займ с плохой кредитной историей онлайн

Vast Aire ft. Vordul Mega – Mecca And The Ox

New shit from Cannibal Ox MC Vast Aire off his upcoming LP Deuces Wild. Produced by Pete Rock.

Vast Aire ft. Vordful Mega – Mecca And The Ox

 


AddThis Social Bookmark Button

184 Responses to “Vast Aire ft. Vordul Mega – Mecca And The Ox”

  1. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    REMY MA SEX TAPE = DEATH OF THE EYES & LIVER.

  2. spotrusherz Says:

    uncle murda > talib kweli

  3. G7 Says:

    >>how the fuck you going to bored this early in the morning, whats really good G7

    ^ just a slow morning so far b. so what’s up with N1663R? the last release date i heard was April 22nd. So far no single, no trailers, no snippets. smh @ the album being pushed back again.

  4. eskay Says:

    that Nas album is an urban legend, I can’t believe ya’ll fell for the Little Homey’s antics again.

  5. Ghost Writer Says:

    Remy Ma is sexy……what y’all niggas talking bout? Her ain’t all that but she can still get it……and she ain’t a man cause I saw the pum pum…..

  6. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    eskay Says:

    April 2nd, 2008 at 9:16 am
    that Nas album is an urban legend, I can’t believe ya’ll fell for the Little Homey’s antics again.

    ^^^
    nas had a CD?

  7. cOLD Says:

    just a slow morning so far b. so what’s up with N1663R? the last release date i heard was April 22nd. So far no single, no trailers, no snippets. smh @ the album being pushed back again.

    ^good question, Nas has been spotted out in Hollywood Lately, nigga done went Jay-z on us. lol nah but whatever, he probably adding the finishing touches on that joint.

  8. Ghost Writer Says:

    I forgot Nas was suppose to drop…..dang……

  9. !Ven-Tech? Says:

    *walks in, slams down photos on desk*

    http://www.tinyurl.com/2p4u5t

    *daps*

    Whaddidup

  10. G7 Says:

    >>lol cats acting like they wouldnt smash rem. She can get it twofold.

    ^i can’t get into her rugged, masculine exterior. it just doesn’t work for me.

  11. G7 Says:

    whudup ven, ghost, eskaybar

  12. cOLD Says:

    ^ A single man aint got no business turning down twat. And I dont wanna hear that “I only fuck dymes or models” shit.

  13. spotrusherz Says:

    nas as in the kid on the main source joint? he’s nice.
    yall heard of that group black sheep? i heard they’re down with tribe, de la and them..
    as for now, i’m bumpin the chronic, man this gotta be the hardest album of the year. i hope this snoopy dude comes out with his own album, he’s got a futuristic flow.

  14. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    Ghost Writer Says:

    April 2nd, 2008 at 9:16 am
    Remy Ma is sexy……what y’all niggas talking bout? Her ain’t all that but she can still get it……and she ain’t a man cause I saw the pum pum…..

    ^^^
    she tucks her dick…

  15. Ghost Writer Says:

    G7 Says:

    April 2nd, 2008 at 9:19 am
    whudup ven, ghost, eskaybar

    ^
    I’m chilling…..at work watching the women…..I’m starting to feel like a pervert……

  16. spotrusherz Says:

    A single man aint got no business turning down twat. And I dont wanna hear that “I only fuck dymes or models” shit.

    ^^

    i’d rather not hit skins for a minute than bag some skanky broad who’s gonna harrass me with text messages for the next 2 months.

  17. Foekist Says:

    cOLD Says:

    April 2nd, 2008 at 9:20 am
    ^ A single man aint got no business turning down twat. And I dont wanna hear that “I only fuck dymes or models” shit.

    $$

    word 2 wifey!

    speaking of her, she was out of town for a whole week, i tried SO hard to get some side nookie to no avail.

    ran into this chick from toronto who claims she goes with baby sham, thought it was goin down after the club, but her phone kept goin to voicemail…

    *cues mario brothers death sample*

  18. lo k Says:

    *daps nahgros*

    *looks for headphones*

  19. Foekist Says:

    SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    April 2nd, 2008 at 9:21 am
    Ghost Writer Says:

    April 2nd, 2008 at 9:16 am
    Remy Ma is sexy……what y’all niggas talking bout? Her ain’t all that but she can still get it……and she ain’t a man cause I saw the pum pum…..

    ^^^
    she tucks her dick…

    $$

    LOL!

  20. lo k Says:

    eff Nas, Cannibal Ox needs to do a new album!!! Cold Vein is a classic!

  21. PaulG Says:

    Finally, wasn’t this supposed to come out years ago?

  22. G7 Says:

    SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    April 2nd, 2008 at 9:21 am
    Ghost Writer Says:

    April 2nd, 2008 at 9:16 am
    Remy Ma is sexy……what y’all niggas talking bout? Her ain’t all that but she can still get it……and she ain’t a man cause I saw the pum pum…..

    ^^^
    she tucks her dick…

    ====
    lol! I think me and you are the only cats on nah that would pass on smashing Remy. i just wouldn’t settle for it.

  23. G7 Says:

    *daps lo k*

  24. !Ven-Tech? Says:

    cOLD Says:

    April 2nd, 2008 at 9:20 am
    ^ A single man aint got no business turning down twat. And I dont wanna hear that “I only fuck dymes or models” shit.

    ^^
    Nah homie, some girls just aint fit to be fucked. Remy is one of em

  25. Ghost Writer Says:

    SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    April 2nd, 2008 at 9:21 am
    Ghost Writer Says:

    April 2nd, 2008 at 9:16 am
    Remy Ma is sexy……what y’all niggas talking bout? Her ain’t all that but she can still get it……and she ain’t a man cause I saw the pum pum…..

    ^^^
    she tucks her dick…

    ^
    lol…..okay I don’t know all that…..I guess Pap likes to anal f**k her

  26. lo k Says:

    Nah homie, some girls just aint fit to be fucked. Remy is one of em

    ^^^ she wears underwear with dickholes…

  27. cOLD Says:

    Nah homie, some girls just aint fit to be fucked. Remy is one of em

    ^sheeeit, as long as the bitch got a heart beat…8 to 80 lol

  28. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    G7 Says:

    April 2nd, 2008 at 9:25 am
    SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    April 2nd, 2008 at 9:21 am
    Ghost Writer Says:

    April 2nd, 2008 at 9:16 am
    Remy Ma is sexy……what y’all niggas talking bout? Her ain’t all that but she can still get it……and she ain’t a man cause I saw the pum pum…..

    ^^^
    she tucks her dick…

    ====
    lol! I think me and you are the only cats on nah that would pass on smashing Remy. i just wouldn’t settle for it.

    ^^^
    IM NOT FUCKIN REMY… NO TIME. she has no sexy’nes to her, no nothin… she looks like that Gay Cuzin in niggas family that cant come to family cookouts, but dresses like a bitch, and when i see the nigga in the street u ride past, but when u see the nigga @ your aunts house, u give daps…walk past, no eyecontact, and go talk football with ur uncle.

  29. G7 Says:

    rah digga > remy man

  30. Foekist Says:

    pete rock produced this? wonder who did the masterin’…. the voice levels are off. the ab libs are way louder than the bars

  31. green eyes Says:

    LMFAO @ this convo

    good morning gentlemen: crazy, cold, foe, plug, g7, lo k, ghost, ven, etc

  32. Ghost Writer Says:

    G7 Says:

    April 2nd, 2008 at 9:30 am
    rah digga > remy man

    ^
    Of course….

  33. G7 Says:

    *hugs/winks/daps/squeezes greenie*

  34. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    Ghost Writer Says:

    April 2nd, 2008 at 9:28 am
    SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    April 2nd, 2008 at 9:21 am
    Ghost Writer Says:

    April 2nd, 2008 at 9:16 am
    Remy Ma is sexy……what y’all niggas talking bout? Her ain’t all that but she can still get it……and she ain’t a man cause I saw the pum pum…..

    ^^^
    she tucks her dick…

    ^
    lol…..okay I don’t know all that…..I guess Pap likes to anal f**k her

    ^^^
    just thniking abou puttin anything in her ass is makin me sick again… shes got the body of a bitch who works construction. and i do mean pour’n Kon’kreet.

  35. lo k Says:

    ^sheeeit, as long as the bitch got a heart beat…8 to 80 lol

    ^^^if there’s grass on the field, play ball…. if there’s no grass, you can practice…

  36. Ghost Writer Says:

    *daps Greenie*

  37. D_block_4_life Says:

    Drunk after the club….probably…

  38. Ghost Writer Says:

    NSFW

    http://www.img170.imageshack.us/img170/6620/remymahangingout261a7balo1.jpg

  39. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    lo k Says:

    April 2nd, 2008 at 9:33 am
    ^sheeeit, as long as the bitch got a heart beat…8 to 80 lol

    ^^^if there’s grass on the field, play ball…. if there’s no grass, you can practice…

    ^^^
    Remy looks like a PorkChop & ham Sammach. and i Pray to ALLAH.

  40. G7 Says:

    >>Remy looks like a PorkChop & ham Sammach. and i Pray to ALLAH.

    ^*whoo kid laugh* HA HAAA!!!!

  41. D_block_4_life Says:

    Ill stuff my joint in foxy tho…

  42. spotrusherz Says:

    did cannibal ox ever release another album than cold vein? that shit was dope.

  43. lo k Says:

    outside of the fact that this is Can Ox, this song kinda sucks… I’m disappointed…

  44. G7 Says:

    >>Ill stuff my joint in foxy tho…

    ^no question

  45. Mark Twain Fame Says:

    MORNIN!…

    ayyy this track nice or?…

  46. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    G7 Says:

    April 2nd, 2008 at 9:51 am
    >>Ill stuff my joint in foxy tho…

    ^no question

    ^^^
    Fox is no question… but remy has an ass like 1 big Lego Block.

  47. Mark Twain Fame Says:

    Crazy, GeeSev, SpotRush, G-Dub, Foe, Lo, cOLD, Venny, etc… Zup *daps*

    Greenie… mornin madam*Hugs*

  48. spotrusherz Says:

    foxy gives me a empire state building just thinking about her

  49. spotrusherz Says:

    whaddup mtf and greenie

  50. Ghost Writer Says:

    *daps MTF*

    88 who would u smash? New York or Remy?

  51. lo k Says:

    are there any nahggers who were into hardcore music when they were comin’ up (nhjic)?

  52. G7 Says:

    *daps marcus twain*

  53. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    *daps MTF*

  54. spotrusherz Says:

    are there any nahggers who were into hardcore music when they were comin’ up (nhjic)?

    ^^

    hell yeah. madball and sick of it all, baby.

  55. Plug Says:

    are there any nahggers who were into hardcore music when they were comin’ up (nhjic)?
    ———
    I take pride in my spice 1 collection. I was in 7th grade the first time I heard him

  56. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    Ghost Writer Says:

    April 2nd, 2008 at 9:58 am
    *daps MTF*

    88 who would u smash? New York or Remy?

    ^^^
    Word life… im jackin off. …id need a sign from GOD that said i need to make a choice or die… so if that dont happen, im jackin off, ALL DAY…

  57. Mark Twain Fame Says:

    Fuxie is right on that Jeezy post he got on Alumnah…dude def rapped pretty good on that Superstar remix (also T.I.)…that Maino track is kinda annoying though.

  58. lo k Says:

    spotrusherz Says:

    April 2nd, 2008 at 9:59 am
    are there any nahggers who were into hardcore music when they were comin’ up (nhjic)?

    ^^

    hell yeah. madball and sick of it all, baby.

    ^^^I was thinkin’ the other day how amusing it would be to start moshing at a rap show… I was remembering when that whole thing was going on with Biohazard and Onyx… hilarity… I’m thinking more the mid’90’s mosh as opposed to the classic circle pit type stuff…

  59. Plug Says:

    88, what about if you just had 1 pint of corn liquor. then who would you smash

  60. lo k Says:

    @Plug – I was talkin’ more like Bad Brains, Hatebreed, Earth Crisis, Burn, etc.

  61. Plug Says:

    @Plug – I was talkin’ more like Bad Brains, Hatebreed, Earth Crisis, Burn, etc.
    ——-
    i dont know who the heck they are

  62. G7 Says:

    >>Word life… im jackin off. …id need a sign from GOD that said i need to make a choice or die… so if that dont happen, im jackin off, ALL DAY…

    *perrishes*

  63. Ghost Writer Says:

    Damn 88……

  64. Plug Says:

    what kinda spot is Studio B in BK ?

  65. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    Plug Says:

    April 2nd, 2008 at 10:04 am
    88, what about if you just had 1 pint of corn liquor. then who would you smash

    ^^^
    naw, thats the shit that will have u knock the wrong bitch up and end up in court. im takin my ass home & doin the do. im not fickin None of them broads. i’ll wait, fuck that…

  66. Mark Twain Fame Says:

    lo k you talkin about the crazy harcore metal ish right.

    I listen to a few of them…

    I like a good balance of hardcore and slight melodic rock…

    like say Sevendust, Dead Man’s Theory, etc.

    Metallica, Alice in Chains, AC/DC, and them were my old school ish…

  67. Big Homie Says:

    1 pint of corn liquor

    ^ Daaaamn

  68. Plug Says:

    I went to a few hardcore heavy metal parties in college. them cats can party. they had like 8 kegs per gig. Once that heavy metal started playin, them dudes was hangin from the ceilin

  69. blade ldn Says:

    http://www.zshare.net/audio/98390696b36f1b/ new 6th sense shouts out this dope site nahright roughly 1.23 in. Keep up the good work eskay and team peace from ldn.

  70. BabyDoll Says:

    Good Morning Nah *daps and hugs for all in attendance*

  71. lo k Says:

    @Plug – I was talkin’ more like Bad Brains, Hatebreed, Earth Crisis, Burn, etc.
    ——-
    i dont know who the heck they are

    ^^^^
    well… at the very least, black people should know about Bad Brains:
    en.wikipedia.org/wiki/Bad_Brains

    probably Burn too (because black people were in that too), but here are the rest…
    en.wikipedia.org/wiki/Burn_%28US_band%29
    en.wikipedia.org/wiki/Hatebreed
    en.wikipedia.org/wiki/Earth_Crisis

    Hatebreed is from around the way…

  72. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    *daps BD*

  73. Plug Says:

    I see babydoll got the twins out on that new pic.

  74. G7 Says:

    mornin’ Babydoll

  75. Mark Twain Fame Says:

    mornin Baby D… *huggggggsssssssssssss*

    ###################

    Plug Says:

    April 2nd, 2008 at 10:18 am
    I see babydoll got the twins out on that new pic.

    ^^^
    wait hold on…rewind…what?!

  76. Big Homie Says:

    BabyDoll Says:

    April 2nd, 2008 at 10:16 am
    Good Morning Nah *daps and hugs for all in attendance*

    ^ Good morning Double Ds

  77. Mark Twain Fame Says:

    *clicks blue name of Ms. Doll*

    *goes to Nah Space page*

    “oh! shit!”

    *falls outta chair*

  78. Plug Says:

    wait hold on…rewind…what?!
    ——–
    lol. not aaalllll the way out. lookin real classiy wit the top half.

    all mashed together (c) Dave chapelle

  79. Big Homie Says:

    lol. not aaalllll the way out. lookin real classiy wit the top half.

    ^ Yea those things looking mighty tastey right about now. I wanna pour that Martini on them and then get drunk off it..lol

  80. lo k Says:

    and if y’all black folk don’t know about Fishbone, read this…

    en.wikipedia.org/wiki/Fishbone

    people fail to realize that black people have significantly influenced rock/metal/punk etc. post Chuck Berry…

  81. Ghost Writer Says:

    BD should’ve known better than to show a little skin……

  82. G7 Says:

    Fishbone is the only one of those groups i’m familiar with or heard of.

  83. Plug Says:

    and if y’all black folk don’t know about Fishbone, read this…

    en.wikipedia.org/wiki/Fishbone

    people fail to realize that black people have significantly influenced rock/metal/punk etc. post Chuck Berry…
    ———-
    a black dude invented rock and roll if I’m not mistakin.

    I like that heavy metal when the guitar player be playin all crazy. the dude wit the might be yellin to the point nobody even knows what hes saying. the drummer be just playin and it dont even match up the the guitar or the vocals. and all three tryin to be louder than the other. Perfect example: nirvana Smells like teen spirit… I think thats the name of it

  84. spotrusherz Says:

    ^^^I was thinkin’ the other day how amusing it would be to start moshing at a rap show… I was remembering when that whole thing was going on with Biohazard and Onyx… hilarity… I’m thinking more the mid’90’s mosh as opposed to the classic circle pit type stuff…

    ^^

    haha word you’d probably get cut up real quick tho. i think the clipse and hatebreed were on a show together a couple months ago, i would’ve loved to witness that.

    and fuck black people having to know about bad brains and burn, everybody should know about them. the first burn 7″ and rock for light is some of my favorite music ever. hell i even got a sailin on tattoo inspired by the bad brains song.

  85. Mark Twain Fame Says:

    of course Plug…

    Chuck Berry invented Rock n Roll. (hometown biased)

    Bo Diddley, Little Richard, Ike Turner, James Brown…

    whiteboys and white people have this blind theory that rock n roll was invented/created/made popular by white people…nada sir.

  86. lo k Says:

    haha word you’d probably get cut up real quick tho. i think the clipse and hatebreed were on a show together a couple months ago, i would’ve loved to witness that.

    and fuck black people having to know about bad brains and burn, everybody should know about them. the first burn 7″ and rock for light is some of my favorite music ever. hell i even got a sailin on tattoo inspired by the bad brains song.

    ^^^^yo, real talk… when Burn put out the Last Great Sea 7″ in ’02 of their demo stuff from 10 years earlier, that shit was better than anything else put out in that year and it was a lo-fi recording from 1992!… that shit is still amazing 6 years later…

    aside from the fact that black people wouldn’t understand a Hatebreed show, I think alot of punk mofo’s would be exposed in the pit… especially if they ain’t got the gat…

  87. Mark Twain Fame Says:

    Bad Brains is an American hardcore punk band formed in Washington, D.C. in 1977. They are widely regarded as being among the pioneers of hardcore punk[1][2][3], though the band’s members objected to the term “hardcore” to describe their music.[4]

  88. spotrusherz Says:

    oh yeah btw lil jon is a BIG bad brains fan (don’t hold that against them), so are the beastie boys (who used to play punkrock/hardcore before they went hiphop) and mobb deep did a survival of the fittest remix with sick of it all after they got sued by SOIA for biting their dragon logo on the hell on earth cd.

  89. lo k Says:

    a black dude invented rock and roll if I’m not mistakin.

    I like that heavy metal when the guitar player be playin all crazy. the dude wit the might be yellin to the point nobody even knows what hes saying. the drummer be just playin and it dont even match up the the guitar or the vocals. and all three tryin to be louder than the other. Perfect example: nirvana Smells like teen spirit… I think thats the name of it

    ^^^hence my reference to Chuck Berry…

    http://www.youtube.com/watch?v=aWWI2rGdda4
    http://www.youtube.com/watch?v=RCYddx4nyhA&feature=related

    I still wanna go ape shit when I put on their self-titled ROIR album… everytime…

  90. G7 Says:

    >>whiteboys and white people have this blind theory that rock n roll was invented/created/made popular by white people…nada sir.

    ^blacks keep on makin’ it, whites keep on takin’ it

  91. Ghost Writer Says:

    So all these are worth checking out?

  92. !Ven-Tech? Says:

    green eyes Says:

    April 2nd, 2008 at 9:31 am
    LMFAO @ this convo

    good morning gentlemen: crazy, cold, foe, plug, g7, lo k, ghost, ven, etc

    ^^

    What up greens. I saved that e-card yesterday, prolly gonna start sendin it to chicks I know to let them know what time it is…

    @MTF
    Gonnahead and click on my name…

  93. spotrusherz Says:

    RIP CBGB’s… that place was special

  94. Ghost Writer Says:

    I need some good rock bands to sample…….any ideas?

  95. BabyDoll Says:

    *catches up on chatter about ning pic* You guys are hilarious!

  96. Mark Twain Fame Says:

    G7 Says:

    April 2nd, 2008 at 10:42 am
    >>whiteboys and white people have this blind theory that rock n roll was invented/created/made popular by white people…nada sir.

    ^blacks keep on makin’ it, whites keep on takin’ it

    ^^^

    yeah I hate to say it…but you are pretty much right.

    most cats just wanna play music and do they own thing…then some wanna come in like their gods and have created that ish…

    just play the music, dont claim it…esp when you know somebody else has created it…

  97. spotrusherz Says:

    So all these are worth checking out?

    ^^

    kinda depends what you’re into. my favorite bands are madball, burn, sick of it all, leeway, breakdown, crown of thornz (their singer lord ezec is with la coka nostra these days) and bad brains. but hardcore music isnt really for everybody, especially the vocals turn most people off.

  98. Plug Says:

    I need some good rock bands to sample…….any ideas?
    ——
    they just named like 10. sheesh…

  99. Mark Twain Fame Says:

    @Venny ha nice…dude was a true musical talent…not to great with the ladies though. ha.

  100. spotrusherz Says:

    I need some good rock bands to sample…….any ideas?

    ^^

    uriah heep and deep purple. crazy breaks and shit.

  101. D. Billz Says:

    *clicks Remy link*

    *notices it’s not her*

    *duffs eskay*

  102. Big Homie Says:

    http://www.tinyurl.com/2eerfn

    ^ She lookin nice

  103. lo k Says:

    @Ghost – Burn, Bad Brains (I’m more partial to their early material), and Fishbone are good… but it depends on what you’re lookin’ for… I mean Rey would try to convince you that Fall Out Boy is the shit, but that’s a completely different lane…

    are you talkin’ trendy college stuff, or some, I’ll hit you in the face with a cue ball in a sock type rock? and then there’s metal…

  104. Mark Twain Fame Says:

    are you talkin’ trendy college stuff, or some, I’ll hit you in the face with a cue ball in a sock type rock? and then there’s metal…

    ^^^

    ha @ “then there’s metal…”

    lol.

    shit…break time.

  105. b-ease Says:

    Ghost Writer Says:

    April 2nd, 2008 at 10:48 am
    I need some good rock bands to sample…….any ideas?

    ^^^
    Foreigner, Jefferson Starship

  106. AD Says:

    Morning nah!

    *hugs greenie, BD*
    *daps for the fellas*

    green eyes Says:

    April 1st, 2008 at 5:28 pm
    So Greens, is it safe to say that being PASSIONATELY racist/homophobic isn’t a good look? I know in ATL some chicks can’t be too sure, they’ll ask skrait up if you’re a pimp or a fairy(fuck boi is prob more approp) … In other words, I get that being secure in your manhood/open-minded is generally smiled upon, but when does “Keeping it PC go wrong?”

    ^ passiobately racist & homophobic is NOT a good look. keeping it PC goes wrong if you kiss another dude. or try on my panties

    ^^^^^^

    Damn Greens, I suspect (no Suge Knight Pac allegations) you’re speaking from experience here? Lol…Anyways I guess the reason I asked u that because I’m curious (no man in yellow hat) how me saying “I’m a straight man that bartends at a gay bar (albeit mostly lesbians, no’mo) some weekends,” plays w/ the ladies. So far haven’t caught any flack, esp. since most know that the best tippers (again) are other bartenders, and gay people (in that order)… Anyways, thanks 4 the input.

    “Honey you r the rock, on which I stand” (c) Coldplay

  107. landLORD Says:

    … Vast Aire ? … Vordul Mega ? … Eskay been chewing on incense … good for him …

  108. b-ease Says:

    whats good Nah? Billz, what the deal?

    *daps all*

  109. !Ven-Tech? Says:

    Mark Twain Fame Says:

    April 2nd, 2008 at 10:53 am
    @Venny ha nice…dude was a true musical talent…not to great with the ladies though. ha.

    ^^^

    That’s my new role model for 2008. When ever a bitch get outta pocket wit me I look to the sky and say to myself:

    “Ike would not have put up with this”

  110. spotrusherz Says:

    aight putos, i gotta jet, uno
    shoutouts to lo k

  111. !Ven-Tech? Says:

    landLORD Says:

    April 2nd, 2008 at 11:00 am
    … Vast Aire ? … Vordul Mega ? … Eskay been chewing on incense … good for him …

    ^^

    whaddidup land

    you don’t fuck wit CanOx? (none)

  112. G7 Says:

    b-ease, land, billz, ad…*daps*

  113. 456 Says:

    *clicks Remy link*

    *notices it’s not her*

    *duffs eskay*

    ^lol. i guess that’s what the question mark is for.

  114. Аварийная стройка в центре Омска: строители укрепляют стенку котлов Says:

    […] Vast Aire ft. Vordul Mega – Mecca And The Ox […]

  115. D. Billz Says:

    landLORD… b-ease… 456… G7… VTech… spotrusherz… plug… MTF… GWriter… lo k… BigHomie… BDoll… CS88… Foe… greens…

    What it is?

  116. !Ven-Tech? Says:

    *daps mayor*

  117. AD Says:

    !Ven-Tech? Says:

    April 2nd, 2008 at 11:01 am
    Mark Twain Fame Says:

    April 2nd, 2008 at 10:53 am
    @Venny ha nice…dude was a true musical talent…not to great with the ladies though. ha.

    ^^^

    That’s my new role model for 2008. When ever a bitch get outta pocket wit me I look to the sky and say to myself:

    “Ike would not have put up with this”

    ^^^^^^^

    LMAO…

    *daps G7. Ven*

    How bout dem Buckeyes? Looks like they’re gonna win the Not-Invited to-Tournament Tournament… too bad it won’t be against the Gators…

  118. lo k Says:

    *plays http://www.youtube.com/watch?v=M6C7LgkDkFc*

    *punches co-worker*

    *kicks over computer monitor*

    *does a backflip off a cubicle partition*

  119. rex hussla Says:

    *chews incense*

    I didn’t give this a good listen yet, but the beat is cool and I fucks with Cannibal Ox

  120. lo k Says:

    RIP Lou Boulder…

  121. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    (Bloomberg) — The International Monetary Fund cut its forecast for global growth this year and said there’s a 25 percent chance of a world recession, citing the worst financial crisis in the US since the Great Depression.

  122. lo k Says:

    SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    April 2nd, 2008 at 11:15 am
    (Bloomberg) — The International Monetary Fund cut its forecast for global growth this year and said there’s a 25 percent chance of a world recession, citing the worst financial crisis in the US since the Great Depression.

    ^^^I’ve been talking about that for the last 6 months… *grips up*

  123. El Feces Loco Says:

    Says:
    April 2nd, 2008 at 11:05 am

    D. Billz, landLORD… b-ease… 456… G7… VTech… spotrusherz… plug… MTF… GWriter… lo k… BigHomie… BDoll… CS88… Foe… greens…

    What it is?

    ^^+1
    _________________________
    Yo Shanti stop lurking and holla at me I got some ATL questions..a nigga ridin up and down Memorial Hwy looking for some spots. I need a locals advice.

    bawnalonediealone@yahoo.com

    ..and oh yea bring me my damn coconut chicken from Luda’s…I aint forget.

  124. landLORD Says:

    !Ven-Tech? Says:

    April 2nd, 2008 at 11:02 am
    landLORD Says:

    April 2nd, 2008 at 11:00 am
    … Vast Aire ? … Vordul Mega ? … Eskay been chewing on incense … good for him …

    ^^

    whaddidup land

    you don’t fuck wit CanOx? (none)

    ——————–

    … actually, i do … thats why i commented as such … Eskay accuses some of us for being “incense chewers” and “incense burners” … it was odd to see him put light on such underground lumionaries as the aforementioned Def Jux stalwarts … i ONLY listen to underground hiphop these days … word to the Army Of Pharoahs …

  125. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    *daps ALL*
    Now Hit It! (c: Otis Day & The Knights)

  126. D. Billz Says:

    Feces… What it is?

  127. lo k Says:

    *daps land, feces, billzander, ven, 456, and all the other cats I ain’t dap earlier this morning*

  128. green eyes Says:

    # AD Says:
    April 2nd, 2008 at 11:00 am

    Morning nah!

    *hugs greenie, BD*
    *daps for the fellas*

    green eyes Says:

    April 1st, 2008 at 5:28 pm
    So Greens, is it safe to say that being PASSIONATELY racist/homophobic isn’t a good look? I know in ATL some chicks can’t be too sure, they’ll ask skrait up if you’re a pimp or a fairy(fuck boi is prob more approp) … In other words, I get that being secure in your manhood/open-minded is generally smiled upon, but when does “Keeping it PC go wrong?”

    ^ passiobately racist & homophobic is NOT a good look. keeping it PC goes wrong if you kiss another dude. or try on my panties

    ^^^^^^

    Damn Greens, I suspect (no Suge Knight Pac allegations) you’re speaking from experience here? Lol…Anyways I guess the reason I asked u that because I’m curious (no man in yellow hat) how me saying “I’m a straight man that bartends at a gay bar (albeit mostly lesbians, no’mo) some weekends,” plays w/ the ladies. So far haven’t caught any flack, esp. since most know that the best tippers (again) are other bartenders, and gay people (in that order)… Anyways, thanks 4 the input.

    “Honey you r the rock, on which I stand” (c) Coldplay

    ^ hmmm.. interesting (and no, i strongly frown on my men wearing panties) i mean, honestly, as long as you are clear in yourself, who cares. if you gotta chick tripping over where you work, she probably has other issues that she has to deal with. i mean its not like you are doing gay porn “just for the money”

  129. Foekist Says:

    Whaddup Billz… seems like it’s slow round these here parts…

  130. green eyes Says:

    # SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:
    April 2nd, 2008 at 11:15 am

    (Bloomberg) — The International Monetary Fund cut its forecast for global growth this year and said there’s a 25 percent chance of a world recession, citing the worst financial crisis in the US since the Great Depression.

    ^ fuck

  131. landLORD Says:

    *daps G7, DBillz, EFLoco, lo k, SSC88S88, rex hussla, ven-tech, 456, spotrusherz, AD*

    *out of daps*

    *re-ups*

  132. AD Says:

    @ Feces

    in case Shanti’s MIA (no greens), I’m not a local ATLien but basically nex best thing. I lived there for 7 yrs… Memorial Hwy I see you eastside chevy ridin (no Block), whatchu lookin 4 ?

  133. landLORD Says:

    ^^ edit: luminaries …

  134. Foekist Says:

    lo k Says:

    April 2nd, 2008 at 11:10 am
    *plays http://www.youtube.com/watch?v=M6C7LgkDkFc*

    *punches co-worker*

    *kicks over computer monitor*

    *does a backflip off a cubicle partition*

    $$

    only thing missing is the confederate flag in that video

  135. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    landLORD Says:

    April 2nd, 2008 at 11:21 am
    *daps G7, DBillz, EFLoco, lo k, SSC88S88, rex hussla, ven-tech, 456, spotrusherz, AD*

    *out of daps*

    *re-ups*

    ^^^
    (88 does backflip KungFu kick, breaks ankle)
    (tears follow)

    *daps land*
    (GhostRides stretcher)

  136. b-ease Says:

    # SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:
    April 2nd, 2008 at 11:15 am

    (Bloomberg) — The International Monetary Fund cut its forecast for global growth this year and said there’s a 25 percent chance of a world recession, citing the worst financial crisis in the US since the Great Depression.

    ^^^
    Have fun now people, in twenty years we’re going to be calling the past ten years “the good ole days”.

  137. Mark Twain Fame Says:

    That’s my new role model for 2008. When ever a bitch get outta pocket wit me I look to the sky and say to myself:

    “Ike would not have put up with this”

    ^^^
    ha classic.

  138. Foekist Says:

    SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:
    April 2nd, 2008 at 11:15 am

    (Bloomberg) — The International Monetary Fund cut its forecast for global growth this year and said there’s a 25 percent chance of a world recession, citing the worst financial crisis in the US since the Great Depression.

    $$

    met a cat yesterday that trades currency, he made 68% profit on his $20k Monday nite alone. trying to decide what hobby i’m gonna take up between tradin currency and stocks.

  139. b-ease Says:

    $$

    met a cat yesterday that trades currency, he made 68% profit on his $20k Monday nite alone. trying to decide what hobby i’m gonna take up between tradin currency and stocks.

    ^^^
    Pardon my ignorance, but how does that work?

  140. Mark Twain Fame Says:

    break ova!

    *daps da Mayor, Land, AD*

    speaking of Coldplay AD, they dope. F the haters.

    ####################################

    # SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:
    April 2nd, 2008 at 11:15 am

    (Bloomberg) — The International Monetary Fund cut its forecast for global growth this year and said there’s a 25 percent chance of a world recession, citing the worst financial crisis in the US since the Great Depression.

    ^^^

    yeah knew that was coming…time to get up on my Grapes of Wrath…

  141. SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    b-ease Says:

    April 2nd, 2008 at 11:27 am
    $$

    met a cat yesterday that trades currency, he made 68% profit on his $20k Monday nite alone. trying to decide what hobby i’m gonna take up between tradin currency and stocks.

    ^^^
    Pardon my ignorance, but how does that work?

    ^^^
    easy, step your JPmorgan wire game up… the exchange rates are the BESSS…

    (88 continues to hide more money from greeny & her love child with iCon)

  142. chea Says:

    *looks around online for a “FUKUDOME” jersey*

    that little asian cat is a PROLLEM

  143. landLORD Says:

    …. Candace Parker playing (and winning) with a separated shoulder > Dwyane Wade crying hysterically in a stretcher, whilst being led to an ambulance, and then to the coroners office, with the same injury …

  144. RIGZ Says:

    green eyes Says:

    April 2nd, 2008 at 11:20 am
    # SNORT_snortCRAZY88SINCE88 Says:
    April 2nd, 2008 at 11:15 am

    (Bloomberg) — The International Monetary Fund cut its forecast for global growth this year and said there’s a 25 percent chance of a world recession, citing the worst financial crisis in the US since the Great Depression.

    ^ fuck

    ^^^^^^^^^^^

    Hah Haaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!

    Jeah!

    *Starts sifting through Sterling notes*

    I got money nigga!

    Jeah!

  145. lo k Says:

    >>only thing missing is the confederate flag in that video

    ^^^negative, they’re from round my way, New Haven, CT…thems is peoples… that festival footage might have been down south tho… and that push mosh shit is not how it usually goes down…

    *does windmill of death*

    *spin kicks random co-worker in the face*

  146. D. Billz Says:

    AD… What it is?

    Yo, I’ve contemplated on numerous occassions doin’ some bartender work at a lesbo spot. Gays tip well… mostly because they 1.) somehow empathize with the “struggle” because of their status and, 2.) they have the more decorative job credentials.

  147. green eyes Says:

    (88 continues to hide more money from greeny & her love child with iCon)

    ^ lol. damn.

  148. Foekist Says:

    b-ease Says:

    April 2nd, 2008 at 11:27 am
    $$

    met a cat yesterday that trades currency, he made 68% profit on his $20k Monday nite alone. trying to decide what hobby i’m gonna take up between tradin currency and stocks.

    ^^^
    Pardon my ignorance, but how does that work?

    $$

    You have to study what’s going on relationship wise between the main countries: US, UK, and there was two other ones he said he watches and studies. the values of currencies (other than China which is very steady, purposefully) are always fluctuating, so you make trades before the markets open up in the countries of which you’re trading.

    Example, if UK’s markets open at 8am their time, it could be 9pm here, so you have to make your trades before 9pm and watch to see how much you made (or lost).

  149. Mark Twain Fame Says:

    Land loves him some female ballers.

    Land = Omar Epps in Love & Basketball

  150. chea Says:

    don’t sleep on that atmosphere video

    he spits fiya for a white boy (or a hispanic i can’t fucking tell any more all these crackers be camouflaging their race and shit (c) brother ali, who is a monster btw)

  151. yaboy Says:

    What up Nah?

    *daps all*

    Rhymefest Michael Jackson themed Mixtape – The Man in the Mirror

    http://www.mediafire.com/?dgddiiwnu1q

  152. G7 Says:

    >>Gays tip well

    ^ayo?

  153. El Feces Loco Says:

    Billz, Land, Lo K..whattup? Aint shit chillin in the land of the skrippas.

    Yo AD..I need a all in one auto shop, systems and rims, tires etc..most of these shops selling used shit. My radio is fucking up though and I can’t head back to NY with no music in the whip..and I need a back tire 19″ pirellis..I aint trynna ride on 3 Pi’s and one Goodyear ya dig fam fam?

    Lol at mofukkas down here callin me “famfam”..old school new shit.

  154. lo k Says:

    >>>Yo, I’ve contemplated on numerous occassions doin’ some bartender work at a lesbo spot. Gays tip well… mostly because they 1.) somehow empathize with the “struggle” because of their status and, 2.) they have the more decorative job credentials.

    ^^^you ain’t lyin… it pisses me off when people try to equate the gay stuggle with the black/latino struggle… that shit is ridiculous… gay people run shit… period… most of the people in prominent positions in business, entertainment, and politics are gay… it’s a fact…

  155. Mark Twain Fame Says:

    I need to hear more of this Estelle chick.

  156. Foekist Says:

    ^^^you ain’t lyin… it pisses me off when people try to equate the gay stuggle with the black/latino struggle… that shit is ridiculous… gay people run shit… period… most of the people in prominent positions in business, entertainment, and politics are gay… it’s a fact…

    $$

    i believe you, but name names if it’s a fact.

  157. landLORD Says:

    … Slug (Atmosphere) > Marshall Mathers …

    … Aesop Rock > Marshall Mathers …

  158. lo k Says:

    @yaboy – that mixtape is hilarious…

  159. chea Says:

    Mark Twain Fame Says:

    April 2nd, 2008 at 11:37 am
    I need to hear more of this Estelle chick.

    ^

    i need to hear her booty clapping on my lap she looks like a nasty little Brit in a nice dark chocolate package

  160. G7 Says:

    *daps yaboy*

  161. yaboy Says:

    Rumored tracklist to The Game’s forthcoming album, L.A. Times (L.A.X)
    1. Intro
    2. Bounce! Produced by Swizz Beatz
    3. The Sound Collector (featuring Quan) Produced by 9th Wonder
    4. Street Rydaz (featuring NaS & Akon) Produced by Cool & Dre
    5. Los Angeles Times Produced by Scott Storch
    6. Blood Brothers (featuring Lil’ Wayne) Produced by NJD
    7. The Terrordome Produced by Just Blaze
    8. Wanna Get High (featuring Snoop Dogg & Busta Rhymes) Produced by Hi-Tek
    9. You Owe Me (featuring Alicia Keys) Produced by Quincy Jones
    10. Big Dreams Produced by Cool & Dre
    11. Cruisin’ (featuring D’Angelo) Produced by Scott Storch
    12. House Of Pain Produced by KanYe West
    13. Any Means Necessary Produced by J.R. Rotem
    14. People (featuring Mary J. Blige) Produced by Cool & Dre
    15. Lights Out! Produced by Just Blaze
    Bonus Tracks:
    16. Hustlers Dream (featuring Anthony Hamilton) Produced by Dre & Vidal
    17. Gangsta Music (featuring Juice, Clyde Carson, Ya Boy & Jay Rock) Produced by NJD

  162. Foekist Says:

    >>>Yo, I’ve contemplated on numerous occassions doin’ some bartender work at a lesbo spot. Gays tip well… mostly because they 1.) somehow empathize with the “struggle” because of their status and, 2.) they have the more decorative job credentials.

    $$

    yeah, but… fucks dat. Last thing i need is to be youtube’d walkin out of that spot and put on blast. I usually don’t care what other people think, but being put out there is a queer is a chance that’s not worth it for some tip money.

    plus, i’d feel uncomfortable turning around and fixing drinks knowin it’s niggas lookin at me and fantasising about… *dies*

  163. landLORD Says:

    Mark Twain Fame Says:

    April 2nd, 2008 at 11:33 am
    Land loves him some female ballers.

    Land = Omar Epps in Love & Basketball

    ——————

    … i’ll be dat …

    … i love sports … i love women …

    … and together, its like a Reeses Peanut Butter Cup effect …

    … so to speak …

  164. RIGZ Says:

    Mark Twain Fame Says:

    April 2nd, 2008 at 11:37 am
    I need to hear more of this Estelle chick.

    ^^^^^^

    This was Estelle’s debut:

    Skitz Ft. Tempa, Wildflower & Estelle – Domestic Science

    http://www.youtube.com/watch?v=6PfvIzKL6y0

    …This is some old shit…

  165. El Feces Loco Says:

    # Mark Twain Fame Says:
    April 2nd, 2008 at 11:33 am

    Land loves him some female ballers.

    Land = Omar Epps in Love & Basketball

    ^^^^99% of the other players are “female ballers”…Candace just happens to be a female that plays ball…word to her supple pink juicy bottom lip.

    I wanna dislocate her cervix. I’d have to jay her with her clothes on tho….you ever seen a skinny 6″4 chick nekkid?

  166. Mark Twain Fame Says:

    chea Says:

    April 2nd, 2008 at 11:34 am
    don’t sleep on that atmosphere video

    he spits fiya for a white boy (or a hispanic i can’t fucking tell any more all these crackers be camouflaging their race and shit (c) brother ali, who is a monster btw)

    ^^^

    ha. zup chea *daps the crazy mofo*

    what video you talkin about? Guarantees? thats a dope track.

    that dude(Slug) is white, black, and native american.

    brother ali is a white boy I think, might be multi raced…also he’s albino.

  167. AD Says:

    Mark Twain Fame Says:

    April 2nd, 2008 at 11:28 am
    break ova!

    *daps da Mayor, Land, AD*

    speaking of Coldplay AD, they dope. F the haters.

    ^^^^^

    No Doubt. Bumpin Parachutes at the J-O as we speaktype

    Coldplay’s God Put a Smile Upon Your Face > Fitty’s God Put a Smile On My Face

    @ Greens

    i mean its not like you are doing gay porn “just for the money”
    ^^^^

    E-I-A-Y-O… I actually pulled a lil shawty (in ATL I believe they’re referred to as “Fag-hags,” no’mo) my first shift who was there w/ a gay friend. She orders a apple martini and right after asks if I have a girlfriend…I have only worked there 1nce but I feel like it could be a win/win.

  168. Ghost Writer Says:

    Sorry I had to step out…..but thanks to everyone who gave me some good rock bands to sample from……good looking

  169. lo k Says:

    @foe – i believe you, but name names if it’s a fact.

    ^^^you say that as if you don’t read the same newspapers where several times a year folks are gettin’ caught out with trannies, gay lovers and the like… I don’t have time to put together a report, but you can also ask billz about Bohemian Grove…

  170. green eyes Says:

    Reeses Peanut Butter Cup

    ^ i like those

  171. b-ease Says:

    No fuckin way thats really Game’s tracklisting…

  172. chea Says:

    brother ali is 100% white albino but he’s a muslim convert which throws people off

    he spits hot fiyaaaaaaaaa

  173. RIGZ Says:

    MORE ESTELLE:

    Estelle – 1980 (Debut single from 1st LP)

    http://www.youtube.com/watch?v=k0ODOYNAuGM

    Estelle Ft. John Legend & So Solid – Free

    http://www.youtube.com/watch?v=xIQDMKqlcI4

  174. D. Billz Says:

    lo k Says:

    April 2nd, 2008 at 11:36 am
    >>>Yo, I’ve contemplated on numerous occassions doin’ some bartender work at a lesbo spot. Gays tip well… mostly because they 1.) somehow empathize with the “struggle” because of their status and, 2.) they have the more decorative job credentials.

    ^^^you ain’t lyin… it pisses me off when people try to equate the gay stuggle with the black/latino struggle… that shit is ridiculous… gay people run shit… period… most of the people in prominent positions in business, entertainment, and politics are gay… it’s a fact…

    ^Diddy… Russell… Stephen Hill… Will Smith… etcetera, etcetera…

  175. yaboy Says:

    espn.go.com/

    The title photo of the final four teams – more specifically, the LSU player BETTER not be candace parker….

    LMFAO

  176. Mark Twain Fame Says:

    … i’ll be dat …

    … i love sports … i love women …

    … and together, its like a Reeses Peanut Butter Cup effect …

    … so to speak …

    ^^^

    yeah I feel ya…I was mostly just giving you shit.

    yo Land you down with some Atmosphere and Aesop Rock?

    ##########################################

    i need to hear her booty clapping on my lap she looks like a nasty little Brit in a nice dark chocolate package

    ^^^
    yeah that too chea… she is a sexy ass lady. and can sing damn good too.

    ###########################################

    *daps yaboy*

    looks like a decent line up for his album…hopefully it sounds good.

  177. G7 Says:

    female volleyballers > female basketballers

  178. AD Says:

    El Feces Loco Says:

    April 2nd, 2008 at 11:35 am
    Billz, Land, Lo K..whattup? Aint shit chillin in the land of the skrippas.

    Yo AD..I need a all in one auto shop, systems and rims, tires etc..most of these shops selling used shit. My radio is fucking up though and I can’t head back to NY with no music in the whip..and I need a back tire 19″ pirellis..I aint trynna ride on 3 Pi’s and one Goodyear ya dig fam fam?

    Lol at mofukkas down here callin me “famfam”..old school new shit.

    ^^^^^^

    Try this spot if you haven’t already, you most def in a good area, there’s a ton of those place on Memorial, mostly body shops tho…
    BUTTER RIMS 404-588-0808
    1261 Memorial Dr Se
    Atlanta, GA 30316

  179. Goon Says:

    Cold Vein = Best post 2000 hip-hop album.

  180. YIDIEL Says:

    DUDE IS GARBAGE… 2ND MC IS AIGHT!!! BUT THATS SOME OLD SCHOOL 1993 BULL$#iT!!!

  181. I tap dance on fingers… « Hip Hop is Deadly Says:

    […] Link strong-armed off Nahright. […]

  182. Thepunkguy » drank two beers, woke up late, feeling sleeping.. Says:

    […] a. Cannibal OX Alumni Vast Aire has a new track produced by Pete Rock HERE. […]

  183. Nah Right » Blog Archive » Vast Aire - TV Land Says:

    […] Previously: Vast Aire ft. Vordul Mega – Mecca And The Ox […]

  184. Nah Right » Blog Archive » Vast Aire - The Crush Says:

    […] Previously: Vast Aire – TV Land | Vast Aire ft. Vordul Mega – Mecca And The Ox […]

Leave a Reply