займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Lupe’s Highs and Lows of 2007

I would think that losing your man Stack Bundles would be a lower low than losing out on a Grammy but what do I know. (Don’t mind me, I’m aggy right now, wifey is royally disrespecting my birthday weekend.)

Happy New Years

(psssh, it’s not New Year’s Eve Lupe)

Lupe’s mantra for 2008


AddThis Social Bookmark Button

100 Responses to “Video: Lupe’s Highs and Lows of 2007”

  1. boomerfb86 Says:

    100

  2. blaze22 Says:

    THE COOLEST

  3. cOLD Says:

    lol or shit

    www-users.cs.york.ac.uk/~susan/sf/films/powder.jpg

    ^cmac

  4. Ali Says:

    Under tha Influence is definately slept on, as is DJ Quik

  5. Prop-rawr-ly Says:

    rofl.

  6. yaboy Says:

    weigh in for Hatton-mayweather @ 5:15 today…

    Mayweather a 2-1 favorite…

  7. Sean Coonery Says:

    Nas and Jungle clowning Jay…Has it been 7 years already?…SMH
    http://www.zshare.net/audio/4339764882282b/

  8. yaboy Says:

    is this post a prelude to lupe’s album leaking?

  9. cOLD Says:

    smh at youtube leaks.

  10. nation Says:

    duality is the keyword

  11. Mark Twain Fame Says:

    cmac is actually the lovechild of a midnight booty call between DJ Pooh and Renee Zellweger.

    also a big EARLY! for those two videos…

  12. Babydoll Says:

    NO NO NO It’s not new years eve! LOL

  13. nation Says:

    >> (psssh, it’s not New Year’s Eve Lupe)

    his Youtube team is either impeccably weak, or he needs his hits to go up, by say… December 18th

  14. That Man Says:

    lol if the Coolest sucks. Angry fans, there will be…

  15. nation Says:

    >> I would think that losing your man Stack Bundles would be a lower low than losing out on a Grammy but what do I know.

    he was mans with Stack?

    >> (Don’t mind me, I’m aggy right now, wifey is royally disrespecting my birthday weekend.)

    you know you’re old when you need wifey to respect your birthday weekend

  16. Mark Twain Fame Says:

    *currently reading ill review of I Am Legend…*

    http://www.hackwriters.com/iamlegend.htm

    co-signs with most of this statement–

    “That all said, I have no hesitation claiming that I Am Legend is easily one of the ten best novels I have ever read- right up there with Mark Twain’s The Adventures Of Huckleberry Finn, Herman Melville’s Moby-Dick, or The White Whale, Charles Johnson’s Oxherding Tale, Kurt Vonnegut’s Slaughterhouse-Five, and a few arguments over a tale or two from William Kennedy and some others.”

  17. green eyes Says:

    (Don’t mind me, I’m aggy right now, wifey is royally disrespecting my birthday weekend.)

    ^^ BOOOO at anyone not respecting the december babies.

  18. Babydoll Says:

    *click refresh* *click refresh* coasts…

  19. That Man Says:

    I am Legend is banned in China.

    Bootlegging won.

  20. green eyes Says:

    LOL @ cold.
    get em.

  21. Phuque Says:

    Babydoll – ima prolly be in VA on Monday – lets grab a drink….

  22. Babydoll Says:

    Mark Twain Fame Says:

    December 7th, 2007 at 5:46 pm
    *currently reading ill review of I Am Legend…*

    http://www.hackwriters.com/iamlegend.htm

    co-signs with most of this statement–

    “That all said, I have no hesitation claiming that I Am Legend is easily one of the ten best novels I have ever read- right up there with Mark Twain’s The Adventures Of Huckleberry Finn, Herman Melville’s Moby-Dick, or The White Whale, Charles Johnson’s Oxherding Tale, Kurt Vonnegut’s Slaughterhouse-Five, and a few arguments over a tale or two from William Kennedy and some others.”

    ^oh cool, MTF they shouted you out! LOL j/k

  23. Digital scales Says:

    that dude guada lupe fiasco is a fucking choch…….

  24. nation Says:

    >> BOOOO at anyone not respecting the december babies.

    nah, never that…

    I was supposed to be amongst kings, my mom shouted out at my christening

  25. blaze22 Says:

    certifed.imeem.com/music/lsFoiETn/lupe_fiasco_gotta_eat/

    Preview of “Gotta Eat” that cheeseburger joint from Lupe

  26. Babydoll Says:

    Phuque Says:

    December 7th, 2007 at 5:48 pm
    Babydoll – ima prolly be in VA on Monday – lets grab a drink….

    ^Word. Business in these parts?

  27. D. Billz Says:

    nation Says:

    December 7th, 2007 at 5:45 pm
    >> I would think that losing your man Stack Bundles would be a lower low than losing out on a Grammy but what do I know.

    he was mans with Stack?

    ^They shared an apt. together in the Chi before either one had a deal.

  28. nation Says:

    >> Babydoll – ima prolly be in VA on Monday – lets grab a drink….

    *Babydoll falls off the face of the earth*

  29. That Man Says:

    # blaze22 Says:
    December 7th, 2007 at 5:50 pm

    certifed.imeem.com/music/lsFoiETn/lupe_fiasco_gotta_eat/

    Preview of “Gotta Eat” that cheeseburger joint from Lupe

    ^^^
    *floor*

  30. Phuque Says:

    # Babydoll Says:
    December 7th, 2007 at 5:50 pm

    Phuque Says:

    December 7th, 2007 at 5:48 pm
    Babydoll – ima prolly be in VA on Monday – lets grab a drink….

    ^Word. Business in these parts?

    ^^

    Something like that…dont know for sure but it’s a possibility…don’t know if I’m in the mood to fly just yet but we’ll see…

  31. nation Says:

    >> They shared an apt. together in the Chi before either one had a deal.

    word? damn… I never knew about that. I know Lupe was in some group before blowing up but apparently Stack was in some group with Skyzoo like when they were 18 or something

  32. Babydoll Says:

    LOL @ Nation

    Phuque – let me know if you make it out here then.

  33. green eyes Says:

    Phuque – let me know if you make it out here then.

    ^^www.youtube.com/watch?v=H5-ENXSXVrM

  34. blaze22 Says:

    Anyone know what Elvis song is used in the “American Dreamin” song on that American Billboard?

  35. Mark Twain Fame Says:

    That Man Says:

    December 7th, 2007 at 5:48 pm
    I am Legend is banned in China.

    Bootlegging won.

    ^^^

    yeah…, why is it banned? with people shitting on each others chests, and mouths, and whatnot why the hell is a semi horror novel banned?…weird.

    ################################

    ^oh cool, MTF they shouted you out! LOL j/k

    ^^^

    oh for sure.

  36. Babydoll Says:

    LMAO @ Greenie

  37. Phuque Says:

    # nation Says:
    December 7th, 2007 at 5:51 pm

    >> Babydoll – ima prolly be in VA on Monday – lets grab a drink….

    *Babydoll falls off the face of the earth*

    ^^^

    *Passifire*

    *sleep*

    Annnnnnnnnnnnyway…you have my email Bdoll….

  38. nation Says:

    nah greenie… more like

    http://www.nahright.com/2007/10/15/december-xxl-cover-2/#comment-623267

  39. Phuque Says:

    @ nation – tinyurl.com/2y2nxk

  40. D. Billz Says:

    nation Says:

    December 7th, 2007 at 5:52 pm
    >> They shared an apt. together in the Chi before either one had a deal.

    word? damn… I never knew about that. I know Lupe was in some group before blowing up but apparently Stack was in some group with Skyzoo like when they were 18 or something

    ^More Fun Facts: Stack was in a singin’ group before he started rappin’.

  41. Babydoll Says:

    Phuque Says:

    Annnnnnnnnnnnyway…you have my email Bdoll….

    ^I don’t know if I still have it (no blank stare)

  42. That Man Says:

    yeah…, why is it banned? with people shitting on each others chests, and mouths, and whatnot why the hell is a semi horror novel banned?…weird.

    ^^^
    http://www.hollywood.com/news/Smiths_Movie_Banned_in_China/5010731

    It’s only banned there because China has a 3 month banned on all American films to boost their own country’s film industry.

  43. Mark Twain Fame Says:

    blaze22 Says:

    December 7th, 2007 at 5:55 pm
    Anyone know what Elvis song is used in the “American Dreamin” song on that American Billboard?

    ^^^

    “It’s Only Love”

  44. nation Says:

    *tatoos conversation to his flesh*

    landLORD Says:
    October 15th, 2007 at 5:45 pm

    *actual converstaion with wifey 10 minutes ago*

    ladyLORD: who is this Green Eyes bitch thats been sending you e-mails

    landLORD: why you invading my e-mail?

    ladyLORD: fuck that, i pay the ATT/DSL bill !

    landLORD: that aint no excuse to disrespect my privacy

    ladyLORD: whatever … and who the hell is Dbillz ?!? … is that another one of your computer bitches ? … i’ma find me a computer nigga .. .

    landLORD: *scrunched up face*

    *mumbles insults under breath*

    landLORD Says:
    October 15th, 2007 at 6:20 pm

    *more exerpts*

    ladyLORD: so how does she know you sooooooo good, to just out of the blue, start e-mailing you music and shit ?!? … im not stupid ! …

    landLORD: *smh* that same site that I go to whilst you’re watching “girlfriend’s” reruns for the 300,000 time, is the same site that green eyes and dbillz go to, and we share music files, GENIUS !! … and DBillz is a BROTHER ! …

    ladyLORD: whatever … ima look at that site … and there better be a “green bill” or “green eyes”, or whoever the hell is sending you these e-mails …

    landLORD: lets go to the PC now !!!

    ladyLORD: whatever … i dont have time for that, i have to feed your son …

    landLORD: you lost …

    ladyLORD: no YOU gonna lose, when i find me a computer nigga …

    landLORD: *smh, while simultaneosly praying for patience, and taking deep breaths*

  45. Phuque Says:

    # Babydoll Says:
    December 7th, 2007 at 5:58 pm

    Phuque Says:

    Annnnnnnnnnnnyway…you have my email Bdoll….

    ^I don’t know if I still have it (no blank stare)

    ^^^

    Word? I dont have yours anymore either…what is it again?

  46. nation Says:

    >> @ nation – tinyurl.com/2y2nxk

    my bad. I will refrain then

    >> More Fun Facts: Stack was in a singin’ group before he started rappin’.

    yeah, he was hitting them notes with: QSQSQSQSQQSQSQ SQQUUUAAAAD UP

    but yo.. any fun facts about his dad being Jim’s dad? or fucking the same bitch?

  47. Mark Twain Fame Says:

    ^^^
    http://www.hollywood.com/news/Smiths_Movie_Banned_in_China/5010731

    It’s only banned there because China has a 3 month banned on all American films to boost their own country’s film industry.

    ^^^

    oh okay, I see.

  48. Babydoll Says:

    Nation – you’re killing me! LMFAO

    Phuque – baby_doll_other@yahoo.com

  49. D. Billz Says:

    but yo.. any fun facts about his dad being Jim’s dad? or fucking the same bitch?

    ^They had to been. Those ninja shared a gene pool. Jim said he was about to take him in like a little brother. I’m like sheeeeeeeit… he probably is.

  50. nation Says:

    >> wifey is royally disrespecting my birthday weekend.

    whatchu have planned chief

  51. I Fux Says:

    back up in this bitch like Whoa!

    Classic Landlord post it always make me laugh……Yo I think Sean Coonery is Hoodtalk, cuz he used to post under that name

  52. Babydoll Says:

    That’s funny I thought his Mantra for ’08 was LupEND…

  53. Mark Twain Fame Says:

    classic funny @ stories from Everbody Hates landLORD

  54. nation Says:

    >> Yo I think Sean Coonery is Hoodtalk

    Fux… where are those hoodtalk quotes… those were fucking funny…

    too much swag…

  55. I Fux Says:

    Guadalupe’ is kinda of annoying, like that nerd kid that wants to chill and trys to hard. You know he is cool but you still have your reservations about letting duke into your circle of trust

  56. I Fux Says:

    YO NATION I HAVE ONE THREAD SAVED ON MY LAPTOP BUT I DONT HAVE IT ON ME…………..

    hoodtalk.org Says:

    May 25th, 2007 at 12:03 pm
    Uncle Murda looks like Jay-Z and Tony Yayo collabo in the face….

    nation Says:

    May 25th, 2007 at 12:01 pm
    this song gives me the worst migraine

    ^Yeah I know this song fucking sucks(no fratboy)….And I fux with BK (no fastfood)….Fab is letting these Business execs dictate him in the wrong way…

    Fabolous = a lot of potential but his labels don’t want to see him grow

  57. It'smesnitches Says:

    This is a bigger leak than the time I pissed on cOLD’s mom…..when he was awake watching Power Puff Girls

  58. I Fux Says:

    I Fux Says:

    October 12th, 2007 at 12:52 pm
    “Even when we have disagreements in the South amongst each other and even when we don’t see eye to eye down here, that don’t mean niggas from other areas can attack a nigga from down here and think that we won’t posse up with each other and get dead on yo muthafukkin ass. For instance, this lil’ mutherfuckin’ small framed lil’ bitch ass n!ggas from New York-you know who I’m talking about, one of them lil’ niggas Pac took off the map way back when-tried to diss T.I. to sell a couple of records.If any nigga from any part of the world gets on mutherfuckin record and says something about Young Jeezy or Ludacris or Jermaine Dupri or me or Plies nigga from any part of the world or anybody down here,we’re gonna unite like the Bloods and the Crips.” (c) Pimp C on Havoc

  59. nation Says:

    >> YO NATION I HAVE ONE THREAD SAVED ON MY LAPTOP BUT I DONT HAVE IT ON ME…………..

    e-mail me that shit. and yo, I fell onto a tomb of emo music that would awaken landLORD’s inner kindred Kurt Cobain spirit and movies that could make Rey weep like a school girl… holler at me if anything people

  60. I Fux Says:

    hoodtalk.org Says:
    August 14th, 2007 at 6:40 pm
    This song is displaying a lot of SWAGGER..

    Lil Wayne and Kanye West on a track = Swagger x 2 = Too much swag

  61. I Fux Says:

    Nation dont even ask twice, no dont ask dont tell

  62. Mark Twain Fame Says:

    nation send me some good ish…movies and what not…

    tankqds1984@sbcglobal.net

  63. I Fux Says:

    DAMN THE ARCHIVES ARE KILLING IT

    I Fux Says:

    February 26th, 2007 at 3:47 pm
    Hey did ya’ll watch the MTV top 10 greatest rapper tv show….and they had this pannel and there was one light skin fat guy with dreads(buttaman I think) and he was like where is Black Thought on this list…………*smh* at mothafucka’s always trying to place a dude somewhere they dont belong Black is nice but top 10…….that dude needed to sit down and shut the fuck up

  64. It'smesnitches Says:

    Yo Nation hit me up with the good shit…

  65. State of Grace Says:

    Guadalupe’ is kinda of annoying, like that nerd kid that wants to chill and trys to hard. You know he is cool but you still have your reservations about letting duke into your circle of trust

    ^^Or onto my ipod

  66. eskay Says:

    So, my birthday’s on Sunday right?

    Me: Yo, I’m going out Saturday night to watch the fight.

    Wifey: Waaah! Waaah! Waaaah!

    like what the fuck is wrong with women man?

    I can’t live? nah right?

    being gay ain’t looking to bad right about now, no homo.

  67. I Fux Says:

    WOW at this Dude!

    madeinmilwaukee….since1979 Says:

    February 26th, 2007 at 5:00 pm
    Wu-Tang has a classic album and one that was ok. The rest of there catalog is trash.

  68. nation Says:

    >> Lil Wayne and Kanye West on a track = Swagger x 2 = Too much swag

    LOLLLLLLLLLLLLLL

    *does Dolphin cry into thin air*
    *can’t close his mouth @ Swagger x 2*
    nh

  69. I Fux Says:

    being gay ain’t looking to bad right about now, no homo.

    ^^ ^*slayed anally* Yo eskay I dont mean to impose but I am, Just say in good tone “Im going to go watch the fight with the homies on Saturday night, if you need anything call me” thats it……….

  70. I Fux Says:

    I love fridays when its slow, I just copy and paste classics like this:……

    hoodtalk.org Says:

    February 26th, 2007 at 5:02 pm
    At 24 or 25….Jay-Z was son of Jaz-O….Jay-Z would dance in Jaz-O’s videos in HAWAIIAN SHIRTS WEARING AND BORROWING JAZ-O’S CHAINS….Jay is Hawaiian sophie…

    at 24 or 25…Lil Wayne made millions, more than Jay-Z did at 24 and 25….Lil Wayne has his owns chains, whips, cribs…….

    Lil Wayne did more that his young age than Jay did in his young days…

    A 15 or 16 year old kid doesn’t wanna know about some 37 year old rapper who’s only friends now are JEWISH CEO’S…

    a 15 or 16 year old kid wants to know about Lil Wayne…what new shit he dropped…

    Rap is youthful..

    In rap you should start your career at 18 and then retire at 30…

    If you over 30 and still rapping….you like that 60 year old working at Burger King flipping burgers….Everybody wants you to leave already…

  71. I Fux Says:

    and here comes another hit ……….

    LL(not the rappa) Says:

    February 26th, 2007 at 5:04 pm
    umm HOOTIE sure is blowfishing 2day with all that nonsense

  72. Mark Twain Fame Says:

    I Fux Says:

    December 7th, 2007 at 6:15 pm
    DAMN THE ARCHIVES ARE KILLING IT

    I Fux Says:

    February 26th, 2007 at 3:47 pm
    Hey did ya’ll watch the MTV top 10 greatest rapper tv show….and they had this pannel and there was one light skin fat guy with dreads(buttaman I think) and he was like where is Black Thought on this list…………*smh* at mothafucka’s always trying to place a dude somewhere they dont belong Black is nice but top 10…….that dude needed to sit down and shut the fuck up

    ^^^

    Black Thought = Top 10

    waht now fuxie! huh!

  73. eskay Says:

    >>Just say in good tone “Im going to go watch the fight with the homies on Saturday night, if you need anything call me” thats it……….

    dog, it’s way deeper than her just crying about the fight, I’m just sparing ya’ll the drama.

    masturbation > dealing with women

  74. green eyes Says:

    # eskay Says:
    December 7th, 2007 at 6:18 pm

    So, my birthday’s on Sunday right?

    Me: Yo, I’m going out Saturday night to watch the fight.

    Wifey: Waaah! Waaah! Waaaah!

    like what the fuck is wrong with women man?

    I can’t live? nah right?

    being gay ain’t looking to bad right about now, no homo.

    ^ lmao. nah rights full of unhappy relationships

  75. I Fux Says:

    Mac Brown Says:

    February 26th, 2007 at 5:08 pm
    J hud is not really my type, but

    I’d lick the “under tiddie” residue from her.

    my freak-o-meter goes off with her.

  76. Mark Twain Fame Says:

    *daps* fuxie with seen and unseen archive comments…

  77. Mark Twain Fame Says:

    ^ lmao. nah rights full of unhappy relationships

    ^^^

    mines good.

    *gets a room full of angry and blank stares*

  78. eskay Says:

    speaking of which…

    http://www.youtube.com/watch?v=GoG8EdDhVnw

  79. I Fux Says:

    I dont know if its just me but I rarely have problems with chicks, I Just Tell it like it is…….I am no Allknowingmothafucka’ and maybe the reason the ex-wifey dropped me but I have no time to argue about dumb shit, I need to do me sometimes, Yes Masturbation and Yes chill without you, chick

  80. I Fux Says:

    LMAO at Kermit

  81. I Fux Says:

    AND ANOTHER ONE

    hoodtalk.org Says:

    February 26th, 2007 at 5:12 pm
    I can’t respect Jay-Z no more…he went from “HOES, BITCHES, GET YO ASS IN HERE…”

    to saying “Purdy Ladies” (Check “Show me Wat U Got” on Kingdom Come album)

    I mean what person in their fucking right mind goes up to a female, trying to be smooth and says…”Hey Purdy Lady”..

    Jay-Z been hanging out with them Jews a little bit too much..

    Hov was calling women HOES AND BITCHES when he was 30…and now that Jay-Z is 38 he wants to try and treat women with respect and call them “PURDY LADIES?”

    Purdy ladies? Are you serious Hov? What the fuck is a Purdy Lady? PURDY LADY? I don’t even think British People or Australian people say PURDY LADY?

    What the fuck is a Purdy LADY?

  82. It'smesnitches Says:

    eskay Says:

    December 7th, 2007 at 6:24 pm
    speaking of which…

    http://www.youtube.com/watch?v=GoG8EdDhVnw

    ^
    LMAO…..

  83. I Fux Says:

    green eyes Says:

    February 26th, 2007 at 5:14 pm
    hootie: always the class act.

  84. I Fux Says:

    hoodtalk.org Says:

    February 26th, 2007 at 5:19 pm
    Does anyone in ATLANTA, BALTIMORE, DC? Say to a girl, women, female they like..

    and be like….

    “Hey there Purdy Lady?”

    Matta of fact, record me anyone in the hood that actually goes up to a dime and says “Purdy Lady c’mere!”..

    And I will paypal you 100 dollars..

    Nobody in the hood says “Purdy Lady”…No one….We don’t know what that means…thats not in our vocabulary…If you ask us to define that we’ll be like “Get the fuck outta here with that european shit…the fuck I look like”

    NOBODY SAYS PURDY LADY..no one..

  85. I Fux Says:

    landLORD Says:

    February 26th, 2007 at 5:27 pm
    … Hoodtalk is making credible points concerning the use of “purdy Lady” … if you say it without the accompanying Just Blaze soundscape, shit sounds mad corny …

  86. eskay Says:

    I can’t find the original so fuck it:

    http://www.youtube.com/watch?v=TjNNxnKVEpQ

  87. I Fux Says:

    I have been slayed reading this

  88. green eyes Says:

    damn es..
    *pay pals him some birthday estrippers*

  89. Mac Brown Says:

    I Fux Says:

    December 7th, 2007 at 6:23 pm
    Mac Brown Says:

    February 26th, 2007 at 5:08 pm
    J hud is not really my type, but

    I’d lick the “under tiddie” residue from her.

    my freak-o-meter goes off with her.

    ^^^Under Tiddie = a Tiddy-Pit!!!

  90. nation Says:

    >> Wifey: Waaah! Waaah! Waaaah!

    you sure it wasn’t more of a Maaah Maaah Maaah like… a T-Rex sound

    >> like what the fuck is wrong with women man?

    lol… none of my slut friends were invited to my surprise party… my guy friends suffered deeply, but what would you expect

  91. I Fux Says:

    hoodtalk.org Says:

    February 26th, 2007 at 5:29 pm
    Gillie Da Kid, needs to get a buzz that doesn’t involve him wanting to jerk off at a Lil Wayne and Baby Peep Show…

    If It wasn’t for Wayne nobody would know Gillie Da Kid existed..

    I know Gillie is a real nigga……

    But Wayne is on top of the game…..Wayne is molding the culture…Wayne is the hottest rapper out (no herbal kint)

    Why is everybody so concerned about Lil Wayne and Baby’s little smooch…(smh at me for using that word)….I mean its not like Lil Wayne is gonna be on some Elton John shit….He has daughter, come on now…

  92. NoMamesBuey Says:

    I Fux Says:

    February 26th, 2007 at 3:47 pm
    Hey did ya’ll watch the MTV top 10 greatest rapper tv show….and they had this pannel and there was one light skin fat guy with dreads(buttaman I think) and he was like where is Black Thought on this list…………*smh* at mothafucka’s always trying to place a dude somewhere they dont belong Black is nice but top 10…….that dude needed to sit down and shut the fuck up

    Fux, that opinion is royally Fuxed up. You’re dead wrong (c) BIG

    Skills-wise, Black Thought is up there with anyone.

    No 1 has rapped over more types of beats – The Roots do a completely diff genre of music each album!

    No 1 has many flows, incl scat-talking like Louis Armstrong, imitating other rappers like BD Kane & Kool G Rap on “Boom”, singing, etc

    No 1 is better in the live show

    Black Thought murked the late great Big Pun “on his own shyt” on “Super Lyrical”. Rappers don’t invite Black Thought to collabo much, because they know they’ll get murked on their own shyt.

    “If skills sold truth be told” Black Thought is AT LEAST TOP10, IF NOT TOP1.

  93. I Fux Says:

    Yo My Slut Friends Contact list is impeccably hard, I stay with many a slut friends and them bitches dont even know it

  94. nation Says:

    >> dog, it’s way deeper than her just crying about the fight, I’m just sparing ya’ll the drama.

    it’s not as if you can bring one of those 21st century bitches along to see the fight… smh

    “what else is on”

  95. Mark Twain Fame Says:

    im gone…have a good weekend. happy b-day weenkend Eskay. be safe, get drunk. peace.

  96. NoMamesBuey Says:

    Dou-che Fiasco is an arrogant d-bag, that either ignores or is oblivious to the fact that at least 10 underground artists make albums as good or better than Fiasco’s, with 10% of Dou-che Fiasco’s hype/attention. Fiasco can make a good album, but GTFOH here with this “savior of rap” complex

    And still Dou-che cries since he doesn’t win a Grammy.

    All of these underground cats >= Dou-che Fiasco
    Blu & Exile
    Blue Scholars
    Calle 13
    Cunninlynguist
    Funky DL
    Hell Razah
    Insight (of Y-Society & ShinSight Trio)
    Leroy Smokes
    Little Brother/Foreign Exchange (Phonte = best rapper of 2007)
    Panacea
    Pigeon John

  97. State of Grace Says:

    masturbation > dealing with women

    ^^Either way you’re fucking yourself

  98. I Fux Says:

    I Fux Says:

    December 7th, 2007 at 6:44 pm
    Black thought is in the Top20 ………and I mentioned that when making a list of the all-time greats you have to mention everything the MC encompasses(sp)

    Stage Show
    Lyrics
    Influence
    Does he bring out emotion from people
    Following
    Discography
    etc etc

  99. NoMamesBuey Says:

    Fux’s report card on Black Thought (BT)

    Keep in mind, I roll with a “%100 if skills sold truth be told” perspective. Fock “swag”, movie deals, & other stuff, if the criteria is

    BEST RAPPER

    If criteria is “most popular rap personality” or “best rap entrepreneur”, yeah, BT ain’t on that list, but IMHO that stuff ain’t got SHYT to do with ACTUAL RAPPING

    Stage Show: A
    Black Thought & KRS-1 are the acknowledged GOATs of the live show

    Lyrics A
    Who’s more lyrical than Black Thought? Nobody

    Does he bring out emotion from people A
    Have u ever been to Legendary Roots Crew show? MAD energy/emotion. BT is the leader of the Roots, & brings mad emotion

    Discography A
    7 DOPE albums, over many genres of music. Diff Roots’ fans will name diff albums as classics. IMHO 1996 Illadelph Halflife is the The Roots’ best album, a 5/5 super-classic, & a Top5 hip-hop album of all time. But other Roots’ fans say the same thing, but about 1994 Do You Want More, 1999 Things Fall Apart, or 2006 Game Theory

    I don’t respect your other 2 factors
    Influence
    Following

    BT has great influence & following, yet not as much as BIG/Pac/etc. However, just because the masses sleep on his greatness, does not mean I will, FOCK THAT. That’s kind of LCD type logic, even if it’s among a great group such that the LCD = Pac, someone actually good, but in no way seeing BT IN ACTUAL RAP SKILLS

  100. G7 Says:

    100

Leave a Reply