займ с плохой кредитной историей онлайн

Juelz Santana & Lil Wayne – Let Us Pray

Wayne Juelz

I believe a snippet or incomplete version of this was out previously.

Juelz Santana & Lil Wayne – Let Us Pray

Off the new Big Mike mixtape and courtesy of Mr. X.

UPDATE: Go see Mr. Lowkey for the No DJ


AddThis Social Bookmark Button

29 Responses to “Juelz Santana & Lil Wayne – Let Us Pray”

  1. trillmatic Says:

    i’m gonna pass.

  2. nation Says:

    homosexuality runs rampant

  3. juju757 Says:

    they need to drop that fuckin album already :-)

  4. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Wayne >>>>> Juelz

    but

    From Me To U >>>>>> any Wayne album or mixtape

  5. nation Says:

    >> … Jim Crow ? …

    http://www.youtube.com/watch?v=jNJG5-072TA

  6. landLORD Says:

    … stickleback > viagrate …

    … *daps self* = masturbation …

  7. RIGZ Says:

    # RIGZ Says:
    April 3rd, 2008 at 9:29 pm

    # Two-Times Says:
    April 3rd, 2008 at 9:26 pm

    they got shirts with that logo on them too….

    ^^^^^

    That could get rocked seeing as I’m from the South-Side of LDN…And I’m a hustler…But if it says anything regarding Queens or G-Unit, its a deffo no from me

  8. foekist Says:

    wtf is weezy talkin bout on that 1st verse? this is trash

  9. ELECTROGREMLINcs88 Says:

    nation Says:

    April 3rd, 2008 at 9:29 pm
    homosexuality runs rampant

    ^^^
    yup.

  10. Two-Times Says:

    When Santana gonna drop an album….

    50 was right when he said Cam was tryin to sabtoage Jimmy and Juelz…

    i mean Freeky Zeeky droppin albums before Juelz… smh

  11. RIGZ Says:

    # Two-Times Says:
    April 3rd, 2008 at 9:26 pm

    RIGZ

    how much them Gucci’s run you over there?

    more than $400?

    ^^^^^

    Nah, after the exchange rate they’d probably be more around $300…

    I paid £155 for mine…I could find them for cheaper than that now though…I got them when they was fresh…

  12. ODEMIC Says:

    Two-Times Says:

    April 3rd, 2008 at 9:27 pm
    ODEMIC… waddup my dude.. u good?

    >> ain’t nuttin’. What’s really good?

    >>… *daps self* = masturbation …

    CLASSIC.

  13. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.zshare.net/audio/9737706ced142c/
    ^^^^
    Eastwood – “Im In My Hood”

  14. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.zshare.net/audio/1000181316a2f666/
    ^^^^
    Bishop Lamont – “Warrior”

  15. landLORD Says:

    … Santana sabotaged himself by being with DefJam …

  16. ODEMIC Says:

    foekist Says:

    April 3rd, 2008 at 9:32 pm
    wtf is weezy talkin bout on that 1st verse? this is trash

    >>Just yesterday i was tellin’ my bretheren that everything i’m hearin’ from dude now is just throwaways… i’m startin’ to think that dude really used to buy verses from gilly and he’s all out… Carter III will tell…

  17. RIGZ Says:

    # landLORD Says:
    April 3rd, 2008 at 9:37 pm

    … Santana sabotaged himself by being with DefJam …

    ^^^^^

    Yep.

  18. Two-Times Says:

    RIGZ Says:

    I paid £155 for mine…I could find them for cheaper than that now though…I got them when they was fresh…

    ^^^^
    is that $300 dollars?…i like those pair, they dope but these are the ones imm be coppin soon..

    http://www.tinyurl.com/2h7an4

    and the price listed to way to high… they go for i think $370 at the store

  19. Black Bully of Billyburg Says:

    Juelz killed this joint !!! Wasnt feelin this til his verse came on ! Weezy need to put dat drank down for a bit & Refine his shit mang . da boy got potential put gon have to stop BELIEVING his own hype. & instead strive to LIVE up to it !
    He be on his own dillz so much that he think E’ything he says is tha shit

  20. Jay Says:

    lmfao
    this man comes out with shit like this and still has the audacity to call himself “the best rapper alive ?”

    i feel bad for the next generation of rappers since 98% of them sound like dumber versions of weezy

    sh*t i feel bad for tap period musics already going through a slump and lil wayne’s the self proclaimed poster boy of hip-hop. damn.

  21. Jay Says:

    I Agree with Odemic granted the drought 3 was hot and his slew of remixes right after were bumpin ; but now he just sounds lyke hes puttin the worst shit out cuz he can get away with it

  22. moneyray Says:

    # Two-Times Says:
    April 3rd, 2008 at 9:44 pm

    RIGZ Says:

    I paid £155 for mine…I could find them for cheaper than that now though…I got them when they was fresh…

    ^^^^
    is that $300 dollars?…i like those pair, they dope but these are the ones imm be coppin soon..

    http://www.tinyurl.com/2h7an4

    and the price listed to way to high… they go for i think $370 at the store

    yea i got those..i paid 370 plus tax..it came out to 400

  23. Richie Cunning Says:

    Wow. That was remarkably terrible. Wow.

  24. anons Says:

    weezy is strange. juelz is underratd and needs to put out more music

  25. Goon Says:

    Dipset Sample sets

    http://goondancing.blogspot.com/search/label/Sample%20Set

  26. PHENOMENON Says:

    I HAVE NO COMMENT FOR THIS SONG.

    THANK YOU.

  27. alice Says:

    it is good, you couldn’t think out how fun they pray until you watch it. just yesterday i logged wealthychats dotcom saw their more funny pics said they are praying for a dating with a pretty girl for serious relationship

  28. BtothaJ Says:

    Is Wayne serious, his voice sucks, his swagger ain’t there and he’s hooked to syrup, how low can you go Mister I Am Homo?

  29. BigJules Says:

    your all a bunch of faggots……..nearly everyone of you said the same shit the person above you said……

Leave a Reply