займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Duo Live – Runnin Outta Time

Video inspired by the film The Color of Money, which is also the title of their album.

Duo Live’s Myspace

Previously: Video: Duo Live ft. Talib Kweli – Caught Up


AddThis Social Bookmark Button

166 Responses to “Video: Duo Live – Runnin Outta Time”

  1. nation Says:

    mmm

  2. buddyholly Says:

    Yall’ crazzzzy

  3. cOLD Says:

    2nd

  4. chea Says:

    the coooooool

  5. SpotOn Says:

    nation Says:

    February 5th, 2008 at 5:59 pm
    mmm

    ^^AYoo

  6. BabyDoll Says:

    Whew! I thought I was stuck in that dumb ass Flava Flav post!

  7. nation Says:

    MM FOOD (c) DOOM

  8. !Ven-Tech? Says:

    !Ven-Tech? Says:

    February 5th, 2008 at 6:00 pm
    *reads that flav has a new minstrel show*

    HAPPY BLACK HISTORY MONTH EVERYBODY!

    *does fancy nigger shuffle*

  9. crazy88since88 Says:

    FREE LAND LORD! FREE LAND LORD!

  10. !Ven-Tech? Says:

    nation Says:

    February 5th, 2008 at 6:00 pm
    MM FOOD (c) DOOM

    ^^^

    What a coincidence…I was listening to “Vomitspit” whilst I type

  11. lo k Says:

    crazy88since88 Says:

    February 5th, 2008 at 6:02 pm
    FREE LAND LORD! FREE LAND LORD!

    ^^^yup

  12. chea Says:

    M4L Says:

    February 5th, 2008 at 5:59 pm
    Yea Joey did murk it I think it was called “Roll Call” correct?

    ^^

    yeah

    i got mm3.5 the night it came out from 2dopeboyz but i slept on it for a minute

    the homie ty helped me wake up and see the light though

    he didn’t smack the kufi off my head (which i only rock to the masjid) so much as he just kind of adjusted it a bit

  13. cOLD Says:

    MF doom is trash Ven tech

  14. Plug Says:

    What. happpened to land? He got banned

  15. chea Says:

    btw with all the posts re: TIs on wmdeez it’s only appropriate that we start calling nate “the yamaka smacker”

  16. Mark Twain Fame Says:

    I see chea…which song is this?

    nuthin much bholly…same ole ish homie

    Zup to Jimmy V.

    also holy macarole, it’s Vengina Tech in the hizzy. zup MF bretheren.

  17. buddyholly Says:

    land made the Band? They got into that niggas feelings? LMAO

  18. eskay Says:

    stop it, I did not ban Land.

  19. chea Says:

    cOLD Says:

    February 5th, 2008 at 6:03 pm
    MF doom is trash

    ^^

    no

    shitty attitude that probably cost him 75% of his fan base? yes

    trash on the mic? absolutely not. he could fade 98% of these cats out here

  20. chea Says:

    @ mtf:

    “roll call”

  21. Mark Twain Fame Says:

    it’s the beat he hear it in his sleep, sometimes blare it in ya jeep, so yo peoples can stare at them rhymes, real rhymes not ya everyday hologram…

  22. buddyholly Says:

    eskay Says:
    stop it, I did not ban Land.

    ^^^ awwww, I thought dude was kickin rocks somewhere… shucks

  23. Mark Twain Fame Says:

    aight chea.

  24. Mark Twain Fame Says:

    the yamaka smacker

    ^^^

    ha whut…

  25. That Man Says:

    Landlord retired from nahright.

    Wait, you can’t retire from a blog. (c)Saigon

  26. cOLD Says:

    What. happpened to land? He got banned

    ^sometimes it gets frustrating when your dropping jewels and people dont recognize the worth in potential. So you dumb you comments down only to feel worthless. That leads to anger, then termination.

    …one ya selves…

  27. M4L Says:

    Fuck is a MTF… yo that Psalm aint a bad idea Twain

  28. M4L Says:

    Fuck is a MTF?… yo that Psalm aint a bad idea Twain

  29. eskay Says:

    unless nation banned him. but nah, he knows that in order to ban a made guy you have to have a sitdown.

  30. That Man Says:

    FREE WESLEY SNIPES.

    Nah, nevermind.

  31. M4L Says:

    damn my b said twice

  32. Plug Says:

    stop it, I did not ban Land.
    ——-
    Oh. Land been actin like a beeyach lately. Its a sure sign of not getting any poonany from his girl. either that or he needs to burn one

  33. $***M-ROC***$ Says:

    Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    February 5th, 2008 at 5:50 pm
    dont get shit twisted that negroe Flav can play every fucking instrument and I think Classically trained

    ^^^^
    even worse that he’s not using all that talent for something useful, instead of cooning on TV.

  34. $***M-ROC***$ Says:

    eskay Says:

    February 5th, 2008 at 6:10 pm
    unless nation banned him. but nah, he knows that in order to ban a made guy you have to have a sitdown.

    ^^^^
    billy batz?

  35. chea Says:

    damn the weather in the chi is just disgusting

    on the bright side i can wear any shoes i want to the plantation

    *loosens up laces on cinnamon timbos*

    *drapes Canali slacks over tims to show extra boot [||]*

    *diddy bops around the office*

  36. Eric Mangini Says:

    ^um, duh of course I have. Straight to the IHOP after the let out…LOL! (c) classic Norfolk Native Saturday Night

    ^^^Yea but you know at like 2:05AM Virginia PD is rolling thru on the horses tellin niggas to order they pancakes without syrup..

    _______________________

    What’s up with the Land sichiashon? What happened? I missed the whole shit..Somebody Tivo that shit for me.

  37. ODEMIC Says:

    ^sometimes it gets frustrating when your dropping jewels and people dont recognize the worth in potential. So you dumb you comments down only to feel worthless. That leads to anger, then termination.

    …one ya selves…

    >>plays mental adaptation of “Dumb it down”…

    I’m fearless
    Now hear this
    I’m earless
    And I’m peerless
    That means I’m eyeless
    Which means I’m tearless

    *onfusion ensues among the masses*

  38. yaboy Says:

    Oh. Land been actin like a beeyach lately

    ^

    maybe its his time of the month…

  39. Mark Twain Fame Says:

    Illa J (prod by Dilla) “wont do”

    http://www.youtube.com/watch?v=vVYza0NiWuU

  40. !Ven-Tech? Says:

    cOLD Says:

    February 5th, 2008 at 6:03 pm
    MF doom is trash Ven tech

    ^^^

    Thems fightin words homie…

  41. Plug Says:

    but nah, he knows that in order to ban a made guy you have to have a sitdown.
    —————–
    jimmy conway cosign

  42. ODEMIC Says:

    eskay Says:

    February 5th, 2008 at 6:10 pm
    unless nation banned him. but nah, he knows that in order to ban a made guy you have to have a sitdown.

    >>eskay = tony soprano

  43. That Man Says:

    MF Doom is at least overrated….on the internet.

  44. chea Says:

    That Man Says:

    February 5th, 2008 at 6:14 pm
    MF Doom is at least overrated….on the internet.

    ^^

    listen to madvillainy twice then let’s talk

  45. lo k Says:

    LF: on some metal ish, Converge makes me wanna stab people…

  46. Phuque Says:

    Jay Z > Nas

  47. yaboy Says:

    “nice to meet ya hendry”

  48. Drugs Kill Hip Hop Says:

    THIS SHIT IS WACK

  49. Mark Twain Fame Says:

    M4L Says:

    February 5th, 2008 at 6:09 pm
    Fuck is a MTF?… yo that Psalm aint a bad idea Twain

    ^^^
    a MTF = ya mammiez on my dickiez! (no disrespect of course)

    trying to do some jokes ehhhhh?!!!!!

    *flair chops to the chest*

    WOO! WOO! WOO!

    and yeah idk I was jsut thinkin on that outkast/goodie/dugeon fam tip…

    maybe whatever your nickname or real name pluss Calhoun…idk ha.

  50. Drugs Kill Hip Hop Says:

    MF DOOM> ALOT OF NIGGAS

  51. Mark Twain Fame Says:

    I thought this shit was dope…

    http://www.youtube.com/watch?v=_ncSt5xC8Uk

  52. BabyDoll Says:

    Eric Mangini Says:

    February 5th, 2008 at 6:11 pm
    ^um, duh of course I have. Straight to the IHOP after the let out…LOL! (c) classic Norfolk Native Saturday Night

    ^^^Yea but you know at like 2:05AM Virginia PD is rolling thru on the horses tellin niggas to order they pancakes without syrup..

    ^LMAO…that’s the strip in VA Beach, get it right!

  53. chea Says:

    Drugs Kill Hip Hop Says:

    February 5th, 2008 at 6:16 pm
    MF DOOM> ALOT OF NIGGAS

    ^^

    yes

    but too bad mf is a stupid motherfucker who doesn’t even show up to his own shows

    when you only have ~100,000 fans or so you shouldn’t piss them off

  54. Eric Mangini Says:

    eskay = Diddy

    Nas buried chipped tooth > Jayz whole catalogue

    *edit

  55. That Man Says:

    I like Duo Live. Just saying.

  56. Mark Twain Fame Says:

    Phuque Says:

    February 5th, 2008 at 6:15 pm
    Jay Z > Nas

    ^^^

    “NO! take it back take it back!!!”

    *grabs blanky, runs to corner*

    *still doesnt see Common*

  57. !Ven-Tech? Says:

    That Man Says:

    February 5th, 2008 at 6:14 pm
    MF Doom is at least overrated….on the internet.

    ^^

    Nonsense…but that’s just my opinion of course. Listen to “Viktor Vaughn – Vaudeville Villain” and then if you don’t feel it, then fine (c) Jay (streets iz…)

  58. SpotOn Says:

    Whats a converge?…never heard of them.

    You heard that group kilswitch engage?

  59. Drugs Kill Hip Hop Says:

    but too bad mf is a stupid motherfucker who doesn’t even show up to his own shows

    when you only have ~100,000 fans or so you shouldn’t piss them off
    ^^^
    THATS KINDA FUNNY THO, THAT HE BE SENDING IN LOOK ALIKES….

  60. Phuque Says:

    Nas buried chipped tooth > Jayz whole catalogue

    ^^^

    Takeover > Ether

  61. Soul Clapper Says:

    Duck! Sucker emcee’s duck down!

  62. ODEMIC Says:

    when you only have ~100,000 fans or so you shouldn’t piss them off

    >>dude has that much? lots of cats don’t actually know of this guy. its a shame, he’s different.

  63. !Ven-Tech? Says:

    Digi whaddidup

  64. That Man Says:

    listen to madvillainy twice then let’s talk

    ^^

    I have a signed copy from Doom, but it probably wasn’t him.

    Does DOOM have blonde locks?

  65. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    LF: on some metal ish, Converge Megadeth makes me wanna stab people…

  66. Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    yo Chea you fux with Undrcrwn?

  67. That Man Says:

    Madlib is nice. Just saying.

  68. Mark Twain Fame Says:

    ^^

    yes

    but too bad mf is a stupid motherfucker who doesn’t even show up to his own shows

    when you only have ~100,000 fans or so you shouldn’t piss them off

    ^^^

    yeha I give you that chea…dude is kinda slackin on the shwos and live apperences…shit if you dont wanna go then dont even sign up to do the shows…but hopefully he’ll regroup drop a new album, and new dangerdoom and that Ghost collabo…lets hope cause dude is sick on the rhymes/beats.

  69. nation Says:

    >> but nah, he knows that in order to ban a made guy you have to have a sitdown.

    ming ya

    *bans eskay*

    *changes his Nah Space pic to Memphis Bleek’s hairline*

  70. Joe 88 Says:

    Turns up The Dream “Falsetto”

    LF: I was actually singing “Homies over hoes” today (n/H). That shit is too funny

    “She jack you for you’re cash, & your man got shot when you was in dat ass”

    HAHAHAHAHAHA

  71. !Ven-Tech? Says:

    That Man Says:

    February 5th, 2008 at 6:20 pm
    l

    Does DOOM have blonde locks?

    ^^^

    lmao! I’ve heard about him sending in doubles to do his shows. I’m a well know DOOM stan, but unlike 2x’s, I don’t get paid to stan

    all I know is

    DOOM > Kanye

    *grips up, waits for Rey’s fitted to get stuck in the door (c) Burger King whopper commercial*

  72. Phuque Says:

    # nation Says:
    February 5th, 2008 at 6:22 pm

    >> but nah, he knows that in order to ban a made guy you have to have a sitdown.

    ming ya

    *bans eskay*

    *changes his Nah Space pic to Memphis Bleek’s Plies’ hairline*

    youtube.com/watch?v=6tQgM1PZOSw

    lol…

  73. Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    pitchers and catchers report in 9 days……………

  74. M4L Says:

    M4L Says:

    February 5th, 2008 at 6:09 pm
    Fuck is a MTF?… yo that Psalm aint a bad idea Twain

    ^^^
    a MTF = ya mammiez on my dickiez! (no disrespect of course)

    trying to do some jokes ehhhhh?!!!!!

    *flair chops to the chest*

    WOO! WOO! WOO!

    and yeah idk I was jsut thinkin on that outkast/goodie/dugeon fam tip…

    maybe whatever your nickname or real name pluss Calhoun…idk ha.

    ^^^
    None Takin
    But im jus a goodie mob fan, I like whole lotta cats frm all ova the US…. SHEEEEEEEEEEEEEEEIIIIITTTT I jus pass 3 Stacks on my Ipod…. And too that nigga who lost 7 Stacks nigga must b hurtin cuz I’d be ready to whoop sum nigga ass I couldnt handle it I’ll jus be 38 Hot for a whole damn month (not on sum woman shit) *no shots fired* but I’ll jus be pissed

  75. Drugs Kill Hip Hop Says:

    THEY RENT MEMPHIS BLEEK AND PLIES FORHEADS TO SHOW IMAX FILMS

  76. That Man Says:

    Nonsense…but that’s just my opinion of course. Listen to “Viktor Vaughn – Vaudeville Villain” and then if you don’t feel it, then fine (c) Jay (streets iz…)

    ^^^

    I’m not saying he’s bad. He’s better than a lot rappers, mainstream or not, but I can only listen to his voice for so long.

  77. nation Says:

    I told someone to Wipe Me Down yesterday, n/h, and they started singing the song. word to everything, that was probably the first or maybe second time I heard it… I didn’t recognize it though, if that’s worth anything

    make that bitch Wipe Me Down like I’m Lil Boosie – Two-Times

  78. Joe 88 Says:

    Still lol @ the nigga saying “plies hairline stacking on a nigga”

    That makes no sence, but it’s extreamly funny

  79. M4L Says:

    But That Dream aint nothin to play wit real talk his album is NICE… shit is full of singles

  80. Mark Twain Fame Says:

    SpotOn Says:

    February 5th, 2008 at 6:18 pm
    Whats a converge?…never heard of them.

    You heard that group kilswitch engage?

    ^^^

    damn spoton is down with the heavy rock ish…

    with some Brand New all day.

    and Queens of the Stone Age…shit makes you feel trippy without any weed…lol.

  81. chea Says:

    Will U. Ho aka Phil da Advil aka Will Jacksome Jackson aka William Swagspeare aka Dick Widthenberry Says:

    February 5th, 2008 at 6:21 pm
    yo Chea you fux with Undrcrwn?

    ^^

    i appreciate the line but i don’t own anything from it

    real spit though i’ve been fucking with KAWS heavily for a minute

    his Original Fake line, his collabos with Head Porter, Comme des Garcons, Nike, Bape (ewww, I know, but check out his shits with the X’s and the teeth, it’s 1,000% official) — everything is stupidly ill (c) semtex

    the demand for his stuff internationally is crazy, especially because his graf/art/toys [||] is so thoro

    it’s not just typical hypebeasty shit, it’s really really really dope

  82. Drugs Kill Hip Hop Says:

    PLIES FORHEAD IS EATING HIS HAIR

  83. M4L Says:

    Saw that plies video shit was funny for like the 2st min but afta that str8 do doo

  84. Mark Twain Fame Says:

    >>>>>>>>

    testing

  85. !Ven-Tech? Says:

    Drugs Kill Hip Hop Says:

    February 5th, 2008 at 6:28 pm
    PLIES FORHEAD IS EATING HIS HAIR

    ^^
    *florida*

  86. That Man Says:

    I like Danger Doom. Just saying.

    That Ghostface and DOOM project is an online hip hop nerd’s number one fantasy…. and I can wait for it….if it every comes out (c)Detox.

  87. lo k Says:

    SpotOn Says:

    February 5th, 2008 at 6:18 pm
    Whats a converge?…never heard of them.

    You heard that group kilswitch engage?

    ^^^
    @OnSpotPoint – I’ve always slept on them for some reason… I’ve been a Converge fan since the early 90’s…

    @E – Slayer > Megadeth any day of the week….

  88. Mark Twain Fame Says:

    !Ven-Tech? Says:

    February 5th, 2008 at 6:29 pm
    Drugs Kill Hip Hop Says:

    February 5th, 2008 at 6:28 pm
    PLIES FORHEAD IS EATING HIS HAIR

    ^^
    *florida*

    ^^^

    *waits for Greenies retraction*

  89. Drugs Kill Hip Hop Says:

    BOSS>SHOCKY

    THEY SHOULD TRADE SHOCKY

  90. ODEMIC Says:

    I-N-D-E-P-E-N-D-E-N-T… now you know what means trick?!!

    there.

  91. M4L Says:

    Fuck it I’m jus gon take Thought Process…… Should I Or Should I not?

  92. Mark Twain Fame Says:

    That Man Says:

    February 5th, 2008 at 6:30 pm
    I like Danger Doom. Just saying.

    That Ghostface and DOOM project is an online hip hop nerd’s number one fantasy…. and I can wait for it….if it every comes out (c)Detox.

    ^^^

    thats right…two of the dopest…mixin it up on a album…

    just like they hype for Jaylib ya know.

    @lo k – slyaers dope, but I gotta say I def grew up on soem Metallica, Alice in Chains, and Red hot chilli peppers…

    *realizes I’m def gettin into whiteboy mode*

    *puts on fitted on backwards and does the robot*

    shit!, that didnt work.

  93. !Ven-Tech? Says:

    Do you think Lil Mama and Lil Bow Wow are twins?

  94. buddyholly Says:

    she cot hur own car…. she cot hur own house

  95. !Ven-Tech? Says:

    I think they are

  96. Joe 88 Says:

    idiotboxtv.net/

    ^New filno birdman & wayne video, shits funny. They also got one getting on boosie, not funny

  97. SpotOn Says:

    Alice in Chains is serious. A roommate in college used to play that ish non-stop.

  98. Mark Twain Fame Says:

    M4L Says:

    February 5th, 2008 at 6:33 pm
    Fuck it I’m jus gon take Thought Process…… Should I Or Should I not?

    ^^^

    uhhh hmmmm…

    dont know homie…

    anybody got any ideas?…

    Gasoline Dreams…that song was dope ha.

    uhhhh dont know homie…jsut do whut you do, think fo ya favorite song, writer, album title, tv show, book, and roll with it…

  99. SpotOn Says:

    @OnSpotPoint – I’ve always slept on them for some reason… I’ve been a Converge fan since the early 90’s…

    ^^^Killswitch is kind of emoish, but they sound really good imo.

  100. Plug Says:

    YOU ALL TESTICALS!!!!!! AND NO SHAFT!!!!! WHAT HAPPENED TO YOU SHAFT?!?!?!?!?!? (c) stinkmeaner

  101. lo k Says:

    @lo k – slyaers dope, but I gotta say I def grew up on soem Metallica, Alice in Chains, and Red hot chilli peppers…

    ^^^I had that stuff too… but I only went to hardcore/metal shows because negro was too poor for them fancy concerts… besides, shows in small clubs > arenas… I did go to Woodstock ’94 tho and saw a bunch of those bands, which was actually really good…

    when I was 14 it was common to hear Operation Ivy, Minor Threat, Converge, Murphy’s Law, Hatebreed, The Smiths, Black Moon, Souls of Mischief, The Roots & Gangstarr all in the same car ride…

  102. !Ven-Tech? Says:

    Plug Says:

    February 5th, 2008 at 6:38 pm
    YOU ALL TESTICALS!!!!!! AND NO SHAFT!!!!! WHAT HAPPENED TO YOU SHAFT?!?!?!?!?!? (c) stinkmeaner

    ^^^

    lol!

    WHAS GOOD NIGGAAAA? WHAS REALLY GOOD??

  103. Mark Twain Fame Says:

    when I was 14 it was common to hear Operation Ivy, Minor Threat, Converge, Murphy’s Law, Hatebreed, The Smiths, Black Moon, Souls of Mischief, The Roots & Gangstarr all in the same car ride…

    ^^^

    amen to that car ride…ha.

  104. rex hussla Says:

    when white people watch Flavor of Love…they say “that guy’s hilarious”

    when black people watch Flavor of Love…they say “god I hope no white people are watching this”

  105. lo k Says:

    !Ven-Tech? Says:

    February 5th, 2008 at 6:39 pm
    Plug Says:

    February 5th, 2008 at 6:38 pm
    YOU ALL TESTICALS!!!!!! AND NO SHAFT!!!!! WHAT HAPPENED TO YOU SHAFT?!?!?!?!?!? (c) stinkmeaner

    ^^^

    lol!

    WHAS GOOD NIGGAAAA? WHAS REALLY GOOD??

    ^^^^YOU WAS TALKIN’ ALL THAT GOOOD SHIT TIL YOU GOT KICKED IN YO CHEST!

  106. !Ven-Tech? Says:

    !Ven-Tech? Says:

    February 5th, 2008 at 6:39 pm
    Plug Says:

    February 5th, 2008 at 6:38 pm
    YOU ALL TESTICALS!!!!!! AND NO SHAFT!!!!! WHAT HAPPENED TO YOU SHAFT?!?!?!?!?!? (c) stinkmeaner

    ^^^

    lol!

    WHAS GOOD NIGGAAAA? WHAS REALLY GOOD??

    ^^

    FUCK YOUR COURT NIGGAAAH! LADY LIBERTY GOT BALLS…

  107. Plug Says:

    I like when dude takes his spot parkin spot.

    WHAT DID YOU SAY NIGGA?!?!?!??!?!?

    YOU EAT A PRICK NIGGA!!!!! YOU EAT A PRICK!!!!!!

  108. Mark Twain Fame Says:

    rex hussla Says:

    February 5th, 2008 at 6:40 pm
    when white people watch Flavor of Love…they say “that guy’s hilarious”

    when black people watch Flavor of Love…they say “god I hope no white people are watching this”

    ^^^

    ha whut up Rex homie…

    damn all you suckas with the caps lock on lock…jeezzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!

  109. Mark Twain Fame Says:

    aight im just about gone…

    I’ll leave ya’ll with this dope shit…

    peace.

    http://www.youtube.com/watch?v=T-LcR92RsWU

  110. That Man Says:

    Nah Lite:

    Study: 77% of rap songs contained references to drugs and alcohol

    ^^
    Again…only 77 percent?

  111. rex hussla Says:

    Whattup MTF?!?!?!

  112. rex hussla Says:

    Nah Lite:

    Study: 77% of rap songs contained references to drugs and alcohol

    *****Interesting Fact******

    Patron was the most popular drink mentioned, not because rappers really drink that shit…but because it sounds cool

  113. nation Says:

    my iTunes library > Hip Hop

  114. G7 Says:

    bloodclaaaaaat!!! nuff beef ah fly roun’ yah!

  115. ODEMIC Says:

    nation Says:

    February 5th, 2008 at 7:00 pm
    my iTunes library > Hip Hop

    >>Yea, but there’s hip hop in your iTunes library…

  116. ODEMIC Says:

    7 whaz de sceneeeeeeeee?????????!!!!!

  117. chea Says:

    nation Says:

    February 5th, 2008 at 7:00 pm
    my iTunes library > Hip Hop

    ^^

    did you get back everything you lost when your last shit crashed?

  118. G7 Says:

    whudup Odemic

    just here skimmin’ through some classicness in the previous threads. mad cow everywhere! lol.

  119. G7 Says:

    *daps 5:59-6:12*

  120. G7 Says:

    *daps 5:59-6:127:12*

  121. ODEMIC Says:

    G7: Yea, nigga catchin’ mad feelings over HTML muthafuckin’ text.

    You up in Toronto right? I may be migratin’ to Canada by next year. I’m makin’ my first trip up hopefully in Dec to check the place out. My fams in Montreal, what’s TO like homie? Any tips/suggestions?

  122. hip hop cops Says:

    i wonder what nelly is up to right now

  123. That Man Says:

    # hip hop cops Says:
    February 5th, 2008 at 7:24 pm

    i wonder what nelly is up to right now

    ^^
    Probably a new album with Timbo. That “Say It Right” track was hot.

    WHAT?

  124. cMac Says:

    photoshoot TIMEEEEEEEE

  125. nation Says:

    >> did you get back everything you lost when your last shit crashed?

    I haven’t even tried yet. that’d be cool to regain. my old PC has been sitting on the floor since forever now

  126. G7 Says:

    ODEMIC Says:

    February 5th, 2008 at 7:15 pm
    G7: Yea, nigga catchin’ mad feelings over HTML muthafuckin’ text.

    You up in Toronto right? I may be migratin’ to Canada by next year. I’m makin’ my first trip up hopefully in Dec to check the place out. My fams in Montreal, what’s TO like homie? Any tips/suggestions?

    ====
    no tips or suggestions needed chief. T.dot is a great city. you’ll see when you make it up here.

  127. hip hop cops Says:

    who the fuck is GLC and what the fuck am i listening to

  128. chea Says:

    wow wayne really came off [||] on that rich boy jawn

    oh yeah i forgot what he does is mad easy, carry on

  129. chea Says:

    hip hop cops Says:

    February 5th, 2008 at 7:37 pm
    who the fuck is GLC

    ^^

    kanye’s memph bleek

    supposedly he’s only one hit away

  130. nation Says:

    GLC is KanYe’s bestfriend

  131. EnglandRepresent Says:

    Where’s the ether at?

    All manner of shit was kicking off yesterday. I for one, fully advocate the occasional all out Etherfest, nothin better that a bit of verbal jousting to lift the spirits. lmfao @ some of the past comments in the previous threads. Brilliant.

    *daps all*

  132. EnglandRepresent Says:

    Fuck. As soon as I step the buildin the ether dissipates. The calm before the storm?

  133. ODEMIC Says:

    Fuck. As soon as I step the buildin the ether dissipates. The calm before the storm?

    >>The buildin LandLORD got evicted, you believe that ish?

  134. EnglandRepresent Says:

    The buildin LandLORD got evicted, you believe that ish?

    ^^Nah Lord ain’t get banned, surely not. I doubt very much that Eskay and Nate would ban Lordy. He did call me a ‘chick’ and an ‘Aborigine’ yesterday though so………

    *daps Odemic*

  135. ODEMIC Says:

    *daps EngRepper*

    na, he didn’t get banned, he retired. check a few posts back on the flav post…

  136. $***M-ROC***$ Says:

    all this beef and no two times….what is nahright coming to?

  137. $***M-ROC***$ Says:

    NUDIE JEANS

    all gotdamn day.

  138. Drugs Kill Hip Hop Says:

    Landlord prob showing his wife like ”look baby they talking about me”

  139. SeeAmI? Says:

    yo anyone hear that new Re Up Gang….CLipse is going hard on pharell, i wonder if they still cool?

  140. Drugs Kill Hip Hop Says:

    yo anyone hear that new Re Up Gang….CLipse is going hard on pharell, i wonder if they still cool?
    ^^^
    if they going in on pharelll why wonder if they still cool?

  141. nation Says:

    >> all this beef and no two times….what is nahright coming to?

    nah Two-Times dropped the hottest comment of the year earlier this morning

    Two-Times
    February 5th
    you mad??

  142. 456 Says:

    na, he didn’t get banned, he retired. check a few posts back on the flav post…

    ^yeah he shoulda known better than to fuck wit the kid….lol

    nation Says:

    February 5th, 2008 at 7:00 pm
    edit: 456’s library> my iTunes library > Hip Hop

  143. rex hussla Says:

    I think Two-Times graduated to Heaven aka Thisis50.com

  144. PHOENIXXX Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=9UZB0lpFOJc

    Filno is a stupid genius

  145. !Ven-Tech? Says:

    DrugsVenom-Tech Killed Hip Hop Says:

    February 5th, 2008 at 8:22 pm

    ..Yeah I did, smothered the bitch in her sleep while I was listening to Lily Allen

    …”smile”

  146. Plug Says:

    Land aint banned. I aint finished exposing him yet. since he wants to take shots, I gonna have to expose him. I see cats like land all the time. They hide behind degrees, paperwork and the English language. He is really losing credibility wit me. He is losing everytime he types. People like land generally have no hood credibility…outcasts… to pro-black to fit in in the burbs, but to much of a no at all to fit ion in the hood. I see through him like glass. Dont be fooled

  147. Astro Says:

    Welcome Back (c) Pastor Betha

  148. PHOENIXXX Says:

    whoa whoa whoa

    smells like ether in here

  149. KILLA JONES Says:

    Obama just took GA……..Bitches

  150. SeeAmI? Says:

    nah it sounded like they were going in on him….they werent exaclty throwing anything his way just emntioning him a couple of times

    “cause i cant wait for skateboard to save me/my house in default/his house pasley/hes not at fault/no not vaguely/hes on a yaht/somewhere with jay z”

    theres a couple more but i havent gone through the whole mixtape yet

  151. Drugs Kill Hip Hop Says:

    who gives a motherfucking fuck

  152. !Ven-Tech? Says:

    Drugs Kill Hip Hop Says:

    February 5th, 2008 at 8:34 pm
    who gives a motherfucking fuck

    ^^^

    I take it you don’t like Obama Digi?

  153. Drugs Kill Hip Hop Says:

    Oh nah i fucks with Obama i voted for him today, even tho my district is for Clinton…

    i just dont care about the whole landlord shit, im sure the nigga is gonna be posting again in a few days

  154. Shanti Says:

    Obama just took GA

    ^^the south lost WON

  155. EnglandRepresent Says:

    Well ain’t that some shit. I just read Land’s retirement message. It’s all shit and giggles in this bitch, I think peeps take this thing a little too serious. I got too much other shit in the real world to worry about what a random giblet says to me on a blog. So with that said you all stank like Saskewatch’s afterbirth.

  156. ODEMIC Says:

    KILLA JONES Says:

    February 5th, 2008 at 8:33 pm
    Obama just took GA……..Bitches

    >> best post all day.

  157. nation Says:

    >> yeah he shoulda known better than to fuck wit the kid….lol

    I’m saying though… was it that bad?

  158. Shanti Says:

    plug have u listened to that devin mixtape yet?

  159. ODEMIC Says:

    I think this site deserves to be on best week ever…shits hilarious

  160. !Ven-Tech? Says:

    EnglandRepresent Says:

    February 5th, 2008 at 8:41 pm

    So with that said you all stank like Saskewatch’s afterbirth.

    ^^

    lmao! Whaddidup Eng, you ol’ haggis eatin’ ninja

  161. 456 Says:

    whut up shanti

  162. SeeAmI? Says:

    nah right is the matrix….got niggas fooled

  163. EnglandRepresent Says:

    yeah he shoulda known better than to fuck wit the kid….lol

    I’m saying though… was it that bad?

    ^^Nah I was present at the initial stages. It was all just banter, it’s always just banter, don’t know what happened….

  164. EnglandRepresent Says:

    lmao! Whaddidup Eng, you ol’ haggis eatin’ ninja

    ^^Ain’t shit Private Tech, just preparing the potatoes for your grunt ass to peel (none). What’s doin with you chiefy?

  165. Shanti Says:

    england…everyone is in the other thread

  166. 456 Says:

    ^^Nah I was present at the initial stages. It was all just banter, it’s always just banter, don’t know what happened….

    ^yeah, but the truth is landLORD, the nahright character, was dismantled and exposed in that thread. all his contradiction and bluster laid bare. and it was just a matter of time before he would have to do something – let’s say, dramatic – to deal with that contradiction and the massive ego-inbalances. it started in ‘let this be a lesson’ (classic nahright kismit) but chea dealt the death blow a thread or two later. it is a morality tale in three threads.

    that being said i doubt that is the last we see of him.

Leave a Reply