Lil Wayne ft. Cory Gunz – A Milli (Preview)

 

This isn’t the full song, but it has no DJ and no drops or tags. I fuck with this way more than Lollipop, but I’m still not too sure about Dwayne’s delivery on it.

Lil Wayne ft. Cory Gunz – A Milli (Preview)

Props to Splash.  


AddThis Social Bookmark Button

144 Responses to “Lil Wayne ft. Cory Gunz – A Milli (Preview)”

  1. Joe 88 Says:

    lol @ the picture, it looks like he’s about to kiss baby

  2. Big Homie Says:

    *sigh*

  3. eskay Says:

    his face needs an enema.

  4. Mark Twain Fame Says:

    eskay…this pic…LMAO.

  5. L.P.CROOKS Says:

    Werd…

  6. BabyDoll Says:

    I fuck with this way more than Lollipop,

    ^Really? We’ll see about that *clicks link*

  7. CiCi The Intern Says:

    It looks like he gets his eyebrows waxed … there’s the mad obvious tan demarcation…

  8. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    P.U.

  9. Big Homie Says:

    He kind of resembles ET in this pic

  10. blaze22 Says:

    C3 is going to be crazy

  11. catch22 Says:

    eskay is the GOAT of finding suspect pictures

  12. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    eskay Says:

    March 18th, 2008 at 3:02 pm
    his face needs an enema.

    ^^^
    YIKES!

  13. Joe 88 Says:

    Lollipop > A Milli

    The song gotta grow on me (pause), cory gunz is cool, but his time was 04′ 05, he sould’ve went hard (n/h) & dropped a mixtape, or something

  14. Mark Twain Fame Says:

    koch has a classically hilarious roster of artists…very diverse ha.

    2Pac
    40Cal
    BangEm Smurf
    Big Noyd
    Brandy
    Foxy Brown
    The Cardigans
    Cormega
    D-Block
    Charlie Daniels
    Daz Dillinger
    DJ Khaled
    Fat Joe
    Funk Flex
    Ginuwine
    Goodie Mob
    Havoc
    Hell Rell
    J. Hood
    Jim Jones
    Cledus T. Judd
    ….
    The Wiggles?!
    Fraggle Rock

    ha, damn they got everybody, shit.

  15. Plug Says:

    the beat is 1990-sick

    Cory gunz went in too

    I hope he still has a couple mannie fresh beats stashed somewhere

  16. Lubara Simpkins Says:

    Hey lads, this song isn’t that bad I fucks wit it. Don’t care for lollipop. You lads worry about another lad’s looks too much instead of focusing on the music.

  17. icon (trillbert arenas) Says:

    Welcome to Goodburger, home of the Goodburger…may I take your orrrrrrder? (none)

  18. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    CiCi The Intern Says:

    March 18th, 2008 at 3:04 pm
    It looks like he gets his eyebrows waxed … there’s the mad obvious tan demarcation…

    ^^^
    YIKES!

  19. Mr.E Says:

    all i heard was madd bass and WAKA YAKA YAKA(AMILLI AMILLI)WAKA YAKA YAKA….

  20. catch22 Says:

    BangEm Smurf
    ^^
    worst……name…..ever (c) comic guy

  21. b-ease Says:

    Uhhh….this is a Corey Gunz song right? Right??

  22. icon (trillbert arenas) Says:

    catch22 Says:

    March 18th, 2008 at 3:10 pm
    BangEm Smurf
    ^^
    worst……name…..ever (c) comic guy

    ***Ionno…you got Rhymefest, and isn’t there a nigga named Guzzle 1, or some shit like that?

  23. b-ease Says:

    Joe 88 Says:

    March 18th, 2008 at 3:08 pm
    Lollipop > A Milli

    The song gotta grow on me (pause), cory gunz is cool, but his time was 04′ 05, he sould’ve went hard (n/h) & dropped a mixtape, or something

    ^^^
    Co-sign on both points

  24. Willy Swagger Says:

    YO Corey Gunz take his fathers name is kind of cool, No? Lil Wayne has the time to wax his ‘brow but then tat it up, isnt that reverse logic?

  25. blaze22 Says:

    You lads worry about another lad’s looks too much instead of focusing on the music.

    cosign

  26. Willy Swagger Says:

    Corey Gunz still getting allowance from his dads ‘Uptown Baby Deja Vu’ Jawn

  27. catch22 Says:

    my saddles waiting. come and jump on it

    you’re lying if you didn’t fuck with ginuwine when he first came out. thats some “rub my boner on your leg at the prom while we slow dance” shit. (-)

  28. icon (trillbert arenas) Says:

    blaze22 Says:

    March 18th, 2008 at 3:13 pm
    You lads worry about another lad’s looks too much instead of focusing on the music.

    cosign

    ***You worry about saying “lads” every other word, instead of focusing on being coherent and not annoying

  29. Mark Twain Fame Says:

    zup Ike…ole Kenan & Kel mutha…

    Lubara Simpkins Says:

    March 18th, 2008 at 3:08 pm
    Hey lads, this song isn’t that bad I fucks wit it. Don’t care for lollipop. You lads worry about another lad’s looks too much instead of focusing on the music.

    ^^^

    damn homie you still doin the lad thing?…so you Scottish right? well shit I know of two other scottish guys that get on here but they dont have to say lads every sentence…jsut take that lad stuff down a notch.

    I mean we say homie, dog, bro, etc but we dont go “hey dog, whut up dog, you dogs kinda trip off another dog’s looks, why dont you just listen to the dog’s music.”

    you see what I mean?

  30. b-ease Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    March 18th, 2008 at 3:12 pm
    catch22 Says:

    March 18th, 2008 at 3:10 pm
    BangEm Smurf
    ^^
    worst……name…..ever (c) comic guy

    ***Ionno…you got Rhymefest, and isn’t there a nigga named Guzzle 1, or some shit like that?

    ^^^
    I still think Papoose is taking the gold on this one…Rhymefest is top 7 tho. Easy.

  31. CiCi The Intern Says:

    This joint isn’t that bad…

  32. Plug Says:

    LF: Bun and Pimp went in on this

    bun’s verse on this is in my top 25 best verses.

    youtube.com/watch?v=OvtZ9fuZv2E

  33. Plug Says:

    LF: Bun and Pimp went in on this

    bun’s verse on this is in my top 25 best verses.

    http://www.youtube.com/watch?v=OvtZ9fuZv2E

  34. Willy Swagger Says:

    *sings* What are all these numbers in your pocket, i remember when you used to throw those things awayyyyyyyyyyyy…….

  35. icon (trillbert arenas) Says:

    catch22 Says:

    March 18th, 2008 at 3:14 pm
    my saddles waiting. come and jump on it

    you’re lying if you didn’t fuck with ginuwine when he first came out. thats some “rub my boner on your leg at the prom while we slow dance” shit. (-)

    ***?????????????????????????? No amount of disclaimers, lol..

  36. Mark Twain Fame Says:

    naw we dont care whut weezy looks like really…we just think its funny the way he looks.

    ole mini Predator lasers on ya wrists lookin…

  37. Joe 88 Says:

    I mean we say homie, dog, bro, etc but we dont go “hey dog, whut up dog, you dogs kinda trip off another dog’s looks, why dont you just listen to the dog’s music.”

    ^lol
    ——————————————————————————–

    Fabolous = worst rap name

    What grown as man wants to be “fabolous”? Let alone be named that

  38. b-ease Says:

    Lord Tariq??? Milk carton All-Star.

    That joint he had on The Professional was dope.

  39. Willy Swagger Says:

    I fux with this, Lil Wayne is kind of innovative and fucks/tinkers with his delivery and flow …. I aint mad at that

  40. BK2LV Says:

    what jada is working on the album

    He’s got a record on there called ‘Letter To B.I.G.’ and he’s telling B.I.G. everything that has happened since he’s been gone. Very hot.”

    anticipates top 5 i mean 10 dead or alive

  41. spotrusherz Says:

    – mtf, you know what? the cardigans > every other artist on that list. except maybe havoc, noyd and mega cause i’m a QB stan.

    – two times, you STILL havent answered my question.

    – cory gunz is actually very talented. he killed that maroon 5 beat 2 or 3 years ago.

  42. Willy Swagger Says:

    I mean we say homie, dog, bro, etc but we dont go “hey dog, whut up dog, you dogs kinda trip off another dog’s looks, why dont you just listen to the dog’s music.”

    ^^HAHAHAAAAAAAAAAAA(c) Jeezy

  43. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    Willy Swagger Says:

    March 18th, 2008 at 3:15 pm
    *sings* What are all these numbers in your pocket, i remember when you used to throw those things awayyyyyyyyyyyy…….

    ^^^
    (88 picks up Cell)

    *hello… hey girl, Oh word… dude trippin again?… U Pissed?*

    (girl JibberJabbers on other end)

    *Word…Um. Naw i got a better idea, i’ll send a car to come pick u up*

    (88 smiles)

  44. Joe 88 Says:

    You’ll know nothing bout throwing a couple hunnit thousand on the table, & tell your niggas keep what you want

  45. b-ease Says:

    Beat just didnt have any…I dont know…life?

  46. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    BK2LV Says:

    March 18th, 2008 at 3:17 pm
    what jada is working on the album

    He’s got a record on there called ‘Letter To B.I.G.’ and he’s telling B.I.G. everything that has happened since he’s been gone. Very hot.”

    anticipates top 5 i mean 10 dead or alive

    ^^^
    (waits for Eskay to post)

  47. b-ease Says:

    BK2LV Says:

    March 18th, 2008 at 3:17 pm
    what jada is working on the album

    He’s got a record on there called ‘Letter To B.I.G.’ and he’s telling B.I.G. everything that has happened since he’s been gone. Very hot.”

    anticipates top 5 i mean 10 dead or alive

    ^^^
    Where’d you read that at?

  48. Mark Twain Fame Says:

    Willy Swagger Says:

    March 18th, 2008 at 3:13 pm
    YO Corey Gunz take his fathers name is kind of cool, No? Lil Wayne has the time to wax his ‘brow but then tat it up, isnt that reverse logic?

    ^^^

    shit I jsut made that connection of father and son…well shit how old is Peter Gunz then? might as well take his pops name, but def gotta prove himself…he’s on DJ.

    that peter Gunz & Lord Tariq blicka was dope. Uptown Uptown!

  49. Plug Says:

    nhjic, but we used to bend corners bumpin that ginuwine “so anxious” in the hood. yoes used to come out the house wit they kittens moist. The bass alone drove yoes crazy. and then when we started puttin those 4 channel amps on the interior speakers so the words would be just as loud as the bass, the conversion van stayed wit 4 boppers in it.

  50. icon (trillbert arenas) Says:

    Fabolous = worst rap name

    What grown as man wants to be “fabolous”? Let alone be named that

    ***LOL…Jadakiss is a close second…dope rapper, terrawfulble name- the worst name, on second thought, has to be that group Eskay posted today- “Brenda Jenkins is a Rap Group”, or some shit like that

  51. k-rob Says:

    elephant in the room” 33k first week sale i guess no one still noticed their was a elephant in the room.
    swagger jack the south and sell like the south.well this is the worst performance from joe ever, this guy never sells, but damn!!!
    ele in the sand 50k downloads in one day over 500k in a week cmon b.i see game is mentioning fif’s name again, i guess he needs buzz for his album lol.

  52. green eyes Says:

    one of yall said:
    “rub my boner on your leg

    ^ thats all you did. your game is wack.

    joe said:
    Fabolous = worst rap name

    What grown as man wants to be “fabolous”? Let alone be named that

    ^ and that shit is spelled wrong.

  53. CiCi The Intern Says:

    # Willy Swagger Says:
    March 18th, 2008 at 3:14 pm

    Corey Gunz still getting allowance from his dads ‘Uptown Baby Deja Vu’ Jawn
    ^^

    *jumps under the 1-95 bridge that’s about to break in South Philly*
    *stares at the concrete inching closer and closer to face*

    wasn’t the hype for Corey real high about 3 or 4 years ago?

  54. Mark Twain Fame Says:

    Peter Gunz always looked like he had a black eye.

  55. k-rob Says:

    elephant in the room” 33k first week sale i guess no one still did’nt notice their was a elephant in the room.
    swagger jack the south and sell like the south.well this is the worst performance from joe ever, this guy never sells, but damn!!!
    “ele in the sand” 50k downloads in one day over 500k in a week cmon b.i see game is mentioning fif’s name again, i guess he needs buzz for his album lol.

  56. Mark Twain Fame Says:

    it’s Tanya Morgan, ike.

  57. Joe 88 Says:

    but we used to bend corners bumpin that ginuwine “so anxious” in the hood.

    ^Ya’ll fucking lost. Some thug ass niggas ridin around bumping ginuwine, lol.

  58. k-rob Says:

    worst rap name is flo-rida and papoose

  59. icon (trillbert arenas) Says:

    No shots fired, but SMH @ G-Unit stands comparing free downloads #s to retail sales- “Elephant in the Sand” was a dope mixtape, but I’m sayin’…

  60. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    Joe 88 Says:

    March 18th, 2008 at 3:23 pm
    but we used to bend corners bumpin that ginuwine “so anxious” in the hood.

    ^Ya’ll fucking lost. Some thug ass niggas ridin around bumping ginuwine, lol.

    ^^^
    *daps Joe*

  61. green eyes Says:

    # k-rob Says:
    March 18th, 2008 at 3:24 pm

    worst rap name is flo-rida

    ^ BOOOOOOOOO!!! What other rapper has a name that tells you were he is from and what he does? Don’t be hating the multitasking of his name!!!!

    No one hated Busta Rhymes when he did it!!!

  62. Mark Twain Fame Says:

    and Peter Gunz also sounds Styles P.

  63. icon (trillbert arenas) Says:

    Joe 88 Says:

    March 18th, 2008 at 3:23 pm
    but we used to bend corners bumpin that ginuwine “so anxious” in the hood.

    ^Ya’ll fucking lost. Some thug ass niggas ridin around bumping ginuwine, lol.

    ***OH SHIT….FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

  64. k-rob Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    March 18th, 2008 at 3:24 pm
    No shots fired, but SMH @ G-Unit stands comparing free downloads #s to retail sales- “Elephant in the Sand” was a dope mixtape, but I’m sayin’…
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    your missin the point, fat joe was not even download lol.dude said he just shipped 250k on a video

  65. Plug Says:

    ^Ya’ll focking lost. Some thug ass ninjas ridin around bumping ginuwine, lol.
    —————
    The breezies didn’t think so.

  66. catch22 Says:

    green eyes Says:

    March 18th, 2008 at 3:21 pm
    one of yall said:
    “rub my boner on your leg

    ^ thats all you did. your game is wack.

    come on green don’t act like a dude never danced with you and you felt a poke, maybe not you ol shaquille o’neal mixed with cambodian shakira lookin ass.

  67. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    March 18th, 2008 at 3:24 pm
    No shots fired, but SMH @ G-Unit stands comparing free downloads #s to retail sales- “Elephant in the Sand” was a dope mixtape, but I’m sayin’…

    ^^^
    BodySnatchers > Ele.in the Sand.

  68. k-rob Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    March 18th, 2008 at 3:24 pm
    No shots fired, but SMH @ G-Unit stands comparing free downloads #s to retail sales- “Elephant in the Sand” was a dope mixtape, but I’m sayin’…
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    your missin the point, fat joe cd was not even downloaded lol close to that.dude said he just shipped 250k on a video

  69. cOLD Says:

    *jumps under the 1-95 bridge that’s about to break in South Philly*
    *stares at the concrete inching closer and closer to face*

    ^one of the more original killing self skits ive seen, Ifux still leads with the jumping infront of the bullet meant for JFK.

  70. CiCi The Intern Says:

    # b-ease Says:
    March 18th, 2008 at 3:19 pm

    Beat just didnt have any…I dont know…life?
    ^^

    these beats are getting redundant…the whole “screwed hook on repeat 10X” shit…

  71. icon (trillbert arenas) Says:

    these beats are getting redundant…the whole “screwed hook on repeat 10X” shit…

    ***Something Something Something…STACK THAT CHEESE

  72. Mark Twain Fame Says:

    Willy Swagger Says:

    March 18th, 2008 at 3:18 pm
    I mean we say homie, dog, bro, etc but we dont go “hey dog, whut up dog, you dogs kinda trip off another dog’s looks, why dont you just listen to the dog’s music.”

    ^^HAHAHAAAAAAAAAAAA(c) Jeezy

    ^^^

    zup Farouq

  73. green eyes Says:

    # catch22 Says:
    March 18th, 2008 at 3:26 pm

    green eyes Says:

    March 18th, 2008 at 3:21 pm
    one of yall said:
    “rub my boner on your leg

    ^ thats all you did. your game is wack.

    come on green don’t act like a dude never danced with you and you felt a poke, maybe not you ol shaquille o’neal mixed with cambodian shakira lookin ass.

    ^ lmao… nah. im just saying.. thats some 8th grade ish right there. im too old for that kind of tease these days. if i feel a poke now we better be getting naked soon.

  74. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    Plug Says:

    March 18th, 2008 at 3:26 pm
    ^Ya’ll focking lost. Some thug ass ninjas ridin around bumping ginuwine, lol.
    —————
    The breezies didn’t think so.

    ^^^
    Thats Cuz U Drug’em & Plug’em. (c: D12 Manager)

  75. spotrusherz Says:

    *ghostrides the whip through east brooklyn with a mean mug bumpin the beatles’ yellow submarine*

  76. catch22 Says:

    thats some 8th grade ish right there
    ^^
    i know. but i stepped it up to prom. and yes there better be some pushin goin on eventually.

  77. BK2LV Says:

    @b-Ease

    read it at DX

  78. $***M-ROC***$ Says:

    smh @ g-unit stans PERIOD.

    fuck outta here k-slob, no one gives a fuck about your booboo.

  79. CiCi The Intern Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    March 18th, 2008 at 3:28 pm

    these beats are getting redundant…the whole “screwed hook on repeat 10X” shit…

    ***Something Something Something…STACK THAT CHEESE
    ^^

    LOL exactly

    It’s more now like Stack-Stack … St-St-Stack Stack … Stack Stack STACK THAT CHEESE

  80. green eyes Says:

    # spotrusherz Says:
    March 18th, 2008 at 3:29 pm

    *ghostrides the whip through east brooklyn with a mean mug bumpin the beatles’ yellow submarine*

    ^ speaking of the beatles– let this be a lesson. everyone needs a fucking pre nup.

  81. Jud Buechler Says:

    green eyes Says:
    March 18th, 2008 at 3:29 pm

    # catch22 Says:
    March 18th, 2008 at 3:26 pm

    green eyes Says:

    March 18th, 2008 at 3:21 pm
    one of yall said:
    “rub my boner on your leg

    ^ thats all you did. your game is wack.

    come on green don’t act like a dude never danced with you and you felt a poke, maybe not you ol shaquille o’neal mixed with cambodian shakira lookin ass.

    ^ lmao… nah. im just saying.. thats some 8th grade ish right there. im too old for that kind of tease these days. if i feel a poke now we better be getting naked soon.

    ***
    You must be dancing with some herbs. Women these days expect to feel a poke when they putting on a dude these days on the dance floor. Especially those wall dances. Women will think you gay now a days if they dont feel a boner.

  82. catch22 Says:

    LF: damn i didnt even know free at last was released. anybody heard it?

  83. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    spotrusherz Says:

    March 18th, 2008 at 3:29 pm
    *ghostrides the whip through east brooklyn with a mean mug bumpin the beatles’ yellow submarine*

    ^^^
    (88 whips up on Flatbush)

    *takes 145+lb Cane Corso off leash*

    (looks for SpotRush)

    *Sicks Dog on Spot*

    (Spot Shoots Dog)

    *Dog Stops, Licks bullethole, Dog Smiles…Chases Spot Again*

    (10 minutes later)

    *Dog returns with Spots Leg*

    (88 heads to juniors for a slice)

  84. cOLD Says:

    everyone needs a fucking pre nup.

    ^even if you’re both broke as fuck before you kill your inner self get married.

  85. catch22 Says:

    everyone needs a fucking pre nup.

    ^^
    CO-SIZZLE. mine is coming in handy as we speak.

  86. bstep Says:

    the version of this song on smoking section is better

  87. Joe 88 Says:

    LF: damn i didnt even know free at last was released. anybody heard it?

    ^^^^^^^^^

    Where have you been? That shit was out for a minute now, & it’s hot, you really need to get that.

    @Icon

    I see ya boy gilbert arenas stole my bitch, tell em i’ma give him a noogie when I see him

  88. cOLD Says:

    I see ya boy gilbert arenas stole my bitch, tell em i’ma give him a noogie when I see him

    ^you know better joe, link the pic of ole girl. let me see what she working with.

  89. b-ease Says:

    catch22 Says:

    March 18th, 2008 at 3:35 pm
    LF: damn i didnt even know free at last was released. anybody heard it?

    ^^^
    yea, pretty dope if you can tolerate Free for a full length. Joint with Face and one with Busta and jada are dope. Songs are pretty interchangeble, same delivery, same basic content, but the productions dope, and Free comes off with some ill patterns and lines.

  90. green eyes Says:

    # cOLD Says:
    March 18th, 2008 at 3:36 pm

    everyone needs a fucking pre nup.

    ^even if you’re both broke as fuck before you kill your inner self get married.

    LMAO. but fucks yeah. whoever i marry is signing one.. whether he makes more than i do ornot..its just good business sense.

  91. Willy Swagger Says:

    Plug Says:

    March 18th, 2008 at 3:21 pm
    nhjic, but we used to bend corners bumpin that ginuwine “so anxious” in the hood. yoes used to come out the house wit they kittens moist. The bass alone drove yoes crazy. and then when we started puttin those 4 channel amps on the interior speakers so the words would be just as loud as the bass, the conversion van stayed wit 4 boppers in it.

    ^^ PLUG IS THE FUNNIEST MOST COMPELLING STILL IN THE HOOD EVERYDAY NIGGA ON NAH

    Yo Cold ya I thought

    *sitting in front seat of Convertible Jumps into back, takes shot for JFK* Was the bestssssssst

  92. $***M-ROC***$ Says:

    pre-nup ALL DAY.

  93. Mark Twain Fame Says:

    spotrusherz Says:

    March 18th, 2008 at 3:29 pm
    *ghostrides the whip through east brooklyn with a mean mug bumpin the beatles’ yellow submarine*

    ^^^

    there ya go…lol.

    ###############################

    *notices*

    Jud = “herbs”

    Lubara = “lads”

  94. Mac Brown Says:

    everyone needs a fucking pre nup.

    ^^co fukkin SIGN!!!

  95. Mark Twain Fame Says:

    this Sheek is decent…

  96. Joe 88 Says:

    @ Cold

    mediatakeout.com/22312/new_couple_alert_nbas_gilbert_arenas_and_flavor_of_loves_prancer.html

  97. cOLD Says:

    LF: in Die Hard with a Vegeance they cgi’d the placard Bruce willis was wearing to read “I hate all people” after complaints of the original “I hate all NIGGERS”.

  98. Willy Swagger Says:

    Ya Ike I posted a pic of Gilberts wifey, she is mean holmes ……

    Ok So I spent a year in West Jordan Utah during my sophomore year in High School and I had this bad ass white girl girlfriend named Jenny and we used to fuck to this – The Cardigans – Lovefool, she was crazy I must hae done the most shit to her sexually

  99. catch22 Says:

    freeway always has a little tourettes syndrome in his spit. he’s always shouting “shit, holla, shit, early”. ol duece bigalow ass nigga.

  100. b-ease Says:

    cOLD Says:

    March 18th, 2008 at 3:45 pm
    LF: in Die Hard with a Vegeance they cgi’d the placard Bruce willis was wearing to read “I hate all people” after complaints of the original “I hate all NIGGERS”.

    ^^^
    Damn…attempts at political correctness fucking classic movie scenes up.

  101. Willy Swagger Says:

    http://www.bossip.com/wp-content/uploads/gilbert.jpg

  102. CiCi The Intern Says:

    # green eyes Says:
    March 18th, 2008 at 3:42 pm

    # cOLD Says:
    March 18th, 2008 at 3:36 pm

    everyone needs a fucking pre nup.

    ^even if you’re both broke as fuck before you kill your inner self get married.

    LMAO. but fucks yeah. whoever i marry is signing one.. whether he makes more than i do ornot..its just good business sense.
    ^^

    And even when you move in with someone, you should have a cohabitation agreement as well. I know people, not married, to this day who lived together and still fight over legal issues involving their house, apartment, etc.

  103. spotrusherz Says:

    *shows up at juniors*
    *takes off his second wooden leg and steals 88 in the face with it*
    *crawls back to his whip*

  104. cMac Says:

    @88

    flickr.com/photos/cmacsutt/2329324683/in/set-72157604098167430/

  105. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    Joe 88 Says:

    March 18th, 2008 at 3:44 pm
    @ Cold

    ^^^
    Yea… Im Red Roof’n that… No Snacks, Straight Fuckin… Every Friday & Some Tuesday Nights…
    …And im takin flixs of the broad… GATTTdamn!

  106. $***M-ROC***$ Says:

    lol @ catch

    deuce bigalow was my shit….”BALLS! BALL – LICKERS!”

  107. cOLD Says:

    joe shes wackness the prancer chick.

  108. catch22 Says:

    in Die Hard with a Vegeance …

    ^^
    is that in the DVD? i could see on tv, but how many movies have that word spoken in them? and nobody says a word.

  109. Joe 88 Says:

    *Currently listening to The Delfonics “Didn’t I (Blow your mind this time)”*

  110. Mark Twain Fame Says:

    cOLD Says:

    March 18th, 2008 at 3:45 pm
    LF: in Die Hard with a Vegeance they cgi’d the placard Bruce willis was wearing to read “I hate all people” after complaints of the original “I hate all NIGGERS”.

    ^^^

    I thought that wa sonly for like the Television edit.

    prob show it in DVD and like HBO.

    but it’s always on Fox Movie Network and FX.

  111. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    spotrusherz Says:

    March 18th, 2008 at 3:48 pm
    *shows up at juniors*
    *takes off his second wooden leg and steals 88 in the face with it*
    *crawls back to his whip*

    ^^^
    *crawls…spits up Pineapple cheesecake*
    …SunNaMaBitch….

  112. Willy Swagger Says:

    the chick i linked was hotter

  113. $***M-ROC***$ Says:

    cMac Says:

    March 18th, 2008 at 3:48 pm
    @88

    flickr.com/photos/cmacsutt/2329324683/in/set-72157604098167430/

    ^^^
    cotdamn, cmac! *daps*

  114. catch22 Says:

    gilbert arenas wifey has mrs. potato head syndrome. all her facial features are a little too big for her face.

  115. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    WHORES… sorry, WHORE *damn*
    …WHOS got more pics of this Prancer broad?

  116. Joe 88 Says:

    cOLD Says:
    March 18th, 2008 at 3:49 pm
    joe shes wackness the prancer chick.

    ^I just pretend you didn’t say that

  117. Mark Twain Fame Says:

    cMac Says:

    March 18th, 2008 at 3:48 pm
    @88

    flickr.com/photos/cmacsutt/2329324683/in/set-72157604098167430/

    ^^^

    oh lookey here…ole photographing cowboys on wooden fences mutha…

    lol, zup mayne. *daps the Mack*

  118. pockets Says:

    wait, so u guys actually spend time on this site commenting

  119. icon (trillbert arenas) Says:

    @Icon

    I see ya boy gilbert arenas stole my bitch, tell em i’ma give him a noogie when I see him

    ***LOL- yep, I tried to holla @ you (none) about that earlier today…

  120. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    cMac Says:

    March 18th, 2008 at 3:48 pm
    @88

    flickr.com/photos/cmacsutt/2329324683/in/set-72157604098167430/

    ^^^
    NIGGA WE SAW THIS! …you fuckin up… Nigga, Put a ad in the paper, Start a Model Agency… Build a Stable & pass out your business Card @ these events you go to.
    …u work the shit like a Pimp.
    …get Jobs for the bitches…Put’em to work!

  121. cOLD Says:

    I just pretend you didn’t say that

    ^seriously she fiya to you? she ok but nothing extra.

    havnt been following flav of love, is that chick miami still on there. she kinda remind me of Lisa Raye, even though Lisa Raye is GESOALT (greatest ex stripper of all times).

  122. frank lee speakin Says:

    how do you cats sleep at night when you say things like lil wayne is more than a wack rapper ?

    then again you guys listen to shorty lo and flo rida.

  123. Mark Twain Fame Says:

    pockets Says:

    March 18th, 2008 at 3:54 pm
    wait, so u guys actually spend time on this site commenting

    ^^^

    shut yo moufisis!!!!

  124. Mark Twain Fame Says:

    frank lee speakin Says:

    March 18th, 2008 at 3:57 pm
    how do you cats sleep at night when you say things like lil wayne is more than a wack rapper ?

    then again you guys listen to shorty lo and flo rida.

    ^^^

    WAH! WAH!…

  125. green eyes Says:

    # snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:
    March 18th, 2008 at 3:55 pm

    cMac Says:

    March 18th, 2008 at 3:48 pm
    @88

    flickr.com/photos/cmacsutt/2329324683/in/set-72157604098167430/

    ^^^
    NIGGA WE SAW THIS! …you fuckin up… Nigga, Put a ad in the paper, Start a Model Agency… Build a Stable & pass out your business Card @ these events you go to.
    …u work the shit like a Pimp.
    …get Jobs for the bitches…Put’em to work!

    ^ train e to keep their mouths shut unless they got a dick in it and dont keep any records, Dont get Spitrzered.

  126. frank lee speakin Says:

    suck a dick prick

  127. Willy Swagger Says:

    photographer = great job, Word to cMac

    why is everybody on here acting mad vaginal?

  128. Willy Swagger Says:

    http://www.zshare.net/audio/3190126d741538/

    ^^ ^Name a better party song to get it cracking. Nothing touches this shit, Word to Aint No Fun

  129. catch22 Says:

    frank lee speakin Says:

    March 18th, 2008 at 3:57 pm
    how do you cats sleep at night

    ^^
    i sleep very well considering i dont give a fuck what someone else thinks of my musical taste

  130. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    green eyes Says:

    March 18th, 2008 at 4:00 pm
    # snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:
    March 18th, 2008 at 3:55 pm

    cMac Says:

    March 18th, 2008 at 3:48 pm
    @88

    flickr.com/photos/cmacsutt/2329324683/in/set-72157604098167430/

    ^^^
    NIGGA WE SAW THIS! …you fuckin up… Nigga, Put a ad in the paper, Start a Model Agency… Build a Stable & pass out your business Card @ these events you go to.
    …u work the shit like a Pimp.
    …get Jobs for the bitches…Put’em to work!

    ^ train e to keep their mouths shut unless they got a dick in it and dont keep any records, Dont get Spitrzered.

    ^^^
    Damn! Greeny said that? Damn!

  131. Willy Swagger Says:

    Yo Eskay my nig I never recieved the 4th season of the WIRE I won. Ol giv a prize and take it back indian giving feather no red dot lookin ass nigga

  132. green eyes Says:

    hey cmac.. whats the diff between a flickr account and say photobucket?

  133. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    catch22 Says:

    March 18th, 2008 at 4:02 pm
    frank lee speakin Says:

    March 18th, 2008 at 3:57 pm
    how do you cats sleep at night

    ^^
    i sleep very well considering i dont give a fuck what someone else thinks of my musical taste

    ^^^
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

  134. cOLD Says:

    how do you cats sleep at night

    ^with your sister spread eagle and one tit in my mouth

  135. CiCi The Intern Says:

    # Willy Swagger Says:
    March 18th, 2008 at 4:01 pm

    http://www.zshare.net/audio/3190126d741538/

    ^^ ^Name a better party song to get it cracking. Nothing touches this shit, Word to Aint No Fun
    ^

    To this day, I abhor Charlie Wilson associating himself with R. Kelly.

  136. $***M-ROC***$ Says:

    frank lee speakin Says:

    March 18th, 2008 at 3:57 pm
    how do you cats sleep at night when you say things like lil wayne is more than a wack rapper ?

    then again you guys listen to shorty lo and flo rida.

    ^^^LMAO

  137. $***M-ROC***$ Says:

    frank lee speakin Says:

    March 18th, 2008 at 3:57 pm
    how do you cats sleep at night when you say things like lil wayne is more than a wack rapper ?

    then again you guys listen to shorty lo and flo rida.

    ^^^LMAO

  138. pockets Says:

    how do you cats sleep at night

    ^with your sister spread eagle and one tit in my mouth

    ^^*signs off*

  139. cOLD Says:

    cmac is being very disrespectful. hes just dropping links but wont waste his precious time commenting. What hes doing literally throwing meat to the wolves. I wont be apart of such behavior.

  140. frank lee speakin Says:

    pockets Says:
    March 18th, 2008 at 4:07 pm

    how do you cats sleep at night

    ^with your sister spread eagle and one tit in my mouth

    ^^*signs off

    ^^^^

    lies ! most likely with a dick in your mouth and one in your hand searching blogs for the new rapper of the moment

  141. Ty Says:

    Mr. Carter’s verse > Mr. Gunz verse

  142. farsideoff Says:

    Theres a full version of this song tagged up by DJ Haze, but there is no Gunz on it.

  143. Nah Right » Blog Archive » Lil Wayne - A Milli (Full) Says:

    […] Previously: Lil Wayne ft. Corey Gunz – A Millie (Preview)  […]

  144. Nah Right » Blog Archive » Lil Wayne Talks “A Millie” Says:

    […] I vaguely remember him mumbling something about having different artists re-doing the same track during some interview, but I can’t recall when or to whom he was talking for shit. But that explains why there are like 30 different versions of that song floating around, including one with Corey Guns. […]

Leave a Reply