займ с плохой кредитной историей онлайн

Big Lou – Elephant’s Nightmare (Fat Joe Diss)

 

New Coca diss from Streetsweepers artist Big Lou.  

Big Lou – Elephant’s Nightmare (Fat Joe Diss)


AddThis Social Bookmark Button

24 Responses to “Big Lou – Elephant’s Nightmare (Fat Joe Diss)”

  1. green eyes Says:

    fuck fat joe

  2. Wavy Shprocketts Says:

    the coooooooooool

  3. Mark Twain Fame Says:

    UNO?!

  4. AJ Says:

    lol

  5. Wavy Shprocketts Says:

    big lou’s jeans need to lean back and retire

  6. Mark Twain Fame Says:

    damn…no first…Greenie’s hate for fat joe is too strong…lol.

    mornin ms. greens

  7. Big Homie Says:

    damn…no first…Greenie’s hate for fat joe is too strong…lol.

    mornin ms. greens

    ^ He took over her city

  8. Mark Twain Fame Says:

    zup CHEA!

    chutzpah supporter!

    this shit right here?!– http://www.2dopeboyz.com/2008/03/11/lil-wayne-lollipop/#comments

    HILARIOUS. shake got photoshop on lock.

    and damn Eskay that dude Mickey Factz got you in the song.

  9. icon (trillbert arenas) Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    March 12th, 2008 at 9:46 am
    Wavy Shprocketts Says:

    March 12th, 2008 at 9:38 am
    fat joe lost for doing a track with krs1 that cornball

    ***Smacks chea in the back of his head, disrupting the wavy part of his sprockets (none)

    “Boy, hushyomouf- KRS one is a legend!!!”

    ***Who the fuck is Big Lou, and why he got on Wranglers (none)

    ***Whaddup, Nah?

  10. Mark Twain Fame Says:

    mornin peoples *daps and hugs abound*

  11. eskay Says:

    >>and damn Eskay that dude Mickey Factz got you in the song.

    he got me? negatory.

  12. Vizion Says:

    LOL @ MTF’s dope find!

    Icon:
    ***Who the fuck is Big Lou, and why he got on Wranglers (none)

    LMAO!

  13. Mark Twain Fame Says:

    I sure do enjoy me a Mick Boogie mixtape…he’s always got some good ones.

  14. Mark Twain Fame Says:

    eskay Says:

    March 12th, 2008 at 9:48 am
    >>and damn Eskay that dude Mickey Factz got you in the song.

    he got me? negatory.

    ^^^

    sorry, lil early, what I meant was he has you (mentions you) on a song. sorry I worded that wrong ha.

  15. wasabi Says:

    did homie say lyrically….anyone that says lyrically should be shot

  16. Casual T Says:

    I hope mr Crack capitalizes on this sudden rush of free promo.. likewise with prod-the-g (none of course)…

  17. Sindy Says:

    Yawn.

  18. UpNorth Says:

    “krs one = cornball”?
    who are you people?

  19. JustAnothaBmoreNig Says:

    Big Lou Who? IS it respected up there or something?

  20. Muscle Simmons Says:

    Big Lou is an up and coming nice Latin M.C. from Camden, New Jersey for those of you that live sheltered lives.
    I really dig “Big Lou” but going at “Fat Joe” Is a Bad Look.
    First & foremost he is helping the moyo’s divide and conquer Latinos whom they feel very threatened by.
    Secondly, he has no real valid motive to go at this legend of The Bronx.
    I really hope this is not a ploy to get picked up by G-Unit, i sincerely hope he is not this desperate to have his career pop off.
    His skills on the mic are enough to be successful in this fading business, so i hope he doesn’t resort to D!ck Riding like some legends from Queensbridge did!
    Peaceeeeeeeeeeeeeee – You Suckazzzzzzzzzzz

  21. The Dunce Says:

    Wavy Shprocketts, I saw you and your boyfriend straight frotin’.

  22. what the hell Says:

    Why the hell niggas always wait 4 some one to do somethnig then bite off of him…kanye came wit the concept now every1 biting the concept so much 4 creativity

    by the way The Song sux

    Dipset!!!!!!!!!!!!!! Syke nah just kidding

  23. OHHWOPBK Says:

    BIGLOU PANTS SO TIGHT YOU CAN SEE HIS METROCARD

  24. BLACKGOTTI Says:

    THE TRACK IS DISRESPECTFUL! I LIKE THAT! I THINK IT’S TIME FOR A RESPONSE !

Leave a Reply