займ с плохой кредитной историей онлайн

New Blog Post From Trackback P

P

Reading a blog post from Prodigy is a mind bending experience. It’s like a 10 minute journey through a minefield of bad grammar, internet conspiracy theories, random thoughts and small glimmers of wisdom. With him on the shit end of a 3 and 1/2 year bid, I suspect it’s only going to get weirder as time progresses. In his latest post over at Vibe he shares his new street lit reading list, speaks extensively on racism and lost freedoms and presents us with an exhaustive list of the token black guy phenomenon in popular culture.

…I’VE NEVER READ A DROP OF FICTION IN MY LIFE. BESIDES THE CHILDHOOD DR. SEUSS & MOTHER GOOSE STORIES THAT WE WERE ALL SUBJECT TO AS CHILDREN, AND I AIN’T EVEN MAD AT THOSE. DR. SEUSS PROBABLY HELPED INFLUENCE MY RAP CAREER & MOTHER GOOSE MADE ME WANNA FUCK ONCE I REALIZED THAT BITCH WAS LAYING GOLD EGGS. I’M NOT GONNA EVEN GET INTO WHAT I WANTED TO DO TO SNOW WHITE.

Oh, there’s also a pretty thoughtful and well written intro from his wife Kiki.

Link: Because Prodigy Says So Entry #2

In related news, P is going to have a joint called Dirty New Yorker on the soundtrack to Grand Theft Auto IV. It features Hav and was originally supposed to appear on H.N.I.C. 2.


AddThis Social Bookmark Button

76 Responses to “New Blog Post From Trackback P”

  1. Willy Swagger Says:

    I bet ‘P’ is going to get it in, in prison ‘Fish Fuck’ Style ………..lmao look it up

  2. NotU Says:

    Why is it called a wifebeater?

  3. green eyes Says:

    lmao. he wanted to fuck mothergoose.

  4. nation Says:

    RSSP

  5. Mark Twain Fame Says:

    Jamie Foxx as 2Pac & Biggie…

    http://www.youtube.com/watch?v=x7ZBnQF2t5Y
    @ MTF

    ##########################################

    Now dudes got Hips? wow ayoooooooooo

    ^^^

    everybody got hips fuxie…bastid.

  6. Willy Swagger Says:

    cuz of the Italians…..walking out they house with a roller and shit

  7. Sean Coonery Says:

    Protective Custody P….

    Wifebeaters should not be worn as tall tees. Tall Tees are never a good look.

  8. Mark Twain Fame Says:

    who gave this dude a IMac in prison?!

  9. Willy Swagger Says:

    Yo Nacion CLick^^^^^ I got some new funny I wrote …..

  10. Willy Swagger Says:

    tall tees tucked in at your sidekick = stupidest look eva!

  11. Jud Buechler Says:

    Are ya’ll niggas serious?

    I’m finding out that you cats are wearing metro sexual beaters?

    You will get serious clowned rocking some smedium beater on the court. Niggas wouldn’t even run with you.

    Ol I got next five times in a row and don’t get to play ass niggas.

  12. nation Says:

    Hopefully as you read it, you get the whole message and intention of his words rather than lifting parts out and twisting it into something else. Hip-hop was born out of storytellers telling us what’s really going on in the streets. P’s thoughts are an extension of his ability to verbalize what’s he sees. Artist who dare to be more than their art are often ostracized. Our greatest voices have come from people who are fearless! – KiKi

    THINK I GIVE A FUCK WHAT A CRACKER SAY?!!

  13. Dem Says:

    New Post P

  14. green eyes Says:

    # NotU Says:
    April 9th, 2008 at 5:23 pm

    Why is it called a wifebeater?

    ^ its the wardrobe of choice for domestic abusers

  15. Mark Twain Fame Says:

    *reading blog*

    *smh*

  16. green eyes Says:

    im out peace

  17. nation Says:

    >> I’m finding out that you cats are wearing metro sexual beaters?

    weren’t (one of) you wearing one of those lululemon shits in your Ning photo

  18. Dem Says:

    1 greens

  19. Willy Swagger Says:

    When P dies, Count me as one of the people that will crown him a LEGEND and of the GREATS in Hip-Hop History ……..Word to the Infamous

  20. Mark Twain Fame Says:

    this dude P reading those girly urban drama books…I see them books all the time.

  21. Dem Says:

    wordpress P

  22. Willy Swagger Says:

    peace Greens

  23. Dem Says:

    When P dies, Count me as one of the people that will crown him a LEGEND and of the GREATS in Hip-Hop History ……..Word to the Infamous

    ^ co sign

  24. nation Says:

    yo does any of you losers watch How I Met Your Mother

    top 5 show ever. like, it’s the LOST of comedy/sitcoms

  25. Jud Buechler Says:

    # nation Says:
    April 9th, 2008 at 5:28 pm

    >> I’m finding out that you cats are wearing metro sexual beaters?

    weren’t (one of) you wearing one of those lululemon shits in your Ning photo

    ^^

    The thing is I can rock one cause the hoes love it. If you drinking v8 vegetable juice, and barley wheat, you should fall back and just rock a regular T.

  26. catch22 Says:

    metro sexual wifebeaters

    ^^
    if you were metrosexual, would you beat your wife?
    and steal her mascara?

  27. Mark Twain Fame Says:

    wazzup you mudafuckas!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=4Sna6u4d2Hg&feature=related

  28. catch22 Says:

    prodigy’s shirt looks like a black light poster

  29. Dem Says:

    read donald goines: #1 item on a jail nigga’s to do list

  30. catch22 Says:

    MOTHER GOOSE MADE ME WANNA FUCK ONCE I REALIZED THAT BITCH WAS LAYING GOLD EGGS

    ^^
    LMMFAO

  31. nation Says:

    >> The thing is I can rock one cause the hoes love it. If you drinking v8 vegetable juice, and barley wheat, you should fall back and just rock a regular T.

    haha aight, good enough

  32. kallywood Says:

    i cant believe i skimmed that blogpost. Just a bunch of racist shit aimed at whitey’s and some stupid shit. LMAO at P having to say he reads books in 2 days like we should be amazed or some shit.

    Put me 1 up with P ill punch his lights out

  33. Crossbow Says:

    Trendsetter P Says:
    “MOTHER GOOSE MADE ME WANNA FUCK ONCE I REALIZED THAT BITCH WAS LAYING GOLD EGGS.”

    Am I the only one who finds that both hilarious and disturbing?

  34. O BLicky Bama Says:

    Why even post any from IN MY DIARY P

  35. O BLicky Bama Says:

    Pee looks like he about the throw a ADUKAN

  36. Dem Says:

    PEOPLE MUST OF THOUGHT I WAS JUST TALKING WHEN I SAID 3 _ YEARS WILL ONLY TURN ME INTO A MALCOLM X, BUT WAY MORE DANGEROUS. LET ME EXPLAIN SOMETHING TO YOU ALL, FOR STARTERS, I CAN READ MOST OF YA MINDS. YES, I CAN. RIGHT NOW A LOT OF YOU ARE SAYING AS YOU READ THIS BLOG, “THIS STUPID LITTLE RAPPER THINKS HE CAN COMPARE HIMSELF WITH MALCOLM X, BECAUSE HE IS READING SOME SILLY GHETTO NOVELS WHILE DOING A LITTLE BIT OF JAIL TIME!” SOME OF YOU ARE PROBABLY SAYING, “THAT’S NOT WHAT I WAS THINKING!” WELL THEN I’M NOT TALKING ABOUT YOU THEN.

  37. Willy Swagger Says:

    YOU LITTLE DIRTY ASS, STINKIN ASS, PALE CAVE MAN NIGGA FROM THE CAUCUS MOUNTAINS. BRINGIN WITH YOU DISEASE, HATRED, LIES, CORRUPTION, DESTRUCTION, PHONEY RELIGION AND SUN BLOCK

    ^^^^^^^*dead*

  38. catch22 Says:

    O BLicky Bama Says:

    April 9th, 2008 at 5:34 pm
    Why even post any from IN MY DIARY P

    ^^
    HOW DARE YOU QUESTION P’S TRENDSETTING? DO YOU KNOW WHAT HIS BLOG BRINGS TO THE TABLE?

  39. O BLicky Bama Says:

    ^^^

    QUE?

  40. eskay Says:

    >>top 5 show ever. like, it’s the LOST of comedy/sitcoms

    I be catching it, and you’re exaggerating.

  41. catch22 Says:

    i’m gone. boss aint here, so i’m leaving early.

    later nahgroes.

  42. Willy Swagger Says:

    is that show on a premium channel? if not I dont fux with regular tv much

  43. Dem Says:

    damn fux, you beat me to it… thats the apex right there. im typing this from the floor.

  44. O BLicky Bama Says:

    Crusty lip Pee needs to do a record with Shyne called phone time Feat. Remy armpits

  45. Two-Times Says:

    yo DIggy.. waddup.. they still bumpin Shea Davis hard in the BX… and queens?

  46. nation Says:

    >> I be catching it, and you’re exaggerating.

    ehh I never got the chance to watch Lost, I’ll start this summer. but yeah, it goes in… like back and forth. there’s shit they’re doing in the third season that’s too on point with little details they dropped in the first

    I know that with Lost it was probably all planned out from the beginning, where as with HIMYM it was more of a exponential/snowball effect… but it’s damn good

  47. Willy Swagger Says:

    AND DO YOU REALLY THINK I GIVE A FUCK WHAT A CRACKER SAY?

    ^^ *period*

  48. Rocco907 Says:

    wow, a reference to jc penny’s, aeon flux, my name is early, and police academy in the same blog…am i the only one who appreciates the genuis? hip hop “artists” blogging > hip hop music

  49. Dem Says:

    # Dem Says:
    March 28th, 2008 at 6:12 pm

    P’s Blog > Alumnah > landLORD speak’s > NahRight

  50. BK2LV Says:

    yo DIggy.. waddup.. they still bumpin Shea Davis hard in the BX… and queens?

    ^^^^

    haha shea davis used to be the man on the smmmmaaaaccckkk dvds…

  51. Two-Times Says:

    haha shea davis used to be the man on the smmmmaaaaccckkk dvds

    ^^^^

    Shea Davis >>>>>>

  52. Willy Swagger Says:

    P’s unitentional funny > my intentional funny

  53. Jud Buechler Says:

    P’s wife is a much better writer than P.

    But P was speaking the truth in his blog on vibe. Can’t dispute what the man is bringing to the table.

  54. Mark Twain Fame Says:

    thsi dude P is loosing his mind.

    more elite than Malcolm X?…

    he sees the pain in Alchemist’s eyes?…

  55. Willy Swagger Says:

    Alchemist is a jew and I can see the pain in his eyes and the swoll in his pockets

  56. BK2LV Says:

    P lost his mind a while ago…..

    i cant even read this whole thing at once…..

    need air breaks….

  57. Crossbow Says:

    Say what you want about P, but dude speaks his mind and pulls no punches, not physically of course (he doesn’t even throw punches ALLEGEDLY), just in the blogging and talking sense. HNIC 2 I’m praying is worth my time.

  58. Dem Says:

    damn. HNIC2 should be leakin any time now.

  59. Mark Twain Fame Says:

    Im gone…take it easy.

  60. O BLicky Bama Says:

    this is shea davis and my guns go blamm

    nah havent heard no new shit since the summer

    bx love punch tho

    whats good with yopu tho two

    Alchemist is a jew and I can see the pain in his eyes and the swoll in his pockets
    ^^^
    hes also my favorite producer

  61. Willy Swagger Says:

    ya Alchemist as of today = the best in the game, I cant even front

  62. BK2LV Says:

    seriously if u break this thing down he actually says some semi-intellegent things….

    but he ruins is with some ridiculousness…

    and I dont know abou yall but i cant stand when people write in all caps like they are trying to prove something…. hate it when people do it on here on aim on myspace wherever shits dumb

  63. Willy Swagger Says:

    Boxer and former BALCO client Shane Mosley knew he was being given steroids, Victor Conte told the Los Angeles Times in response to a slander lawsuit Mosley filed earlier this month.
    Last week, Mosley filed suit after Conte said he is writing a book to “set the record straight” on what Mosley knew about the doping program he undertook for his 2003 title fight with Oscar De La Hoya. Mosley, whose suit claims Conte made allegedly false comments to boost book sales, has acknowledged using BALCO’s products. But he said he unwittingly used steroids and didn’t know what he was taking.
    Not true, Conte said, according to the Times.
    “I didn’t deceive him; he knew what he was taking and I told him that before he took it,” Conte said Tuesday, according to the report.
    “He was increasing the percentage of red blood cells with every breath, increasing the number of oxygen molecules to his muscle tissue, which means instead of having shortness of breath during a long workout, your stamina is enhanced,” Conte said, according to the report. “We had talked about the benefits of oxygen uptake. … We talked about the benefit of EPO being at the end of the fight, with his extra stamina and endurance.”
    Conte said his calendars show Mosley was taking EPO through Sept. 8, 2003, and that he took eight doses of “the clear,” and seven doses of “the cream” until Aug. 31, 2003, according to the report. Thirteen days later, Mosley outpointed De La Hoya to win his third world title belt by unanimous decision.
    “Yes, I watched that fight, and I remember him winning the late rounds and thinking, ‘That was an edge,'” Conte said, according to the newspaper. “Shane deserves all the credit for his victory, but did I feel a part of it? In a certain regard, I guess I did.”

    ^^ Once agian a reason Oscar is top5 Dead Or Alive

  64. Willy Swagger Says:

    All Caps on email, WHAT WHAT *grips up*(c) Florida Law ok to bring gun to work

  65. Peter Turbo Says:

    the best read ive had in years

  66. BK2LV Says:

    hey im not sure if this link still works but this is the pre-HNIC 2 i had about 3 weeks ago

    http://www.zshare.net/download/89109877729f2c/

  67. O BLicky Bama Says:

    if you’re 35 you should be semi intellegent

    Who gon take jewels dropped by Pee unless they were some platinum chains

    countless times ya man has been beat up or robbed

  68. Dem Says:

    peter turbo’s name is far too algernod for me. 1.

  69. Willy Swagger Says:

    Peace I am out too, No Algernod

  70. State of Grace Says:

    So…Prodigy just got around to hearing the first couple Rage Against The Machine albums or what the hell is up here?

  71. O BLicky Bama Says:

    http://www.drugskillhiphop.wordpress.com

  72. Young Zulu Says:

    nahright i’m about to stop fucking with yall because everytime prodigy drops a blog or something new you all headline HATE wtf. He’s talking real nigga shit wake up u fuck boyz or DIE Sleep. peace luv nappiness

  73. KZ Says:

    p is a fool.. it’s all about survival of the fittest

  74. Ja Rule REMEMBER ME Says:

    I’M NOT GONNA EVEN GET INTO WHAT I WANTED TO DO TO SNOW WHITE.

    lmao p is that nigga

  75. jay Says:

    capital p. mother goose p.

  76. Nah Right » My Infamous Life: The Autobiography of Mobb Deep’s Prodigy (Book Cover) Says:

    […] I’m glad to hear he’s coming home. And if this book is even half as entertaining as some of his letters from jail, it should be a NYT bestseller in no time. How dare you question that […]

Leave a Reply