займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Obama Brushes Off the Haters

via M.Garland


AddThis Social Bookmark Button

78 Responses to “Video: Obama Brushes Off the Haters”

  1. nessnice Says:

    1st….

  2. catch22 Says:

    ain’t no wonder why he came out, he already in the gay parade

  3. J Grilla Says:

    You might get killed if you don’t listen enough,
    Well I guess im dead cuz i aint listen to puff

  4. BabyDoll Says:

    Get that dirt off ya shoulders!

  5. Big Homie Says:

    *hugs BD*

    Damn you smell good. What do you have on?

  6. BabyDoll Says:

    via M.Garland

    ^*gasp* Say it ain’t so!!! LOL!

  7. J Grilla Says:

    “Best believe, our system it sucks,
    And a person like me don’t believe in assistin in such,
    Nah, I be rippin em up,
    But for every pond theres different ducks,
    I believe if you work at a lower level you can get a lot more things done,
    Like workin with the alderman,
    But im not alterin this song to be a political statement,
    Let’s take it back to the basement”

  8. sleep Says:

    Obama»»the pope

  9. HHF Says:

    OH SHIT…this dude just lost the election HAHAHAH. I would pay some big money to see him spit the hook while he was doing that….maybe after he gets in the white house.

    Nah but this is great!

  10. catch22 Says:

    keep the lyrics in your head like Hov (c) conor

  11. landLORD Says:

    … MCSerch views on race > Barack Obama’s views on race …

  12. Paperstacker Says:

    Obama>Your pathetic life

  13. BabyDoll Says:

    Big Homie Says:

    April 18th, 2008 at 12:23 pm
    *hugs BD*

    Damn you smell good. What do you have on?

    ^Escada Magnetism…you like?

  14. HHF Says:

    For a sec, it looked like he was about to do the Fay-Bo foot grab. I guess he was just dusting off his shoes.

  15. Mark Twain Fame Says:

    @BD yeah I feel ya…ha lol. well not feel you but…oh whatever.

    Conor Says:

    April 18th, 2008 at 12:19 pm
    Mark Twain Fame Says:

    April 18th, 2008 at 12:17 pm
    nice conor…hopefully they the right size.
    ^^^^

    Ridiculously huge

    ^^^

    bigger than Rey’s Fitted?!

  16. Conor Says:

    Circle yo crib Obama

  17. nation Says:

    lulz esk I was gonna post this but I lacked the minerals and vitamins and melanin

  18. landLORD Says:

    “… thats what you gotta do …”

    … ok B …

    … ol albino Huggy Bear lookin ass nigga … ol Justin Vargas’ daddy lookin ass nigga …

    ***Louis Farrakhan for President***

  19. Mark Twain Fame Says:

    okay why this dude Obama like the third time he brushed his should but he slightyl had that “N-word please” look and looked down….LMFAO!

  20. KLO Says:

    Whut up nah? And I co-sign the phuck Zach Randolph champaign…

  21. D. Billz Says:

    Dr. Malachi York for World Ambassador

  22. D_Block_4_life Says:

    not just an ordinary rookie of the year type … Jason Kidd with hops and a jump shot
    ^^^^
    I know hes the real deal holyfield but the sad shit is he would come off the bench to back up steph which isnt a back move if the knicks dont trade him…But IMO knicks could trade him for a quality player and start rose

  23. sleep Says:

    Its nice in nyc today 80 degrees and sexy

  24. D. Says:

    # J Grilla Says:
    April 18th, 2008 at 12:21 pm

    You might get killed if you don’t listen enough,
    Well I guess im dead cuz i aint listen to puff

    >>i’m real… they seinfeld… they ain’t talkin bout nothin, george constanza

  25. Mark Twain Fame Says:

    damn land…got some animosity towards obama huh?

  26. D_Block_4_life Says:

    Spitzer 4 president

  27. D_Block_4_life Says:

    (none)

  28. Mark Twain Fame Says:

    remember now Rey’s got that 15 gallon NY Mets fitted…lol.

  29. BabyDoll Says:

    Mark Twain Fame Says:

    April 18th, 2008 at 12:36 pm
    damn land…got some animosity towards obama huh?

    ^oh don’t start that again! LOL

  30. nation Says:

    >> oh don’t start that again! LOL

    no, no please do

  31. landLORD Says:

    D. Billz Says:

    April 18th, 2008 at 12:33 pm
    Dr. Malachi York for World Ambassador

    ————–

    … word … unfortunately Dr. York resides UNDER the bing … if he’s even still alive … i hope Anu can hear his prayers and sends him some relief (a spacecraft?) … because the Feds aint ever lettin that brother out of their chains and cages … word to MURDOQ …

  32. sleep Says:

    These white folks act like obama is a terrorist or some shit he’s gonna become prez and blow up the white house

  33. landLORD Says:

    Mark Twain Fame Says:

    April 18th, 2008 at 12:36 pm
    damn land…got some animosity towards obama huh?

    ————

    … nah … nothing personal … i just know a slick-talking political con-man, when i see one … watch the events unfold and remember these comments … but nah, no hate, he’s very entertaining … just like Al Sharpton and Jesse Jackson are … his voice and delivery is just more pleasing to “most folks” ears …

  34. Mark Twain Fame Says:

    was that Jay song really playin when he did that…or was it added on the video.

  35. D. Billz Says:

    landLORD Says:

    April 18th, 2008 at 12:41 pm
    D. Billz Says:

    April 18th, 2008 at 12:33 pm
    Dr. Malachi York for World Ambassador

    ————–

    … word … unfortunately Dr. York resides UNDER the bing … if he’s even still alive … i hope Anu can hear his prayers and sends him some relief (a spacecraft?) … because the Feds aint ever lettin that brother out of their chains and cages … word to MURDOQ …

    ^He’s very much alive and hopefully will be released some time this year. That’s why the Tablets are out of print because they’re not releasing any new ones until his release. Right now the Nuwabs are more focuses on his sentence. Furthermore, the Tab will be revised with new outformation added.

  36. $***M-ROC***$ Says:

    sleep Says:

    April 18th, 2008 at 12:43 pm
    These white folks act like obama is a terrorist or some shit he’s gonna become prez and blow up the white house

    ^^^who says that except fox news?

  37. landLORD Says:

    BabyDoll Says:

    April 18th, 2008 at 12:39 pm
    Mark Twain Fame Says:

    April 18th, 2008 at 12:36 pm
    damn land…got some animosity towards obama huh?

    ^oh don’t start that again! LOL

    —————–

    … i’ll behave …

    … btw … Good Day ma’am …

  38. $***M-ROC***$ Says:

    Mark Twain Fame Says:

    April 18th, 2008 at 12:45 pm
    was that Jay song really playin when he did that…or was it added on the video.

    ^^^seriously?

  39. catch22 Says:

    rev. rollow goodlove for president

  40. Zay Says:

    great post.. how can u not for a candidate that brushes his shoulders off?! lol… and i wouldnt normally vote
    BLACKCLOUDEFFECT.COM

  41. eskay Says:

    pardon my ignorance but isn’t Malachi York a dirty child molestor?

  42. TC Says:

    Yo…did they really use the unedited version???

  43. Mark Twain Fame Says:

    eskay approve that other name homie…you see it?…

    how do you get another name approved???

    @m-roc, well I guess not…my bad maybe thought for a second it could have been played but the n-word and curses were being played so yeah guess it was added…

    shush it I have brain farts sometimes aight…!…sheesh.

  44. Ghost Writer Says:

    Odrama

  45. D. Billz Says:

    Obama = Jesse & Al Lite

  46. KLO Says:

    eskay Says:

    April 18th, 2008 at 12:48 pm
    pardon my ignorance but isn’t Malachi York a dirty child molestor?

    ^^^ word…that’s what I thought too…lol

  47. landLORD Says:

    DBillz Says

    ^He’s very much alive and hopefully will be released some time this year. That’s why the Tablets are out of print because they’re not releasing any new ones until his release. Right now the Nuwabs are more focuses on his sentence. Furthermore, the Tab will be revised with new outformation added.

    ——————

    … say word ?!? … i see you’re on your Deen … peace be upon you Brethren … cause last i read, shit looked pretty ominous …

    “As of 2007 Dwight York is serving his sentence at the United States Penitentiary Administrative Maximum Facility (ADX) in Florence, Colorado as Inmate # 17911-054. While his projected release date is December 15, 2119,[37] this is effectively a life sentence.”

  48. KLO Says:

    According to Wikipedia:

    As of 2007 Dwight York is serving his sentence at the United States Penitentiary Administrative Maximum Facility (ADX) in Florence, Colorado as Inmate # 17911-054. While his projected release date is December 15, 2119,[37] this is effectively a life sentence.

  49. D. Billz Says:

    eskay Says:

    April 18th, 2008 at 12:48 pm
    pardon my ignorance but isn’t Malachi York a dirty child molestor?

    ^Falsely accused. The alleged “victims” have even retracted their claims and Dr. York on several occassions requested that all evidence and court documentation be made open to the public. But alas, the Devils don’t want the rest of the world in on their little game.

  50. KLO Says:

    LOL…@ me and land pasting around the same time…

  51. hip hop cops Says:

    water my ficus
    order nine rifles

  52. Mark Twain Fame Says:

    damn…grub time…later.

  53. HHF Says:

    D. Billz Says:

    April 18th, 2008 at 12:50 pm
    Obama = Jesse & Al Lite

    ^^^You sure about that? I think the reason he is doing so well is because he is nothing like them dudes. He is slick with the words and mannerisms, but that doesnt mean he wont do well if he gets in office (c) Bill Clinton

    but we all got our own interpretations, so hey

  54. landLORD Says:

    eskay Says:

    April 18th, 2008 at 12:48 pm
    pardon my ignorance but isn’t Malachi York a dirty child molestor?

    —————-

    … the same way Elijah Muhammad was a child molestor … the same way MLK was an alleged sex-fiend … the same way Malcolm was an adulterer … it depends on whom you’re willing to believe, and why … the girl that was the Feds star witness even retracted her lying testimony to the Feds, but you’ll never hear that story …

  55. Dem Says:

    ..got 99 problems, but a bitch ain’t one..

  56. HHF Says:

    Damn…how they going tell you “we’ll release you in 2119”

  57. no more ty big's just call me Kenard Says:

    new post up on NBA playoff previews

    eastern conference was yesterday western conference today, click on my name and let a ninja know what you think

  58. KLO Says:

    HHF Says:

    April 18th, 2008 at 12:57 pm
    Damn…how they going tell you “we’ll release you in 2119″

    ^^^^ WORD! lol!

  59. moresickaMC Says:

    that was Hillary-ous

  60. eskay Says:

    so you’re saying MLK didn’t cheat on Coretta? because there’s pretty legit evidence to the contrary.

  61. catch22 Says:

    that was Hillary-ous

    ^^
    http://www.instantrimshot.com

  62. nation Says:

    Kobe didn’t take that pussy

  63. no more ty big's just call me Kenard Says:

    whats good nah right

  64. catch22 Says:

    Kobe didn’t take that pussy

    ^^
    he took that ass though

  65. D. Billz Says:

    landLORD Says:

    April 18th, 2008 at 12:51 pm
    DBillz Says

    ^He’s very much alive and hopefully will be released some time this year. That’s why the Tablets are out of print because they’re not releasing any new ones until his release. Right now the Nuwabs are more focuses on his sentence. Furthermore, the Tab will be revised with new outformation added.

    ——————

    … say word ?!? … i see you’re on your Deen … peace be upon you Brethren … cause last i read, shit looked pretty ominous …

    “As of 2007 Dwight York is serving his sentence at the United States Penitentiary Administrative Maximum Facility (ADX) in Florence, Colorado as Inmate # 17911-054. While his projected release date is December 15, 2119,[37] this is effectively a life sentence.”

    ^This is all pending info based on evidence that will uphold in court, which thus far, has failed. There’s a website dedicated to his release. It has all of the details of his case. This is one of ’em: http://www.malachiyorkisinnocent.com

    I’m tryin’ to find the other one which goes more in depth. Definitely tryin’ to stay on my deen. Reading scrolls, askin’ questions, etc. In the last 5 weeks I’ve learned more relevant information than I’ve acquired my ENTIRE life. Seriously. But it was only a matter of time before I got to this point… peelin’ away layers until I got to the root.

  66. eskay Says:

    so hold up Billz and Land, you guys actually believe that Malachi York is “an extraterrestrial master teacher from the planet Rizq”?

  67. D. Billz Says:

    eskay Says:

    April 18th, 2008 at 1:01 pm
    so you’re saying MLK didn’t cheat on Coretta? because there’s pretty legit evidence to the contrary.

    ^I don’t know what MLK did because I don’t have all the information (though I heard he was pluckin’ them snow bunnies). But in York’s case, I know people that I talk to on a daily that were actually in NYC and GA with Doc and said that to even fathom child molestation was nearly impossible. Aside from the moral standpoint, everything that happened in the temple was out in the open and there weren’t any secrets. The amount of sex he alledgedy was supposed to be having with these girls would’ve been impossibe for ANY human man, and note that he was still considered an old head when it supposedly took place.

  68. State of Grace Says:

    Damn…how they going tell you “we’ll release you in 2119″

    ^^I bet it was something like “We’re sorry Buddens, but we think 2119 will be the right climate to put your album out.”

  69. Biddick Louvear Says:

    I heard Muhammed had sex with little girls too. There was a muslim and Jewish guy arguing about that certain topic and the muslim guy never refuted it, but the jewish guy might have skewed the topic, because the age of consenting sex among girls was much younger and was not considered deviant

  70. sleep Says:

    Correta»»michelle
    Barak»»mlk

  71. Dem Says:

    Damn…how they going tell you “we’ll release you in 2119″

    ^^I bet it was something like “We’re sorry Buddens, but we think 2119 will be the right climate to put your album out.”

    ^^”…because, as you know, dead rappers get better promotion.”

  72. nation Says:

    >> … i hope Anu can hear his prayers and sends him some relief (a spacecraft?) …

    lulz

  73. iceberg slim Says:

    lol……..lol……….lol……….Now im telling u thats a brother

  74. PHENOMENON Says:

    # eskay Says:
    April 18th, 2008 at 1:01 pm

    so you’re saying MLK didn’t cheat on Coretta? because there’s pretty legit evidence to the contrary.

    ^ ^ ^ ^ ^ ^
    COME ON MAN, DON’T PICK THAT UP.

  75. Unxpekted Says:

    Eli for President… Step off the pedastool im the bess mayne (summerizes southern hip hop)

  76. DEQUES(pronouncedDEXX!) Says:

    Malachi York is a child molester and u can talk that alleged shit all u want to,i used to study when it was islamic hebrews and wahnubians ansaars i had family living on “the Mountain” and all that in New york and Georgia for years and dude was f@#$ under aged girls and it was alotta high school shit going on with jealousy between “wives”. i usually try not to offend anyone on this blog,but i hate crimes against children and the elderly more than anything.by,my boy says all crime is crime to him and he doesn’t weigh on life more than another,he has a point but i don’t feel thapedophile #$$%. although there are thousands of sincere members that are good ppl teaching alotta knowledge and Dr. York ,(Iman Issa) has taught me alot i don’t show reverence to the point where i want to exalt him.he did it i have eyewitnesses,i know afew wives of his as well the adult ones.worl ambassador my ass!!!

  77. hillary Says:

    YOU’RE LIKE ROSIE O’DONNELL AT A BISEXUAL BRIDAL SHOWER.

  78. Brush Your Shoulders Off, Barack « Breakfast For Champions Says:

    […] Credit to Nah Right who credits M.Garland […]

Leave a Reply