займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Beanie Sigel & Bill Cosby March in Philly

In an unlikely pairing, Beanie Sigel joined Bill Cosby for an anti-violence march in Philadelphia yesterday.


AddThis Social Bookmark Button

143 Responses to “Video: Beanie Sigel & Bill Cosby March in Philly”

  1. juju757 Says:

    beanie sigel new album was kinda wack…and i’m a beans fan…smh

  2. Casual T Says:

    1st biyaatches!

    Is this for real? Same Bill that has a problem with the vulgarity of hip-hop..

    Lets hope they didnt have any ‘Nigga Moments’… ala Stinkmeaner…lol..

  3. juju757 Says:

    fuck a peace week…when we gonna have a kick door week nigga!!!…i’m broke and lookin for a come up :-)

  4. juju757 Says:

    fuck a peace week…when we gonna have a kick door week nigga!!!…i’m broke and lookin for a come up :-)

  5. Soprano Says:

    who r both of these guys????

  6. Casual T Says:

    really.. I dont even wanna hear it. Real talk. Pity you cant bully people on the mic.. cos then Beans would be a beast!

  7. Soprano Says:

    your not superman u know…………. your doing 2 much.

  8. Casual T Says:

    soprano.. Im a fan of the Sopranos… u look kinda unfimiliar…

  9. Soprano Says:

    Casual T i will put u in caualty

    —————–

    happy ludacrismas veryone!!!!!!

  10. Casual T Says:

    u know what soprano actually means right? A high-oitched note somewhere about falsetto… most notably made by bitch niggas lacking a deep voice…

  11. blunted soul Says:

    That hippie called him Benny.

  12. cOLD Says:

    Angela Russell and Anne marrie Green can get it.

    Philly > NY in terms of News sluts.

  13. Soprano Says:

    Casual T Says:

    December 21st, 2007 at 9:14 am
    u know what soprano actually means right? A high-oitched note somewhere about falsetto… most notably made by bitch niggas lacking a deep voice…

    ————-

    takes one 2 no 1

  14. Plug Says:

    happy kawanza!!!

  15. Soprano Says:

    Casual T is a bitch ass boy!

  16. cMac Says:

    the proof is in the puddin

  17. Casual T Says:

    haha.. calm down SuePrano Im just fucking wit you…
    btw..The word ass and boy should never be put in the same sentence…
    but hey w/e w/e.. each to his own…

  18. G7 Says:

    *reindeers*

  19. cocca88crazy88since88 Says:

    *daps Beans*

  20. cMac Says:

    does anybody in here have a canon powershot sd1000 ?

  21. Casual T Says:

    nah fam.. I got a G9 compact… what of it?

  22. LANSKI Says:

    peace peace. . .

    Beans may be jeopardizing his relevance.

    I still pray Allah forgive me for my actions, because I spit gangsta’, think Muslim, and act kafir ©

  23. Da PartyStarter Says:

    Wassup CMizzle, 88, G7 and y’all.

    Yeah, Beans is tryin’ to change his image and I think it’s a good thing. Philly been off the chain this year and it ain’t stoppin. I TRY not to be cynical about it and think he’s doing it because of his new album. In fact, I couldn’t even get through his new album ’cause all he was talkin’ about was smuttin’ chicks and how catz is suckas. His subject matter has regressed.

  24. cocca88crazy88since88 Says:

    Kal-Kutta-Kooka-Bug

  25. cocca88crazy88since88 Says:

    Da PartyStarter Says:

    December 21st, 2007 at 10:17 am
    Wassup CMizzle, 88, G7 and y’all.

    ^^^
    *daps DiscoStu*

  26. G7 Says:

    whudup DPS? Beans’ album is prolly the most disappointing of the year.

  27. cOLD Says:

    the ten blog commandments:

    1. thou shalt not ether c0LD.

  28. cocca88crazy88since88 Says:

    cOLD Says:

    December 21st, 2007 at 10:21 am
    the ten blog commandments:

    1. thou shalt not ether c0LD.

    ^^^
    (88 ties cold to a cross) *pause*

  29. G7 Says:

    lol @ cold * daps errybody*

  30. Casual T Says:

    thats what I mean PartyStarter… did you ever peep that Damon Wayans ‘The last stand’ where he says that 2Live crew is ‘some gang members on the mic’… thats how I feel about Beans… He should stick to the strongarm business and weed carrying duties..

  31. Soprano Says:

    Casual T Says:

    December 21st, 2007 at 9:41 am
    haha.. calm down SuePrano Im just fucking wit you…
    btw..The word ass and boy should never be put in the same sentence…
    but hey w/e w/e.. each to his own…

    ————————–

    your rite ile let u off………this time

  32. Casual T Says:

    smh at Soprano dissapearing after some mild ether from an African butt-scratching nigga (c) Sean P… Im off to hit a bong of some fine Swazi in the African son..

  33. LANSKI Says:

    In fact, I couldn’t even get through his new album ’cause all he was talkin’ about was smuttin’ chicks and how catz is suckas. His subject matter has regressed.

    ^^^
    Jay regressed, so his team is going to regress. If KC was a “success” Jay would have changed the game. Everyone was getting ready to get on that “grown man shit”. I commend Jay for at least trying to change the game again, but I condemn him for giving up so easily (i.e. AG).

  34. Casual T Says:

    dont take it personal. Im just bored at the plantation.. IM OUT!! (c) Chapelle..

  35. Rey Says:

    New Yung Ign’ant post at mi casa!

  36. cocca88crazy88since88 Says:

    G7 Says:

    December 21st, 2007 at 10:24 am
    lol @ cold * daps errybody*

    ^^^
    *daps BIGYARD*

  37. Da PartyStarter Says:

    Casual T Says:

    December 21st, 2007 at 10:25 am
    thats what I mean PartyStarter… did you ever peep that Damon Wayans ‘The last stand’ where he says that 2Live crew is ’some gang members on the mic’… thats how I feel about Beans… He should stick to the strongarm business and weed carrying duties..

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I understand but I can’t co-sign. Beans spits FIRE and every so often he comes though on the Radio *(Shout out to Cosmic Kev, Pooch Man and ’em) and BLAZES shit. I think he’s in a very public and postitive transition from KnuckleHead to Old Head and I don’t think his heart was in the new album. Beans gets a pass cause he never fronted on who he was or what he was.

  38. cMac Says:

    this pretty toney shit is hillarious

    mad knowledge tho

  39. Plug Says:

    cOLD Says:

    December 21st, 2007 at 10:21 am
    the ten blog commandments:

    1. thou shalt not ether c0LD.
    ——–
    2. a newbie cannot ether a vet. only a vet can ether a vet

  40. PHOENIXXX Says:

    *yawns*

    the fuck is Cosby shit? fuck him he needs to roll over and die already. the black community has no use for this uncle tom

    and somebody punch Ghostface in the mouth.

    He puts out an album called Big Doe Rehab, flashing money in videos and shit

    when earlier this year he was on the radio overseas crying talking about how poor he is

    Wu Tang is some fake ass niggas

  41. LANSKI Says:

    Old Heads are pretty much irrelevant to these young bols unless that’s where they’re getting work.

  42. cocca88crazy88since88 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=HB6l8TjcN9k
    ?

  43. cocca88crazy88since88 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=SeMrcDy_kWE

    *88 kicks rocks*

  44. BKScribe Says:

    who the fuck??

  45. cMac Says:

    do yall consider me a vet, reg, newb?

  46. cMac Says:

    who got that Jahiem?

    email?

  47. Des Says:

    I really don’t know how Beans is walking for peace. Have you heard his music? Has bill Cosby heard his music? Has Beans heard his Beans’ music?!

    i wouldn’t be surprised if Beans got into a fight there. that nigga still hasn’t made the transition from the street to the fame

  48. cMac Says:

    gucci man?

  49. Plug Says:

    *daps 88*

  50. cOLD Says:

    1. thou shalt not ether c0LD.
    ——–
    2. a newbie cannot ether a vet. only a vet can ether a vet

    3. any new female posters must introduce pictures upon arrival.

  51. Plug Says:

    cmac, you not to far from vet status.

    LF: I got so much work to do today I dont know where to start.

  52. PHOENIXXX Says:

    “shawty asked me what time it is
    I said its fifteen minutes passed the diamond bitch…”

    oh god

    my co worker from Charlotte got Gucci Mane stuck in my head

    *hangs himself*

  53. cocca88crazy88since88 Says:

    Plug Says:

    December 21st, 2007 at 11:04 am
    *daps 88*

    ^^^
    WOOOOOOOOOOOOOOOOWEEEE!
    *daps Dig’em’dug’em’plug’em*

  54. Plug Says:

    I focks wit Guccie mane

  55. cOLD Says:

    I focks wit Guccie mane

    ^word?

  56. cocca88crazy88since88 Says:

    We should have some kinda Nahright End of the year award, thing. *Peoples Choice*

    Best Ether battle of the year.
    Rookie of the Year.
    Best Vet E-Spanking of the Year (pause)
    Best Nahright Spinoff of the year.
    Nahright Blogger of the Year.
    Nahright Artist of the Year.
    Best Video clip of the Year.

  57. cMac Says:

    i agree with 88

  58. Plug Says:

    cOLD Says:

    December 21st, 2007 at 11:05 am
    1. thou shalt not ether c0LD.
    ——–
    2. a newbie cannot ether a vet. only a vet can ether a vet

    3. any new female posters must introduce pictures upon arrival.

    4. All Nah righters must show love if a vet or reg says he’s coming to town. (ie party info, hotels, after hours joints, ect) face to face meetings are not required. nhjic

  59. PHOENIXXX Says:

    okay I’ll keep it real, the song I quoted is alright

    but Gucci is garbage. like all jokes aside. all 2Pac/Bone Thugs/Joe Budden stannery aside

    Gucci is absolute trash

    nigga sound like he got a fuckin cold

  60. cocca88crazy88since88 Says:

    cMac Says:

    December 21st, 2007 at 11:13 am
    i agree with 88

    ^^^
    IceGrill of the Year, Goes tooooo *DrumRoll*….. CMAC’nnnn!

  61. Plug Says:

    I focks wit Guccie mane

    ^word?
    —–
    nhjic of course

  62. LANSKI Says:

    I focks wit Guccie mane

    ^

    Seriously?

  63. cMac Says:

    i like gucci based solely on hooks and beats.

    the game fucked up niggas beats is bangin…..ya lyrics didn’t

  64. cMac Says:

    LMAO…. proof that listening to Lil Webbie an dBoosie makes you stupid.

    I’m sittin up here tryna spell “independent” and can’t, cause these muffuckkas is singin the shit and i keep searching for “indepent”

  65. Plug Says:

    Good songs/ videos are based on 5 things:

    Catchy hooks
    Catchy bars
    Good lyrics
    Good Beats
    Swagger

    Gucci has 4. He gets spins from me based on that

  66. cocca88crazy88since88 Says:

    …applaud the Porno broad in Ozone magazine… the chick from philly with the phat ass. i got that mag just for u baby. …talkin bout when she got outa jail she just wanted to fuck so she got in the porno business. chuuuuuuuuurch.

  67. PHOENIXXX Says:

    “swagger” might be the most homoerotic term and excuse for listening to a rapper’s music, ever. the fuck is that supposed to mean?

    catchy shit dont impress me easily. incredible bars gotta match incredible beats or a nigga is wasting my time

  68. Dem aka Get Out My Way, Pimping Says:

    The problem goin’ still exist when Bill Cosbys dead.

    *daps the crew*

  69. cMac Says:

    i promise i wanted to be at work by now

  70. cocca88crazy88since88 Says:

    Dem aka Get Out My Way, Pimping Says:

    December 21st, 2007 at 11:29 am
    The problem goin’ still exist when Bill Cosbys dead.

    *daps the crew*

    ^^^
    Sheeeeeit. We know how the Coz get down in Philly… all hes lookin for is young pussy. chuuuuuuurch.

  71. LANSKI Says:

    The hooks I can understand but how can you get good bars with out good lyrics?

  72. Plug Says:

    “swagger” might be the most homoerotic term and excuse for listening to a rapper’s music, ever. the fuck is that supposed to mean?
    —–
    ask run dmc. they started it. it started as the b boy pose

  73. Plug Says:

    The hooks I can understand but how can you get good bars with out good lyrics?
    —–
    prime example \/

    http://www.nahright.com/2007/12/21/video-beanie-sigel-bill-cosby-march-in-philly/#comment-768001

  74. FuckUPayMe618 Says:

    tinyurl.com/27d66r

    ^^^street wars classic diss tracks

  75. LANSKI Says:

    ask run dmc. they started it. it started as the b boy pose

    ^

    Rock Steady and all them other break dancing niggas started the B Boy stance; emcees adopted that style. Emcees apparently dressed to get into the Disco (suits, gold, and gators); the B Boys rocked the adidas, pumas, and hoodies w/ the bubble goose and shit; at least on the east coast.

  76. FuckUPayMe618 Says:

    *daps plug,mac,crzy88,dem*

  77. cocca88crazy88since88 Says:

    FuckUPayMe618 Says:

    December 21st, 2007 at 11:40 am
    *daps plug,mac,crzy88,dem*

    ^^^
    *DAPS 618*

  78. Phuque Says:

    # cMac Says:
    December 21st, 2007 at 10:59 am

    do yall consider me a vet, reg, newb?

  79. Phuque Says:

    # cMac Says:
    December 21st, 2007 at 10:59 am

    do yall consider me a vet, reg, newb?

    ^^

    If you have to ask…lol….

  80. cocca88crazy88since88 Says:

    *LAST DAY OF WORK CRICKETS*

  81. PHOENIXXX Says:

    so “swagger” is a pose?

    niggas listen to rappers based on how they pose?

    oh god…

  82. LANSKI Says:

    prime example \/

    ^^^^

    I’m not convinced.

  83. tyrone biggums Says:

    whats good nah right

    @ phuque – we still couldn’t get that image to work so i just went and found a bigger pile of cash to use cause thats how I roll son, i just posted it…

  84. FuckUPayMe618 Says:

    *Maserati crickets*

  85. Phuque Says:

    Ty Biggity *daps*…bigger piles of cash = always good.

  86. Phuque Says:

    Fuck is errbody?

  87. 456 Says:

    swagger is another word for style/confidence: without it you’re lost

  88. cocca88crazy88since88 Says:

    Phuque Says:

    December 21st, 2007 at 11:49 am
    Fuck is errbody?

    ^^^
    Out write’n bad checks.

  89. FuckUPayMe618 Says:

    tinyurl.com/36fbl5

    ^^chick from 2nd season of college hill(NSFW)

  90. Phuque Says:

    # 456 Says:
    December 21st, 2007 at 11:50 am

    swagger is another word for style/confidence: without it you’re lost

    ^^^

    “Man cannot live on swagger alone..” – Mick Swagger

  91. cocca88crazy88since88 Says:

    Phuque Says:

    December 21st, 2007 at 11:52 am
    # 456 Says:
    December 21st, 2007 at 11:50 am

    swagger is another word for style/confidence: without it you’re lost

    ^^^

    “Man cannot live on swagger alone..” – Mick Swagger

    ^^^
    GOTZ ta have some putty.

  92. 456 Says:

    “Man cannot live on swagger alone..” – Mick Swagger

    ^then one should step one’s swagger game up.

  93. cocca88crazy88since88 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=qiVbCi6V14s

    ….Ahhh, bitch u thought u was sexy….didint’ya’bitch…didint’ya!

  94. Plug Says:

    swagger is another word for style/confidence: without it you’re lost
    —–
    cosign

    *dashes*

  95. 456 Says:

    proper swagger will provide: money, punani, respect.

    lack of swagger will provide: beatdowns, rejections, confusion.

    there are six million ways to fly. choose one.

  96. Phuque Says:

    # 456 Says:
    December 21st, 2007 at 11:55 am

    “Man cannot live on swagger alone..” – Mick Swagger

    ^then one should step one’s swagger game up.

    ^^^

    swagger compliments talent….it should never BE one’s talent.

    *digs through drawer for more fortune cookies*

  97. G7 Says:

    >>swagger compliments talent….it should never BE one’s talent.

    ^well said

  98. LANSKI Says:

    The illest emcess have no “swagger” at all.

  99. cocca88crazy88since88 Says:

    BITE’HER! BITE THAT BITCH!

  100. Words is Born Says:

    good morning, nah right.

  101. 456 Says:

    swagger compliments talent….it should never BE one’s talent.

    ^talent without swagger is just not hiphop. (c) bill gates.

    swagger is a manifestation of talent. especially if your black.

  102. 456 Says:

    # LANSKI Says:
    December 21st, 2007 at 12:04 pm

    The illest emcess have no “swagger” at all.

    ^name one.

  103. LANSKI Says:

    especially if your black.

    ^ WTF explain

    Styles P, Nino Bless, Joell Ortiz & Kool G Rap – Four In The Clip

    ^^
    Good shit

  104. 456 Says:

    especially if your black.

    ^ WTF explain

    ^we invented swagger. it is ingrained in our culture. jazz players had swagger. blues cats had swagger. swagger is an african way of life. comprendo?

  105. G7 Says:

    noooooooo

  106. G7 Says:

    wtf?

  107. chea Says:

    swagger is key

    that’s the only reason jeezy is such a monster in the game

    his swagger could grow legs and run a marathon cot domn it

    dude came out the womb fly as fuck probably wearing all white AF1’s that had no specs of amniotic fluid on them

    and probably a platinum chain

    dude is just swagtaculous

    on the other hand emcees that lack swagger even if they are nice on the mic sometimes never blow

    for instance styles p

    he needs more swagger because he’s nice but he doesn’t grab people’s attention like he deserves to

  108. G7 Says:

    phewww, i thought i was gonna have to be gseven again. the ghost of christmas is stealin’ my comments.

  109. LANSKI Says:

    I’ll name three (in no particular order)

    1. Nas (swaggerless)

    2. G Rap (never seen acting out of pocket)

    3. SP (proud of lack of swagger)

    Bonus: Electronica (lyrical ability shines sight unseen (none))

  110. Words is Born Says:

    i have no problem with people liking a rapper cause of their style/swag. the problem is, people wanna claim what they like is the best, so they automatically wanna call their favorite rapper the BEST rapper or the GOAT.

    @ LANKSI – it’s tough for me to thnk the illest emcees have no swag. who are you referring to? As an emcee, you need style to be able to move the crowd…

    i think the way an artist states their style doesn’t have to be “i’m so fly blah blah blah”…

    swagger is the new love.

  111. Phuque Says:

    # 456 Says:
    December 21st, 2007 at 12:07 pm

    swagger compliments talent….it should never BE one’s talent.

    ^talent without swagger is just not hiphop. (c) bill gates.

    swagger is a manifestation of talent. especially if your black.

    ^^^

    First of all…I’m starting to like this conversation.

    Second — I beg to differ. What MANY rappers lack in talent, they “make up” for w/ swagger. How can swagger be a manifestation of something they don’t initially possess?

  112. G7 Says:

    chea, fourfive, lanksi,word is born, phuqu…salute

  113. chea Says:

    g7 what up g?

  114. Phuque Says:

    *daps G 4 + 3 More*

  115. LANSKI Says:

    peace G7

  116. G7 Says:

    >>for instance styles p

    he needs more swagger because he’s nice but he doesn’t grab people’s attention like he deserves to

    =======
    swag can be overrated at times though. Jada has more swag than Styles, yet right now Styles > Jada

  117. Phuque Says:

    456:

    >>we invented swagger. it is ingrained in our culture. jazz players had swagger. blues cats had swagger. swagger is an african way of life. comprendo?

    ^^

    I agree (c) Hollywood L7s

  118. G7 Says:

    >>swagger is the new love.

    ^lol

  119. Phuque Says:

    Styles > Jada

    ^^

    wow.

  120. Words is Born Says:

    Second — I beg to differ. What MANY rappers lack in talent, they “make up” for w/ swagger. How can swagger be a manifestation of something they don’t initially possess?

    ^^^
    I agree. but i see the other side. Jim Jones is the perfect example of swagger without rapping talent. His swagger alone is making him a national name. What makes it sooooo unbelievable is THAT he has this swagger without talent.. which makes me think that maybe there is validity in 456’s comment.. that we believe swagger SHOULD come from being talented rather than just a forced style.

    i think i confused myself w/ that one a lil…

    Gee Sev, what up?

  121. 456 Says:

    I’ll name three (in no particular order)

    1. Nas (swaggerless)

    ^wrong. ether dripped with swagger. “god son across the belly….”

    2. G Rap (never seen acting out of pocket)

    ^wrong. go listen to his albums again. try wanted dead or alive, then forward it to “talk like sex”

    3. SP (proud of lack of swagger)

    ^his career is in standstill because of it…

    Bonus: Electronica (lyrical ability shines sight unseen (none))

    ^he’s new. he hasnt even developed his public persona yet. but if he dont have swagger he will remain underground.

  122. cMac Says:

    Phuque Says:

    December 21st, 2007 at 11:42 am
    # cMac Says:
    December 21st, 2007 at 10:59 am

    do yall consider me a vet, reg, newb?

    ^^

    If you have to ask…lol….
    _______-

    lol

  123. G7 Says:

    swagger does equate to longevity. Jim Jones is a perfect example. i don’t think anybody checked that mixtape he dropped last month. swag for some is a fad.

  124. LANSKI Says:

    Jada has more swag than Styles, yet right now Styles > Jada
    ^
    Exactly, Don’t get me wrong jada nice as fuck (none) but Styles has always been nicer than J but never caught the spotlight because lack of “swagg”, some people just aren’t hams like that.

    . . . swagger is an African way of life. comprendo?

    ^
    Yes Africans invented the “cool swagger” but on the other side of the dollar
    I think chasing that “swagger” is what has a lot of Africans in trouble.

  125. 456 Says:

    Second — I beg to differ. What MANY rappers lack in talent, they “make up” for w/ swagger. How can swagger be a manifestation of something they don’t initially possess?

    ^talent comes in many forms. i think you are confusing lyrical substance for overall talent. swagger is the ability to bring your ideas across in a creative manner. if your ideas are weak then your swagger probably has holes in it. ll was no rakim, but you cant say he wasnt talented just because his substance was lacking. his swagger manifested in his delivery. rakim’s swagger came through both lyrics and style.

  126. Phuque Says:

    # 456 Says:
    December 21st, 2007 at 12:22 pm

    I’ll name three (in no particular order)

    1. Nas (swaggerless)

    ^wrong. ether dripped with swagger. “god son across the belly….”

    2. G Rap (never seen acting out of pocket)

    ^wrong. go listen to his albums again. try wanted dead or alive, then forward it to “talk like sex”

    3. SP (proud of lack of swagger)

    ^his career is in standstill because of it…

    Bonus: Electronica (lyrical ability shines sight unseen (none))

    ^he’s new. he hasnt even developed his public persona yet. but if he dont have swagger he will remain underground.

    ^^^

    …which leads us back to swagger complimenting talent. Thats the way it works naturally. The problem is, people have created a “Backdoor” into the industry (Jim Jones), and the level of actual talent will suffer because of it. Pretty soon anyone with “swagger” will be able to put out a record, and commercial Hip-hop will go the way of Disco.

    Crabs in a bucket.

  127. Words is Born Says:

    Nas has crazy swag…

    – “feet hammer time, damn it i mind… long as the butt bubble in back of the waistline”

    – “i dominate break loops, givin’ mic menstrual cycles”

    – “i sip the don p, watchin gandhi til i’m charged and writin’ my book of rhymes all the words past the margin”

    Just cause he don’t always come out doin the solja boy don’t mean he don’t got swag

  128. Phuque Says:

    # 456 Says:
    December 21st, 2007 at 12:27 pm

    Second — I beg to differ. What MANY rappers lack in talent, they “make up” for w/ swagger. How can swagger be a manifestation of something they don’t initially possess?

    ^talent comes in many forms. i think you are confusing lyrical substance for overall talent. swagger is the ability to bring your ideas across in a creative manner. if your ideas are weak then your swagger probably has holes in it. ll was no rakim, but you cant say he wasnt talented just because his substance was lacking. his swagger manifested in his delivery. rakim’s swagger came through both lyrics and style.

    ^^^

    Word…don’t get me wrong — I ain’t tryna just listen to some random cat who can write well, with absolutely no character or style (see: Canibus), all I’m saying is that “swagger” should be a component of talent. Not talent itself.

  129. Words is Born Says:

    456 says:

    swagger is the ability to bring your ideas across in a creative manner.

    ^^
    swagger is your confidence, style, the air you hold when you walk/spit/anything…

    it has nothing to do with expression of ideas.

  130. LANSKI Says:

    Are we talking lyrically or physically?

    Jimmy = Physical Swagger

    Black Thought = Lyrical Swagger

    There is a difference, you’re jumping around. Nas is dull as a motherfucka and so is Cool G. Lyrically that’s a different story entirely.

  131. 456 Says:

    I think chasing that “swagger” is what has a lot of Africans in trouble.

    ^yeah, it makes black folk susceptible to pimps and preacher-pimps and politicians who have mastered a style but who are out for self and have no substance. but substance without style no one will pay attention.

    pimp = vampiric swagger

    emcee=christ swagger

  132. LANSKI Says:

    . . . with absolutely no character or style (see: Canibus)

    ^

    (lol)

  133. green eyes Says:

    # Words is Born Says:
    December 21st, 2007 at 12:31 pm

    456 says:

    swagger is the ability to bring your ideas across in a creative manner.

    ^^
    swagger is your confidence, style, the air you hold when you walk/spit/anything…

    it has nothing to do with expression of ideas.

    ^^ if you cant spit your ideas with style, confidence, etc.. no one listens. swagger counts

  134. Phuque Says:

    greenie:

    >>swagger counts

    ^^

    Exactly — swagger is something….it’s just not EVERYTHING. Especially when comparing MCs.

    Mornin’, green beans…

  135. 456 Says:

    swagger is your confidence, style, the air you hold when you walk/spit/anything…

    it has nothing to do with expression of ideas.

    ^that’s where your wrong. if i diddybop it comes from an idea i had in my head about how to walk. if i rhyme slow and fluid, it comes from an idea of how i relate words to the music. swagger is the idea of yourself made flesh. everything starts out as an idea. how you manifest it is your swagger.

  136. Phuque Says:

    Jay Z > Nas

  137. G7 Says:

    Phuque Says:

    December 21st, 2007 at 12:20 pm
    Styles > Jada

    ^^

    wow.

    ====
    right now, fa’sho. overall, i still debate over it.

  138. Phuque Says:

    Nas > Jay Z

  139. thoreauly77 Says:

    morning nah.

    bill and beans huh?

    *looks ouside for rainbow*

    *sees one*

    it’s a miracle!

  140. G7 Says:

    Phuque Says:

    December 21st, 2007 at 12:39 pm
    Jay Z > Nas

    ===
    somebody’s bored today…lol

  141. cMac Says:

    ^^ if you cant spit your ideas with style, confidence, etc.. no one listens. swagger counts
    _________-

    SIZZLE

    What’s up G

  142. Phuque Says:

    # G7 Says:
    December 21st, 2007 at 12:43 pm

    Phuque Says:

    December 21st, 2007 at 12:39 pm
    Jay Z > Nas

    ===
    somebody’s bored today…lol

    ^^

    word…lol….

  143. Game Over Says:

    y’all are WILD pessimistic. all they’re trying to do is keep the murders in philly BELOW 400 for the year. they ain’t trying to eliminate murder. this is a modest goal that CAN be achieved if ongoing beefs are mediated and alternative dispute resolution is taught on a wide scale…a lot of it involves peer mediating, which i’ve personally seen defuse escalating situations. if the peer pressure is for people to chill instead of wild out, less of the unnecessary random killings will occur…of course, there are beefs that will cook regardless, but the unnecessary popping someone b/c you want to date their girl beef? that can get deaded early.

Leave a Reply