займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Wayne vs. His DJ

Dwayne dumbs out on his entourage and DJ. According to MTV News, the DJ is Cortez Bryant, who is actually Wayne’s manager, right hand man and according to Wayne, the new president of Cash Money.


AddThis Social Bookmark Button

45 Responses to “Video: Wayne vs. His DJ”

  1. Big Homie Says:

    Yup

  2. icon (trillbert arenas) Says:

    yep

  3. Willy Swagger Says:

    *swallows mad pills*

  4. cocca88crazy88since88 Says:

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

  5. That Man Says:

    Kool-Aid > Hawaiian Punch

  6. eskay Says:

    don’t act like ya’ll ain’t never drink Kool-Aid

  7. icon (trillbert arenas) Says:

    Damn, Kool Aid done took over…SMH @ “Click here for some serious flavor”….I’ll bet white people who walk by my desk are like “wow, niggers must really love Kool Aid, for real”…

  8. Willy Swagger Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=bQzuYZWlqvE

    ^^ *swallows more pills*

  9. maxpower Says:

    his dj called him a junkie thats y he mad…
    LMAO when he throws his jacket at his dj

    “QUIT DOIN THEM FUCKIN E PILLS” – Gillie the kid

  10. cocca88crazy88since88 Says:

    That Man Says:

    January 28th, 2008 at 3:09 pm
    Kool-Aid > Hawaiian Punch

    ^^^
    Hawaiian Pussy > Hawaiian Pineapple.
    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

  11. Digital scales Says:

    LMAO @ ICON

    whats good brother, yo that shit was funny

  12. Willy Swagger Says:

    Eskay got mad colorful widgets for checks

  13. Two-Times Says:

    Dwayne dumbs out on his entourage

    ^^^
    I see you joinin the movement… “dum out”!!!!

  14. icon (trillbert arenas) Says:

    Hawaiian Sophie>Hawaiian Punch

  15. Mark Twain Fame Says:

    okay…another 5 mins…eskay will have another post up.

    ha damn eskay workin hard today…it’s a monday homie, you tryin to do your weekly post quotas or something…ha.

  16. chea Says:

    i have to say it, i hated on joey because i wasn’t understanding his movement but i’m a grown ass ninger and i can admit that dude really came off [||] on mm3.5

    i gave the shit a few more listens because some people whose opinions i trust (*coughs*…ty…*coughs*) kept praising it not on some stannery shit but on some real shit and when i really sat down and peeped it i understood what he was trying to do

    plus his whole dvd shit with the push-ups on demand and just the whole concept in general was dope (i admittedly still have to watch the whole thing, but i’ve peeped a number of clips by now)

    i really think he has the possibility to be big in 08 but it just has to be seen if Amalgam Digital can get him the right promotion to be able to reach his full potential

  17. Big Homie Says:

    Crazy —-> http://www.tinyurl.com/yuvqtu

  18. icon (trillbert arenas) Says:

    ***Daps Digi..whaddup, fam?

  19. green eyes Says:

    eskay Says:
    don’t act like ya’ll ain’t never drink Kool-Aid

    ^ and then i turned 8. oh and jungle juice > kool aid

    icon (trillbert arenas) Says:
    Damn, Kool Aid done took over…SMH @ “Click here for some serious flavor”….I’ll bet white people who walk by my desk are like “wow, niggers must really love Kool Aid, for real”…

    ^^ LMAO

  20. Willy Swagger Says:

    Get Down On the Ground(c) Gillie

  21. Two-Times Says:

    Wayne throws his jacket at the President of Cash Money

    hah!!!

    Cortez Bryant, whoever you are? you lost for life…….

  22. HHF Says:

    tyrone biggums Says:

    January 28th, 2008 at 3:06 pm
    wow MTV still knows who Joe Budden is …. things must be looking good for regular joe

    ^^most of the time when someone mentions Joe, I remember that freestyle battle show they had on MTV in the early ’00s and Budden did “Pump it Up” live. Who was the hype man with the high pitched voice? That shit was hysterical. I thought Budden was about to be the next big thing.

  23. Mark Twain Fame Says:

    woodrow the basehead…ha damn digi GFK stole your name homie…

  24. maxpower Says:

    mwhahaha@ big homie

    str8 up my new myspace pic

  25. CiCi The Intern Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 28th, 2008 at 3:08 pm

    From AHH:

    Harlem, New York rapper Jim Jones has enlisted former Roc-A-Fella CEO Dame Dash to host the new mixtape, Harlem’s American Gangster. The album is a completely remixed and mastered version of a previous version of Harlem’s American Gangster and features three new songs, including a track titled “Rockefeller Laws.” “Some people do soundtracks to the movies about Harlem, we do soundtracks to the streets of Harlem, which made us who we are today,” Jones said. “Hustlers are some of the flyest people the world has ever set their eyes on.” In addition to Dame Dash and Jim Jones, the entire Byrdgang crew is featured on Harlem’s American Gangster. Harlem’s American Gangster hits stores February 19 on Koch Records

    ^^ Dame was a dummy (no Ether) for appearing in that Wet Wipes video. He lost all my respect for that…

  26. That Man Says:

    Hi-C > Jungle Juice.

    “Jungle Juice” is a coon name, by the way. You know jungle really meant.

    Nigga Juice. wiki it.

  27. Two-Times Says:

    Im still waitin for Wayne & Baby to do a show in Philly?

    last time they gave the promoter the money back and never showed up…

  28. HHF Says:

    Damn, Kool Aid done took over…SMH @ “Click here for some serious flavor”….I’ll bet white people who walk by my desk are like “wow, niggers must really love Kool Aid, for real”…

    ^^^LMAO

    Hawaian Punch > Kool Aid all day everyday

  29. chea Says:

    fux you can’t say “i got stories you wouldn’t believe anyway” and just leave it like that homie

  30. Greene Says:

    Fuck lil Wayne. Fuckin drug addict bitch. You forget who was behind you for years too! All zoned out caught up in ya own celebrity. Watch what happens to cornball muthafucka like you. You won’t be remembered as a martyr, nigga.

    Go get high bitch

  31. Two-Times Says:

    Dame was a dummy (no Ether) for appearing in that Wet Wipes video. He lost all my respect for that…

    ^^ co-sign….

  32. green eyes Says:

    # HHF Says:
    January 28th, 2008 at 3:14 pm

    tyrone biggums Says:

    January 28th, 2008 at 3:06 pm
    wow MTV still knows who Joe Budden is …. things must be looking good for regular joe

    ^^most of the time when someone mentions Joe, I remember that freestyle battle show they had on MTV in the early ’00s and Budden did “Pump it Up” live. Who was the hype man with the high pitched voice? That shit was hysterical. I thought Budden was about to be the next big thing.

    ^ most people did. hes one of the biggest “almost made it” stories out there. yea yeah ty, i know & you know im in the NR Joey Fan Club with you, Rey & D’quanallac.. but chances of joey blowing up big are slim to nil. that said… he could still have career longevity without the platinum plaques, word to Trick Daddy, Method Man, Redman, etc.

  33. cocca88crazy88since88 Says:

    Big Homie Says:

    January 28th, 2008 at 3:13 pm
    Crazy —-> http://www.tinyurl.com/yuvqtu

    ^^^
    YUP

  34. el feces loco Says:

    ^^ Dame was a dummy (no Ether) for appearing in that Wet Wipes video. He lost all my respect for that…

    ^^^Loyalty daughter..loyalty..dance with the dude(naw for me) you brought to the prom..don’t switch up cause you saw Jayz in the corner poppin ace of spades and waving.

  35. Mark Twain Fame Says:

    okay these lil broads are screamin…for nothin like they cheer and acream when he’s like fuck this, ya’ll muhfuckas, and any random blabbing he does…they screaming about like yeah I feel you, we with you and shit…*smh* at the lost ones…dont even see how this dude is trippin with the drug shit…

    “I am the ultimate high, I am my drug…”

    wtf?!…

    dude sayin fuck you and flickin people off…all those dudes on the stage could fuck wayne up in a second…big ass dude with the red jacket would throw wayne off the damn stage…

  36. tyrone biggums Says:

    lmao @ his ” Crew ” I was waiting for them all to just attack the lil weasel and start stomping him out on stage, screaming ” no YOU die mother fucker “

  37. 2HQ Says:

    Fuck lil Wayne. Fuckin drug addict bitch. You forget who was behind you for years too! All zoned out caught up in ya own celebrity. Watch what happens to cornball muthafucka like you. You won’t be remembered as a martyr, nigga.

    Go get high bitch

    ^^^^^
    Says in dave chapelle voice:

    “Ain’t no punchline to that shit, that nigga MAD!”

  38. reggaetonslasher Says:

    the real shit why wayne is trippin is because his weed carriers didnt do their job, when he got busted, they was supposed to own up to the drugs and didnt, shieeet I’d be pissed too. These niggas reap all types of benifits, from sloppy seconds pussy, to free drugs.

  39. Mr.Londoner Says:

    screaming ho’s need to stfu..

    fucking up my headphones and shit.

  40. onemoodydude Says:

    the real shit why wayne is trippin is because his weed carriers didnt do their job, when he got busted, they was supposed to own up to the drugs and didnt, shieeet I’d be pissed too. These niggas reap all types of benifits, from sloppy seconds pussy, to free drugs.

    ^^^^^^^^^

    Hell Yeah… I was kickin it for three cities on the Street Dreams Tour. If you in the entourage you got a damn job to do… Wheather it be management, muscule, dope holder, or groopie recrutier.

  41. Jay Midnyte Says:

    And yet another reason to add to my 6 Reasons Lil Wayne Is NOT and WON’T Be The Best Rapper Alive.

  42. kob killa Says:

    *igga was right he is a martian

  43. Unxpekted Says:

    FUCKING IDIOT EVERY OTHER EMCEE > WAYNE

  44. ILLAIM Says:

    Fear is a powerful drug…..

    It has been know to swallow ones pride…

    Cuz thats the only thing i can see from keeping who ever he was talking about from attempting to stop Wayne the fuck out

    oh yeah…dude that got hit with the coat is the odds on favorite for the ironic winner of the L of the year award

  45. E.MikE Says:

    wow.

Leave a Reply