with T.I. last night…. so get ready!!!

    ^

    sweet – a new track that lowkey will break and eskay with unceremoniously jack and post shortly thereafter

  14. Two-Times Says:

    Kayne shouldn’t have to really apologize if them sound dudes can’t do there job…

    as for the review by ent. weekly, i don’t really care…

  15. FuckUPayMe618 Says:

    *Listening to the Roots new album*

  16. EnglandRepresent Says:

    Juicy melons

  17. EnglandRepresent Says:

    Whats that Roots joint like FuckU? I’m thinkin about coppin at lunch.

  18. FuckUPayMe618 Says:

    *daps eng rep ,2x,chi-town,daparty,chea*

  19. Two-Times Says:

    what’s good fuckupayme & engrep…

  20. FuckUPayMe618 Says:

    Whats that Roots joint like FuckU? I’m thinkin about coppin at lunch.

    ^^Im only 4tracks in so far it’s aiight

  21. Frank White Says:

    SOUNDMAN IS PROPABLY APART OF THE SECRET SOCIETY, AND TRYING TO TARNISH THE BROTHER KANYE NAME.

  22. FuckUPayMe618 Says:

    lol @ the africans singing along to candy shop

  23. NotU Says:

    No word on whether or not he still wants Willman to murk himself.

    ^
    LMAO…..

  24. G7 Says:

    Game Theory >> Rising Down

  25. Belize Says:

    nation Says:

    someone tell that idiot Belize you can’t freeze Hot Dog bread in the first place, and then expect to eat it. that’s not even bread dude

    ^

    ::::smacks nate with a bag of sticks and seeds

  26. FuckUPayMe618 Says:

    thats what it’s looking like ^^^

  27. FuckUPayMe618 Says:

    @g7

  28. Two-Times Says:

    Kayne is makin big money off this tour… props

  29. EnglandRepresent Says:

    *daps Two, FuckU, G, SK, Beli*

    Well fuck it then, I had high hopes for the new Roots joint, especially after hearing that track with Peedi Crack and Dice Raw.

  30. cOLD Says:

    theres an eli porter movement going on over on youtube

  31. Two-Times Says:

    i think it woulda been tight if Freeway was on the Roots album… that’d be a good collabo

    i still gotta listen to the whole album…

  32. D. Billz Says:

    grown ass man rockin’ starter-piece shines – Ferrari

  33. cOLD Says:

    mediatakeout got a good pic of the kid snatching fifs chain

    conflicting reports about if the kid got away, well never know the truth.

  34. Belize Says:

    cOLD Says:

    May 4th, 2008 at 9:44 pm
    theres an eli porter movement going on over on youtube

    ^

    I just peeped it….lmfao @ the serius jones mix

  35. KilluminattI7 Says:

    http://www.zshare.net/audio/11538621f44e4724/

    ^^^

    *Daps Belizean Bomba*

  36. KilluminattI7 Says:

    .zshare.net/audio/11538621f44e4724

    ^^^

    *Daps Belizean Bomba*

  37. KilluminattI7 Says:

    50 cent gettin chain snatched by angry African ON TAPE >>> stories of Prodigy gettin upped for shines

  38. chea Says:

    # Two-Times Says:
    May 4th, 2008 at 9:39 pm

    Kayne is makin big money off this tour… props

    ^

    gots to respek the consistency

  39. Belize Says:

    50 Lost?

  40. Two-Times Says:

    just wait till Kayne does a worldwide tour like 50, then he gonna cake even more..

    50 getting 1/2 million for 1 show out there, Kayne can get somewhere near than he good……

    nowadays with rappers barely getting money off sales, shows is the only route..

    and he still got time for producin joints… he cakes heavy off that, especially if the record ends being a major hit..

  41. EnglandRepresent Says:

    Fuck a chain. I’d rather spend the half mil on getting out on the lash.

  42. KilluminattI7 Says:

    Belize Says:

    50 Lost?

    ———–
    Yup.

    As did I , for bringing a “Date to the odlh fight when it was an ABUNDANCE of fly pyt in attendance..

    but he still lost worse

  43. Two-Times Says:

    >> mediatakeout got a good pic of the kid snatching fifs chain

    that pic is funny thou. lol 50 thinkin kid is gonna hug him..

    same shit happend to Banks at a show in Manhatann couple of years ago, some kid tried to reach for his chain and got beaten down by like 30 goons..

  44. moneyray Says:

    im late

  45. Da PartyStarter Says:

    # Belize Says:
    May 4th, 2008 at 10:05 pm

    cOLD Says:

    May 4th, 2008 at 9:44 pm
    theres an eli porter movement going on over on youtube

    ^

    I just peeped it….lmfao @ the serius jones mix

    ^^^
    Man…Catz took that jawn and RAN with it like that dude with Fiddy’s chain, LOL The “Cat On The Grill” jawn is the bessss…
    Wassup to the Sunday Nahight Righters…

  46. Two-Times Says:

    belize, dps, ray, killumatni….. waddup

  47. Da PartyStarter Says:

    ER!!
    What’s the science?
    Keep drinkin’ like that and your liver’s gonna pop out like that tranny’s hang down…LOL

    Eli Porter’s gait> ER’s liver….

  48. moneyray Says:

    wats good 2xs

  49. moneyray Says:

    yo i know they beat blood out that african kid..

  50. Da PartyStarter Says:

    2x? What it do?
    You KNOW that Fiddy shit gonna get alot of burn,LOL

  51. KilluminattI7 Says:

    dps .., e. rep 2sides nation ent tha rest.. salutes sunday night connect

  52. D. Billz Says:

    moneyray Says:

    May 4th, 2008 at 10:46 pm
    yo i know they beat blood out that african kid..

    ^Now that’s what I call a “blood diamond”…

  53. Two-Times Says:

    >> 2x? What it do?
    You KNOW that Fiddy shit gonna get alot of burn,LOL

    word Dps…. but let it get burn it aint no deal at all..

  54. CiCi The Intern Says:

    DPS, you still trying to go to hell, huh lol Stop laughing at Eli lol

  55. moneyray Says:

    bottom line is anybody who try’s to say 50 lost is just talkin shit because i could count the number of rappers with my left hand who would jump in the crowd to go after theyre shit

  56. Two-Times Says:

    >> bottom line is anybody who try’s to say 50 lost is just talkin shit

    ofcourse..thats not even a question… you know how these haters are. they’ll say anything

    remember when Game’s boy got shot outside hot97 by 50’s goons, and the haters tried to say it was a “cop” who shot, but then Game’s brother says 3 days later, he holdin 50 personally responsible for that shit cause it was somebody in G-Unit who shot they homeboy, not a cop…
    that’s funny huh

  57. s1 Says:

    african dude got away… yayo out all night lookin and turned up nothin…

  58. Da PartyStarter Says:

    # CiCi The Intern Says:
    May 4th, 2008 at 10:53 pm

    DPS, you still trying to go to hell, huh lol Stop laughing at Eli lol

    ^^
    Naw, Lil sis, Eli is a MOVEMENT!! You gotta go over to youtube and peep the remixes. Them shits is hil-kcuffin-larious. I’m waiting for the B-More dance music remix ’cause you KNOW it coming.

    Best-Best- Best-Be-Be-Best, Mayne….

    Wu-Tanging to the “Eli Porter” mix>>>>Doin’ the SpongeBob

    LOL

  59. yaboy Says:

    african dude got away… yayo out all night lookin but got nothin…

  60. Da PartyStarter Says:

    I’M THE BESSS MAYNE……I DEED IT!!!!!!

    Eli’s “I’M THE BESSS!!!!”>>>Khalid’s “WE DA BESS!!”

  61. CiCi The Intern Says:

    Da PartyStarter Says:
    May 4th, 2008 at 11:01 pm
    I’m waiting for the B-More dance music remix ’cause you KNOW it coming.

    Best-Best- Best-Be-Be-Best, Mayne….

    Wu-Tanging to the “Eli Porter” mix>>>>Doin’ the SpongeBob

    LOL
    ^^^^

    *falls out of my bed just on the thought*

    Oh, and I saw the mugshot of the sks-wielding bank-robber/cop-killer … Dude looks like every other black dude in the Delaware Valley. The manhunt is about to be crazy

  62. Andy Says:

    Kanye performed at the University of CT while I was there in 2004. I didn’t get a chance to go, but I remember hearing that he sat down on the stage in the middle of his set and said that he wouldn’t start performing again until they got his sound right. This problem would have never happened if he showed up for sound-check, which he did not. Ooof.

  63. EnglandRepresent Says:

    What’s the science?
    Keep drinkin’ like that and your liver’s gonna pop out like that tranny’s hang down…LOL

    ^^Bollocks SK, beer is good for the liver and that’s science. Passing out with bottle of Agua in hand is not though. This is what happens when I’m single, in fact, it’s what happens when i got a wench too so whatevs. I’m just a loose unit. What’s the chat with you bruh? Still keepin it real on the wheels of steel?!

  64. E.Mike Says:

    i was at the show friday in houston and it did look tacky with the blue screens.
    nobody at the show was mad, matter fact we cheered when he walked off stage cause them blue screens were wack and we were in the crowd like, “whats up with the screens” so we were happy he pointed that out.
    he didn’t “storm” off.
    please.
    all in all, it was the best experience i’ve experienced since i was baptized.
    but i’m a true kanye fan.
    lupe coming out at the end to do his verse from touch the sky was the apex of the show.
    wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!

  65. nation Says:

    watch out for Babylon

  66. Belize Says:

    *daps ENG, 2x, Killa, and the night staff*

    yo…check out this dude:

    http://www.myspace.com/nosegodmc

  67. EnglandRepresent Says:

    *daps Beli*

    I’m bored as fuck. And my liver is gonna spontaneously combust when I go for a run tonight.

  68. Belize Says:

    LOL The “Cat On The Grill” jawn is the bessss

    ^
    dies

  69. EnglandRepresent Says:

    The Sunday Night Shift fell off. I’m here tryin to Captain this ship but it’s too many scurvy seadogs not doing their bit. I’m gonna pull a mutiny on this bitch if this shit doesn’t sort itself out.

  70. Two-Times Says:

    stop bitchin engrep…lol…. hey u ever stay in the “versace” hotel out there??

    belize..im checkin that shit out rite now..

  71. Two-Times Says:

    belize…

    i like dudes lyrics and content.. he already got a benzo, thats nice..lol
    he said he fucks with alot of artists..buck,sp, etc..
    he got a good buzz out there?

  72. EnglandRepresent Says:

    stop bitchin engrep…lol…. hey u ever stay in the “versace” hotel out there??

    ^^I been to the one on the Gold Coast but I haven’t stayed there. It’s nice though no doubt.

    I’m bored as fuck.

  73. Two-Times Says:

    so u been there huh… thats still good.. you doin something rite
    when you comin to the states?.. nyc?

  74. Belize Says:

    Two-Times Says:

    he got a good buzz out there?

    ^
    yeah man…AZ got a big underground scene, so he always be hustin’ his stuff in the mix. Good peoples

  75. Two-Times Says:

    Belize Says:

    AZ got a big underground scene,

    ^^
    thats wassup… big underground scene is key to get your shit poppin…

    and btw… willy northpole got mad talent… i slept on him for a minute, but he got skills. that game diss he had was brutal
    is he the big dog out there?

  76. Joe 88 Says:

    *Looks @ “Curtis gets his cahin snatched” thread*

    *lol @ the first 14 comments*

    Two-Times Says:
    Eskay says:
    May 4th, 2008 at 7:01 pm
    >> where I’m from, it don’t matter if a nigga sneak you or not, you look like a bitch for getting robbed, no matter how niggas went about it.

    that’s cause you not gangsta… You never been around no robbing or gettin robbed in your life. You know nothing about those things..

    ^lol, this is prolly the funniest shit I read on nah right

    *Goes back to thread*

  77. landLORD Says:

    sleep says

    African taking niggas chains »» african american asking for reperations

    —————

    … LMAO …

  78. cOLD Says:

    getting brain and snatch from hoe with STD’s > getting your chain snatched for the World to see

    Wonder how this is 50 gonna spin this. He might end up giving the chain back to dude as a gesture.

    fifs voice: like after I realized his actual living conditions, I decided to actually give him back the chain… You Nah mean.

  79. icon (trillbert arenas) Says:

    LMAO @-

    When The Game’s former G-Unit group member Lloyd Banks heard about his plans to kill himself, he encouraged the west coast rapper to go through with it.

    “I heard he’s going to terminate himself so good luck on that,” Banks told SOHH. “I predicted that, too. So, next time you in the dark and you think about blowing your noodles all over your nice little paint, just do it like Nike.”

    The Game found humor in Lloyd Banks comment. “Oh yeah I thought that was funny,” The Game told SOHH. “I think that Lloyd Banks has got 50’s hand so far up his p*ssy that he can’t even think about his self.”

    “I just think he’s 50’s puppet and I think that all they do all day is just bump pussies and talk about what color to polish their nails. So, I think them the last cats that need to be talking.”

  80. eskay Says:

    who can fuck with me? no mammal.

    Curtis lost.

  81. icon (trillbert arenas) Says:

    LMAO @ “bump pussies and talk about what color to polish their nails”

  82. lo k Says:

    like I always do at this time….

  83. nation Says:

    yo icon, you know there’s a video for that

  84. Big Homie Says:

    Damn Chingy is a lucky bastard

    http://www.tinyurl.com/5wd8ou

    What up Nah?

  85. icon (trillbert arenas) Says:

    nation Says:

    May 5th, 2008 at 8:57 am
    yo icon, you know there’s a video for that

    ***Yeah, I figured as much…I can’t see videos from work, so I lost, as usual (no Miami Heat) lol…

    ***Daps***

  86. » Kanye Apologizes For His “Bitchassness” Outbreak + GOODLIFE - The Godfather of Urban Blogs Says:

    […] Read The Rest […]

  87. MRWILLDOIT Says:

    Being Kanye means never having to say ‘I’m sorry’…

    See you in New York Mr. West, Mr. Fresh, Mr….by hisself he is the BEST!

  88. boi-dan Says:

    Men can’t be divas.

    Another female trait of K. West.

Leave a Reply