Pete Rock & CL Smooth – Multi Barz of Fury

 

New music from CL Smooth produced by Pete Rock. Props to Foundation Media.

Pete Rock & CL Smooth – Multi Barz of Fury

Also: Peep this new interview with Pete from Remix Magazine.


AddThis Social Bookmark Button

45 Responses to “Pete Rock & CL Smooth – Multi Barz of Fury”

  1. THE-XFACTA Says:

    Yup

  2. Digital scales Says:

    yup

  3. It'smesnitches Says:

    word up magz

  4. D. Billz Says:

    They squashed the beef? I hope so. CL next album would be lava.

  5. Plug Says:

    when prodigy cd come out?

  6. Mark Twain Fame Says:

    oh shit…mecca and the soul brother are back…

    nice.

  7. Mark Twain Fame Says:

    lunch time…

  8. Digital scales Says:

    nigga pete rock rocking an s curl

  9. THE-XFACTA Says:

    # icon (trillbert arenas) Says:
    January 28th, 2008 at 1:53 pm

    Also the chick Phife mentioned in a song .. Damn I forgot the name though……. ‘It’s not like honey would really get with me, but just in case I got more condoms then TLC”

    ***”Hon, you got the goods, like Madalyn Woods” (c) Phife- that was from “Electric Relaxation”

    ————————————-

    Ohh yeah that’s the name and the song… Phife did mention someone on that verse I wrote earlier.. It’s on the same album “Oh My God”

    “In This Case We Maurade For Ears*

  10. CiCi The Intern Says:

    T.R.O.Y. was one of the first Hip Hop joints I ever heard as a kid (I’m young, give me a break lol)

  11. D. Billz Says:

    Plug… What it is?

    Probably not until next month.

  12. icon (trillbert arenas) Says:

    @ XFacta- the chick from that line you’re talking about was Dawn from En Vogue- I think you’re getting your Tribe songs mixed up…”I used to have a crush on dawn from en vogue/it’s not like honey dip would wanna get with me”

    ***Pete Rock and CL Smooth reunion= anticipation’s running high…did anybody cop that last CL joint, American Me, or whatever it was called? But you know what, Pete Rock and CL Smooth are a perfect candidate for the Jay/Dame analogy…does anybody have CL’s solo work? Petestrumentals? Didn’t think so…but T.R.O.Y. bumps, to this day….sometimes the elements have to collide properly…..

  13. THE-XFACTA Says:

    Why this nigga CL Smooth look like Bobby Valentine’s daddy

  14. BabyDoll Says:

    @CL – U Mad?

  15. It'smesnitches Says:

    THE-XFACTA Says:

    January 28th, 2008 at 1:59 pm
    Why this nigga CL Smooth look like Bobby Valentine’s daddy

    ^
    *dies*

  16. el feces loco Says:

    # Two-Times Says:
    January 28th, 2008 at 1:53 pm

    Nas is really coming out in Feb?

    whats the date…damn i forgot

    Nas did get both the Source & XXL cover for promo for this album..

    ^^^Yessir ..I dont know when it drops…but ohh that shit its gonna be pigeons son pigeons.

    I just made up “that shit is pigeons son”= some fly shit. somebody add that to wikipedia and urban dictionary for me.

    ^^^@ CICI..the best Acronym song ever…of any time any group any musical genre.

  17. Two-Times Says:

    Ja Rule where ya comeback at?

  18. THE-XFACTA Says:

    icon (trillbert arenas) Says:
    January 28th, 2008 at 1:59 pm

    @ XFacta- the chick from that line you’re talking about was Dawn from En Vogue- I think you’re getting your Tribe songs mixed up…”I used to have a crush on dawn from en vogue/it’s not like honey dip would wanna get with me”

    —————

    Yup yup that’s it.. Good looking homie.. Dawn from Envogue was the shit too!! She was the finest of the whole group.. Matter of fact I’m willing to say Envogue is the best combo of fine mother fuckers that could actually sing ever!

  19. D. Billz Says:

    True @ iCon… and I heard a few tracks off of American Me. It didn’t sound bad, but I didn’t hear the whole album.

    And C.L. aint lost a step judgin’ from this track. Westchester still lost though.

    *puts in mouth piece*

  20. icon (trillbert arenas) Says:

    LOL @ Xfacta- accurate comparison…some niggas need moustaches…especially if the space between your nose and top lip exceeds 8 inches (n/h)

  21. el feces loco Says:

    Oh shit CICi I take that back…O.P.P is number one..then T.R.O.Y..well the fact that the dude’s name was Troy…man that shit is just classical..both of em..but OPP was the shit.

  22. eskay Says:

    lol, I keep forgetting I have this Kool-Aid shit up and everytime I come to the site I’m like WTF?!!

  23. THE-XFACTA Says:

    LF:Do CL Smooth and Boosie shop from Wife Beaters at the same store?

  24. It'smesnitches Says:

    Two-Times Says:

    January 28th, 2008 at 2:01 pm
    Ja Rule where ya comeback at?

    ^
    Lol…..his album out yet? I feel bad for him……

  25. CiCi The Intern Says:

    # THE-XFACTA Says:
    January 28th, 2008 at 1:59 pm

    Why this nigga CL Smooth look like Bobby Valentine’s daddy

    ** falls off bed **

  26. Digital scales Says:

    lol, I keep forgetting I have this Kool-Aid shit up and everytime I come to the site I’m like WTF?!!

    Word eskay looks kinda tacky

  27. Willy Swagger Says:

    eskay Says:

    January 28th, 2008 at 2:02 pm
    lol, I keep forgetting I have this Kool-Aid shit up and everytime I come to the site I’m like WTF?!!

    ^ Word I hadnt been here a few days, I log on and diddidam wtf is going on……….Gay Pride week or some shit, things is mad colorful right now

  28. CiCi The Intern Says:

    # el feces loco Says:
    January 28th, 2008 at 2:02 pm

    Oh shit CICi I take that back…O.P.P is number one..then T.R.O.Y..well the fact that the dude’s name was Troy…man that shit is just classical..both of em..but OPP was the shit.

    ^^ They are both dope records. I remember asking my cousins, as a kid, what O.P.P meant and they wouldn’t tell me lol

  29. icon (trillbert arenas) Says:

    Yup yup that’s it.. Good looking homie.. Dawn from Envogue was the shit too!! She was the finest of the whole group.. Matter of fact I’m willing to say Envogue is the best combo of fine mother fuckers that could actually sing ever!

    ***SMH @ me, back in the day, liking Cindy Herron the best, because she was a redbone, and had a role in Juice, lol…anybody remember the Good Girls? Now those were some fine m’fuhs…

    en.wikipedia.org/wiki/The_Good_Girls

  30. tyrone biggums Says:

    smh @ me in the other thread this whole time

    tyrone biggums Says:
    January 28th, 2008 at 2:02 pm
    Two-Times Says:
    January 28th, 2008 at 1:51 pm
    @ TYBIGGS

    ok i definetly see what your sayin…
    but
    what if you knew the boss of your crew had “good intentions” and really honestly cared about your well being, and scarficed themselves in order for you to be in a good space…

    and also, once you got a certain point and level of knowledge, they recommed you branch off and start your own crew…

    if you knew that was the case, would you be “in somebody else’s crew”??

    …..yeah but it would have to be someone I trusted, and lets be real I’m not saying I wouldn’t ever go with any group if I thought it would be beneficial to me but I’m a look out for me first. The whole time I’d being working while at the same time setting myself up to branch out on my own, the more your reliant on someone else the more chance you risk getting caught up in their shit storm, and no matter how good their intentions are at first they might not always stay that way once things start going bad for whatever reason. If they have to start making sacrifices they might come looking your way, so you best be prepared.

    A position of power is something you crave and desire so that you can benefit off the hard work of others while you just sit back and collect your money, if you don’t desire to have that control if your ego isn’t so big that you want to control people than you aren’t gonna seek that position of authority out, no body wants to be in control so they can be fair and everyone can eat the same, you want to be top dog so you run shit and everyone has to answer to you, so basically I have a natural mistrust with anyone with such aspirations….

    _________________

    tyrone biggums Says:
    January 28th, 2008 at 2:03 pm
    icon (trillbert arenas) Says:
    January 28th, 2008 at 1:53 pm
    Also the chick Phife mentioned in a song .. Damn I forgot the name though……. ‘It’s not like honey would really get with me, but just in case I got more condoms then TLC”

    ***”Hon, you got the goods, like Madalyn Woods” (c) Phife- that was from “Electric Relaxation”

    …..someone might want to tell Lupe…..

    ______________

    tyrone biggums Says:
    January 28th, 2008 at 2:04 pm
    icon (trillbert arenas) Says:
    January 28th, 2008 at 1:56 pm
    @ XFacta- the chick from that line you’re talking about was Dawn from En Vogue- I think you’re getting your Tribe songs mixed up…”I used to have a crush on dawn from en vogue/it’s not like honey dip would wanna get with me”

    …..but just incase I hold more condoms than TLC….

  31. BabyDoll Says:

    THE-XFACTA Says:

    January 28th, 2008 at 1:59 pm
    Why this nigga CL Smooth look like Bobby Valentine’s daddy

    ^LMAO

  32. Willy Swagger Says:

    *daps Digi*

  33. D. Billz Says:

    eskay Says:

    January 28th, 2008 at 2:02 pm
    lol, I keep forgetting I have this Kool-Aid shit up and everytime I come to the site I’m like WTF?!!

    ^ smh @ senile blogger

  34. eskay Says:

    >>Word eskay looks kinda tacky

    the check from Reebok doesn’t

  35. tyrone biggums Says:

    el feces loco Says:
    January 28th, 2008 at 2:00 pm
    # Two-Times Says:
    January 28th, 2008 at 1:53 pm

    Nas is really coming out in Feb?

    whats the date…damn i forgot

    Nas did get both the Source & XXL cover for promo for this album..

    ^^^Yessir ..I dont know when it drops…but ohh that shit its gonna be pigeons son pigeons.

    I just made up “that shit is pigeons son”= some fly shit. somebody add that to wikipedia and urban dictionary for me.

    ^^^@ CICI..the best Acronym song ever…of any time any group any musical genre.

    …..I thought I heard Def Jam was considering dropping him from the label if he doesn;t change the name….

  36. Two-Times Says:

    tybiggs

    i answere you in the next thread……. ——–>>>>

  37. el feces loco Says:

    M.E.M.P.H.I.S was a hot acronym but beak aint know what to do with it…oh shit how the fuck I forget about C.r.E.A.M?

    Top acronomic hip hop songs..

    C.r.e.a.m
    T.r.o.y
    O.P.P
    M.e.m.p.h.i.s

    Who else I forget?

  38. It'smesnitches Says:

    eskay Says:

    January 28th, 2008 at 2:02 pm
    lol, I keep forgetting I have this Kool-Aid shit up and everytime I come to the site I’m like WTF?!!

    ^
    Oh yeah! (c) the jug

    http://www.youtube.com/watch?v=oAO3bJyb12w

  39. deezee Says:

    LMAO @ CL Smooth looks like Bobby Valentino’s Daddy!
    http://triplerdeezee.blogspot.com/

  40. Willy Swagger Says:

    I dont worry about gay html widgets, I cash checks(c) eskay …….he has a little spit to him

  41. Zane Says:

    Didn’t this leak back in ’06? I remember hearing it when CL first started working with Shaman Work records. And I don’t think that’s Pete but I could be wrong…

  42. nessnice Says:

    pete and cl should do a reality show like salt n pepa about ther reuniting.. that would be dope..

  43. jaylib Says:

    this aint new this track been floating around since ’05 son

  44. grass Says:

    Co-signs, This track leaked on various sites by the summer of 2005, at least that is when the file was created on my computer.
    Eskay, get ya shit straight!

  45. Sharp Says:

    This song was leaked 2 years ago. Or very early 2007. This is not a new joint. They are not back.

Leave a Reply