займ с плохой кредитной историей онлайн

Joe Budden on Real Late with Rosenberg

Joey and Pete chop it up about everything, but mostly negativity in rap lyrics.

Joe Budden on Real Late with Rosenberg

Download the audio of the whole show, (which includes an interview with Sean Taylor’s lawyer, and a discussion about hip-hop and violence) at Rosenberg’s site


AddThis Social Bookmark Button

62 Responses to “Joe Budden on Real Late with Rosenberg”

  1. crazy88since88 Says:

    fuck that nigga…pussyhole ass nigga.

  2. RIGZ Says:

    deya

  3. lo k Says:

    yup

  4. I Fux Says:

    I am indifferent when it comes to Jimmy but dude did open up(none) and thats commendable I guess

  5. crazy88since88 Says:

    look @ this nigga, in there alone…cuz nobody wants to hear your shit nigga!

  6. Korean Slap Boxer Says:

    LOL

  7. crazy88since88 Says:

    …he sittin in that chair like he bout to cry… pussy ass nigga.

  8. RIGZ Says:

    SMH @ Chea…

    You fucking up Lupe’s karma right now…LOL

  9. I Fux Says:

    lol at Crazy

  10. donkey punch Says:

    dis dudes a loser

  11. Jamz Says:

    For a dude that hasn’t done much in his career…Mr. BuddenUps sure gets a lot of blog time…

  12. Big Homie Says:

    LMAO at Crazy

  13. RIGZ Says:

    I take it Crazy doesnt like Joey…

  14. I Fux Says:

    I feel kinda wierd that my crush for Lil’Kim which started when I was 15yrs old hasnt diminished. I will fuck her to death, still.

  15. I Fux Says:

    “We linked up like beef sausage,” a smiling Fabolous said a couple of weeks ago while standing next to DJ Drama

    ^^ PAUSE PAUSE dadadadada damnnnnnn

  16. RIGZ Says:

    Jamz Says:

    December 3rd, 2007 at 5:19 pm
    For a dude that hasn’t done much in his career…Mr. BuddenUps sure gets a lot of blog time…

    ^^^

    Very true. If it wasnt for his superior Blog-Time, Joey would’ve been demoted to AZ status by now (extremely dope, but just never made it).

  17. nation Says:

    what’s good kinfolk

  18. I Fux Says:

    Nacion whats good holmes, I went on in with that coupon blicka’ you sent the kid

  19. SecondBest21 Says:

    embark Says:

    nahggers BEEEN fucking up Lupe’s karma on here.

    (No disrespect to Dilla) but yall gonna fuck around and suck off Lupus Fiasco to the point where on his release date non of his fan base will buy the cd cuz all you fuckas will have downloaded it already

    ^^^^nigga, you sent me the link to his 1st one, B!!!

    crazy88since88 Says:

    …he sittin in that chair like he bout to cry… pussy ass nigga.

    ^^^^ he must be sittin’ watching that episode of 1-0 shits and giggles when jimmy jones was on.

    touching photo…

  20. RIGZ Says:

    wha gwarn nation

  21. THE-XFACTA Says:

    What the blood clot!

  22. RIGZ Says:

    chea Says:

    December 3rd, 2007 at 5:21 pm
    RIGZ Says:

    December 3rd, 2007 at 5:17 pm
    SMH @ Chea…

    You fucking up Lupe’s karma right now…LOL

    ^^^

    if someone doesn’t cop the lupe album because of an anonymous cat named chea on fucking nahright then they lost

    cheers

    p.s. jenny jones lost for always pretending to be hardbody and now being a softie

    ^^^

    You soft for getting weepy when talking about how your family member caught the Clap & died???!?!?!

    SMH.

    And I aint buying Lupe’s album. Not without hearing it first anyway. I aint got the faith in this dude the rest of you lot have. Im glad I aint spend my money on F & L.

    Real Talk.

  23. embark Says:

    Ozone: If your phone rings during sex, do you answer?

    Lil Weezy: Hell no. No. No! That’s not making love. That’s f*cking. F*cking is, [humping frantically, picking up the phone] “Hello!? Yeah, nigga!!! Man, you crazy!!” Nah, I wouldn’t answer the phone because I be screaming and everything. I’m sensitive, no homo. If you touch me, man. my sh*t is over-intense. I look at it as a blessing because it makes everything better.
    ^^^^

    I cant believe some of yall vouch for this dude. Now i definitely aint believing that Lauren London shit.

  24. I Fux Says:

    Lupe is whatever to me, I listen to him but I am not a big co-signer of whatever it is he is pumping

  25. eskay Says:

    24 comments? what the fuck is this shit? you niggas need to get off your jobs.

  26. chea Says:

    I Fux Says:

    December 3rd, 2007 at 5:22 pm
    “We linked up like beef sausage,” a smiling Fabolous said a couple of weeks ago while standing next to DJ Drama

    ^^ PAUSE PAUSE dadadadada damnnnnnn

    ^^^^^^

    *dies*

    fux drops the ayo’s and pause’s only in extreme situations

    like for instance if i were to say that i go hard, my leather is soft, i blow up the spot, i’m hard as an erection, i go balls to the wall, and i am always the one to jump dead off in a nuggas ass — fux would not drop a ayo OR a pause

    but this nugga fab talkin bout touching his sausage to drama’s sausage? LOOOOOOL — that’s a pause by definition

  27. embark Says:

    # eskay Says:
    December 3rd, 2007 at 5:40 pm

    24 comments? what the fuck is this shit? you niggas need to get off your jobs.

    ^^
    *looks at clock* who are you telling..

  28. Mark Twain Fame Says:

    back…whats funy is that I dloaded this like 20 mins ago…I actually in the middle of them talkin…good ish eskay, def some good real talk, plus Peter is holding it down on his show…

  29. cMac Says:

    I’m ready to SLACKKKK

    let’s get it

  30. I Fux Says:

    but this nugga fab talkin bout touching his sausage to drama’s sausage? LOOOOOOL — that’s a pause by definition

    ^^WHAT! *obliterated* BTW anybody seen the mixtape cover for Ray J over at Illseeds? WOW is that ish Hardbody Comedy Material

  31. It'smesnitches Says:

    eskay Says:

    December 3rd, 2007 at 5:40 pm
    24 comments? what the fuck is this shit? you niggas need to get off your jobs.

    ^
    U wanna switch jobs? (n/h)

  32. I Fux Says:

    Chea ya doggie is cuz I know when you go hard you just going hard and your leather is definetily buttery soft camel colored leather. But Fabolous on the other hand is just saying blatant gay shit to get my ayoooo up like my morning boner.

  33. embark Says:

    but this nugga fab talkin bout touching his sausage to drama’s sausage? LOOOOOOL — that’s a pause by definition

    ^^^

    LOL..for real
    I’d call it Pause Per Se
    (damn I need to get out of work)

  34. I Fux Says:

    *grabs candy dish on desk*
    *puts an absorbmenent(sp) amount of Toffee Peanuts in Mouth*
    *sips Formula 50*

  35. I Fux Says:

    Yo Ray J needs to chill on the talking all that ish on Reggie Bush’s wifey, Reggie aint no punk he from Southeast Diego and Ray J will get snuffed. Word to Nia Long’s Baby daddy getting knocked the fuck out by Reggie and Reggie just diddybopping as dude layed on the ground.

  36. cMac Says:

    fareal fux?

    farreal?

  37. lo k Says:

    it’s mad quiet up in here… what’s good?

    smh at knowing that I’m going to be here at the plantation for like another 4 hours…

    ol’ barely chirpin’ cricket ass n!ggas…

  38. chea Says:

    I Fux Says:

    December 3rd, 2007 at 5:47 pm
    Chea ya doggie is cuz I know when you go hard you just going hard and your leather is definetily buttery soft camel colored leather. But Fabolous on the other hand is just saying blatant gay shit to get my ayoooo up like my morning boner.

    ^^^

    word sometimes i be waking up so hard my comforter is floating over me, my wife and my son like a tent

    shit is bizarre

    btw fuxie it’s exorbitant LOL

    but chuch and respek for making 70k/year with that spelling LOL!

  39. cMac Says:

    @ Lo K
    I ain’t get to work until abouto noon. I feelz your pain. I’d normally be fixin to sneak out in like 30 mins.

  40. I Fux Says:

    exorbitant LOL

    ^^ WORD I was about to look it up cuz it looked mad funny to me, thanks lol.

  41. nation Says:

    >> Nacion whats good holmes, I went on in with that coupon blicka’ you sent the kid

    gully. what’d you pick up?

  42. I Fux Says:

    My Nah Spell check is mad perfunctory*checks to see if the right choice of words*

  43. I Fux Says:

    nation Says:

    December 3rd, 2007 at 5:57 pm
    >> Nacion whats good holmes, I went on in with that coupon blicka’ you sent the kid

    gully. what’d you pick up?

    ^^ My sister and daughter a couple of kicks and I picked up some Air Max 90’s in navy and black. Nothing major for myself but I got my little girl some J’s #1’s low in 3 colorways each where like 15bucks and my sister the same thing.

  44. SecondBest21 Says:

    chea Says:
    December 3rd, 2007 at 5:41 pm

    I Fux Says:

    December 3rd, 2007 at 5:22 pm
    “We linked up like beef sausage,” a smiling Fabolous said a couple of weeks ago while standing next to DJ Drama

    ^^ PAUSE PAUSE dadadadada damnnnnnn

    ^^^^^^

    *dies*

    fux drops the ayo’s and pause’s only in extreme situations

    like for instance if i were to say that i go hard, my leather is soft, i blow up the spot, i’m hard as an erection, i go balls to the wall, and i am always the one to jump dead off in a nuggas ass — fux would not drop a ayo OR a pause

    I Fux Says:

    Chea ya doggie is cuz I know when you go hard you just going hard and your leather is definetily buttery soft camel colored leather. But Fabolous on the other hand is just saying blatant gay shit to get my ayoooo up like my morning boner.

    ^^^^did you two e-mail each other with this diabolical plan to come up with the AYO post of the year or something?

  45. lo k Says:

    fux makes 70k a year?!? damn ninja, wtf you be doin?

    @cmac – yeah… I end up gettin’ in on some 2nd shift type ish sometimes… although I like having flexible hours, I hate havin’ to stay here some nights to get everything done… I really can’t complain tho considering it’s some part time computer ish…

  46. I Fux Says:

    lo k Says:

    December 3rd, 2007 at 6:00 pm
    fux makes 70k a year?!? damn ninja, wtf you be doin?

    ^^ Sales Manager…..Yo well I should hit 75 or so with my year end bonus

  47. lo k Says:

    gasface to my local italian deli/importer for gettin’ me gassed on these amaretti cookies only to have me buy them, open them up, and find out their stale… fucked up my whole coffee situation…

    smh @ myself for still eating the bag of these stale joints…

  48. lo k Says:

    @fux – what do you sell?

  49. I Fux Says:

    lo k Says:

    December 3rd, 2007 at 6:04 pm
    @fux – what do you sell?

    ^^ Its a Communication company cable/internet/phone/wireless …..pretty good gig if you can get in. Even the sales dudes if they hustle hard can make more than me in commissions

  50. cMac Says:

    oh cool

  51. I Fux Says:

    anybody listen to that Who the Fuck is Joell Ortiz hosted by Big Mike blicka’?

  52. lo k Says:

    that’s coo… I hate sellin’ shit tho… it always seemed to me like you had to kiss too much ass to get shit done… not a fan… that’s why I stopped fuckin’ with retail way back when…

    *eats more cookies*

    *gets more pissed off*

  53. I Fux Says:

    lo k Says:

    December 3rd, 2007 at 6:09 pm
    that’s coo… I hate sellin’ shit tho… it always seemed to me like you had to kiss too much ass to get shit done… not a fan… that’s why I stopped fuckin’ with retail way back when

    ^^ Word I am not on the phones but I can see how it eats at some of my people. Whatever gotta hit them numbers *diddy bops around*

  54. Big Homie Says:

    ^ Naw but I was just listening to Joellz album earlier on my way to D.C.

  55. chea Says:

    I Fux:

    Whatever gotta hit them numbers *diddy bops around*

    ^^^

    LOOOOOOOOL

    this nugga fux is swagtacular

  56. lo k Says:

    fuck powdered creamer… and fuck 3 years of havin’ to put that shit in my coffee because they’re too cheap to get real cream up in this bitch…

  57. I Fux Says:

    By my building all you hear is, “Oye
    Ten cuidado la policia esta en la esquina de Broadway”
    There’s action all the time in my neighborhood
    But see we all mind our business like a neighbor should(c) Joell Ortiz

  58. I Fux Says:

    ? so one of my workers is having a Christmas Potlock Party, I always hear shit about not attending or being anti-social, but I think I may attend this time with the bad/leaking Mami. Good or bad look for me to go to my workers party?

  59. chea Says:

    lo k Says:

    December 3rd, 2007 at 6:15 pm
    fuck powdered creamer… and fuck 3 years of havin’ to put that shit in my coffee because they’re too cheap to get real cream up in this bitch…

    ^^

    shit is disgustin ((c) cam – go home and kiss they husband)

    i bring milk and keep it in the fridge here at the office

    i can’t drink the powder or the little liquid packets of fake ass creamer — shit is simply awful

    i need that smooth, creamy vitamin D in my mouth, nothing less — sometimes the shit is so lovely i gotta gargle it before it slides down my throat

  60. I Fux Says:

    Those Argentian Mothafucka’s in the L, Ball Impeccably hard!

  61. cMac Says:

    Sooo…..go to starbucks

  62. chea Says:

    I Fux Says:

    December 3rd, 2007 at 6:19 pm
    ? so one of my workers is having a Christmas Potlock Party, I always hear shit about not attending or being anti-social, but I think I may attend this time with the bad/leaking Mami. Good or bad look for me to go to my workers party?

    ^^^

    required

    i never miss my shits

    but don’t bring a chick because the secretaries/staffers will get drunky drunky and will want to hop on you

    that’s how our shits are

    female staffers be getting hotel rooms at the hotel hosting the party LOL that ish is scandalous

Leave a Reply