займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Rick Ross – Speedin’

Ft. The Molester. LMAO @ what Khaled tells the cop.


AddThis Social Bookmark Button

29 Responses to “Video: Rick Ross – Speedin’”

  1. chea Says:

    lupe

    the cool

  2. eskay Says:

    also, lol @ them getting back rubs, and if Ross jumped off the bridge like that there’d be a fucking tsunami.

  3. chea Says:

    we da besssssssssssssssssssss

  4. State of Grace Says:

    LOL @ Ross’ escape. “He’s very slowly getting away!” (c) The Simpsons

  5. State of Grace Says:

    These videos are all the exact same goddamn thing. Speedboats, a golden hue in every shot, Fat Joe for no reason, beards, “we da bessssss”, etc. This one adds cars, Puffy, and the Perv. Rick Losssssss

  6. a-one Says:

    lol ross couldn’t even get his body over the guard rail

    the liscense plate shoulda said “BAWWWSS!”

  7. brownsound Says:

    they have breaaaasts

  8. nica09 Says:

    yo smhhhhhhhhhhhhh at the green screen

  9. Korean Slap Boxer Says:

    Fucking let the Hypnotize video rest man….

  10. skeematics Says:

    wack.. thumbs down.

  11. juju757 Says:

    i fucks wit rick ross aka the boss mi yayo nigga!

  12. juju757 Says:

    i fucks wit rick ross aka the boss mi yayo nigga!

  13. we stone Says:

    rick raaawwwsss tha baaawwwssss

  14. we stone Says:

    State of Grace Says:

    December 6th, 2007 at 10:22 pm
    These videos are all the exact same goddamn thing. Speedboats, a golden hue in every shot, Fat Joe for no reason, beards, “we da bessssss”, etc.

    ^^
    you nailed it…

  15. All Day Every Day Says:

    Did Ross hope off the bridge with no splash…..lmao…somebody tell Joe get to a staring roll…

  16. Ethernet Says:

    go getta pt.II
    lol @ the runners…talk about formulas!

  17. SH Says:

    wait was this a parody?

  18. TC Says:

    I could be mistaken but I swear I saw a video like this in ’97. Nah….just gettin’ old and senile.

  19. Tray Says:

    “I came up so fast. Movies, endorsements… films… we own things!”

    Cop: License and registration please.

    Khaled (leans in): You must be new or something man, we the best!

    then,

    Cop: License and registration.

    Ross (hands over watch worth 100 times the cost of the ticket): Here’s my license.

    Cop: Sir, you have a nice day.

    Ross: BOSS.

    The BOSS at the end is the most random part…

  20. Robby Digital Says:

    Weak.

    All I wanna know is who gave Khaled the pass on saying “Ni99a we da bessssss”.

    He is Iraqi or some ish. Let him come thru the hood and say ni99a and see what up!!!

  21. Koopa Says:

    Hehe, LOL at Khaled acting like a retart once again, i think its funny that Ross would ditch a 300 000 $ to get away from a 100 $

  22. Ya DIG Says:

    this vid is fuckin crack!!!!!

  23. RainerZufall Says:

    LMAO…Kells got a children chain in sciandy colors…this cant be true

  24. andrew Says:

    theres no way ross made it over that railing in one leap, must have had a step ladder or a bucket or something

  25. green Says:

    Khaled remind me of Lil Ra-Ra on the outlaw song.

    Pac: “What da fuck you wanna be when you grow up?”
    Lil Ra-ra:” Nigga is you stupid, I wanna be outlaw!”

    Damn, I’m fucked up

  26. 40 Inch Says:

    U DA WORSTTTTTTTT

    DJ khaled= The most fagot fat ass on da planet

  27. agent smith Says:

    dj khaled…trying to be the new lil jon.

    tell me why all the magazines jock these guys so hard?

    and tell me why this beat sounds straight out of ’03?

  28. darrell Says:

    Baws! lol hes funny

  29. CALEB Says:

    Mostly opinion if you ask me

Leave a Reply