займ с плохой кредитной историей онлайн

Boosie Covers Fader

B.Dot: oh, did you see my nigga Boosie on the cover of Fader?
B.Dot: oh, you maaaad
eskay: word? nah…
eskay: link?
eskkay: i am mad
B.Dot: i dont do links, fam. i do newstands…


AddThis Social Bookmark Button

63 Responses to “Boosie Covers Fader”

  1. George Spinesplitter Says:

    Just anotha day in the life of the goddamn boss, boss boss da boss, boss boss da bosss…

  2. Ghost Writer Says:

    Lol I can see the hate

  3. Hatrick Swayze Says:

    I-D-E-P-E-N-D-E-N-T

  4. Dem Says:

    i’ll shit on ya’ll niggas.

  5. RIGZ Says:

    RIGZ Says:

    March 28th, 2008 at 1:11 pm
    Hatrick Swayze Says:

    March 28th, 2008 at 1:09 pm
    No Rigz like Bowtie, CrossBow, Bowling ….all around bow skills

    ^^^^^

    Oh seen.

    Either way,

    “Badman never bow” (c) Jamaican Culture

  6. moresickaMC Says:

    smh…cant stand Boosie

  7. eskay Says:

    http://thisis50.com/profiles/blog/show?id=784568%3ABlogPost%3A2200902

    ^smh

  8. Ghost Writer Says:

    Boosie is cool with…….I’m DL his album when I get home just because

  9. nation Says:

    Sign in to Thisis50

    ^smh @ eskay recruiting us

  10. YA MOMS Says:

    BOOSIE got swag , but the lyrics …….BASURA!!!

  11. cMac Says:

    im out

  12. Hatrick Swayze Says:

    Boosie has that little 4th grade black kid haircut..

  13. Hatrick Swayze Says:

    eskay just paste the picture[||], no 2x

  14. Hatrick Swayze Says:

    Boosie has a strong following, why?

  15. Da PartyStarter Says:

    *Daps JayDeez*
    Wassup, Money?

    Thanks, MTF.

    @Rigz:

    I wouldn’t give credibility to anyone’s claim to ghostwriting RD because we’ve witnessed Jigga’s evolution or de-evolution.

    I liken Jigga’s career to a ballplayer who DIDN’T use performance enhancing drugs(ghostwriiters).
    He came out hot, got better, peaked and experimented (Blueprint 1, The Dynasty Album, BP Double album,The Black Album) declined (Kingdom Come) and then just rode his strengths (American Gangster). Jay’s not gonna get any better.

    I look at Fat Joe and Lil Wheezy like they used PED’s( Big Pun, Triple Seis and Gillie Da Kid, respectively) and their lyrical “growth” is/was suspect.
    Wheezy has perfected flows but don’t really say shit. Fat Joe is like Brady Anderson, hot for a season or so but not as good as he thinks he is.

  16. Hatrick Swayze Says:

    hatrick swayze aka the overtheline hot steppa

  17. RIGZ Says:

    Da PartyStarter Says:

    March 28th, 2008 at 1:14 pm
    *JayDeez*
    Wassup, Money?

    Thanks, MTF.

    @Rigz:

    I wouldn’t give credibility to anyone’s claim to ghostwriting RD because we’ve witnessed Jigga’s evolution or de-evolution.

    I liken Jigga’s career to a ballplayer who DIDN’T use performance enhancing drugs(ghostwriiters).

    I look at Fat Joe and Lil Wheezy like they used PED’s( Big Pun, Triple Seis and Gillie Da Kid, respectively) and their lyrical “growth” is/was suspect.

    ^^^^^^

    This would make sense, but Jay was DOO-DOO before Reasonable Doubt. I dont care what the stans say. He wasnt nice.

    I gradually seen Wayne get better. Starting with his verse on Funkmaster Flex’s LP…

    My whole point is…ANYONE can get better…To say someone had ghostwriters just because they improved is dumb. Especially when you been watching their growth since they was 14 yrs old.

  18. Hatrick Swayze Says:

    Brady Anderson had a long career and was nice with the mitt

  19. Hatrick Swayze Says:

    *shucks and jives*

  20. Hatrick Swayze Says:

    :)

  21. CiCi The Intern Says:

    Boosie looks like he’s 14 on the cover … word to Stephen Curry …

  22. That Man Says:

    I thought Lil Wayne was related to Whoopi Goldberg…

  23. RIGZ Says:

    Boosie looks like Crunchy black’s little brother (no phonte)

  24. JayDeez Says:

    This would make sense, but Jay was DOO-DOO before Reasonable Doubt. I dont care what the stans say. He wasnt nice.

    ^^

    Very true. And i have my moments of jay stanery.. but his verses weren’t even so-so hot.

  25. Hatrick Swayze Says:

    every now and then act a fool/take my girl to the backyard to teach her how to shoot the tool(c) Hot spitta

  26. el feces loco Says:

    JayDeez Says:
    March 28th, 2008 at 1:25 pm

    This would make sense, but Jay was DOO-DOO before Reasonable Doubt. I dont care what the stans say. He wasnt nice.

    ^^

    Very true. And i have my moments of jay stanery.. but his verses weren’t even so-so hot.

    ^^^His name is Dame Dash

  27. Crossbow Says:

    Eskay recruting for Boo-boo.com?

    “Shameful Shit!!” (c) Clay Davis

  28. moneyray Says:

    i was at the jay concert lastnight and that nigga stopped the two step on “excuse me miss” for me..im a fucckin star SOn..lol

  29. nation Says:

    Damon Dash > Jay-Z

  30. Boosie Says:

    # Hatrick Swayze Says:
    March 28th, 2008 at 1:19 pm

    Boosie has a strong following, why?
    __________________________________________________

    Cause I make music that people can feel. My music come from my heart. We live a different lifesytle then you livin, you heard me. Everybody in da same place dont sound da same. Da streets feel me where Im from. This the type of music we like. I give people more than just dance shakin music ya heard me. I make that gutta music. This what we living.

  31. Hatrick Swayze Says:

    HeLLO nation *hugs*

  32. nation Says:

    ^ shit’s disgusting b.

  33. el feces loco Says:

    Brooklyn cats was known for hustling and stick up kids..any given day you could roll thru BK and see a young husla sittin on a crate with 20k in his pocket…Harlem was where they displayed their opulence, big cars, big clubs, big clothes, big women with big puzzies..Jay jacked that harlem swagger when he met Dame..and stopped rapping like Fu Shnickens.

  34. Hatrick Swayze Says:

    its dead today. *beats dead horse*

  35. eskay Says:

    so Dame made Jay rap better huh? smh

  36. eskay Says:

    anybody seen Dame lately?

  37. Hatrick Swayze Says:

    Camel needed a jockey to tell him where to go

  38. Hatrick Swayze Says:

    I saw Dame at the Ralphs Supermarket

  39. Censuous Cigfried Says:

    yo yo yo

  40. SpotOn Says:

    la schmoo, yo we aint got nuttin 2 prove

  41. fifty cents Says:

    eskay Says:

    March 28th, 2008 at 1:33 pm
    so Dame made Jay rap better huh? smh

    ^

    i been sayin dame is a fucking lame

  42. fifty cents Says:

    smh @ myself for not realizing that the EMc album was going to be fire

    don’e sleep on that real hip-hop ish, shit’s immaculate

  43. fifty cents Says:

    cosi sandwiches are ill – pause

  44. Hatrick Swayze Says:

    *listens to Boosie*

  45. G7 Says:

    strange rash > dame dash

  46. fifty cents Says:

    true or false for a chick to look good in a pair of black hi-top converse all stars and shorts she has to be a perfect 10

    i think true

  47. 456 Says:

    # eskay Says:
    March 28th, 2008 at 1:34 pm

    anybody seen Dame lately?

    ^i seen him pourin quaterwaters all over a crackhead on lenox

  48. da hood bruce Says:

    Damm,
    Flavor flav found the fountain of youth smh

  49. fifty cents Says:

    Hatrick Swayze Says:

    March 28th, 2008 at 1:38 pm
    *listens to Boosie*

    ^

    lol fux is on 1

  50. George Spinehitter aka Dick Stallion aka Uncle Rico Says:

    Nation please approve the name “George Spinehitter aka Dick Stallion aka Uncle Rico”

  51. 456 Says:

    Brooklyn cats was known for hustling and stick up kids..any given day you could roll thru BK and see a young husla sittin on a crate with 20k in his pocket…Harlem was where they displayed their opulence, big cars, big clubs, big clothes, big women with big puzzies..Jay jacked that harlem swagger when he met Dame..and stopped rapping like Fu Shnickens.

    ^all high level drug dealers floss the same basically and yes, that style came from harlem because of the history.

  52. el feces loco Says:

    # eskay Says:
    March 28th, 2008 at 1:34 pm

    anybody seen Dame lately?

    ^^^You seen Bill Gate’s lately? Dame is rich..aint got no time to be hustling for nigga pennies..aint no moeny in rap..Jay is looking for a new deal..big powerful powerhouse Jay..can’t find a label..What a shame..that nigga’s business acumen is zero. Dame woulda had them niggas signed by now..

    Before Dame Jay was known as the wack fast rapping Hawaiian shirt rapper…Thats a FACT.

  53. da hood bruce Says:

    Flavor flav found the fountain of youth
    Smh.

  54. da hood bruce Says:

    Flavor flav found the fountain of youth
    Smh.

  55. Encyclopedia Black Says:

    Um….why would you want a woman with a big pussy?

  56. young luck Says:

    Dame has the business savy when he has something 2 offer!
    Just 2 prove a point him and cam r cut from the same fabric and look @ them now nuttin
    Jay can get less then what he wants 100mill plus overhead if I was a label and as big of a hov stan as I am I wouldn’t give him that!
    rap labels start up isn’t the same not even for the most powerful exc

  57. Brad Cessley Says:

    el feces loco Says:

    March 28th, 2008 at 1:45 pm
    # eskay Says:
    March 28th, 2008 at 1:34 pm

    anybody seen Dame lately?

    ^^^You seen Bill Gate’s lately? Dame is rich..aint got no time to be hustling for nigga pennies..aint no moeny in rap..Jay is looking for a new deal..big powerful powerhouse Jay..can’t find a label..What a shame..that nigga’s business acumen is zero. Dame woulda had them niggas signed by now..

    Before Dame Jay was known as the wack fast rapping Hawaiian shirt rapper…Thats a FACT.

    ^^^
    Yeah that’s why Dame has that wack ass show on BET, he didn’t need that TV money or anything… SMH, Dame’s working on his Pro keds game, graow

  58. Brad Cessley Says:

    el feces loco Says:

    March 28th, 2008 at 1:45 pm
    # eskay Says:
    March 28th, 2008 at 1:34 pm

    anybody seen Dame lately?

    ^^^You seen Bill Gate’s lately? Dame is rich..aint got no time to be hustling for nigga pennies..aint no moeny in rap..Jay is looking for a new deal..big powerful powerhouse Jay..can’t find a label..What a shame..that nigga’s business acumen is zero. Dame woulda had them niggas signed by now..

    Before Dame Jay was known as the wack fast rapping Hawaiian shirt rapper…Thats a FACT.

    ^^^
    Yeah that’s why Dame has that wack ass show on BET, he didn’t need that TV money or anything… SMH, Dame’s working on his Pro keds game somewhere, graow

  59. Ty Says:

    Maybe FADER wanted to Booise to be the first rapper with diabetes to grace their cover…

  60. theshoelace Says:

    “Ty Says:

    March 28th, 2008 at 2:15 pm
    Maybe FADER wanted to Booise to be the first rapper with diabetes to grace their cover… ”

    lol, wow.

  61. young luck Says:

    Flavor flav found the fountain of youth…smh

  62. Eightys Baby Says:

    B-O-O-S-I-E…..nevermind

  63. illRoots » Blog Archive » Track The Movement (3/28/08) Says:

    […] Boosie Covers Fader [NahRight] […]

Leave a Reply