Sheek’s Gonna Give Prodigy Noogies

 

Toshi over at Rhapsody got up with the big man from the LOX to talk about his new album and single. He also asked him to respond to Ballet P’s assertion that he’s one of the worst rappers ever.
 

Were you surprised he brought your name up?
Nah, not at all. He’s a clown. Dudes like them, you let them go. I noticed Nas and none of them never answered nothing about homey. Sometimes they’ll say whatever back. But for the most part, [Prodigy’s] harmless. He’s a f*ck*ng puppy. Any rapper that’s running their mouth, I think a lot of them are straight p*ss**s. Not their homeboys. Not their crew. The actual rapper. I’m not talking about nobody in particular. As far as the tough talk, the actual rapper that gets in the booth, he p*ssy. Come on, dawg. I know your man and the work he put in. But you yourself, n*gg*s will frog you up. Give you noogies and sh*t.

Read the full interview here.


AddThis Social Bookmark Button

43 Responses to “Sheek’s Gonna Give Prodigy Noogies”

  1. west one Says:

    Peeeeeee

  2. PHOENIXXX Says:

    Sheek>>>>>>Barack

  3. juju757 Says:

    sheek louch new album is alright :-)

  4. Plug Says:

    I’m sure pap did get two pieced. It was fat joe and 5 huge body guards. Id ask for a fair one too. I still believe pap might have tagged him once though which is cool being that pap is 145 pounds and joe is 345 pounds with 5 guards wit him. pap gets props for that… plus his diss track was bonkers.

  5. D. Billz Says:

    Plug Says:

    March 15th, 2008 at 12:43 pm
    Dam! Pap went in on that Joe crack diss…

    ^Joe’s ran away all his ghostwriters. He’s probably gonna take the, “this cat is just tryin’ to get pub, he’s not even worthy of a response from me” type of approach. It’s no way he’s bouncin’ back from that lyrical assassination.

  6. Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    lmao at Eskay hyperlinking Noogie……..Nigga you dont think we know what that means or is it for your European readership, lol :) :)

  7. Plug Says:

    lol. nigga we know what “noogies” mean

    Ole Uncle Ted ass niggas

  8. nation Says:

    sheek can sit on prodigy and produce better wraps than both of their careers ever has

  9. Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    http://www.mediafire.com/?mzmn0fslnde

    ^^^^New Keith Murray courtesy of Dopeboyz

  10. D. Billz Says:

    eskay

    What know what a noogie is, mofo. Ninjas got his GED and wanna stunt. Ol’ hyperlink lookin’…

  11. khal Says:

    man. i went through his new album on the way home from work yesterday. talk about disappointed. was he snoring when he wrote those hooks/chose those beats? even the joints that SHOULD be hot are ripe with bullshit (the wack hook on “Gettin Stronger” for one)… just a big letdown from sheek.

  12. D. Billz Says:

    We know*

  13. Plug Says:

    Sheek was kinda my favorite back in the day… but his first solo album made me mad. It wasnt gutter enough for me. aint heard one of his albums since

  14. Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    Keith spitting on that track I linked to

  15. Plug Says:

    Foe said the advance copy of lmno P’s album leaked…

  16. Words is Born Says:

    914 stand up.

    u neva wanna get caught out there in front of the corner store gettin’ noogies all defenseless… gotta watch out for that… broads don’t wanna mess wit dudes who be gettin’ noogies…

  17. Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    Sheek needs somebody to write his melody/hooks…. Holler Sheek I got some melodic abilities…….(c) http://www.zshare.net/audio/895535395f7d7f/

    http://www.zshare.net/audio/8940164e0fa293/

    ^^ Yo y’all heard this Focus feat Little Brother ……damn te’ goes in

    all the kids would play hide and go get it/ I think that was the start of my fat girl fetish(c) ‘Te

  18. PHOENIXXX Says:

    THE FUCK IS A BARACK? THAT AINT HIS NAME YOU CAN’T BE SERIOUS!! (c) DMX

  19. eskay Says:

    >>lmao at Eskay hyperlinking Noogie……..Nigga you dont think we know what that means or is it for your European readership, lol

    you’d be surprised. but I also thought it was funny that it actually had a dictionary entry.

  20. Joe 88 Says:

    Prodigy > Sheek

    Still SMH @ the crowd The Lox bring out. I mean, i’m a street dude too, just like them niggas, but if I was a rapper I wouldn’t only want niggas coming to my shows, who i’m gonna lay up with afterwards? (none) Now a nigga like T.I would bring hella bitches out if he performed, or even chilled in one of the clubs down here & still have street cred. Niggas was too pumped to be in pictures with styles on some “oh I can’t wait to put this on myspace” type shit, you’da thought he took a picture with MLK, smh. Really smh @ some nigga in the other thread saying “The lox bring dem niggas out” like that’s a good thing, majority of them niggas brought the bootleg anyway, atleast the bitches buy real albums.

  21. nation Says:

    >> Foe said the advance copy of lmno P’s album leaked…

    a while ago though… when it does leak i’ll spread that shit… make Two-Times’ heart burn. nobody is buying that shit

    yo… you guys remember when Graduation and Curtis leaked… “CRITICS ARE SAYING THIS IS POSSIBLY THE GREATEST ALBUM THEY’VE EVER HEARD, EVER. THE REALLY TOUGH ONES TOO.

  22. D. Billz Says:

    Plug Says:

    March 15th, 2008 at 1:08 pm
    Foe said the advance copy of lmno P’s album leaked…

    ^QDot said he had it.

  23. nation Says:

    >> you’d be surprised. but I also thought it was funny that it actually had a dictionary entry.

    well, it is a classic white person word. like in every movie… “yo man, I’m tripping balls, Derek is gonna give me a noogie”… so hip hop fans might not be too familiar with it

    but yeah, definitely has an existence in m-w. Getting treached (no Rigz) on the other hand: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Treached

  24. Mo Betta the Go Getta Says:

    Two-Times Says:

    March 11th, 2008 at 7:24 pm
    So, I just got back from the biggest record store in town, and I asked the manager “how many of these Fat Joe cd’s they sold today?”….

    and she said:

    “like 1″

    I think she was trying to be nice saying “like 1″ instead of “none”, maybe she thought I was a Fat Joe fan…lol
    I guess she didn’t notice the G-Unit bandana around my neck.

    ^^^^^^^^LOL but who remembers this classic *dead*

  25. Joe 88 Says:

    *Currently putting Young Dro “Best Thang Smoking” on Ipod*

    My Ipod game is too strong

    *Does push ups with a bitch on my back*

    I need that “I am legend” Mixtape too

    Baltimorejoe88@yahoo.com

    Thanx in advance

  26. nation Says:

    send me an e-mail if you need that HNIC 2 advance

    for sure fake though

  27. D. Billz Says:

    Joe88… Yerrrrroooooo

    I overstand what you sayin’, but difference artists got different fanbases and serve different purposes. If I go to a LOX, M.O.P., or any groups like those concerts, I aint tryin’ to see no heffas. I’ll catch them at a let-out somewhere. I’m tryin’ to chill up in the cut with a hoodie and Timbs on. But, for that same reason, that’s why I don’t go to those shows. In case it get rowdy. Because my Timbs do work (c) Smif N Wessun

  28. Mo Betta the Go Getta Says:

    lol Treached ……..WTF!

  29. Plug Says:

    QDot said he had it.
    ——-
    Im downloading it now. Let me know if you need it

  30. nation Says:

    http://www.nahright.com/2008/02/18/mixtape-monday-young-dro-i-am-legend/

  31. Plug Says:

    nation how many tracks yours got?

  32. nation Says:

    >> nation how many tracks yours got?

    well, I have 2 links… but both 14 I suppose:

    http://img382.imageshack.us/img382/8465/00hnic2advancejo2.jpg

  33. Plug Says:

    /\same one

  34. D. Billz Says:

    dtb7881@hotmail.com

    Thanks

  35. eskay Says:

    Young Dro > Prodigy

  36. Mo Betta the Go Getta Says:

    shaking her stuff like a tamborine/all my diamonds are tangerine/throwing this money like Dan Marine/all shorty need is pampering/she’ll jump when you call like trampoline(c) Droooooooo

  37. Mo Betta the Go Getta Says:

    http://www.zshare.net/audio/2597509a6b5780/

    ^^^^^^Listen to this Hall and Oates …..late pass for me but do you see how they spelling M-E-T-H-O-D in the song hook ……lol

  38. Plug Says:

    I dont even like pap like that but this fair one song is HIGH POWERED. If Joe can make a diss track even close to this I’ll give him 15 bucks

  39. Plug Says:

    eskay’s reachin

  40. landLORD Says:

    >>> http://www.zshare.net/audio/895535395f7d7f/

    ————————

    … WTF ?!? …

  41. CaveMan Says:

    I know what noggies means. I smart not like u dumb dumb LOL!!!!!

  42. Los Says:

    “He’s a f*ck*ng puppy. Any rapper that’s running their mouth, I think a lot of them are straight p*ss**s.”

    I guess he doesn’t see the irony in those two sentences?

  43. C RANX Says:

    Mo Betta the Go Getta Says:

    March 15th, 2008 at 1:33 pm
    http://www.zshare.net/audio/2597509a6b5780/

    ^^^^^^Listen to this Hall and Oates …..late pass for me but do you see how they spelling M-E-T-H-O-D in the song hook ……lol

    __________________________________________________________
    METHOD MAN IS FROM 1992…15 YEARS AGO…

Leave a Reply