Talib Kweli – Momma Can You Hear Me (Prod. by Kanye West)

This is supposedly unreleased. I don’t think I’ve ever heard it…

Talib Kweli – Momma Can You Hear Me (Prod. by Kanye)


AddThis Social Bookmark Button

75 Responses to “Talib Kweli – Momma Can You Hear Me (Prod. by Kanye West)”

  1. Da PartyStarter Says:

    I thought Karyn White was gonna make a bigger impact than she did….

    ^^^^^^^
    She started a family and didn’t look back…

    and i’m out.
    “Peace party people, ha-ha, see ya later,
    like that y’all…”

  2. $***M-ROC***$ Says:

    What about calling some music Urban music?…..Is there no place for black people to make stupid and dumb music?….just like whites do? ……Hispanics(macarena)

    ^^^
    yeah, there’s a place for black people to make dumb-ass music…it’s called THE RADIO.

  3. $***M-ROC***$ Says:

    What about calling some music Urban music?…..Is there no place for black people to make stupid and dumb music?….just like whites do? ……Hispanics(macarena)

    ^^^
    yeah, there’s a place for black people to make dumb-ass music…it’s called THE RADIO.

  4. $***M-ROC***$ Says:

    What about calling some music Urban music?…..Is there no place for black people to make stupid and dumb music?….just like whites do? ……Hispanics(macarena)

    ^^^
    yeah, there’s a place for black people to make dub-ass music…it’s called THE RADIO.

  5. embark Says:

    That beat is recycled and that pic is straight hilarity.

  6. Mark Twain Fame Says:

    Plug Says:

    January 30th, 2008 at 4:13 pm
    dude is SMILING like a chick that just got purposed to.

    ^^^

    ole hating on a dude beign happy and smiling ass mutha…

  7. $***M-ROC***$ Says:

    damn, my bad

  8. Mark Twain Fame Says:

    also this track is dope…

  9. landLORD Says:

    icon (trillbert arenas) Says:

    I thought Karyn White was gonna make a bigger impact than she did….

    —————-

    … she made a big impact in my “drawers” …

    … i was just spinning “Make Him Do Right” lp this past weekend …

    … most perfect face in R&B history …

    … after she married Terry Lewis (Jimmy Jam & Terry Lewis), she had a couple younguns and fell back …

  10. Boosie Says:

    # $***M-ROC***$ Says:
    January 30th, 2008 at 4:23 pm

    What about calling some music Urban music?…..Is there no place for black people to make stupid and dumb music?….just like whites do? ……Hispanics(macarena)

    ^^^
    yeah, there’s a place for black people to make dub-ass music…it’s called THE RADIO.
    __________________________________________________________

    So music thats not on the radio isnt dumb?

  11. CiCi The Intern Says:

    You know who is dope: Angela Winbush…her solo stuff, plus Rene and Angela…classic as well

  12. Mark Twain Fame Says:

    Plug Says:

    January 30th, 2008 at 4:23 pm
    I really dont see N.I.*.*.E.R being better than hnic2

    ^^^

    how can you say that when you havent even heard 1 track off of it?…come on now.

  13. green eyes Says:

    isnt m-roc white?

  14. $***M-ROC***$ Says:

    in other news, segregation is apparently alive and well…

    theglobeandmail.com/servlet/story/LAC.20080130.SCHOOL30E/TPStory/TPNational/Ontario/

    fuck a tinyurl, b

  15. Shanti Says:

    oh shit. i can’t believe es actually posted a B.O.B track.

  16. Plug Says:

    nah right is a pretty populer site now. It is almost guaranteed that these rappers been on here reading (prolly are actual bloggers). I know they be like “I hate these ninjas. they always talkin bout somebody.” 50 had me crackin up when he was talkin bout bloggers talkin bout his teeth.

    I can get new teeth. lets see banks get a new chin

  17. BabyDoll Says:

    landLORD Says:

    January 30th, 2008 at 4:25 pm
    icon (trillbert arenas) Says:

    I thought Karyn White was gonna make a bigger impact than she did….

    —————-

    … she made a big impact in my “drawers” …

    … i was just spinning “Make Him Do Right” lp this past weekend …

    ^LOL…I was just jamming to Superwoman the other day!

  18. Mr.Londoner Says:

    # roulette Says:
    January 30th, 2008 at 4:09 pm

    i’ve never heard it before but the beat is old games & juice used it on a mixtape a couple years ago………
    ================================================

    Yup..

    http://www.youtube.com/watch?v=Kaqumr3WdnM

  19. SpotOn Says:

    green eyes Says:

    January 30th, 2008 at 4:27 pm
    isnt m-roc white?

    ^^^Good question

  20. daddy Says:

    this was linked from novelsone.com wasn’t it???

  21. the lady of rage Says:

    “hip hop” doesn’t have one all-encompassing definition, however most of the stuff that gets posted on here is either wack-ass coonery or blatant marketing vehicle. i agree with lady of rage, there needs to be more GOOD hip hop being posted, fuck the dumb shit.

    say word!

    eskay went corporate on us.

  22. novelsone Says:

    honestly eskay.
    but cmon man. check my page. you even used the same picture.
    i respect this site alot. but come on man.

  23. Talib Kweli - Momma Can You Hear Me « Cosign Says:

    […] Unreleased track produced by Kanye West (maybe something to do with the passing of his mother?). NahRight.com has the exclusive. […]

  24. eskay Says:

    ^yo, not for nothing, but I never heard of your site in my life. I got the mp3 and pic from Warner, so breathe easy with those accusations. smh, I don’t read blogs.

  25. novelsone Says:

    i talked to a dude from there. I guess they liked the picture alot, they took it and sent it off.
    my bad man.

Leave a Reply